|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 21:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vond jij dat die een goeie voorzet in huis hadden? Een mannetje passeren oke , maar een goeie voorzet mwah vond ik niet Ach ja gewoon zwaar van genoten toendertijd :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 21:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vond jij dat die een goeie voorzet in huis hadden? Een mannetje passeren oke , maar een goeie voorzet mwah vond ik niet Taument had echt wel een aardige voorzet... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat dachten jullie van de voorzetten van Henk Wery |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Is die nog fit!???
Aantrekken zou ik zeggen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat dacht je van de voorzetten van willem van Oranje ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar denk ik dus echt anders over |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele wedstrijd niet gezien, wel de samenvatting. Zag er niet onaardig uit totdat dat zooitje op de bank erin kwam. Zooitje op een paar na uiteraard. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 10:57 schreef MMM het volgende:Hele wedstrijd niet gezien, wel de samenvatting. Zag er niet onaardig uit totdat dat zooitje op de bank erin kwam. Zooitje op een paar na uiteraard. Kunnen ze beter niet meer doen die oefen potjes, daar kunnen ze niet serieus mee om gaan die spelers ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wel leuk dat je t om kunt draaien. De wissels hielden de 0 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was weer zwak ingrijpen van Mulder zag ik! Een bal die voor hem langs gaat ... en verkeerd dekken van Janmaat en zwak ingrijpen van Bruno MI. Dus met andere woorden een 'kut' verdediging! |
|
|
|