|  | 

|  | beuk 
 |  | 

|  |  
						| Is het logisch als van Gaal Elia meeneemt? Denk dat hij buiten Robben en Lens een dynamieke en zeer bruikbare spelers is.
 Jullie mening?
 |  |  | 

|  | 

|  | Peterhs 
 |  | 

|  |  
						| Speelt hij veel en is hij in vorm? Ik heb geen idee namelijk. Zo niet dan niet natuurlijk.
 |  |  | 

|  | 

|  | Aartus 
 |  | 

|  |  
						| Volgens mij is de carierre van Elia in t slop geraakt. Dan zou ik m dus niet meenemen.Een plek in oranje moet je afdwingen.
 Een terugkeer naar NL lijkt me voor Elia t beste.
 Misschien kan ie dan nog t WK bereiken.
 |  |  | 

|  | 

|  | Aartus 
 |  | 

|  |  
						| Een Elia in vorm achter de hand zou natuurlijk wel handig zijn. Robben kan zo maar weer een blessure krijgen.
 |  |  | 

|  | 

|  | beuk 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| Elia is een speler met heel veel potentie, maar vind niet dat ie nu veel laat zien waardoor die moet gaan spelen.. |  |  | 

|  | 

|  | Aartus 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ben ik met je eens.Ik zei al Elia z,n carierre is in t slop geraakt.Op vrijdag 17 januari 2014 - 19:31 schreef remco k het volgende:Elia is een speler met heel veel potentie, maar vind niet dat ie nu veel laat zien waardoor die moet gaan spelen.. De Elia van 2 jaar geleden is welkom.
 De Elia van dit moment zou ik niet uitnodigen voor t Nederlands elftal.
 Jammer voor hem.Hij was altijd een uitstekende speler.
 Ook Elia koos te vroeg voor t buitenland.
 Bij FC Twente had ie nog verder door kunnen groeien.
 Zo hebben al veel spelers van verschillende clubs te vroeg de overstap gemaakt.
 |  |  | 

|  | 

|  | YugoBosna 
 |  | 

|  |  
						| Volgend jaar gaat hij gewoon mee naar het EK |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | netsurfer 
 |  | 

|  |  
						| Lijkt me prima plan. Maar eerst maar even debuteren bij Feyenoord. :) |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| En dan in Oranje zich blesseren en met de gebakken peren zitten, laat die KNVB eerst maar eens wat anders regelen. |  |  | 

|  |