BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ricardo Kishna en zijn zaakwaarnemer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
maaktnieuit
 maaktnieuit - donderdag 02 januari 2014 - 22:57   quote  deeplink  
De laatste tijd merk ik hoe langer hoe meer dat Ricardo Kishna de verkeerde zaakwaarnemer heeft gekozen.
Het is een talent dat de laatste jaren door blessures erg weinig gespeeld heeft, maar van Ajax desondanks de kans krijgt om zijn contract te verlengen.
Zijn zaakwaarnemer echter doet erg moeilijk bij de contractonderhandelingen en heeft als ik het goed begreep heeft hij zelfs gedreigd hem bij een andere club onder te brengen, puur voor, of vanwege, het geld.
Zodoende staat Kishna dankzij zijn zaakwaarnemer nu al in de media en bij de fans van zijn huidige club bekend als een geldwolf.
Persoonlijk begin ik een beetje medelijden met hem te krijgen, we praten hier over een jongen van nog (net) geen 19 jaar oud die slechts een jeugdcontract heeft gehad en toch al bekend staat als een geldwolf.
Het is bijna knap dat een zaakwaarnemer het voor elkaar krijgt om de reputatie van een speler, die nog nooit een wedstrijd voor het eerste van Ajax heeft gespeeld en nooit gekke dingen heeft geroepen in de media, zo hard te verknallen.
Ik kan niet anders dan hopen dat het Ajax publiek Ricardo niet uit zal fluiten wanneer hij speelt, ten slotte heeft Ricardo zelf nooit domme dingen gedaan, op één ding na en dat is Mino Raïola als zaakwaarnemer uitkiezen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 januari 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Ik zal je vertellen....als ik 19 zou zijn geweest zou ik blij zijn met zo'n zaakwaarnemer...haal het beste er maar uit.

Maar ik ben geen 19...ik ben 50 en heb een andere opvoeding gehad...wij hadden toen nog guldens....andere normen andere tijden, als Cruijf nu had gevoetbald was hij net zo duur als Messi

Als ik nu een zoon had van 19 dan had ik net zo hard meegedaan ik zou mijn zoon zo duur mogelijk verkopen...het is gewoon de waan van de dag....idiote tijden
Bale is echt geen 100 mil waard maar wordt wel betaald

Kennen jullie Bogarde nog ??....die heeft zijn muntjes verdient door op de bank zitten(is alles kwijt dacht ik)
Jongens van 19/20 kunnen daar niet mee omgaan...hun ouders ook niet
Eide
 Eide - donderdag 02 januari 2014 - 23:38   quote  deeplink  
Er zijn natuurlijk zat jonge jongens die er wel prima mee om weten te gaan Nenam. Voor elke zak hooi die z'n carrière verknalt en z'n geld verbrast zijn er 100 die er wel slim mee om gaan.

Over Kishna
Ik heb ook mijn bedenkingen maar het heeft geen zin nu al een oordeel te vellen. Wij als buitenstaanders weten niet waar de schoen nu knelt. Initieel weten we natuurlijk dat er een buitensporige eis van Raiola op tafel lag, Kishna zelf schijnt te hebben aangegeven bij Ajax te willen blijven. Waar het dan nu om hangt weet ik niet. Geld is voor de hand liggend maar misschien gaat het wel om andere zaken, denk aan speeltijd en dergelijke. We weten het niet.

Ik denk dat op 6 januari veel duidelijk wordt. Als Kishna mee gaat naar Turkije zit alles wel in kannen en kruiken.. zo niet, tja, dan is er nog steeds een half jaar om tot elkaar te komen.

Overmars kennende gedurende da afgelopen periode komt er echt wel duidelijkheid want hij heeft zaken absoluut niet laten sudderen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 januari 2014 - 23:50   quote  deeplink  
Komt wel goed hoop ik....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 januari 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 23:38 schreef Eide het volgende:
Er zijn natuurlijk zat jonge jongens die er wel prima mee om weten te gaan Nenam. Voor elke zak hooi die z'n carrière verknalt en z'n geld verbrast zijn er 100 die er wel slim mee om gaan.

Stierenpoep ouwe....draai het maar om...van de 100 zijn het er maar 5/6 die het kunnen
Eide
 Eide - vrijdag 03 januari 2014 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 23:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Stierenpoep ouwe....draai het maar om...van de 100 zijn het er maar 5/6 die het kunnen
Kijk naar hoeveel gasten er op 15/16 al met een contract rondlopen. Ik kan in Nederland alleen Bogarde, van Gobbel en van der Meijde voor de geest halen die alles verbrast hebben. Teamgenoten van die gasten doen het allemaal gewoon prima.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 januari 2014 - 04:02   quote  deeplink  
Wil je geld verdienen, dan is Raiola de beste zaakwaarnemer die je kunt hebben.... wil je ook voetballen moet je niet met die papfles in zee gaan
nora
 nora - vrijdag 03 januari 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Die pizzaboer is alleen voor zijn eigen villa aan het sparen over de rug van die jonge gasten.Die zaakwaarnemers een vast bedrag geven voor elke verlenging of nw conract, en geen percentages meer dan ben je van dat gezeik af, dan kiezen ze wel voor de beste oplossing voor zo,n jonge voetballer. Helaas zal dat nooit gebeuren.
Stanley
 Stanley - vrijdag 03 januari 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Ik heb in het verleden weleens een topic over die raiola aangemaakt. Wat een gladde hufter is dat.
Pakt eerst de ouders in en maakt dan de jonge spelers gek met eurotekens...

En ja natuurlijk Nenam, zou ik als ouder zijnde ook voor het maximale gaan. Dat doet ajax andersom ook!

Maar het walletje moet wel bij het schuurtje gelaten worden en dus mag er een goed contract uit onderhandeld worden
voor talenten als Kishna, maar wel naar Nederlandse begrippen. En dreigen ze naar het buitenland te brengen en ook doen
als hij de kans krijgt. ?.. Tja, zulke zaakwaarnemers moeten worden geboycot, anders gaat ons voetbal helemaal naar de kloten!

Bouy remember him..... goede aktie geweest van diezelfde raiola. Had nu waarschijnlijk basisspeler geweest en er als voetballer veel beter voorgestaan en evengoed een mooi contract ergens kunnen tekenen....
hjf
 hjf - vrijdag 03 januari 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Ik lees zojuist in de Telegraaf, dat Kishna zijn contract heeft verlengd voor 3 1/2 jaar en dan wel vanaf 1 januari 2014. Nu is het aan hem te bewijzen, dat hij inderdaad het grote talent is waar wij het met z'n allen over hebben. En verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken over Raiola. Dat heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Laten we ons op het voetbal richten en wat zich op het veld moet afspelen. Eens?
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 januari 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 11:15 schreef hjf het volgende:
Ik lees zojuist in de Telegraaf, dat Kishna zijn contract heeft verlengd voor 3 1/2 jaar en dan wel vanaf 1 januari 2014. Nu is het aan hem te bewijzen, dat hij inderdaad het grote talent is waar wij het met z'n allen over hebben. En verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken over Raiola. Dat heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Laten we ons op het voetbal richten en wat zich op het veld moet afspelen. Eens?
Nee, ben ik niet mee eens, Raiola moet altijd het middelpunt zijn van discussie.
Deze man vekloot het voetbal. Ben blij dat Kishna bijtekent, maar nog blijer als hij die Raiola eruit knikkert. Deze topic kan idd gesloten worden, maar topic Raiola kan wat mij betreft weer geopend worden.
remco k
 remco k - vrijdag 03 januari 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Contract is nog niet getekend, volgens Raiola moeten er nog wat details geregeld worden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 januari 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 11:15 schreef hjf het volgende:
Eens!! Wij kunnen daar toch geen verandering in brengen....dat moeten de clubs gezamelijk doen...
nora
 nora - woensdag 15 januari 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Het zal toch niet weer gebeuren he net als met Booy.Volgens Soccer is Kishna nu weer aangeboden bij Juventus !!! die paf italiaan moeten echt eens oprotten en nooit meer toegang krijgen bij Ajax.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 januari 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Kishna nu nog weg gaat. Heeft nu met ajax1 mee gespeeld en deed dit zeer verdienstelijk. Ik denk dat hij best behoorlijk minuten mag maken in het 1e.

Wanneer sluit de wintertransfer periode eigenlijk?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2014 door Ronald 1960 --
nora
 nora - woensdag 15 januari 2014 - 13:52   quote  deeplink  
31 Januari
Peterhs
 Peterhs - woensdag 15 januari 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Ajax moet haast maken met de contractonderhandelingen met Ricardo Kishna. De aanvaller wil graag langer in Amsterdam blijven, maar is volgens Tuttosport inmiddels ook aangeboden bij Juventus.

De negentienjarige Kishna geldt als een groot talent en maakte veel indruk tijdens het trainingskamp van Ajax in Turkije. Er wordt dan ook verwacht dat de rechtsbuiten in de tweede seizoenshelft zal doorbreken in het eerste elftal, maar nu wordt er in Italië plots gesproken over een mogelijk vertrek.

Mino Raiola, zaakwaarnemer van Kishna, zou de jongeling namelijk hebben aangeboden bij Juventus. Het zou niet de eerste keer zijn dat de agent dit trucje uithaalt. Eerder liet hij ook Ouasim Bouy al de overstap maken van Amsterdam naar Turijn. Ajax hoopt dat dit keer echter te voorkomen en wil Kishna tot medio 2017 vastleggen.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 15 januari 2014 - 13:54   quote  deeplink  
Kunnen ze die Raiola niet gewoon lekker een kogel geven ofzo dan heeft niemand er meer last van.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 januari 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 13:52 schreef nora het volgende:
31 Januari
..... dus aan de boer (en aan hemzelf natuurlijk ) om hem speeltijd te geven en te zorgen dat hij niet eens meer weg wil in deze transfer periode ;-)
Peterhs
 Peterhs - woensdag 15 januari 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Dat hij nu ineens bij de selectie zit is ook puur 1 groot spelletje hoor.
Wel beetje erg toevallig allemaal, dat hij ineens mee gaat op trainingskamp en erna bij de selectie zit.
Talent prima. Mogelijk debuteren prima. Lovende woorden van de Boer prima. Maar laten we niet doen alsof we allemaal gek zijn. De enige reden dat dit nu word gedaan is zorgen dat hij bijtekend. Anders zat hij nog niet eens bij de selectie...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 januari 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 14:01 schreef Peterhs het volgende:
Dat hij nu ineens bij de selectie zit is ook puur 1 groot spelletje hoor.
Wel beetje erg toevallig allemaal, dat hij ineens mee gaat op trainingskamp en erna bij de selectie zit.
Talent prima. Mogelijk debuteren prima. Lovende woorden van de Boer prima. Maar laten we niet doen alsof we allemaal gek zijn. De enige reden dat dit nu word gedaan is zorgen dat hij bijtekend. Anders zat hij nog niet eens bij de selectie...
Wat je zegt is misschien dan wel waar, maar als ze het bij onze club niet in hem zien zitten, dan hadden ze dit ook niet gedaan. Kishna komt ook terug van een vervelende blessure en heeft mij tot nu toe redelijk kunnen bekoren, met name in het trainingskamp in Turkije.
Dat hij talent heeft staat buiten kijf en die jongen heeft niet voor niets gezegd dat hij liever wil blijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 15 januari 2014 - 16:04   quote  deeplink  
Het is gewoon heel simpel, als Kishna blijft is het goed en als hij wil vertrekken is het ook goed. In het laatste geval is hij ons prachtige shirt niet waard en is het gewoon een klaploper eerste klas!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 15 januari 2014 - 18:08   quote  deeplink  
Heel simpel, Kishna mag half jaartje meelopen en als het goed gaat krijgt hij volgend jaar een kans om een basisplaats te verwerven. Hij gaat echt niet weg nu ze deze weg zijn ingeslagen.
rest van dit jaar mag hij aan het eerste ruiken en zal Cuenca gewoon als rechtsbuiten fungeren.
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 18:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Heel simpel, Kishna mag half jaartje meelopen en als het goed gaat krijgt hij volgend jaar een kans om een basisplaats te verwerven. Hij gaat echt niet weg nu ze deze weg zijn ingeslagen.
rest van dit jaar mag hij aan het eerste ruiken en zal Cuenca gewoon als rechtsbuiten fungeren.
Cuenca komt niet. Dat is een stukje sensatie gedoe omdat hij heeft aangegeven alleen aan Ajax verhuurd te willen horen. Ik zie Cuenca echt niet meer komen.
remco k
 remco k - woensdag 15 januari 2014 - 18:34   quote  deeplink  
De komst van Cuenca zou mij niet verbazen..
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 18:34 schreef remco k het volgende:
De komst van Cuenca zou mij niet verbazen..
Frank de Boer heeft aangegeven dat er niets meer komt. Simon Zwartkruis heeft aangegeven dag iig Cuenca een dikke duimen verhaal is. Ten slotte is altijd gezegd dat een tussentijdse transfer er meteen moet kunnen staan. Cuenca heeft geen wedstrjjdritme en is de afgelopen anderhalf jaar vaker stuk dan fit geweest.

De komst van Cuenca zou mij hogelijk verbazen
remco k
 remco k - woensdag 15 januari 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 18:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Frank de Boer heeft aangegeven dat er niets meer komt. Simon Zwartkruis heeft aangegeven dag iig Cuenca een dikke duimen verhaal is. Ten slotte is altijd gezegd dat een tussentijdse transfer er meteen moet kunnen staan. Cuenca heeft geen wedstrjjdritme en is de afgelopen anderhalf jaar vaker stuk dan fit geweest.

De komst van Cuenca zou mij hogelijk verbazen
Dit soort dingen zijn wel vaker gebeurd..Overigens hoeft het niet van mij..
hjf
 hjf - woensdag 15 januari 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Ik lees zojuist, dat er volgens voetbal international niets van klopt. Laten we deze geruchten dan ook maar als een broodje aap verhaal afserveren. We kunnen weer lekker gaan slapen. Het komt allemaal goed. Ook Jaap Stam blijft.
remco k
 remco k - woensdag 15 januari 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Jaap Stam tot aan de zomer, denk dat ie dan wel die kant op zal trekken..
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 19:23 schreef remco k het volgende:
Jaap Stam tot aan de zomer, denk dat ie dan wel die kant op zal trekken..
Het contract van Stam loopt in de zomer af dus hij is dan vrij om te gaan en staan waar hij wil. Ik heb het idee dat Stam wel een goede invloed is op Veltman, Denswil en v.d. Hoorn dus ik zie Japie liever blijven.
remco k
 remco k - woensdag 15 januari 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 20:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Het contract van Stam loopt in de zomer af dus hij is dan vrij om te gaan en staan waar hij wil. Ik heb het idee dat Stam wel een goede invloed is op Veltman, Denswil en v.d. Hoorn dus ik zie Japie liever blijven.
Het contract van Jaap Stam loopt bij mijn weten tot 2016..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 15 januari 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 20:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Slechte informatie heb jij Eide, of komt het door de nachtdienst? ;-)

Stam staat nog tot medio 2016 onder contract bij Ajax, aldus AJAX.NL
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Het contract van Jaap Stam loopt bij mijn weten tot 2016..
Ik meen afgelopen week gelezen te hebben dat het tot deze zomer liep.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 15 januari 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 21:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik meen afgelopen week gelezen te hebben dat het tot deze zomer liep.
Zie het bericht boven je laatste reactie Eide. Die komt van Ajax.nl en die lijkt mij niet te liegen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 15 januari 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 19:22 schreef hjf het volgende:
Ik lees zojuist, dat er volgens voetbal international niets van klopt. Laten we deze geruchten dan ook maar als een broodje aap verhaal afserveren. We kunnen weer lekker gaan slapen. Het komt allemaal goed. Ook Jaap Stam blijft.
Ik denk dat het zomaar zou kunnen gebeuren, ze hadden hun pijlen gericht op John, maar nu die niet kan komt en Barca Cuenca te huur heeft aangeboden, zal ik niet raar opkijken als hij alsnog naar Amsterdam komt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 januari 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 22:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat het zomaar zou kunnen gebeuren, ze hadden hun pijlen gericht op John, maar nu die niet kan komt en Barca Cuenca te huur heeft aangeboden, zal ik niet raar opkijken als hij alsnog naar Amsterdam komt.
Denk niet dat het kwaad kan als hij naar ons toekomt, goed voor de concurentie!
Aan de andere kant is het wel prettig om soms even ee speler wat rust te gunnen, zeker als ze net terug zijn gekomen van een blessure, zo als Kishna.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 15 januari 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 22:18 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Denk niet dat het kwaad kan als hij naar ons toekomt, goed voor de concurentie!
Aan de andere kant is het wel prettig om soms even ee speler wat rust te gunnen, zeker als ze net terug zijn gekomen van een blessure, zo als Kishna.
Om en om laten spelen, ik zeg....ik ben voor
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 22:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zie het bericht boven je laatste reactie Eide. Die komt van Ajax.nl en die lijkt mij niet te liegen.
Ik geloof jullie ook meteen hoor, was slechts een verklaring mijnerzijds, had het niet nagetrokken dus...
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2014 - 22:42   quote  deeplink  
'Kishna ondertekent meerjarig contract bij Ajax'

Ricardo Kishna gaat een driejarig contract bij Ajax ondertekenen. Het talent heeft met Ajax een principeakkoord bereikt over een verbintenis tot de zomer van 2017. De eredivisieclub brengt de contractverlenging later deze week naar buiten.

Kishna werd tot voor kort nog in verband gebracht met een vertrek naar Juventus. De negentienjarige aanvaller lijkt zich echter verder te willen ontwikkelen bij Ajax, zo meldt Voetbal International. De verwachting is dat Kishna in de tweede seizoenshelft zijn debuut voor het eerste elftal gaat maken.

De voorhoedespeler werd gedurende dit seizoen van de A2 overgeheveld naar A1 en viel op door zijn goede prestaties. De stormachtige ontwikkeling van Kishna lijkt de oorzaak te zijn dat Ajax niet zal proberen om Ola John of Isaac Cuenca te huren.]/i]
Bron
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 15 januari 2014 - 23:36   quote  deeplink  
Raiola is een amateurtje......Lens is veeeeeeeeeeel slimmer

http://www.speld.nl/2013/08/27/fc-barcelona-legt-veelbelovende-foetus-vast/

Hahahaha geintje mannen....volgende stap is klonen
Stanley
 Stanley - donderdag 16 januari 2014 - 00:10   quote  deeplink  
Ik ben voor een algehele boycot van raiola!

Door druk uit te oefenen op jonge talenten zich op jonge leeftijd te laten transfereren naar het buitenland, is niet
alleen slecht voor Ajax, maar voor het hele Nederlandse voetbal. Omdat deze talenten verzuipen en wegzakken naar bedenkelijke clubjes op lage niveaus in het buitenland. Slechts een enkeling komt goed terecht. ...

Mijn inziens reden om deze spelers te onderwijzen en die makelaars in kaart te brengen die de ontwikkeling van de spelers voorop stellen. Dan komt het mooie contract vanzelf. Daar moeten zij en ouders in geloven!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 16 januari 2014 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 00:10 schreef Stanley het volgende:
Ik ben voor een algehele boycot van raiola!

Door druk uit te oefenen op jonge talenten zich op jonge leeftijd te laten transfereren naar het buitenland, is niet
alleen slecht voor Ajax, maar voor het hele Nederlandse voetbal. Omdat deze talenten verzuipen en wegzakken naar bedenkelijke clubjes op lage niveaus in het buitenland. Slechts een enkeling komt goed terecht. ...

Mijn inziens reden om deze spelers te onderwijzen en die makelaars in kaart te brengen die de ontwikkeling van de spelers voorop stellen. Dan komt het mooie contract vanzelf. Daar moeten zij en ouders in geloven!
maar dit is wel goed voor Raiola zijn portemonneeop korte termijn.....
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 16 januari 2014 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

Kunnen we Messi niet klonen voor Ajax?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 16 januari 2014 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

Nieuw Vennep gap!!

Bij v.v.c. gaan ze het voorbeeld van ajax volgen door eigen foetussen op te leiden!
Op deze mannier staat v.v.c. over 25 jaar met voor hun de allereerste CL-beker in de prijzenkast....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2014 door Ronald 1960 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 januari 2014 - 13:20   quote  deeplink  
'Ontevreden Ajacied gaat Toivonen achterna'
Auteur: Sam Borremans 20 Januari 2014 om 08:36

Het ziet ernaar uit dat de ontevreden Boban Lazic binnenkort teamgenoot is van Ola Toivonen, zo meldt Ajax Showtime. Beide spelers staan op het punt om te vertrekken naar Stade Rennes en Nederland achter zich te laten.

De negentienjarige Lazic is niet tevreden over zijn huidige rol bij Ajax. Het was de bedoeling dat de aanvaller aan zijn speelminuten zou komen bij Jong Ajax, maar op veel speelminuten hoefde hij daar niet te rekenen. Voor zaakwaarnemer Mino Raiola reden genoeg om zijn speler elders heen te brengen.

De aanvaller is inmiddels al gearriveerd in Frankrijk en zal vanaf dinsdag een aantal dagen meetrainen bij de club. Of de Fransen Lazic, die nog een contract heeft tot medio 2015, definitief over willen nemen of op huurbasis, is nog niet bekend.

Bronneke
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 januari 2014 - 13:20   quote  deeplink  
En weer eentje van Raiola.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 20 januari 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 13:20 schreef Hasjkoph het volgende:
'Ontevreden Ajacied gaat Toivonen achterna'
Auteur: Sam Borremans 20 Januari 2014 om 08:36

Het ziet ernaar uit dat de ontevreden Boban Lazic binnenkort teamgenoot is van Ola Toivonen, zo meldt Ajax Showtime. Beide spelers staan op het punt om te vertrekken naar Stade Rennes en Nederland achter zich te laten.

De negentienjarige Lazic is niet tevreden over zijn huidige rol bij Ajax. Het was de bedoeling dat de aanvaller aan zijn speelminuten zou komen bij Jong Ajax, maar op veel speelminuten hoefde hij daar niet te rekenen. Voor zaakwaarnemer Mino Raiola reden genoeg om zijn speler elders heen te brengen.

De aanvaller is inmiddels al gearriveerd in Frankrijk en zal vanaf dinsdag een aantal dagen meetrainen bij de club. Of de Fransen Lazic, die nog een contract heeft tot medio 2015, definitief over willen nemen of op huurbasis, is nog niet bekend.

Bronneke
wordt toch nooit wat, gelijk laten gaan.
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 januari 2014 - 15:47   quote  deeplink  
Geen zaken meer doen met Raiola net als voorheen. Opheffen samenwerking en dan maar jammer voor het effect.
hjf
 hjf - maandag 20 januari 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 15:47 schreef Peterhs het volgende:
Geen zaken meer doen met Raiola net als voorheen. Opheffen samenwerking en dan maar jammer voor het effect.
Welk Effect?
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 januari 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 17:18 schreef hjf het volgende:

[..]

Welk Effect?
Dat we bepaalde jeugdspelers kwijt raken of niet kunnen binnenhalen, omdat hij met hun samenwerkt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ricardo Kishna en zijn zaakwaarnemer

0.0075581