|
|
Southside 1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nog 1 minuut geeft ie aan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Daar betaal je dan voor aan Foxsport Geen Feyenoord terwijl Pisvee en 020 wel uitgezonden worden zelfs Pec laten ze zijn. Maar Feyenoord ho maar. Beetje jammer. Maar ik zal wel gespannen zijn voor 2e seizoen helft º Ben benieuwd of ze de lijn nu gaan door trekken. |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Hoop het VVout ! Super bedankt hiervoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jammer bijna gelijk zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Al 2 zware overtredingen achter elkaar van Basel, ze gaan er wel erg hard in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weinig vriendschappelijk zo.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toch speelt Feyenoord niet onaardig, kan zo weer gelijk komen gezien het spelbeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jammer maar moet ff weg, laterzzzzzzzzzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Had je iets anders verwacht dan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja natuurlijk! Feyenoord had ook al 2 keer kampioen kunnen zijn geweest ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
slecht. heel slecht rondspelen achterin.t middenveld?welk middenveld. en alle posities stonden vast. dwz geen positiewisselingen /beweging. voor in door dekken terwijl de verdedigers dat niet doen.t oude liedje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zo wordt het in ieder geval niets tegen utrecht en 020. Jammer maar we zijn niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee, vond t maar kut beeld. Vanaf de 60e minuut sowieso geen wedstrijd meer want hele elftal werd gewisseld.
Verder wel kansen gezien, die erin moesten. Niet heel veel weggegeven.
Nutteloze oefenpot. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 16:52 schreef van geil het volgende:slecht. heel slecht rondspelen achterin.t middenveld?welk middenveld. en alle posities stonden vast. dwz geen positiewisselingen /beweging. voor in door dekken terwijl de verdedigers dat niet doen.t oude liedje. mwa, eerste helft was nog wel redelijk. Zonder dat het goed was, creëerde Feyenoord wel voldoende en gaven we weinig weg. Dan kijk je toch anders als je zo'n helft met een voorsprong afsluit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lees overal dat Feyenoord de betere ploeg was. Vanaf minuut 65 weinig wedstrijd meer wegens Feyenoord 2.
Dus ach. Lekker laten gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanaf minuut 65: Lamprou; Lopes Cabral, Van Beek, Kongolo, Nelom; Dekker, Bakkal, Goossens; Verhoek, Te Vrede en Armenteros
Valt mee dat t 1-0 gebleven is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Basis was: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè en Boëtius |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 17:02 schreef Stylzz het volgende:Vanaf minuut 65: Lamprou; Lopes Cabral, Van Beek, Kongolo, Nelom; Dekker, Bakkal, Goossens; Verhoek, Te Vrede en Armenteros Valt mee dat t 1-0 gebleven is. Nou dat is zeker knap idd.. Jammer dat i niks kon zien .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lag t aan mij of was Armenteros irritant ?met name bij uitballen |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 16:52 schreef van geil het volgende:slecht. heel slecht rondspelen achterin.t middenveld?welk middenveld. en alle posities stonden vast. dwz geen positiewisselingen /beweging. voor in door dekken terwijl de verdedigers dat niet doen.t oude liedje. 1e uur was het zeker niet slecht, behoorlijk wat kansen waarvan een paar 100%. Pelle had'm toch ook gewoon binnen moeten koppen? en dan die open kans van Vilhena. Basel weinig gezien, viel erg tegen voor een champions league deelnemer, kregen maar 1 kans en die ging erin, 2e helft een paar halve kansen. Feyenoord had gewoon moeten winnen! maar om 020 te verslaan zal het nog iets beter en effectiever moeten... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hebben nog ff, komt helemaal goed.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:02 schreef Southside 1908 het volgende:[..] 1e uur was het zeker niet slecht, behoorlijk wat kansen waarvan een paar 100%. Pelle had'm toch ook gewoon binnen moeten koppen? en dan die open kans van Vilhena. Basel weinig gezien, viel erg tegen voor een champions league deelnemer, kregen maar 1 kans en die ging erin, 2e helft een paar halve kansen. Feyenoord had gewoon moeten winnen! maar om 020 te verslaan zal het nog iets beter en effectiever moeten... Jawel maar Basel zette totaal geen druk,en toch veel balverlies.en zeer statisch.
maar voor de rest boeit t me weinig.heb overigens ook geen idee of Basel compleet was. Ze stonden het toe,doen ze vrijwel altijd overigens in de keren dat ik ze zag.komen pas als ze achter staan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
begreep net uit de woorden van RK dat de uiteindelijke voorzetten weer eens verre van optimaal waren, heb er nog niets van gezien maar ik neem het zo maar voor waar aan ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
We zijn WEER goed begonnen aan het nieuwe jaar, dat biedt perspectief. Gelet op de afgelopen seizoenen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:10 schreef sevillana het volgende:begreep net uit de woorden van RK dat de uiteindelijke voorzetten weer eens verre van optimaal waren, heb er nog niets van gezien maar ik neem het zo maar voor waar aan ... Het is ook een mensenheugenis geleden dat er bij Feyenoord goeie buitenspelers waren met een voortreffelijke voorzet ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is ook een mensenheugenis geleden dat er bij Feyenoord goeie buitenspelers waren met een voortreffelijke voorzet ... moet ik je (helaas) gelijk in geven ja |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: KENNER: kun jij mij vertellen hoe de wedstrijd was, jij bent de beste persoon ik was al op weg naar Barcelona. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is ook een mensenheugenis geleden dat er bij Feyenoord goeie buitenspelers waren met een voortreffelijke voorzet ... Taument & Blinker ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is ook een mensenheugenis geleden dat er bij Feyenoord goeie buitenspelers waren met een voortreffelijke voorzet ... dat is tot daar aan toe. maar om dan altijd 4-3-3 te spelen...? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 19:23 schreef de bluffer het volgende:[..] KENNER: kun jij mij vertellen hoe de wedstrijd was, jij bent de beste persoon ik was al op weg naar Barcelona. Heb het niet helemaal kunnen zien bode, maar wat ik gezien heb was best redelijk. Ben benieuwd naar de samenvatting.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Was weer een echte oefenpot............. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 20:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb het niet helemaal kunnen zien bode, maar wat ik gezien heb was best redelijk. Ben benieuwd naar de samenvatting.. [/quot Vanuit Barcelona: bedankt voor je reactie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vanuit Den Bosch: Buurrrrrrrrrrrppppppppppp |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vond jij dat die een goeie voorzet in huis hadden? Een mannetje passeren oke , maar een goeie voorzet mwah vond ik niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|