|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nenam en ik hebben het plan opgevat om een keer tezamen te komen en te genieten van een goudgele koude rakker. Het lijkt ons leuk om dat samen te doen met andere Ajacieden van het forum. Dus heb je interesse om eens lekker te proosten dan moet je even een reactie achterlaten.
Een eventuele tijd en plaats van handeling zullen we per PB versturen om zodoende geen trammelant te krijgen met verkeerd denkende mensen.
En Boudewijn, ik kan helaas geen bron plaatsen dus sluit het topic niet! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dat is nummer 1, of eigenlijk nummer 3. Kom op heren en dames, niet verlegen wezen. We bijten niet hoor en misschien op het forum niet altijd even netjes en aardig, maar dat mag je op zo'n dag gewoon vergeten! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lijkt me wel eens leuk!
...enne... volgens mij zijn Nenam en jij de BRON....
kan dus never nooit niet worden gesloten ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 16:25 schreef Ronald 1960 het volgende:lijkt me wel eens leuk! ...enne... volgens mij zijn Nenam en jij de BRON.... kan dus never nooit niet worden gesloten ;-) Hahaha daar heb je een punt! Maar even wachten of er nog meer aanmeldingen komen. Nu staat de teller op 4! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Mag geen bier meer sinds 6 dagen... :'( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Krijg jij een cola! Of iets anders wat je wilt drinken! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als het allemaal past met werk ben ik daar wel voor te porren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lijkt me erg leuk, al enig idee op welke termijn jullie dit willen doen. Ook ik zit namelijk met werk, en gezien het aantal uren dat ik maak is het niet zo dat ik altijd kan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:Dat is nummer 1, of eigenlijk nummer 3. Kom op heren en dames, niet verlegen wezen. We bijten niet hoor en misschien op het forum niet altijd even netjes en aardig, maar dat mag je op zo'n dag gewoon vergeten! In het echt ben ik heel lief......jullie zijn allemaal een kop groter ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 19:29 schreef remco k het volgende:Lijkt me erg leuk, al enig idee op welke termijn jullie dit willen doen. Ook ik zit namelijk met werk, en gezien het aantal uren dat ik maak is het niet zo dat ik altijd kan.. Dat wordt dan ook best wel lastig, maar het hoeft niet al volgende week hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Laat maar weten wanneer je het wilt doen, dan zal ik kijken of ik het red, zou wel erg leuk zijn.
Zat er trouwens gister nog aan te denken, zit de hele volgende week bij je in de buurt... Jouw een beetje in de gaten houden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 20:43 schreef remco k het volgende:[..] Laat maar weten wanneer je het wilt doen, dan zal ik kijken of ik het red, zou wel erg leuk zijn. Zat er trouwens gister nog aan te denken, zit de hele volgende week bij je in de buurt... Jouw een beetje in de gaten houden.. kom maar langs hoor.....no problem |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dus met Eide, Natjos en Remco zitten we al op 7 personen?
Sjakie, is dit niet gezellig voor jouw? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En iemand nog ideeën van mensen die ook op dit forum kwamen of komen en misschien hiervoor te porren zijn? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Renato kom je ook een biertje drinken? ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Als er gezopen kan worden dan doe ik mee natuurlijk. Ik hoor het allemaal wel.
ps Wel zonder vrouwen neem ik aan ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 januari 2014 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Samen met zijn kameraden van het kidsvak |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 22:04 schreef Brandje het volgende:Als er gezopen kan worden dan doe ik mee natuurlijk. Ik hoor het allemaal wel. ps Wel zonder vrouwen neem ik aan ;) Duidelijk schrap mij maar, van dat soort feestjes ben ik niet gediend.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 22:04 schreef Brandje het volgende:Als er gezopen kan worden dan doe ik mee natuurlijk. Ik hoor het allemaal wel. ps Wel zonder vrouwen neem ik aan ;) Is wel handig voor de bob....maar die van mij is Feijenoordse en een fanatieke ;-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je stond niet eens genoteerd slome....valt niks te schrappen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gelukkig maar, ik schrok al.. Ik heb er graag vrouwen bij namelijk, dat nichterige is niks voor mij.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 22:31 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gelukkig maar, ik schrok al.. Ik heb er graag vrouwen bij namelijk, dat nichterige is niks voor mij.. Blablabla.... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Nenam in een leren broek, open kruis, leer petje. Village People cdtje op... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Blijf maar achterom kijken dan....weet waar je woont, doe ik speciaal voor jou mijn kastanje knots om.....als ik met je klaar ben dan kan je een kokosnoot moeiteloos warm houden......en de melk in je tere maagje gieten |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Blijf maar achterom kijken dan....weet waar je woont, doe ik speciaal voor jou mijn kastanje knots om.....als ik met je klaar ben dan kan je een kokosnoot moeiteloos warm houden......en de melk in je tere maagje gieten Is dit de openingsspeeche voor jullie feestje? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah ik laat het hier bij Vincent....wordt te ranzig gap |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik kan 113 fixen eventueel via FB? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Babba vragen? Ook via FB
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 januari 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Joduh heb ik op FB...zal ik ook vragen Guyt ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 januari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kunnen jullie het zelf niet af.. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet je Vincent...als jullie hier reageren krijg je antwoord....oke soms met kakkie. Al ik bij jullie reageer moet ik opkankeren(o.a.Hoogvliet)....dat is het verschil vriend Dus wat is je punt ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 januari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Sure. Hopen dat we zo'n 10 man er kunnen zijn ofzo. Zou lachen zijn |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet je Vincent...als jullie hier reageren krijg je antwoord....oke soms met kakkie. Al ik bij jullie reageer moet ik opkankeren(o.a.Hoogvliet)....dat is het verschil vriend Dus wat is je punt ?? Als ik me verantwoordelijk moet voelen voor uitspraken van een ander, dan kan ik net zo goed stoppen met werken P. Je weet hoe ik ben, dus ga niet dramatisch doen gozer ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 21:06 schreef Ajax Warrior het volgende:Dus met Eide, Natjos en Remco zitten we al op 7 personen? Sjakie, is dit niet gezellig voor jouw? Ikke niet man, srry niets voor mij, ga eigenlijk noot verder dan de stadgrens hiero xd |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....maar ik denk dat de plaats het belangrijkste is, van de meeste van jullie weet ik waar jullie wonen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 23:04 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Als ik me verantwoordelijk moet voelen voor uitspraken van een ander, dan kan ik net zo goed stoppen met werken P. Je weet hoe ik ben, dus ga niet dramatisch doen gozer ;-) Eens....was niet persoonlijk naar jou toe, heb respect voor jou |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 23:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ikke niet man, srry niets voor mij, ga eigenlijk noot verder dan de stadgrens hiero xd Is niet erg hoor....maar Zwolle gaat het niet worden... Wat ik kan overzien is het Den Bosch, Utrecht of in Amsterdam.....in die volgorde |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is niet erg hoor....maar Zwolle gaat het niet worden... Wat ik kan overzien is het Den Bosch, Utrecht of in Amsterdam.....in die volgorde Hoeft ook niet joh, maak me niet zoveel uit. Spreek hiero op de site genoeg mensjes van jullie toch.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel hoor...no problem...als jou zoontje straks bij RKC speelt kan je hier blijven pitten....reed er vanmiddag nog langs....10 minuten :-) Dan gaan wij bomen ouwe... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 23:14 schreef NatjosFC het volgende:[..] Hoeft ook niet joh, maak me niet zoveel uit. Spreek hiero op de site genoeg mensjes van jullie toch.. ken er een aantal persoonlijk...is best wel leuk hoor...doe alleen nooit aan kerstkaartjes maar bel wel regelmatig |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
ikke ook....ikke ook....ikke ook |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Even een overzicht van de mensen die meegaan. En dan heb ik die kakkies even van de lijst geschrapt, want die wil je er niet bij hebben! ;-)
Nenam Baco Hasjkoph Remco Eide Brandje Ronald 1960 Warrior
Ben ik nu iemand vergeten? Want in dat geval excuses, maar het is al laat! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wist niet dat je een vrouw was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 januari 2014 - 02:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Even een overzicht van de mensen die meegaan. En dan heb ik die kakkies even van de lijst geschrapt, want die wil je er niet bij hebben! ;-) Nenam Baco Hasjkoph Remco Eide Brandje Ronald 1960 Warrior Ben ik nu iemand vergeten? Want in dat geval excuses, maar het is al laat! ;-) Wel met een slag om de arm kerel. voor mij zijn dit soort dingen echt heel lastig te plannen.. |
|
|
|