|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Welke rest ??...spoeling wordt erg dun |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik, m'n eigen en mezelf.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: klopt klopt...
nou ja: Eide Remko Peterhs Ronald Bobbie Hummel Jiskefet Warrior Hasjkoph Loetje(heel af en toe) Sjakie APIK Joduh Stanley Nora Pietje Alibabba (if he wil return) Ajax we love you Nummer10 Nenam Brandje Positieve arrogantie Eindhovense Ajaxfan Bully Vladpavlov Freakie Huidige Ajax (en de rest die Hasjkoph zo op gaat noemen hier onder die ik nog mis)
ben vast wel iemand vergeten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 00:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] klopt klopt... nou ja: Eide Remko Peterhs Ronald Bobbie Hummel Jiskefet Warrior Hasjkoph Loetje(heel af en toe) Sjakie ben vast wel iemand vergeten... mij :-( en brandje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En APIK en Joduh en Stanley en Nora.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
jongens, ik zei tocgh dat ik wat vergeten was... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Betekent niet dat ze je het minder zullen vergeven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ze staan er nu alsnog bij:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je mist nog Positieve Arrogantie, Eindhovense Ajaxfan en Bully. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hmm.. nu wordt het moeilijk... Iemand die nog actief is en langere tijd hier al is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Freakie idd.. Enigma heb je ook nog, maar die is maar heel soms. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hahah jij keek gewoon op pagina 2 van topics en zag ze bovenaan staan :P |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: wordt er ook één wakker;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha zit op mobiel dus kan niet zo snel heen en weer checken als normaal.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
We missen trouwens nog JOOD, hoewel ik hem al een tijdje niet heb gezien. En AFCA Marco is terug gekeerd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ahá,
lig je in bed ofzo? 't is vakantie... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zegt de persoon die nu ook gaat pitten hahah Ik lig nu zo'n mwartiertje in bed ja nog ff whappen en internetten enzeu. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
AWLY vergeten! Oh, toch niet haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Moest ook wel met je mooie wedstrijd topics :) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Spurs? Is dat niet dat kleine clubje op dat eilandje waar het altijd regent en waar ze nog met ponden betalen? Wat hebben zij gewonnen in het verleden? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 11:09 schreef Ajax we love you het volgende:Spurs? Is dat niet dat kleine clubje op dat eilandje waar het altijd regent en waar ze nog met ponden betalen? Wat hebben zij gewonnen in het verleden? NU van Manchester United op Old Trafford....matchwinner: Christian Eriksen... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja dus zonder Ajax zijn ze niks nu hebben ze Eriksen nodig !!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
O ja alle Ajax fans de beste wensen en een gezond 2014 !!!!!!! zo kan je niemand vergeten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niet uit zijn verband trekken...is echt geen klein clubje...kijk maar eens wie er allemaal rond lopen...Eriksen is er 1 van.... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Het is ook geen klein clubje, maar het gaat om de manier waarop ze het in de media zetten. Ajax heeft meer gewonnen dan dat hele Tottenham, wat in mijn ogen altijd maar een sub toppertje was in Engeland, meer niet. Al heb ik wel een shirt nog vabn tottenham van 30 jaar geleden, ik zou daar nooit naartoe gaan als ik Frank de Boer was, die club is te klein voor Frank. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 23:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Niet uit zijn verband trekken...is echt geen klein clubje...kijk maar eens wie er allemaal rond lopen...Eriksen is er 1 van.... Ja en waar staan ze op de ranglijst?? Al jaren?? En wat hebben ze de afgelopen 100 jaar gewonnen??? Vergeleken met Ajax is de Spurs een eerste divisie clubje zoals MVV..
Die nieuwe trainer gebruikt Eriksen overigens volledig verkeerd, en toch is de gister weer de belangrijkste man op het veld met een geweldige assist en een hele knappe kopgoal..
Als Ajax 10 keer tegen de Spurs speelt winnen we er minimaal 6. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 12:20 schreef remco k het volgende:[..] Ja en waar staan ze op de ranglijst?? Al jaren?? En wat hebben ze de afgelopen 100 jaar gewonnen??? Vergeleken met Ajax is de Spurs een eerste divisie clubje zoals MVV.. Die nieuwe trainer gebruikt Eriksen overigens volledig verkeerd, en toch is de gister weer de belangrijkste man op het veld met een geweldige assist en een hele knappe kopgoal.. Als Ajax 10 keer tegen de Spurs speelt winnen we er minimaal 6. Nou Remco, dit gaat wel iets te ver. Ze hebben wel 2 keer de uefa cup gewonnen en 1x de Europa cup 2, dus een eerste divisie clubje is dit niet vergeleken met Ajax. Ze worden alleen nooit kampioen. Ik vind het meer een soort Twente of Heerenveen, maar dan met veel meer geld.
Ik las juist dat eriksen blij is met deze positie, dat dit veel beter bij hem past dan de vorige positie die hij had. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 12:33 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nou Remco, dit gaat wel iets te ver. Ze hebben wel 2 keer de uefa cup gewonnen en 1x de Europa cup 2, dus een eerste divisie clubje is dit niet vergeleken met Ajax. Ze worden alleen nooit kampioen. Ik vind het meer een soort Twente of Heerenveen, maar dan met veel meer geld. Ik las juist dat eriksen blij is met deze positie, dat dit veel beter bij hem past dan de vorige positie die hij had. Ik neem aan dat je de strekking snapt..
Die hele competitie bestaat uit aangekochte spelers uit het buitenland, niks geen opleiding, niks geen eigen talent, en geloof mij als ik zeg dat het er echt wel rond loopt... En dan de arrogantie waarmee ze over onze club praten..
Bah.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 23:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Niet uit zijn verband trekken...is echt geen klein clubje...kijk maar eens wie er allemaal rond lopen...Eriksen is er 1 van.... Beste Jack wie zijn buiten Eriksen en Jantje grote meneren daar ? en wat hebben ze bereikt ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 januari 2014 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Soldado, Lennon zijn toch geen kleine jongens..
Ze hebben een prima selectie waarmee ze met een goede "voetbal" trainer zoals de Boer of van Gaal echt prima bij de eerste 4 moeten kunnen voetballen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tottenham heeft echt wel goede voetballers in de selectie. Het probleem daar en in heel Engeland eigenlijk is dat trainers geen tijd krijgen. Je krijgt een zak geld en je moet meteen presteren. Tottenham gaf deze zomer 120 miljoen aan spelers uit.
Andre Villas-Boas (AVB) begon het seizoen zelfs erg sterk maar 1 mindere serie was meteen exit, met name door wanprestaties tegen City en Arsenal (uit m'n hoofd). Ze stond hij 4e met de minst gepasseerde verdediging van Engeland en zo stond hij buiten.
Ajax zit gewoon wat anders in elkaar. Ook hier moet gepresteerd worden maar er wordt vanuit een heel andere basis gewerkt. Daarom zou Ajax tegen Totteham gewoon prima kans maken op een overwinning, ondanks dat Tottenham afgelopen zomer 2x het totale budget van Ajax uitgaf aan transfers. Gewoon door gedegen beleid en rust binnen de club en selectie. |
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
Tottenham begint ook hoe langer hoe zieliger te worden, ben blij dat Eriksen nu eindelijk de kans krijgt om te spelen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Soldado, Lennon zijn toch geen kleine jongens.. Ze hebben een prima selectie waarmee ze met een goede "voetbal" trainer zoals de Boer of van Gaal echt prima bij de eerste 4 moeten kunnen voetballen.. Soldado scoort alleen uit penaltys, kun je beter Sigthorsson in de spits hebben... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 16:54 schreef Eide het volgende:Tottenham heeft echt wel goede voetballers in de selectie. Het probleem daar en in heel Engeland eigenlijk is dat trainers geen tijd krijgen. Je krijgt een zak geld en je moet meteen presteren. Tottenham gaf deze zomer 120 miljoen aan spelers uit. Andre Villas-Boas (AVB) begon het seizoen zelfs erg sterk maar 1 mindere serie was meteen exit, met name door wanprestaties tegen City en Arsenal (uit m'n hoofd). Ze stond hij 4e met de minst gepasseerde verdediging van Engeland en zo stond hij buiten. Ajax zit gewoon wat anders in elkaar. Ook hier moet gepresteerd worden maar er wordt vanuit een heel andere basis gewerkt. Daarom zou Ajax tegen Totteham gewoon prima kans maken op een overwinning, ondanks dat Tottenham afgelopen zomer 2x het totale budget van Ajax uitgaf aan transfers. Gewoon door gedegen beleid en rust binnen de club en selectie. City en Liverpool, 6-0 en 5-0. geen kleine uitslagen, 1 keer is een incident maar van Liverpool thuis verwacht je dat ze minimaal gelijk spelen. en de North-london derby werd met 1-0 verloren en tegen de Hammers gingen ze er met 3-0 af...
het was zeker niet alleen de slechte serie, van al zijn aankopen presteerde eigenlijk alleen Chiriches want Soldado (30mil) en Lamela(35m, recordaankoop) brachten vrijwel niks op het begin. tja dan krijg je commentaar. hij kocht op Capoue en Chiriches na alleen maar aanvallers voor bij elkaar z'n 90 miljoen. tja als je dan in 10 wedstrijden 9 goals maakt... ze hebben nu alles bij elkaar zelfs nog een doelsaldo van -1 en hebben alles bij elkaar net zo veel goals als Suarez heeft in 5 wedstrijden minder... ergens valt het ontslag wel te verdedigen, maar ik vind ook dat hij de tijd had moeten krijgen hij schijnt het hoogste winstpercentage van alle coaches daar te hebben gehad.
enigszin spijtig voor hem dat de clubleiding nu gelijk krijgt doordat Sherwood Adebayor weer opstelt en dat die scoort en ze daardoor nu ook van United hebben gewonnen. Zaterdag de test der testen voor Tottenham, as Arsenal entertain Tottenham at the Emirates! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 12:20 schreef remco k het volgende:[..] Ja en waar staan ze op de ranglijst?? Al jaren?? En wat hebben ze de afgelopen 100 jaar gewonnen??? Vergeleken met Ajax is de Spurs een eerste divisie clubje zoals MVV.. Die nieuwe trainer gebruikt Eriksen overigens volledig verkeerd, en toch is de gister weer de belangrijkste man op het veld met een geweldige assist en een hele knappe kopgoal.. Als Ajax 10 keer tegen de Spurs speelt winnen we er minimaal 6. Whahahaha geloof je het zelf....toen wel...nu niet meer...ons Ajax niet overschatten want we kunnen nog niet winnen van een club die 9e staat in Italie... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha geloof je het zelf....toen wel...nu niet meer...ons Ajax niet overschatten want we kunnen nog niet winnen van een club die 9e staat in Italie... Maar wel aanzienlijk beter. Dat de goal dan niet valt... dat is vervelend maar daar zat ook nog wel een arbitraal randje aan. Milan is toch even het verkeerde voorbeeld in deze. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tottenham wint echt niet zomaar van AC Milan en Ajax, waar het hier allemaal omgaat is dat Tottenham een subtopper uit de PL zich een grotere club vind als Ajax en daarom zijn hier een aantal reacties geplaatst.Ik ben er van overtuigd dat in de voetbalwereld meer mensen Ajax van naam kennen als Tottenham. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 14:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik neem aan dat je de strekking snapt.. Die hele competitie bestaat uit aangekochte spelers uit het buitenland, niks geen opleiding, niks geen eigen talent, en geloof mij als ik zeg dat het er echt wel rond loopt... En dan de arrogantie waarmee ze over onze club praten.. Bah.. Dat laatste vind ik nog het ergst, maar ik weet niet of dat door de pers uit zijn verband is gerukt. De media is bezopen daar en de Engelse zelf zijn niet te vertrouwen. Ze leven op een eiland en denken dat ze nog steeds de heersersd van wereld te zijn. Daarom vond ik laatst die opmerking van China wel mooi. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien nog niet gelukkig, maar wel gewoon een hele goede voetballer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha geloof je het zelf....toen wel...nu niet meer...ons Ajax niet overschatten want we kunnen nog niet winnen van een club die 9e staat in Italie... Ja dat geloof ik inderdaad zelf, en Milan vergelijken met Tottenham?? Misschien dan eens de verschillende speelstijlen bekijken.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 22:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] City en Liverpool, 6-0 en 5-0. geen kleine uitslagen, 1 keer is een incident maar van Liverpool thuis verwacht je dat ze minimaal gelijk spelen. en de North-london derby werd met 1-0 verloren en tegen de Hammers gingen ze er met 3-0 af... het was zeker niet alleen de slechte serie, van al zijn aankopen presteerde eigenlijk alleen Chiriches want Soldado (30mil) en Lamela(35m, recordaankoop) brachten vrijwel niks op het begin. tja dan krijg je commentaar. hij kocht op Capoue en Chiriches na alleen maar aanvallers voor bij elkaar z'n 90 miljoen. tja als je dan in 10 wedstrijden 9 goals maakt... ze hebben nu alles bij elkaar zelfs nog een doelsaldo van -1 en hebben alles bij elkaar net zo veel goals als Suarez heeft in 5 wedstrijden minder... ergens valt het ontslag wel te verdedigen, maar ik vind ook dat hij de tijd had moeten krijgen hij schijnt het hoogste winstpercentage van alle coaches daar te hebben gehad. enigszin spijtig voor hem dat de clubleiding nu gelijk krijgt doordat Sherwood Adebayor weer opstelt en dat die scoort en ze daardoor nu ook van United hebben gewonnen. Zaterdag de test der testen voor Tottenham, as Arsenal entertain Tottenham at the Emirates! Ja en? Wij verloren van die kaasboeren, Chelsea2 en ruim van die pisboeren. Daarnaast speelden we gelijk tegen de, op dat moment, nummer laatste en tegen Groningen, Twente en Heerenveen en gingen we met geluk door in de beker tegen Volendam. Of zijn we die wedstrijd allemaal alweer vergeten?
Wat is het overigens onzinnig om deze 2 ploegen met elkaar te vergelijken. Ze spelen allebei in een andere competitie. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: vraag me af of hij de in Engeland op zijn plek is, als je daar bij een topclub in de spits wilt staan heb je wekelijks 2 man van 90 kilo en 1.90+ in je nek, dan moet je of technisch heel sterk zijn of fysiek. hij is in geen beiden heel sterk en als je het voor de goal dan ook af laat weten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 januari 2014 - 15:50 schreef NatjosFC het volgende:[..] vraag me af of hij de in Engeland op zijn plek is, als je daar bij een topclub in de spits wilt staan heb je wekelijks 2 man van 90 kilo en 1.90+ in je nek, dan moet je of technisch heel sterk zijn of fysiek. hij is in geen beiden heel sterk en als je het voor de goal dan ook af laat weten... Tsjaa, maar dat vraag ik me bij zo veel spelers af.. Spelers als Nasri, Suarez, Silva, Eriksen, Vertonghen, Oscar, en noem alle technisch zeer begaafde spelers maar op zouden in mijn optiek veel beter tot hun recht komen in een competitie waar meer gevoetbald wordt..
Het klinkt misschien heel raar, maar als Nederland HET voetballand zou zijn, was het technisch niveau van het voetbal veel hoger geweest dan dat het nu in Engeland is..
Daar is het vaak allemaal heel hard heen en weer rennen, fysiek een bult kracht in de wedstrijd gooien en moge de sterkste winnen. Tactisch en technisch is het maar van een matig niveau.. |
|
|
|