|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Oh oh..! Als je maar mee kan naar Marbella hè! Geef je daar ook even de rust- en eindstand voor ons door? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boëtius valt heel slecht in. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
met een beetje geluk 1-0 door te Vrede |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
wie is die dekker? Nooit van gehoord |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jaaaaaaaaa!! Whoopwhoop, helemaal lijp joh! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Dekker, man van de wedstrijd. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als het waar is, heb ik toch wel weer gelijk gehad met de uitspraak op de Topic ZEER GOEIE ZAAK VAN DE TECHNISCHE STAF om Dekker bij de selectie te halen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 16:40 schreef de bluffer het volgende:[..] Als het waar is, heb ik toch wel weer gelijk gehad met de uitspraak op de Topic ZEER GOEIE ZAAK VAN DE TECHNISCHE STAF om Dekker bij de selectie te halen Er zijn wel meer talenten waarvan ik vind dat ze bij de selectie gehaald moeten worden, maar dan zullen er eerst spelers moeten vertrekken ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Saaie pot, maar wat maakt het uit ! Als er maar geld binnen komt voor de Danïel den Hoed kliniek ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 16:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Er zijn wel meer talenten waarvan ik vind dat ze bij de selectie gehaald moeten worden, maar dan zullen er eerst spelers moeten vertrekken ... Daar heb je gelijk in wat een goeie jeugd loopt er in de A1 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 16:45 schreef lijdensweg het volgende:Saaie pot, maar wat maakt het uit ! Als er maar geld binnen komt voor de Danïel den Hoed kliniek ... Kennissen van mij hebben 50 Euro van mij mee genomen eventueel in de bus doen als die er waren bij het stadion |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vooral 4 in de B-jeugd ... bij O17 en O16 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja dat B-elftal is het C-elftal van vorige jaar wat kampioen is geworden zeer goeie selectie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik miste Manu bij de selectie vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ze hebben elkaar gevonden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 16:48 schreef de bluffer het volgende:[..] Kennissen van mij hebben 50 Euro van mij mee genomen eventueel in de bus doen als die er waren bij het stadion Glühwein erbij Bram? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daar krijg je toch het zuur van |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even een vraagje wie heeft er ooit een goede oefenpot gezien in Nederland ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die vrije trap zat er lekker in zag ik net |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een zaadpartij..ik had van deze wedstrijd niet veel verwacht,maar vermaak op z,n minst al die mensen het laatste half uur..sjonge jonge. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 18:00 schreef ar het volgende:Wat een zaadpartij..ik had van deze wedstrijd niet veel verwacht,maar vermaak op z,n minst al die mensen het laatste half uur..sjonge jonge. Lekker belangrijk die wedstrijd ... Kankeronderzoek was het vandaag ! Voor onze familie was het vandaag zeker niet voor het voetbal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vroeger tijdens het AD toernooi in de kuip ten tijde van de voorbereiding , daar zaten wel leuke oefenpotjes bij ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Waar is die Sleegers eigenlijk gebleven? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: prima vraag.dat vond ik n goede speler |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sleegers heeft toch in november bijgetekend tot 2016 dus absoluut niet uit beeld. Geblesseerd misschien ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zit in de selectie van Jong Feyenoord/Excelsior |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Ik vond trouwens Graafland ook een goede helft keepen. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
En Lijdensweg: genoten op KK? of .. ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Genoten van het feit dat zoveel mensen wat willen betekenen voor Daniel den Hoed kliniek! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was dit keer niet duur op KK.. Tenminste dat dacht ik? In iedergeval een hoop centjes opgehaald |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Verhoek was ook weer ouderwets slecht. Boetius was de slechtste van het veld. In mijn ogen nog veels te veel opgehemeld. Af en toe mooie goal maar ook heel veel balverlies en echt een mannetje passeren is ook zelden momenteel. Die van beek bevalt me ook steeds beter. Hij moe waarschijnlijk toch tegen 020 voor de beker nu de Vrij geblesseerd is. verder was iedereen maar matig maar inderdaad die Dekker(wat een jong ventje ook om te zien) is een heel goede jammer dat hij die kans die hij zelf creeerde niet afgaf had helemaal super geweest maar begrijpelijk dat hij zelf schoot. |
|
|
|