BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De kwalijke invloeden van Mino Raiola

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 januari 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Iedereen heeft er een mening over. Het liefst maak ik hem zwart, maar heb ook een beetje respect voor hem gekregen. Wel knap hoe hij dit allemaal flikt.

"Eind mei 2009 kwam Martin Jol binnen als hoofdtrainer bij Ajax. De gloednieuwe hoofdtrainer die, na het mislukte verblijf van Marco van Basten, Ajax uit het slop moest trekken nam echter iemand in zijn achterzak mee: Mino Raiola, ook bekend als Carmine Raiola. Deze zaakwaarnemer van Jol was in Amsterdam persona non grata geworden na de transfers van Zlatan Ibrahimovic, Maxwell en Zdenek Grygera. Nu heeft hij zich via Jol weer helemaal versmolten met Ajax, maar wie is Raiola nou eigenlijk en wat is zijn werkelijke invloed binnen de club?"

Lees het hele verhaal, mooi stukje en oordeel zelf...

http://www.catenaccio.nl/2010/nieuws/bijzaken/de-kwalijke-invloeden-van-mino-raiola/
remco k
 remco k - vrijdag 03 januari 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Tsjaa, een kwelling voor de financieel kleinere clubs in Europa zoals Ajax is. Een man die clubs vaak grote spelers brengt en bovenal altijd goede contracten regelt voor zijn cliënten.

Nog nooit een slecht woord over hem gelezen van welke speler dan ook..

Tsjaa. Wat is dan goed of slecht..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 januari 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 12:53 schreef remco k het volgende:
Tsjaa, een kwelling voor de financieel kleinere clubs in Europa zoals Ajax is. Een man die clubs vaak grote spelers brengt en bovenal altijd goede contracten regelt voor zijn cliënten.

Tja hij doet dat heel goed voor zijn spelers, kan ook niet anders zeggen. Hij weet zijn spelers altijd voor de hoogste prijs te slijten en het zijn toch niet de kleinste die met hem in zee gaan. Toch vind ik dat zaakwaarnemers teveel macht hebben en ik snap die voetbalclubs gewoon niet dat ze hierin meegaan.
remco k
 remco k - vrijdag 03 januari 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 13:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja hij doet dat heel goed voor zijn spelers, kan ook niet anders zeggen. Hij weet zijn spelers altijd voor de hoogste prijs te slijten en het zijn toch niet de kleinste die met hem in zee gaan. Toch vind ik dat zaakwaarnemers teveel macht hebben en ik snap die voetbalclubs gewoon niet dat ze hierin meegaan.
Daar zou je enkel wat tegen kunnen doen als alle clubs iets doen.. En in verhouding hebben die hele grote clubs natuurlijk veel minder last van die zaakwaarnemers dan dat kleinere clubs hebben..
remco k
 remco k - vrijdag 03 januari 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Maar ik ben het daarin wel met je eens hoor...

Overigens is de aanwezigheid van Raiola dus nog gewoon een erfenis van Martin Jol..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 januari 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 13:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Koppen bij elkaar steken....
remco k
 remco k - zaterdag 04 januari 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 13:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Koppen bij elkaar steken....
En dan? Is er 1 club bij die zegt stik er maar in, en dan lopen daar dadelijk alle goede spelers van die makelaar.. Daarnaast hebben de rijkere buitenlandse clubs er vrijwel geen last van.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 januari 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Wie moet er dan iets aan doen? wij als buitenstaanders helemaal niets in ieder geval...
remco k
 remco k - zaterdag 04 januari 2014 - 17:00   quote  deeplink  
Spelers hoor je nooit klagen over spelersmakelaars, als je het aan hun zult vragen hoeft er daarin niet zo veel te veranderen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 januari 2014 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 17:00 schreef remco k het volgende:
Spelers hoor je nooit klagen over spelersmakelaars, als je het aan hun zult vragen hoeft er daarin niet zo veel te veranderen..
Nee hehe...
VVout
 VVout - maandag 06 januari 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 00:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee hehe...
Tonny Vilhena anders was hem zat, was vooral geschrokken van zijn dreigementen die hij had geuit naar de club. Het was gewoon niet Tonny zijn bedoeling zo snel naar het buitenland te gaan en het risico te lopen op de bank te belanden voor eeuwig en dat wil Mino niet snappen want dat levert hem geen geld op de schraperT.

Per direct is dus Tonny Vilhena op zoek naar een nieuwe zaakwaarnemer die dit respect naar spelers en club kan opbrengen, heel erg mooi:
Brandje
 Brandje - maandag 06 januari 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 12:53 schreef remco k het volgende:

Vilhena schijnt toch met hem te breken en hij denkt bij een speler vooral aan het financiele plaatje ipv het sportieve. Kijk eens Bouy die naar Juve ging. Daar hoor je niks meer van.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 januari 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 14:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vilhena schijnt toch met hem te breken en hij denkt bij een speler vooral aan het financiele plaatje ipv het sportieve. Kijk eens Bouy die naar Juve ging. Daar hoor je niks meer van.
Bouy is volgens mij (heb ik ook maar ergens gelezen, weet alleen niet meer waar) ook een tijd geblesseerd geweest en is inmiddels uitgeleend en weer teruggehaald, is nu afwachten hoe het met hem verder gaat....
Eide
 Eide - maandag 06 januari 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Omdat die bij Brescia z'n kruisband afscheurde. Bouy heeft tot z'n blessure een goed seizoen bij Brescia gedraaid waarbij hij basisspeler was. Juve had hem aan Brescia (serie B) doorverhuurd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 januari 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 15:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat die bij Brescia z'n kruisband afscheurde. Bouy heeft tot z'n blessure een goed seizoen bij Brescia gedraaid waarbij hij basisspeler was. Juve had hem aan Brescia (serie B) doorverhuurd.
Heb je dat van horen zeggen of heb je wedstrijden bekeken? Want ik kan me haast niet voorstellen dat er een wedstrijd van de serie B wordt uitgezonden op televisie?
Eide
 Eide - maandag 06 januari 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 15:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je dat van horen zeggen of heb je wedstrijden bekeken? Want ik kan me haast niet voorstellen dat er een wedstrijd van de serie B wordt uitgezonden op televisie?
Omdat er afgelopen seizoen een mooi artikel over hem is geschreven en omdat ik deze jongen heb geprobeerd te volgen. Vond hem in de jeugd waanzinnig. Hij speelde de 1e competitie helft bij Brescia vrijwel alles, initieel als invaller maar in de loop van het seizoen als basisspeler. Uiteindelijk 11 wedstrijden als basisspeler en 6 als invaller. In Italiaanse media was iig zeer positief over hem.

Afgelopen maand heeft hij als invaller gespeeld voor het grote Juve in de Italiaanse beker. Dat was trouwens pas de 2e keer dat hij bij de selectie van Conte zat. Hij is sinds oktober weer fit meen ik me te herinneren.

Hij is nu 20 en zal dus langzaam wel speeltijd moeten gaan krijgen om te slagen in Turijn, maar dat zit er voor Bouy absoluut nog wel in.
remco k
 remco k - maandag 06 januari 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 15:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij heeft een paar weken geleden ook zijn debuut gemaakt bij Juventus.
remco k
 remco k - maandag 06 januari 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja klopt, las dat vandaag ook..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 januari 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 16:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat er afgelopen seizoen een mooi artikel over hem is geschreven en omdat ik deze jongen heb geprobeerd te volgen. Vond hem in de jeugd waanzinnig. Hij speelde de 1e competitie helft bij Brescia vrijwel alles, initieel als invaller maar in de loop van het seizoen als basisspeler. Uiteindelijk 11 wedstrijden als basisspeler en 6 als invaller. In Italiaanse media was iig zeer positief over hem.

Afgelopen maand heeft hij als invaller gespeeld voor het grote Juve in de Italiaanse beker. Dat was trouwens pas de 2e keer dat hij bij de selectie van Conte zat. Hij is sinds oktober weer fit meen ik me te herinneren.

Hij is nu 20 en zal dus langzaam wel speeltijd moeten gaan krijgen om te slagen in Turijn, maar dat zit er voor Bouy absoluut nog wel in.
Vrijwel alles? Hij heeft, tot aan zijn blessure, welgeteld 11 van de 24 wedstrijden in de basis mogen starten en daarnaast 6 keer als invaller mogen opdraven. Ik noem dat nu niet vrijwel alles. Van de 2160 minuten die hij had kunnen spelen heeft hij er uiteindelijk maar 1165 minuten gespeeld, wat neerkomt op 13 wedstrijden. Dus heeft hij 995 minuten niet gespeeld. Dat komt neer op 11 wedstrijden. Ik vind dat magertjes voor iemand waarvan word gezegd dat hij vrijwel alles speelde?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 januari 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 13:40 schreef VVout het volgende:

[..]

Tonny Vilhena anders was hem zat, was vooral geschrokken van zijn dreigementen die hij had geuit naar de club. Het was gewoon niet Tonny zijn bedoeling zo snel naar het buitenland te gaan en het risico te lopen op de bank te belanden voor eeuwig en dat wil Mino niet snappen want dat levert hem geen geld op de schraperT.

Per direct is dus Tonny Vilhena op zoek naar een nieuwe zaakwaarnemer die dit respect naar spelers en club kan opbrengen, heel erg mooi:
Vilhena zal de welbekende uitzondering zijn op die kutregel....wel chapeau voor hem
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 januari 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 22:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vilhena zal de welbekende uitzondering zijn op die kutregel....wel chapeau voor hem
Tis een kakkerlak, dus totaal niet belangrijk. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 januari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 22:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tis een kakkerlak, dus totaal niet belangrijk. ;-)
Als meerdere zijn voorbeeld nemen wel ouwe....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 januari 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als meerdere zijn voorbeeld nemen wel ouwe....
Gaat niet gebeuren ouwe, want zolang de echte topspelers bij hem blijven zullen talenten dat in 9 van de 10 gevallen ook doen ivm de voorbeelden die ze zien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 januari 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren ouwe, want zolang de echte topspelers bij hem blijven zullen talenten dat in 9 van de 10 gevallen ook doen ivm de voorbeelden die ze zien.
Jammer dat dat soort gasten(talenten) niet meer voor zichzelf kunnen denken.....dus vrees dat je gelijk hebt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 januari 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jammer dat dat soort gasten(talenten) niet meer voor zichzelf kunnen denken.....dus vrees dat je gelijk hebt
Tja, dat soort gassies worden voornamelijk geleid door gelddrift en opgejut door ouders en vrienden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 januari 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, dat soort gassies worden voornamelijk geleid door gelddrift en opgejut door ouders en vrienden.
Dat vraag ik me dus af....juist zij zien en horen het allemaal, zo'n Vilhena zou ook wel zien dat te vroeg uitvliegen vaak niet de beste oplossing is.....en zo kan je hier zomaar 50 namen invullen.
Dus vind ik Vilhena een slim ventje
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 januari 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af....juist zij zien en horen het allemaal, zo'n Vilhena zou ook wel zien dat te vroeg uitvliegen vaak niet de beste oplossing is.....en zo kan je hier zomaar 50 namen invullen.
Dus vind ik Vilhena een slim ventje
Is dan 1 van de weinige kakkerlakken die wel een beetje verstand heeft. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 januari 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 22:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is dan 1 van de weinige kakkerlakken die wel een beetje verstand heeft. ;-)
Ken er nog wel meer hoor ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 januari 2014 - 02:30   quote  deeplink  
Wie is Raiola?
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 24 januari 2014 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 02:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wie is Raiola?
Iemand die graag met jonge jongetjes werkt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 januari 2014 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 08:16 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Iemand die graag met jonge jongetjes werkt.
Leveren zeker veel geld op?
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 24 januari 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 09:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Leveren zeker veel geld op?
Ja, hij zuigt ze helemaal leeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De kwalijke invloeden van Mino Raiola

0.0098030