|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha ineens uit het niet niets isie er :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Het ligt helemaal voor mij aan wanneer het is en eigenlijk nog belangrijker waar het is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Stadhuisplein in Rotterdam, ghèhè! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Of vlakbij die badkuip. Als we dan nodig moeten zeiken we hem wel vol. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet je eerst bier zien te krijgen, anders valt er weinig te zeiken. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Genoeg plaatsen bier te vinden er tegenover bij de Pathe, BB, Bowling Restaurants of andere zooi. Zo moeilijk zal het dus niet wezen om hem ff snel een lekker luchtje te geven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Das niet moeilijk, ik moet namelijk al spontaan zeiken en schijten als ik die smerige kut badKUIP van jullie zie. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 12:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Das niet moeilijk, ik moet namelijk al spontaan zeiken en schijten als ik die smerige kut badKUIP van jullie zie. Je hebt er schijt an :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 21:06 schreef Ajax Warrior het volgende:Dus met Eide, Natjos en Remco zitten we al op 7 personen? Sjakie, is dit niet gezellig voor jouw? Altijd hou wel van een potje bier...vindt het wel leuk om jullie een x te ontmoeten maar drink niet graag buiten m'n dorp....+ weet ik niet of het uitkomt bij mijn wijfie...hou het voorlopig in beraad...wel bedankt voor de uitnodiging!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dus, hebben we al een gedacht moment en locatie? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: We zijn nog even in gesprek met lokale driehoeken van verschillende gemeentes om een geschikte locatie te vinden. ;-)
Even serieus een reactie op jouw vraag. Ik ben de afgelopen dagen behoorlijk druk geweest met werken en dergelijke dus heb ik hierover nog niet echt kunnen spreken met Nenam. Wanneer er iets bekend is dan komen wij er zo snel mogelijk op terug. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet ik man. Jij denkt, die vraagt wat en komt er nooit meer op terug.
Maar we zijn in gesprek met de burgervader van Rotjeknor, maar die wil maar 3 man toelaten en niet de gewenste 8! Whahahahaha ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Weet ik man. Jij denkt, die vraagt wat en komt er nooit meer op terug. Maar we zijn in gesprek met de burgervader van Rotjeknor, maar die wil maar 3 man toelaten en niet de gewenste 8! Whahahahaha ;-) Met de eis dat we zelf betalen voor politie inzet zeker! ;)
Qua locatie ben ik trouwens flexibel. Qua tijden wat minder. Dat heb je met onregelmatige werktijden en -dagen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:51 schreef Eide het volgende:[..] Met de eis dat we zelf betalen voor politie inzet zeker! ;) Qua locatie ben ik trouwens flexibel. Qua tijden wat minder. Dat heb je met onregelmatige werktijden en -dagen. Daar heb ik ook problemen mee hoor Eide. Maar naast politie inzet, moeten we ook de schoonmaakkosten betalen! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daar heb ik ook problemen mee hoor Eide. Maar naast politie inzet, moeten we ook de schoonmaakkosten betalen! ;-) Dat laten we Hasji doen. Die is student, die kan de doekoe's wel gebruiken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik denk aan Pampus....na afloop kunnen we gelijk gaan liggen ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Misschien ook wel leuk om 's nachts de Coolsingel helemaal vol te hangen met Ajax vlaggen en sjaals :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe, die jongen ligt na 2 biertjes al onder tafel man. Hoe moeten we het dan doen? ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehe, die jongen ligt na 2 biertjes al onder tafel man. Hoe moeten we het dan doen? ;-) Nou sowieso zijn eigen kots opruimen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat is wel een optie natuurlijk. We gaan het bezien, als het goed is is die jongen straks een beetje uitgaansgeweld in Leiden gewent en kan die alvast een beetje ervaring opdoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor mij is locatie ook niet zo spannend.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Wij vinden jou ook niet zo spannend...
Grapje kerel ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehe, die jongen ligt na 2 biertjes al onder tafel man. Hoe moeten we het dan doen? ;-) Nou ik zal je eerlijk vertellen dat ik het afgelopen jaar de drank heel ver heb weten terug te brengen.. Eerder altijd maar aan de wisky en HJtjes.. Maar tegenwoordig echt wat rustiger aan.. Met oud en nieuw de gedachte gehad eens flink los te gaan, stond alleen na 4 hjtjes en 3 wisky echt helemaal op de kop.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 11:05 schreef remco k het volgende:[..] Nou ik zal je eerlijk vertellen dat ik het afgelopen jaar de drank heel ver heb weten terug te brengen.. Eerder altijd maar aan de wisky en HJtjes.. Maar tegenwoordig echt wat rustiger aan.. Met oud en nieuw de gedachte gehad eens flink los te gaan, stond alleen na 4 hjtjes en 3 wisky echt helemaal op de kop.... Ik ken het zelfde. Tegenwoordig drink ik bijna alleen nog maar op leuke gelegenheden of als we met vrienden zijn. Voorheen draaide ik mijn hand niet om voor eentje meer of minder. Nu heb ik veel minder nodig al heb ik met oudejaarsavond wel een paar overheerlijke speciaal grootbieren op met een maatje en dat smaakte best. Heb al mijn vingers nog heel dus ik had niet teveel op :-p |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehe, die jongen ligt na 2 biertjes al onder tafel man. Hoe moeten we het dan doen? ;-) Ehh nee.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
De nee fase van een kind is normaal gesproken rond een jaar of 4 toch? Kom op je kan beter Hashie :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 11:17 schreef Peterhs het volgende:De nee fase van een kind is normaal gesproken rond een jaar of 4 toch? Kom op je kan beter Hashie :) Yep en daarna komt.......waarom, die van mij is nu 8....papa jij bent gek |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ach jongens, wat maken jullie je druk om hoeveel iemand drinkt. Ik hou het na 1 biertje al voor gezien.... Ik ben de BOB ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 11:20 schreef Ronald 1960 het volgende:Ach jongens, wat maken jullie je druk om hoeveel iemand drinkt. Ik hou het na 1 biertje al voor gezien.... Ik ben de BOB ;-) Wedden van niet....als ik naast je zit dan drink jij meer als 1 biertje pik.....hahahaha je weet niet eens meer hoe je thuis bent gekomen na afloop |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ach, zal ik helemaal eerlijk zijn? Ik drink namelijk helemaal geen bier! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 11:17 schreef Peterhs het volgende:De nee fase van een kind is normaal gesproken rond een jaar of 4 toch? Kom op je kan beter Hashie :) Of je kan het zo zien dat de bewering zodanig nergens opslaat, dat men, to be honest, geen uitleg nodig heeft van mij. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, de 'Waarom'-vragen. Geweldig irritant hahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: het antwoord is nog irritanter: 'omdat ik het zeg!' |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik kan inmiddels bevestigen dat Babba niet komt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat zijn van die ouders die niet hun dingen kunnen onderbouwen. Super irritant. Als je ze eenmaal kan uitlullen en ze merken het, dan halen ze vanalles erbij wat er niks mee te maken heeft of zeggen ze dit soort crap. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou Hasji, wacht maar tot je zelf kinderen hebt in die leeftijd. Ze houden namelijk niet op als je het uitlegt. Het punt "omdat ik dat zeg" komt dan van zelf, straks ook bij jou. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 19:44 schreef Eide het volgende:Nou Hasji, wacht maar tot je zelf kinderen hebt in die leeftijd. Ze houden namelijk niet op als je het uitlegt. Het punt "omdat ik dat zeg" komt dan van zelf, straks ook bij jou. Hehehehe inderdaad. Maar ja, hasjkoph is zelf nog jeugdig dus die ervaart de ene kant. Dit terwijl uit ervaring praten van de andere kant! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 19:44 schreef Eide het volgende:Nou Hasji, wacht maar tot je zelf kinderen hebt in die leeftijd. Ze houden namelijk niet op als je het uitlegt. Het punt "omdat ik dat zeg" komt dan van zelf, straks ook bij jou. Hangt er puur vanaf waar het over gaat denk ik. Het komt zo over alsof ze in een soort machtssysteem zitten waarbij het zo is als zij zeggen. Hoe ouder je wordt hoe meer je er tegenin gaat, aangezien het soms echt complete bullshit is af en toe. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 19:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehe inderdaad. Maar ja, hasjkoph is zelf nog jeugdig dus die ervaart de ene kant. Dit terwijl uit ervaring praten van de andere kant! ;-) Dat klopt, maar ben jij dan ook zo iemand die tijdens een discussie heel venijnig overgaat naar een ander iets dat er op lijkt, maar toch het onderwerp verplaatst, terwijl het daar niet over ging? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 19:54 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hangt er puur vanaf waar het over gaat denk ik. Het komt zo over alsof ze in een soort machtssysteem zitten waarbij het zo is als zij zeggen. Hoe ouder je wordt hoe meer je er tegenin gaat, aangezien het soms echt complete bullshit is af en toe. Hehehe heb jij kinderen wel eens horen drammen? Die hebben soms ook een bepaalde machtsstrijd, want met nee nemen ze geen genoegen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 19:57 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat klopt, maar ben jij dan ook zo iemand die tijdens een discussie heel venijnig overgaat naar een ander iets dat er op lijkt, maar toch het onderwerp verplaatst, terwijl het daar niet over ging? Wat?? Ik snap geen bal van wat je nu plaatst! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 19:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehe heb jij kinderen wel eens horen drammen? Die hebben soms ook een bepaalde machtsstrijd, want met nee nemen ze geen genoegen! Hahaha klopt ja ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oftewel heel sneaky van onderwerp verandert maar dan op zo'n manier dat de ander daar niets van merkt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 20:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Oftewel heel sneaky van onderwerp verandert maar dan op zo'n manier dat de ander daar niets van merkt. Hehehe nee hoor, dat doe ik nooit! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het verschilt van situatie tot situatie. Soms loopt zo'n "waarom sessie" uit op een lachbui waarbij je er een draai aan weet te geven dat zo'n kleintje helemaal in een deuk ligt. Er zijn ook momenten dat ze echt op je zenuwen werken.
Ach, bij opvoeden hoort ook dat je aangeeft waar de grenzen liggen. Julian (mijn zoon) begint de waarom fase wat achter zich te laten. School is daar ook belangrijk in, ook al omdat hij daar behoorlijk aan z'n trekken komt mentaal gezien. |
|
|
|
|
JordyAjacied
|
|
|
Wat een gezelligheid hier allemaal zeg!!! :) |
|
|
|