BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: "Concurrentie versterkt zich wel"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
beuk
 beuk - donderdag 16 januari 2014 - 15:23   quote  deeplink  
VIDEO | Van Geel: ''Concurrentie versterkt zich wel''

Martin van Geel laat tegenover RTV Rijnmond weten dat Feyenoord geen aankopen meer zal doen.

"Wij hebben daar gewoon geen budget voor, maar de concurrentie - zoals PSV, Vitesse en FC Twente - versterkt zich wel", zo tempert hij de verwachtingen bij de achterban.

Is het niet tijd voor de mensen bij Feyenoord te stoppen met zaniken over het feit dat de concurrentie wel versterkingen haalt? Of zal dit gewoon een poging zijn om een mislukte 2e seizoenshelft in te dekken?
JanM
 JanM - donderdag 16 januari 2014 - 15:26   quote  deeplink  
Is gewoon een feit. SLOTJE!
VVout
 VVout - donderdag 16 januari 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 15:23 schreef beuk het volgende:
VIDEO | Van Geel: ''Concurrentie versterkt zich wel''

Martin van Geel laat tegenover RTV Rijnmond weten dat Feyenoord geen aankopen meer zal doen.

"Wij hebben daar gewoon geen budget voor, maar de concurrentie - zoals PSV, Vitesse en FC Twente - versterkt zich wel", zo tempert hij de verwachtingen bij de achterban.

Is het niet tijd voor de mensen bij Feyenoord te stoppen met zaniken over het feit dat de concurrentie wel versterkingen haalt? Of zal dit gewoon een poging zijn om een mislukte 2e seizoenshelft in te dekken?
Vitesse krijgt ze gewoon nagesmeten, Twente kon het niet laten liggen maar was eigenlijk ook niks van plan, PSV is in paniek en de oplossing is nog niet in zicht.

De algemene beweging op een paar uitzonderingen staat op dit moment stil, de meeste willen gewoon door op het moment.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 januari 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 15:23 schreef beuk het volgende:
VIDEO | Van Geel: ''Concurrentie versterkt zich wel''

Martin van Geel laat tegenover RTV Rijnmond weten dat Feyenoord geen aankopen meer zal doen.

"Wij hebben daar gewoon geen budget voor, maar de concurrentie - zoals PSV, Vitesse en FC Twente - versterkt zich wel", zo tempert hij de verwachtingen bij de achterban.

Is het niet tijd voor de mensen bij Feyenoord te stoppen met zaniken over het feit dat de concurrentie wel versterkingen haalt? Of zal dit gewoon een poging zijn om een mislukte 2e seizoenshelft in te dekken?
De enige reden dat Van Geel dat blijft herhalen is omdat sommige supporters/spelers denken dat we al met anderhalf been op de Coolsingel staat, terwijl Feyenoord nu 4de staat en de concurrentie eerder sterker dan zwakker lijkt geworden.

Wat Van Geel wil zeggen is denk ik dat je natuurlijk voor het hoogste gaat, maar daarnaast wel de realiteit in het oog moet houden. We maken een goede kans, maar de kans is groter dat je niet kampioen wordt dan wel dit seizoen..
beuk
 beuk - donderdag 16 januari 2014 - 15:47   quote  deeplink  
Denk dat het net als vorige jaar zal gaan, grote woorden tijdens de winterstop over hoe het team is verbroederd en sterker is geworden maar aankomende zondag zal het weer met samengeknepen billen voor de buis zitten.
VVout
 VVout - donderdag 16 januari 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 15:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De enige reden dat Van Geel dat blijft herhalen is omdat sommige supporters/spelers denken dat we al met anderhalf been op de Coolsingel staat, terwijl Feyenoord nu 4de staat en de concurrentie eerder sterker dan zwakker lijkt geworden.

Wat Van Geel wil zeggen is denk ik dat je natuurlijk voor het hoogste gaat, maar daarnaast wel de realiteit in het oog moet houden. We maken een goede kans, maar de kans is groter dat je niet kampioen wordt dan wel dit seizoen..
Gewoon met een plaat voor je hooft er in blijven geloven is volgens mij de enige optie, de winnersmentaliteit en er nog harder voor gaat als er ook maar iets net niet klopt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2014 - 15:49   quote  deeplink  
oke
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 januari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 15:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Gewoon met een plaat voor je hooft er in blijven geloven is volgens mij de enige optie, de winnersmentaliteit en er nog harder voor gaat als er ook maar iets net niet klopt.
Das maar een deel van het verhaal lijkt mij. Je voetbalt net goed met je hoofd als met je hart. Geloof in eigen kunnen brengt winnaarsmentaliteit, maar kan ook er voor zorgen dat je blind tegen een muur gaat oplopen. Het seizoen is nog lang. We kunnen niet nu al in volle sprint richting de finish.
VVout
 VVout - donderdag 16 januari 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Ieder zijn mening, maar ik vind het net steile wand klimmen en als je dan naar beneden kijkt verstijven van angst omdat je al zo ver bent. Moet je namelijk gewoon ook niet doen.
tomson
 tomson - donderdag 16 januari 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 15:23 schreef beuk het volgende:
VIDEO | Van Geel: ''Concurrentie versterkt zich wel''

Martin van Geel laat tegenover RTV Rijnmond weten dat Feyenoord geen aankopen meer zal doen.

"Wij hebben daar gewoon geen budget voor, maar de concurrentie - zoals PSV, Vitesse en FC Twente - versterkt zich wel", zo tempert hij de verwachtingen bij de achterban.

Is het niet tijd voor de mensen bij Feyenoord te stoppen met zaniken over het feit dat de concurrentie wel versterkingen haalt? Of zal dit gewoon een poging zijn om een mislukte 2e seizoenshelft in te dekken?
Welke video ?
moa
 moa - donderdag 16 januari 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 15:23 schreef beuk het volgende:
VIDEO | Van Geel: ''Concurrentie versterkt zich wel''

Martin van Geel laat tegenover RTV Rijnmond weten dat Feyenoord geen aankopen meer zal doen.

"Wij hebben daar gewoon geen budget voor, maar de concurrentie - zoals PSV, Vitesse en FC Twente - versterkt zich wel", zo tempert hij de verwachtingen bij de achterban.

Is het niet tijd voor de mensen bij Feyenoord te stoppen met zaniken over het feit dat de concurrentie wel versterkingen haalt? Of zal dit gewoon een poging zijn om een mislukte 2e seizoenshelft in te dekken?
Het is gewoon de realiteit, heeft weinig met zaniken te maken.
plannetje
 plannetje - donderdag 16 januari 2014 - 16:46   quote  deeplink  
ja toch
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 januari 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 16:09 schreef VVout het volgende:
Ieder zijn mening, maar ik vind het net steile wand klimmen en als je dan naar beneden kijkt verstijven van angst omdat je al zo ver bent. Moet je namelijk gewoon ook niet doen.
Maar zijn het niet juist de kampioenen die naar beneden durven te kijken in de wetenschap dat ze aan stevig touw hangen?
VVout
 VVout - donderdag 16 januari 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 17:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar zijn het niet juist de kampioenen die naar beneden durven te kijken in de wetenschap dat ze aan stevig touw hangen?
Er is geen reden om naar beneden te kijken je moet omhoog, als je het wel doet heeft het te maken met onzekerheid. Het is natuurlijk heel anders als je boven bent met een super tijd en prestatie, dan pas heb je er tijd voor om naar beneden te kijken en te genieten.
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 15:23 schreef beuk het volgende:
VIDEO | Van Geel: ''Concurrentie versterkt zich wel''

Martin van Geel laat tegenover RTV Rijnmond weten dat Feyenoord geen aankopen meer zal doen.

"Wij hebben daar gewoon geen budget voor, maar de concurrentie - zoals PSV, Vitesse en FC Twente - versterkt zich wel", zo tempert hij de verwachtingen bij de achterban.

Is het niet tijd voor de mensen bij Feyenoord te stoppen met zaniken over het feit dat de concurrentie wel versterkingen haalt? Of zal dit gewoon een poging zijn om een mislukte 2e seizoenshelft in te dekken?
Slap gelul inderdaad..
Had beter de eerste wedstrijd kunnen zeggen : alle concurrenten zijn verzwakt, wij daar in tegen zijn compleet gebleven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 januari 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 17:35 schreef VVout het volgende:

[..]

Er is geen reden om naar beneden te kijken je moet omhoog, als je het wel doet heeft het te maken met onzekerheid. Het is natuurlijk heel anders als je boven bent met een super tijd en prestatie, dan pas heb je er tijd voor om naar beneden te kijken en te genieten.
hahaha, laten we het daar maar op houden. Die vergelijking liep toch al een beetje mank.

In 1 strak tempo naar het kampioenschap!
VVout
 VVout - donderdag 16 januari 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, laten we het daar maar op houden. Die vergelijking liep toch al een beetje mank.

In 1 strak tempo naar het kampioenschap!
Das praat :)
van geil
 van geil - zaterdag 25 januari 2014 - 21:58   quote  deeplink  
concurrentie versterkt zich wel..
Prima die zelfkritiek.
Immers Vormer Armenteros Singh Aboelnogwat Bakkal en zo nog n stuk of wat,daar zijn we inderdaad niet beter van geworden.
MMM
 MMM - zaterdag 25 januari 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Eens, ook gefaald. Tuurlijk, weinig geld. Maar met dat geld spelers als Immers en Singh halen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 januari 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 21:58 schreef van geil het volgende:
concurrentie versterkt zich wel..
Prima die zelfkritiek.
Immers Vormer Armenteros Singh Aboelnogwat Bakkal en zo nog n stuk of wat,daar zijn we inderdaad niet beter van geworden.
Voor een faire vergelijking moet je dan ook de spelers noemen die wel wat toevoegen. Vormer vindt ik overigens wel een bruikbare speler.
van geil
 van geil - zaterdag 25 januari 2014 - 22:35   quote  deeplink  
ok Janmaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 januari 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 22:35 schreef van geil het volgende:
ok Janmaat.
Kom op man! ;)
MMM
 MMM - zaterdag 25 januari 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Janmaat en Pellè.

Guidetti 2 seizoenen terug.

Verder niemand.
MMM
 MMM - zaterdag 25 januari 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 22:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voor een faire vergelijking moet je dan ook de spelers noemen die wel wat toevoegen. Vormer vindt ik overigens wel een bruikbare speler.
Eens, voor de breedte. Zou nu niet misstaan naast Clasie, daarvoor Vilhena.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 januari 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:02 schreef MMM het volgende:
Janmaat en Pellè.

Guidetti 2 seizoenen terug.

Verder niemand.
Guidetti kwam via een dvdtje en Pellè via een Koeman zijn zoon...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 januari 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Guidetti kwam via een dvdtje en Pellè via een Koeman zijn zoon...
Zo ken ik er ook wel een paar. Singh en Immers werden al veel langer gevolgd, voordat Van Geel kwam. Als je zo gaat redeneren, dan zouden die 2 ook niet meer meetellen bij zijn negatieve aanwinsten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 januari 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:02 schreef MMM het volgende:
Janmaat en Pellè.

Guidetti 2 seizoenen terug.

Verder niemand.
Bakkal 2 seizoenen terug. Mathijsen denk ik ook wel.

Bovendien hebben bijna alle nieuwe spelers op Immers en Singh na geen transferkosten met zich meegebracht. En heeft MvG voor aardig wat geld verkocht.
van geil
 van geil - zaterdag 25 januari 2014 - 23:29   quote  deeplink  
oh wie dan?
Wijnaldum en Fer was eigenlijk al beklonken,hij mocht het afronden.
Immers heeft hij hoogstpersoonlijk samen met Gudde bekeken en gehaald.
Vlaar en El hadden jij en ik ook wel kwijtgeraakt voor die habbekrats..
dus?
MMM
 MMM - zaterdag 25 januari 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bakkal 2 seizoenen terug. Mathijsen denk ik ook wel.

Bovendien hebben bijna alle nieuwe spelers op Immers en Singh na geen transferkosten met zich meegebracht. En heeft MvG voor aardig wat geld verkocht.
Bakkal eens. Mathijsen niet, heeft op een paar wedstrijden na nooit aangetoond iets toe te voegen aan dit Feyenoord. Tevens de ontwikkeling van Indi als centrale verdediger in de weg gestaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 januari 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Bakkal eens. Mathijsen niet, heeft op een paar wedstrijden na nooit aangetoond iets toe te voegen aan dit Feyenoord. Tevens de ontwikkeling van Indi als centrale verdediger in de weg gestaan.
Indi kan op beide posities uit de voeten, ook al is hij in principe een cv, ik zie het niet als een groot issue dat hij daar nu niet speelt.

Ik vind trouwens dat Mathijsen sinds zijn komst op CV een hoger niveau te hebben gehaald dan De Vrij en Indi. Maar goed, daarover kan je van mening verschillen natuurlijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 januari 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zo ken ik er ook wel een paar. Singh en Immers werden al veel langer gevolgd, voordat Van Geel kwam. Als je zo gaat redeneren, dan zouden die 2 ook niet meer meetellen bij zijn negatieve aanwinsten.
Als dat zo is dan is hij nog erger dan ik dacht.
MMM
 MMM - zondag 26 januari 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 00:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Indi kan op beide posities uit de voeten, ook al is hij in principe een cv, ik zie het niet als een groot issue dat hij daar nu niet speelt.

Ik vind trouwens dat Mathijsen sinds zijn komst op CV een hoger niveau te hebben gehaald dan De Vrij en Indi. Maar goed, daarover kan je van mening verschillen natuurlijk.
Indi is een centrale verdediger en speelt daar zelf ook het liefst. Die jongen had daar nu zoveel ervaring kunnen hebben, dit ga je ook merken in een transfersom. En het geven van een 3 jarig contract aan Mathijsen was een lachertje.

Is dat ook niet voor een gedeelte de schuld van Koeman, die maar bleef wisselen achterin?
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 januari 2014 - 10:27   quote  deeplink  
Ach nu is iedereen weer Kudt.
Toen Mathijsen na de slechte start er weer in kwam was t weer hosanna en was Nelom Kudt.

Nu is van geel niets en Koeman ook niet.

Niets zo veranderlijk als t weer en een voetbalsupporter
MMM
 MMM - zondag 26 januari 2014 - 10:29   quote  deeplink  
Nelom heeft het ook niet. Terwijl ik daar enorm veel vertrouwen in had, bij zijn debuut uit tegen Vitesse heb ik zo genoten van die jongen. Zonde.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 10:29   quote  deeplink  
Iedereen huurt van internationale top ploegen feyenoord met een trainerstaf met roots in Spanje krijgt niemand aangeboden, Afrikaanse internationals kiezen voor Cambuur wat gaat er mis?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 januari 2014 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 10:29 schreef piet de paler het volgende:
Iedereen huurt van internationale top ploegen feyenoord met een trainerstaf met roots in Spanje krijgt niemand aangeboden, Afrikaanse internationals kiezen voor Cambuur wat gaat er mis?
Kanon gaat naar Ado
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 januari 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 10:29 schreef piet de paler het volgende:
Iedereen huurt van internationale top ploegen feyenoord met een trainerstaf met roots in Spanje krijgt niemand aangeboden, Afrikaanse internationals kiezen voor Cambuur wat gaat er mis?
Wij kunnen die huursom niet betalen
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 10:37   quote  deeplink  
Tja dan zou een verkoop van een van onze spelers om fris bloed te kunnen huren nog niet eens zo slecht zijn
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 januari 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Dat is t punt, dat moet ook. Maar eat je terughaalt is altijd minder
MMM
 MMM - zondag 26 januari 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Met de bank word je kampioen en die is te zwak. Van Geel mag dat zich aanrekenen ondanks de financiële situatie.

Bank Feyenoord: Lamprou, Van Beek, Nelom, Bakkal, Armenteros, Verhoek en Te Vrede. #adofey

Droevig.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 januari 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Ik zie niet hoe ze dat hadden kunnen oplossen
MMM
 MMM - zondag 26 januari 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Wat is dan de bedoeling dat van Geel eens in de zoveel tijd gaat praten bij City, hoe zit het met Koeman zijn contacten?

Het kleine beetje geld dat je hebt uitgeven aan Immers en Singh..
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 januari 2014 - 11:02   quote  deeplink  
De rest van kwaliteit kost 2.5x zo veel. Gegokt en verloren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 januari 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 10:56 schreef MMM het volgende:
Met de bank word je kampioen en die is te zwak. Van Geel mag dat zich aanrekenen ondanks de financiële situatie.

Bank Feyenoord: Lamprou, Van Beek, Nelom, Bakkal, Armenteros, Verhoek en Te Vrede. #adofey

Droevig.
Eerlijk gezegt zou ik met deze bank toch creatiever zijn ...
Waarom krijgt Te Vrede nooit vanaf minuut 1 de kans als 2de spits
in kleine wedstrijden?
Waarom is de Vrij zijn plekje niet kwijt aan een degelijk spelende van Beek?
Waarom krijgt Armenteros niet de kans vanaf minuut 1 in deze kleine wedstrijd
omdat Schaken woensdag er dramatisch door heen zat?
Ik vind dat Koeman hier ook schuldig aan is..
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 januari 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Aan de andere kant verlaten bij de concurentie bepalende spelers de selectie. Onze selectie is redelijk intact gebleven, je zou dan verwachten dat je de meerwaarde van op elkaar ingespeeld zijn, zich nu eens gaat uitbetalen. Helaas gaat het nog steeds op de zelfde manier fout, zodra ze kans hebben om stappen te zetten op de ranglijst laten ze he afweten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 januari 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 12:34 schreef hotjumper het volgende:
Aan de andere kant verlaten bij de concurentie bepalende spelers de selectie. Onze selectie is redelijk intact gebleven, je zou dan verwachten dat je de meerwaarde van op elkaar ingespeeld zijn, zich nu eens gaat uitbetalen. Helaas gaat het nog steeds op de zelfde manier fout, zodra ze kans hebben om stappen te zetten op de ranglijst laten ze he afweten.
Daar heb je ook een punt...
Moet wel zeggen dat zoiets ook met sfeer te maken kan hebben..
Vind het ook apart dat juist Janmaat en Mathijsen het ook de stok krijgen met elkaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 januari 2014 - 12:55   quote  deeplink  
Een groot aantal spelers is te lang met elkaar.
Spelen in de ambiance, het vertrouwde team, trainersstaf, wordt meer en meer gewoonte.
Bovendien is er nieman IN het veld die ze op hun flikker geeft.

Vandaar dat knokken zo incidenteel blijft.
Dat kon van Geel ook niet voorzien.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 12:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar heb je ook een punt...
Moet wel zeggen dat zoiets ook met sfeer te maken kan hebben..
Vind het ook apart dat juist Janmaat en Mathijsen het ook de stok krijgen met elkaar.
De ene kan alleen aanvallen en slecht verdedigen de ander kan alleen verdedigen geen van 2 zijn complete voetballers, ik was eerst bang dat als Janmaat weg zou gaan we een probleem zouden hebben echter de laatste wedstrijden denk ik strik erom
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 januari 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 10:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Indi is een centrale verdediger en speelt daar zelf ook het liefst. Die jongen had daar nu zoveel ervaring kunnen hebben, dit ga je ook merken in een transfersom. En het geven van een 3 jarig contract aan Mathijsen was een lachertje.

Is dat ook niet voor een gedeelte de schuld van Koeman, die maar bleef wisselen achterin?
Daar kan je over discussiëren inderdaad. Persoonlijk had ik Mathijsen ook niet gehaald voor 3 jaar met zijn salaris. Maar nu hij er is en speelt, vind ik hem niet minder dan Indi en De Vrij. Zelfs beter. En Koeman wisselt trouwens niet zoveel. Verreweg de meeste veranderingen komen vanwege schorsingen en blessures. Het enige dat Koeman 2-3 keer heeft veranderd is wie er naast Janmaat, De Vrij en Indi speelt. Mathijsen of Nelom.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 januari 2014 - 13:47   quote  deeplink  
In de verdediging dan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: "Concurrentie versterkt zich wel"









0.0083041