BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen supporters bij Ajax-Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - woensdag 08 januari 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Helaas weer geen supporters bij Ajax Feyenoord, alleen maar Ajacieden.

Bron:
http://transfergeruchten.nl/geen-sfeer-bij-ajax-feyenoord-4003/
moa
 moa - woensdag 08 januari 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Boycotten die hap.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 08 januari 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Goed zo !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 januari 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 20:35 schreef lijdensweg het volgende:
Goed zo !
Pfffffffffffffff
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 januari 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Dan maar weer twee wedstrijden
eerst bij 020 dan in de kuip
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 januari 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:11 schreef de bluffer het volgende:
Dan maar weer twee wedstrijden
eerst bij 020 dan in de kuip
dat is onzin.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 januari 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dat is onzin.
Wal wil je dan, paar jaar geleden was het ook zo
moa
 moa - woensdag 08 januari 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dat is onzin.
Hoezo onzin, Feyenoord is duidelijk zwaarder benadeeld dan bij een reguliere uitloting, en een kwartfinale is net zo goed een finale ondanks dat de belangen minder groot zijn.

Jammer dat de KNVB zijn rug niet durft te rechten en weer met 2 maten meet, overigens ook jammer voor Ajax dat op deze manier weer de schijn tegen krijgt waar zij ook vrij weinig kunnen doen aan het inconsequente beleid van de KNVB.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 januari 2014 - 21:26   quote  deeplink  
gewoon winnen daar, zijn de successupportertjes ook weer op tijd thuis in Purmerend..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 08 januari 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Pfffffffffffffff
Zware bevalling?
moa
 moa - woensdag 08 januari 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:26 schreef Vincent1970 het volgende:
gewoon winnen daar, zijn de successupportertjes ook weer op tijd thuis in Purmerend..
Het is al weken in de verkoop en slechts 30.000 kaarten verkocht, de klassieker is niet meer.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 08 januari 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:28 schreef moa het volgende:

[..]

Het is al weken in de verkoop en slechts 30.000 kaarten verkocht, de klassieker is niet meer.
Het niveau is dan ook bedenkelijk!! Je denk toch niet dat men alleen voor de club komen?
Die echte supporters zitten alleen bij Feyenoord ...
Eide
 Eide - woensdag 08 januari 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:28 schreef moa het volgende:

[..]

Het is al weken in de verkoop en slechts 30.000 kaarten verkocht, de klassieker is niet meer.
De verkoop stond al ruim een week dicht in verband met deze besprekingen. Alleen lui met een SCC op 410 of de F-side konden kaarten bestellen.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 januari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
Als het in De Kuip gespeeld zou worden, waren de Amsterdammers ook niet welkom geweest. Niet zeuren dus, volgend seizoen weer uitsupporters toelaten.
erik
 erik - woensdag 08 januari 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Twee wedstrijden of niet gaan? Eerst in de kuip en dan in de arena. Zoals dat bij Feyenoord ook ging een paar jaar terug. De gene met thuisvoordeel speelt de tweede wedstrijd thuis.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 januari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het niveau is dan ook bedenkelijk!! Je denk toch niet dat men alleen voor de club komen?
Die echte supporters zitten alleen bij Feyenoord ...
daar ben ik er één van, vanuit Marbella
VVout
 VVout - woensdag 08 januari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Kunnen ze die beker niet gewoon zo daar in die snelkookpan zetten en thuis blijven, dan ben je er tenminste gelijk klaar mee met die achterlijke Abu. Gewoon boycotten die wedstrijd als het zo moet, wat een huichelaarrij 5 jaar is 5 jaar en niet door blijven trekken.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 januari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:46 schreef erik het volgende:
Twee wedstrijden of niet gaan? Eerst in de kuip en dan in de arena. Zoals dat bij Feyenoord ook ging een paar jaar terug. De gene met thuisvoordeel speelt de tweede wedstrijd thuis.
Ben ik ook voor
VVout
 VVout - woensdag 08 januari 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:49 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ben ik ook voor
Beter gewoon thuis blijven en een protest op de Coolsingel voor deze dictatorische instelling van Abu, wat een gore LUL is me dat zeg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 januari 2014 door VVout --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 januari 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:50 schreef VVout het volgende:

[..]

Beter gewoon thuis blijven en een protest op de Coolsingel voor deze dictatorische instelling van Abu, wat een gore LUL is me dat zeg!
praat toch geen 020 taal
gewoon twee wedstrijden spelen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 januari 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Gewoon 1 wedstrijd en met trots oprollen dat 020 !
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 januari 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gewoon 1 wedstrijd en met trots oprollen dat 020 !
Precies.

Vorige situatie is appels met peren vergelijken.

Stoppen met janken, gewoon ballen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 januari 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:49 schreef VVout het volgende:
Kunnen ze die beker niet gewoon zo daar in die snelkookpan zetten en thuis blijven, dan ben je er tenminste gelijk klaar mee met die achterlijke Abu. Gewoon boycotten die wedstrijd als het zo moet, wat een huichelaarrij 5 jaar is 5 jaar en niet door blijven trekken.
T is de opstelling van ons zelf.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 januari 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T is de opstelling van ons zelf.
Juist
ar
 ar - woensdag 08 januari 2014 - 22:36   quote  deeplink  
We gaan gewoon met afgetekende cijfers winnen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 januari 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 22:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies.

Vorige situatie is appels met peren vergelijken.

Stoppen met janken, gewoon ballen
Eens
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 januari 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Ook weer opgelost.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 januari 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Soms is t zo simpel
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 08 januari 2014 - 22:54   quote  deeplink  
De tyfus voor ze. Winnen in die graftombe.
rcrd
 rcrd - woensdag 08 januari 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Vorige wedstrijd vergelijken met deze is onzin. Dat was een finale ''op neutraal terrein'' waar in de kuip dus net zoveel ajax supporters mochten zijn als feyenoorders dit is zoals jullie weten niet te realiseren omdat de kuip er dan niet meer zou staan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 januari 2014 - 23:01   quote  deeplink  
Bedankt.
VVout
 VVout - woensdag 08 januari 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 22:15 schreef de bluffer het volgende:

[..]

praat toch geen 020 taal
gewoon twee wedstrijden spelen
Dat heeft niks met 020 taal te maken, ik ben die gladjakker gewoon zat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 januari 2014 - 02:14   quote  deeplink  
Jammer. Had mij een mooi moment geleken het weer eens te proberen met uitsupporters. Dan maar winnen zonder Feyenoorders in het uitvak.
Sensi
 Sensi - donderdag 09 januari 2014 - 05:53   quote  deeplink  
020 wilde fans meenemen naar De Kuip; Feyenoord wees voorstel af

Feyenoord gaat op 22 januari in de KNVB Beker op bezoek bij 020 en moet het in dit duel zien te redden zonder de steun van meegereisde supporters. 020 wilde best fans van de Rotterdammers toelaten in de aRENa, maar alleen als de landskampioen dan supporters mee mocht nemen naar De Kuip, voor de competitiewedstrijd op 2 maart. Dat voorstel wees Feyenoord af.

De Rotterdammers vonden het idee van 020 onredelijk, omdat Feyenoord dit seizoen in de competitie al zonder supporters naar Amsterdam is gekomen. 020-Feyenoord werd al in augustus afgewerkt en in een stadion vol joden won de thuisploeg met 2-1. Feyenoord is van mening dat het dit voordeel zelf mag hebben in de competitiewedstrijd op 2 maart.

Doordat dit al een breekpunt vormde, zijn beide partijen niet eens aan het onderwerp veiligheid toegekomen, zo meldt een woordvoerder van Feyenoord aan RTV Rijnmond. De burgemeesters hebben besloten dat beide Klassiekers zonder uitpubliek gespeeld moeten worden en dat de plannen voor het opheffen van het verbod verder uitgewerkt moeten worden.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204758&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Sensi
 Sensi - donderdag 09 januari 2014 - 05:56   quote  deeplink  
Dus omdat wij geen 'nadeel' in de competitie willen, wat volkomen begrijpelijk is want de eerste wedstrijd is al zo gespeeld, mogen wij nu geen supporters meenemen begrijp ik dat goed? Stelletje achterbakse honden, alle 2 de wedstrijden zwaar pakkie uitdelen! Oprollen die hap in die betonbak en dan ook nog in de Kuip! En het liefst zo pijnlijk mogelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 januari 2014 door Sensi --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 januari 2014 - 06:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 21:49 schreef VVout het volgende:
Kunnen ze die beker niet gewoon zo daar in die snelkookpan zetten en thuis blijven, dan ben je er tenminste gelijk klaar mee met die achterlijke Abu. Gewoon boycotten die wedstrijd als het zo moet, wat een huichelaarrij 5 jaar is 5 jaar en niet door blijven trekken.
Tot deze zomer dus! Goed besluit dan toch?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 januari 2014 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2014 - 05:56 schreef Sensi het volgende:
Dus omdat wij geen 'nadeel' in de competitie willen, wat volkomen begrijpelijk is want de eerste wedstrijd is al zo gespeeld, mogen wij nu geen supporters meenemen begrijp ik dat goed? Stelletje achterbakse honden, alle 2 de wedstrijden zwaar pakkie uitdelen! Oprollen die hap in die betonbak en dan ook nog in de Kuip! En het liefst zo pijnlijk mogelijk.
d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 januari 2014 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2014 - 06:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tot deze zomer dus! Goed besluit dan toch?
Pfffffffffffff
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 januari 2014 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2014 - 05:56 schreef Sensi het volgende:
Dus omdat wij geen 'nadeel' in de competitie willen, wat volkomen begrijpelijk is want de eerste wedstrijd is al zo gespeeld, mogen wij nu geen supporters meenemen begrijp ik dat goed? Stelletje achterbakse honden, alle 2 de wedstrijden zwaar pakkie uitdelen! Oprollen die hap in die betonbak en dan ook nog in de Kuip! En het liefst zo pijnlijk mogelijk.
Inmaken die zooi dat zou nog een rechtvaardig zijn ook.
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 09 januari 2014 - 08:41   quote  deeplink  
gewoon gaan Wij zijn FEYENOORD.............. en hullie lopen toch altijd te. Janken
Appie53
 Appie53 - donderdag 09 januari 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2014 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gewoon 1 wedstrijd en met trots oprollen dat 020 !
Ik wil niet negatief doen, we weten zelf wel dat erg moeilijk gaat worden, realiteit helaas.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 januari 2014 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2014 - 09:28 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Ik wil niet negatief doen, we weten zelf wel dat erg moeilijk gaat worden, realiteit helaas.
Is weleens vaker gebeurd,het onmogelijke mogelijk maken.
King - 010
 King - 010 - donderdag 09 januari 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2014 - 05:53 schreef Sensi het volgende:
020 wilde fans meenemen naar De Kuip; Feyenoord wees voorstel af

Feyenoord gaat op 22 januari in de KNVB Beker op bezoek bij 020 en moet het in dit duel zien te redden zonder de steun van meegereisde supporters. 020 wilde best fans van de Rotterdammers toelaten in de aRENa, maar alleen als de landskampioen dan supporters mee mocht nemen naar De Kuip, voor de competitiewedstrijd op 2 maart. Dat voorstel wees Feyenoord af.

De Rotterdammers vonden het idee van 020 onredelijk, omdat Feyenoord dit seizoen in de competitie al zonder supporters naar Amsterdam is gekomen. 020-Feyenoord werd al in augustus afgewerkt en in een stadion vol joden won de thuisploeg met 2-1. Feyenoord is van mening dat het dit voordeel zelf mag hebben in de competitiewedstrijd op 2 maart.

Doordat dit al een breekpunt vormde, zijn beide partijen niet eens aan het onderwerp veiligheid toegekomen, zo meldt een woordvoerder van Feyenoord aan RTV Rijnmond. De burgemeesters hebben besloten dat beide Klassiekers zonder uitpubliek gespeeld moeten worden en dat de plannen voor het opheffen van het verbod verder uitgewerkt moeten worden.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204758&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ten eerste: Geen woorden maar daden. Die snelkookpan gaan wij laten stomen; 1-3.
Ten tweede: Feyenoord supporters in de Kuip en beeld en geluid in de Arena afspelen.
Hebben onze mannen op het veld toch nog het gevoel van de 12de man.
Neuzen hebben dan toch een beetje het gevoel dat er Feyenoord supporters aanwezig zijn.
Geen gezeur over veiligheid, inzet politie, ME, etc en achterlijke combi-regelingen.

Update:
Zojuist bevestiging gehad van TIFO-team dat dit idee wordt doorgestuurd naar Feyenoord.
Misschien dat zij het oppakken en er echt iets mee doen.
Als wij als supporters met z'n alleen dit idee meesteunen dan komen we ergens.
Alles om onze mannen te steunen tijdens de Klassieker!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 januari 2014 door King - 010 --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 januari 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Kicken! Ik ga wel tv kijken in De Kuip hoor :D
Els
 Els - donderdag 09 januari 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2014 - 10:52 schreef Bosifyable het volgende:
Kicken! Ik ga wel tv kijken in De Kuip hoor :D
Jaren geleden ook eens gedaan, een wedstrijd tegen Den Haag. Het scherm stond toen buiten de Kuip maar binnen de hekken. Op de trap van T gestaan om het goed te kunnen zien. Naast mij stond een man van een jaar of 80 die elke keer als de aanhang in het Zuiderpark 'Den Haag' schreeuwde, 'dood' terugschreeuwde.
Onvergetelijke middag.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 januari 2014 - 11:40   quote  deeplink  
Heb ik volgens mij foto's van gezien. Volledig met supporters beklede buitenkant, echt mooi!

En stel dat het door gaat, het gebeurt natuurlijk niet zo vaak, dus ben ik er graag bij!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 januari 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2014 - 11:40 schreef Bosifyable het volgende:
Heb ik volgens mij foto's van gezien. Volledig met supporters beklede buitenkant, echt mooi!

En stel dat het door gaat, het gebeurt natuurlijk niet zo vaak, dus ben ik er graag bij!
Ga ik ook proberen dan, al is t wel een avondwedstrijd.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 09 januari 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2014 - 05:53 schreef Sensi het volgende:
020 wilde best fans van de Rotterdammers toelaten in de aRENa, maar alleen als de landskampioen dan supporters mee mocht nemen naar De Kuip, voor de competitiewedstrijd op 2 maart. Dat voorstel wees Feyenoord af.

Dat bedoeld filosoof Cruyff dus met "elk nadeel hep z'n voordeel"

De veiligheid hoort centraal te staan bij het vraagstuk om uitsupporters toe te laten.
De eisen die 020 hieraan stelt doet meer denken aan chantage.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 09 januari 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Dit seizoen nog geen 'uitfans' bij duels tussen Ajax en Feyenoord, zo is woensdag besloten tijdens een samenzijn dat hilarisch moet zijn geweest.

Ik zou me kunnen voorstellen dat er mensen zijn die er nu écht geen reet meer van snappen, dat gezeur over het toelaten van 'uitfans' bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord.

Ligt niet aan u. Het is ook raar.

Als ik het goed heb begrepen, wilden de burgemeesters Aboutaleb en Van der Laan het wel proberen: uitfans bij de Klassieker in de kwartfinale om de KNVB-beker, 22 januari in de Amsterdam Arena. Dat zeiden ze woensdagavond, tenminste.

Het waren nota bene de supportersverenigingen die het er vervolgens niet over eens konden worden wat dan de eerlijkste oplossing zou zijn voor de tweede en laatste Klassieker in de competitie, op 2 maart in Rotterdam.

De Rotterdammers vinden dat de Ajacieden die dag nog moeten thuisblijven, zoals zijzelf niet naar de eerste Klassieker van het seizoen mochten, in Amsterdam. Ajax moet, als het ware, de gelijkmakende strafbeurt nog uitzitten. Anders is het niet eerlijk.

De Amsterdammers, op hun beurt, willen op 2 maart wél naar De Kuip. Dan hebben beide supportersgroepen dit seizoen één Klassieker op vijandelijk terrein bijgewoond. Het zou oneerlijk zijn als Feyenoord al dit seizoen van het terugdraaien van de strafmaatregel profiteert, maar Ajax pas volgend seizoen.

Vervolgens bleken ook de plaatselijke politiekorpsen van mening te verschillen, en zo stonden Ahmed Aboutaleb en Eberhard van der Laan, vermoedelijk tot hun eigen verbazing, aan de verzamelde pers uit te leggen dat we er met zijn allen nog niet helemaal klaar voor zijn om het 'uitverbod' op te heffen.

Krijgslist

De burgemeesters vonden het goed, maar de supporters willen zelf niet. Nou wordt 'ie mooi. Het was, zoals de bekende filosoof en volksdichter E. ten Napel het placht uit te drukken, een ontknoping die Hitchcock niet had kunnen verzinnen.

Wie graag in complotten gelooft, zou kunnen vermoeden dat Aboutaleb en Van der Laan (partijgenoten, ouwe jongens) hier gebruik hebben gemaakt van een oude krijgslist: doe de vijand (in dit geval: De Supporters) een voorstel waarvan je weet dat ze er onderling bonje over zullen krijgen. Dan hoef je ze niet meer uit te schakelen; dat doen ze dan zelf wel.

Groot-Brittannië paste die strategie ooit met succes toe in de opstandige, voor onafhankelijkheid strijdende kolonie Ierland: de Ieren begonnen prompt op elkáár te schieten en zo kent de geschiedenis wel meer voorbeelden. Het leek me op deze plek verstandiger om de Britten en de Ieren erbij te halen dan Israël en de Palestijnen.

Persoonlijk ben ik niet zo van de complotten. Ik denk eerlijk gezegd dat de twee burgemeesters de rest van de zitting hun lachen hebben zitten inhouden - en dat dat ze slechts lukte door de verdovende kracht die van pure verbazing uitgaat.

God, wat was ik graag bij dat overleg geweest. Het moet hilarisch zijn geweest. Aboutaleb en Van der Laan die met een groots gebaar de hand over het hart strijken, waarna de verheugde smoeltjes aan de overkant van de tafel snel weer betrekken.

"Ja maar wacht ik bedoel zij maar wij maar ho dat kan toch maar als wij dan NEE! Dat is toch niet eerlijk?"

Kinderachtig

Het grappige is dat de standpunten van beide supportersgroepen natuurlijk hartstikke star en kinderachtig zijn, maar dat ze (als je je even neerlegt bij de natuurwet dat voetbalsupporters star en kinderachtig zijn) ook allebei wel hout snijden. Béide standpunten horen in elk geval tot de beter beargumenteerde Klassieker-meningen die ik me kan herinneren.

Op Twitter en Facebook sloeg woensdagavond meteen het pessimisme toe: op deze manier wordt het nooit meer wat.

Ikzelf werd er eerlijk gezegd gierend blij van. En niet alleen omdat er met ingang van volgend seizoen weer uitfans naar de Klassieker mogen.

Ik bedoel Wat zijn we ook een jochies hè, wij van het voetbal? Op zulke momenten vind ik het zo heerlijk om een jongetje te zijn: piemels op tafel en schreeuwen maar. En daarna een potje knokken. En daarna zeggen: "Was tof. Volgende keer bij ons?"

Het was, kortom, een echte Ajax - Feyenoord. Met recht een Klassieker.

Door: NUsport/Menno Pot

Ik ben ervan overtuigd dat we volgend jaar gewoon weer heerlijke klasiekers hebben, zoals het zou moeten zijn. Kan echt niet wachten op volgend voetbal seizoen. Ajax en Feijenoord gaan weer traditioneel heersen in de Nederlandse competitie als 2 topclubs, alle andere clubs zijn maar opvulling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 januari 2014 door Ajax we love you --
tomson
 tomson - donderdag 09 januari 2014 - 13:39   quote  deeplink  
ja ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen supporters bij Ajax-Feyenoord









0.0092110