|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog mooier http://www.fr12.nl/nieuws/24646-feyenoord---fc-basel-op-radio-en-tv-rijnmond.html De vriendschappelijke wedstrijd tussen Feyenoord en FC Basel is zaterdag live te beluisteren op Radio Rijnmond. Een dag later is er een ruime samenvatting te zien op TV Rijnmond. Verslaggever Dennis van Eersel is met de Rotterdamse selectie meegereisd naar Spanje, waar Feyenoord zich in Marbella voorbereidt op de tweede seizoenshelft.
Voor Feyenoord is het treffen met de Zwitserse ploeg een serieuze krachtmeting. FC Basel nam dit seizoen nog deel aan de Champions League. De club strandde in de groepsfase, maar won wel twee keer van het Londense Chelsea.
Twee seizoenen geleden speelden Feyenoord en FC Basel ook tegen elkaar in Marbella. Dat duel eindigde destijds in een 3-3 gelijkspel. Het duel begint zaterdag om 15.00 uur. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bluf dat ik erbij ben ;-P |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij die niet genoemd mag worden. Bluffemort. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgens mij gaat die samenvatting bij Rijnmond helemaal niet zo ruim worden. Staat een kwartiertje voor in de progammering en dan moeten de interviewtjes daar ook nog in gefrommeld worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmmmm is dat zo, dan zal het waarschijnlijk ook geen 5-0 worden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Spelen wij wel "thuis " Renato ? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hoop in ieder geval een goed resultaat voor de return. We moeten een ronde verder kunnen komen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zend Fox hem dan niet uit weet iemand dat misschien voor de mensen die thuis gebleven zijn |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 19:34 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Hoop in ieder geval een goed resultaat voor de return. We moeten een ronde verder kunnen komen. Dat doen we wel op 22 januari een ronde verder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan wel n's n aardige tik worden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: DE uitslag? voor wie vdan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Sorry ik zit achter een glas wijn
Correctie
De uitslag? voor wie dan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De laatste jaren weinig lol gehad aan dit soort potjes idd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens de topictitel wel.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Topic van Stylzz...vrij grote gozert... okeee ... Ja die heb wel gelijk... Dan klopt het ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
waar o waar kan ik tv Rijnmond vinden? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vanuit de richting Utrecht: Volg de A20 Rotterdam / Hoek van Holland Neem de afslag Rotterdam Spaanse Polder (afslag 12). Aan het eind van de afrit gaat u rechtsaf onder de snelweg door de Tjalklaan op. Deze volgt u tot aan het Marconiplein. Daar gaat u bij de stoplichten rechtdoor (richting centrum/Historisch Delfshaven) de Vierhavenstraat in. U rijdt rechtdoor (gaat automatisch over in de Pelgrimsstraat en de Westzeedijk). Bij het 3e stoplicht gaat u rechtsaf. U rijdt nu het Lloydkwartier in. U gaat nu rechtsaf en meteen linksaf de Lloydstraat in. Aan het einde ziet u aan uw rechterhand RTV Rijnmond.
Vanuit de richting Den Haag: Ga via de A13 naar de A20. Neem de afslag Rotterdam Spaanse Polder (afslag 12). Aan het eind van de afrit gaat u rechtsaf onder de snelweg door de Tjalklaan op. Deze volgt u tot aan het Marconiplein. Daar gaat u bij de stoplichten rechtdoor (richting centrum/Historisch Delfshaven) de Vierhavenstraat in. U rijdt rechtdoor (gaat automatisch over in de Pelgrimsstraat en de Westzeedijk). Bij het 3e stoplicht gaat u rechtsaf. U rijdt nu het Lloydkwartier in. U gaat nu rechtsaf en meteen linksaf de Lloydstraat in. Aan het einde ziet u aan uw rechterhand RTV Rijnmond.
Vanuit de richting Dordrecht: Neem de A15 richting Rotterdam, bij knooppunt Vaanplein volgt u de borden Zuidplein Ahoy Havens 1200-2000. U rijdt nu op de Vaanweg. Vaanweg aanhouden richting Zuidplein, daarna Vaanweg aanhouden richting Maastunnel en deze door. Na de Maastunnel rechtdoor bovenlangs naar de stoplichten waar u links voorsorteert. Op de rotonde linksaf (Droogleever Fortuynplein) ¾ rond (= 4e afslag), de brug over richting de Westzeedijk. Bij het 2e stoplicht linksaf. U rijdt nu het Lloydkwartier in. U gaat nu rechtsaf en meteen linksaf de Lloydstraat in. Aan het einde ziet u aan uw rechterhand RTV Rijnmond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 21:30 schreef tomson het volgende:[..] Vanuit de richting Utrecht: Volg de A20 Rotterdam / Hoek van Holland Neem de afslag Rotterdam Spaanse Polder (afslag 12). Aan het eind van de afrit gaat u rechtsaf onder de snelweg door de Tjalklaan op. Deze volgt u tot aan het Marconiplein. Daar gaat u bij de stoplichten rechtdoor (richting centrum/Historisch Delfshaven) de Vierhavenstraat in. U rijdt rechtdoor (gaat automatisch over in de Pelgrimsstraat en de Westzeedijk). Bij het 3e stoplicht gaat u rechtsaf. U rijdt nu het Lloydkwartier in. U gaat nu rechtsaf en meteen linksaf de Lloydstraat in. Aan het einde ziet u aan uw rechterhand RTV Rijnmond. Vanuit de richting Den Haag: Ga via de A13 naar de A20. Neem de afslag Rotterdam Spaanse Polder (afslag 12). Aan het eind van de afrit gaat u rechtsaf onder de snelweg door de Tjalklaan op. Deze volgt u tot aan het Marconiplein. Daar gaat u bij de stoplichten rechtdoor (richting centrum/Historisch Delfshaven) de Vierhavenstraat in. U rijdt rechtdoor (gaat automatisch over in de Pelgrimsstraat en de Westzeedijk). Bij het 3e stoplicht gaat u rechtsaf. U rijdt nu het Lloydkwartier in. U gaat nu rechtsaf en meteen linksaf de Lloydstraat in. Aan het einde ziet u aan uw rechterhand RTV Rijnmond. Vanuit de richting Dordrecht: Neem de A15 richting Rotterdam, bij knooppunt Vaanplein volgt u de borden Zuidplein Ahoy Havens 1200-2000. U rijdt nu op de Vaanweg. Vaanweg aanhouden richting Zuidplein, daarna Vaanweg aanhouden richting Maastunnel en deze door. Na de Maastunnel rechtdoor bovenlangs naar de stoplichten waar u links voorsorteert. Op de rotonde linksaf (Droogleever Fortuynplein) ¾ rond (= 4e afslag), de brug over richting de Westzeedijk. Bij het 2e stoplicht linksaf. U rijdt nu het Lloydkwartier in. U gaat nu rechtsaf en meteen linksaf de Lloydstraat in. Aan het einde ziet u aan uw rechterhand RTV Rijnmond. n echte Tomtom |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja Ja wat een supporters vanmiddag bij de laatste training ik werd er stil van er werd zeer goed getraind, en de supporters waren goed bezig hoop dat het vannacht rustig blijft en morgen wens ik jullie een hele fijne en mooie wedstrijd met een zege natuurlijk. Ik groet U vanaf mijn appartement met een glas wijn in de hand |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zal wel weer een draak van een wedstrijd worden zoals altijd ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan iemand mij de weg naar Harmelen vertellen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die ziet er "goed" uit trouwens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: TomTom komt er maar in.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Laat de geLIJKmaker maar vallen dan. :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat LIJKt me ook het beste! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We beginnen met de normale opstelling. maar is dat met Vilhena of met Vormer.(of n ander?) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk ook van niet, best een pittige tegenstander dat Basel |
|
|
|