|
|
beuk
|
|
|
Is het logisch als van Gaal Elia meeneemt? Denk dat hij buiten Robben en Lens een dynamieke en zeer bruikbare spelers is. Jullie mening? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Speelt hij veel en is hij in vorm? Ik heb geen idee namelijk. Zo niet dan niet natuurlijk. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Volgens mij is de carierre van Elia in t slop geraakt. Dan zou ik m dus niet meenemen.Een plek in oranje moet je afdwingen. Een terugkeer naar NL lijkt me voor Elia t beste. Misschien kan ie dan nog t WK bereiken. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Een Elia in vorm achter de hand zou natuurlijk wel handig zijn. Robben kan zo maar weer een blessure krijgen. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Elia is een speler met heel veel potentie, maar vind niet dat ie nu veel laat zien waardoor die moet gaan spelen.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 - 19:31 schreef remco k het volgende:Elia is een speler met heel veel potentie, maar vind niet dat ie nu veel laat zien waardoor die moet gaan spelen.. Ben ik met je eens.Ik zei al Elia z,n carierre is in t slop geraakt. De Elia van 2 jaar geleden is welkom. De Elia van dit moment zou ik niet uitnodigen voor t Nederlands elftal. Jammer voor hem.Hij was altijd een uitstekende speler. Ook Elia koos te vroeg voor t buitenland. Bij FC Twente had ie nog verder door kunnen groeien. Zo hebben al veel spelers van verschillende clubs te vroeg de overstap gemaakt. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Volgend jaar gaat hij gewoon mee naar het EK |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Lijkt me prima plan. Maar eerst maar even debuteren bij Feyenoord. :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan in Oranje zich blesseren en met de gebakken peren zitten, laat die KNVB eerst maar eens wat anders regelen. |
|
|
|