BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: "Concurrentie versterkt zich wel"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 januari 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 11:01 schreef MMM het volgende:
Wat is dan de bedoeling dat van Geel eens in de zoveel tijd gaat praten bij City, hoe zit het met Koeman zijn contacten?

Het kleine beetje geld dat je hebt uitgeven aan Immers en Singh..
Maar je gaat zulke speler ook niet huren voor de bank. Tis lastig om de echte goede spelers eruit te pikken. Die dan ook beter zijn wat wij zelf hebben. Kijk een Piazon zou een aanwinst zijn, maar hoeveel spelen er bijvoorbeeld bij Vitesse die dat nog meer zijn? Van Aanholt misschien?
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar je gaat zulke speler ook niet huren voor de bank. Tis lastig om de echte goede spelers eruit te pikken. Die dan ook beter zijn wat wij zelf hebben. Kijk een Piazon zou een aanwinst zijn, maar hoeveel spelen er bijvoorbeeld bij Vitesse die dat nog meer zijn? Van Aanholt misschien?
Maar ja ik hoor net dat die Afrikaan scoort voor Cambuur, hier in Frankrijk spelen goede Sfrikanen in de 2e divisie met een dubbel paspoort dus betaalbaar
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 26 januari 2014 - 13:58   quote  deeplink  
hebben we het nog niet eens over die waardeloze transfers van Verhoek Immers en singh gehad
van geil
 van geil - zondag 26 januari 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:58 schreef Beempjerotterdam het volgende:
hebben we het nog niet eens over die waardeloze transfers van Verhoek Immers en singh gehad
ook maar afkopen dan
MMM
 MMM - zondag 26 januari 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar je gaat zulke speler ook niet huren voor de bank. Tis lastig om de echte goede spelers eruit te pikken. Die dan ook beter zijn wat wij zelf hebben. Kijk een Piazon zou een aanwinst zijn, maar hoeveel spelen er bijvoorbeeld bij Vitesse die dat nog meer zijn? Van Aanholt misschien?
Als je een speler huurt die dicht tegen de basis zit, gaat hij vanzelf zijn minuten maken. Zeker als je ziet hoe sommigen wekelijks falen.
MMM
 MMM - zondag 26 januari 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Daar kan je over discussiƫren inderdaad. Persoonlijk had ik Mathijsen ook niet gehaald voor 3 jaar met zijn salaris. Maar nu hij er is en speelt, vind ik hem niet minder dan Indi en De Vrij. Zelfs beter. En Koeman wisselt trouwens niet zoveel. Verreweg de meeste veranderingen komen vanwege schorsingen en blessures. Het enige dat Koeman 2-3 keer heeft veranderd is wie er naast Janmaat, De Vrij en Indi speelt. Mathijsen of Nelom.
Als je vertrouwen hebt in een basiself, laat je dat staan. Dus ook als er spelers terugkomen van blessures, pas je die meteen weer in. Zolang was Mathijsen bijvoorbeeld niet geblesseerd, Nelom mocht blijven staan..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 januari 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 14:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Als je vertrouwen hebt in een basiself, laat je dat staan. Dus ook als er spelers terugkomen van blessures, pas je die meteen weer in. Zolang was Mathijsen bijvoorbeeld niet geblesseerd, Nelom mocht blijven staan..
Mogelijk. Maar als een vervanger naar behoren presteert is er evengoed weinig reden die er dan uit te halen. Je kan hiermee twee kanten op redeneren. Ik denk dat je als trainer het per situatie moet bekijken.
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 26 januari 2014 - 15:01   quote  deeplink  
laten we eerst maar eens zorgen voor een keeper die punten pakt
aansluitend een grote medogenloze verdediger
En een schoft van een middenvelder die er voor gaat,medogenloos dus
pelle verkopen en als guidettie weer op orde is die maar ophalen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 januari 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 15:01 schreef flipje tiel het volgende:
laten we eerst maar eens zorgen voor een keeper die punten pakt
aansluitend een grote medogenloze verdediger
En een schoft van een middenvelder die er voor gaat,medogenloos dus
pelle verkopen en als guidettie weer op orde is die maar ophalen
Guidetti wil voorlopig niet terug naar NL. Dat moge toch wel duidelijk zijn.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 17:16   quote  deeplink  
stoppen met het gefilosofeer over Jonh aanvallend is niet ons probleem
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 26 januari 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 17:16 schreef piet de paler het volgende:
stoppen met het gefilosofeer over Jonh aanvallend is niet ons probleem
straks als pelle weg is wel. schaken is een aflopend verhaal en immers idem dito maar guidetti moet je uit je hoofd zetten ja net als dat ik nog tijden de naam van ryo heb gehoord dat zijn spelers die niet meer terugkomen.
tomson
 tomson - zondag 26 januari 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Als Guidetti goed gaat presteren bij Stoke City gaat hij een vermogen kosten, niet alleen transfergeld maar ook salaris. En als hij daar als een grijze muis gaat rondhobbelen wie hoor je straks dan nog over Guidetti ?
Ik vind het ook hoog tijd dat we het gezeur over Guidetti maar eens achter ons moeten laten, die komt gewoon niet voordat het zijn tijd is om af te bouwen en dat duurt nog wel een jaar of 10..
tomson
 tomson - zondag 26 januari 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Om te beginnen Hahn maar eens vervroegd ophalen in Dordt, dat zou al een begin zijn.
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 26 januari 2014 - 18:35   quote  deeplink  
jep dat zou al een slok op een borrel schelen. Alleen dat kost geld en je gaat er dit seizoen ook niet hoger mee eindigen dus of dat nou echt NU nodig is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door Voetbalgek --
tomson
 tomson - zondag 26 januari 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 18:35 schreef Voetbalgek het volgende:
jep dat zou al een slok op een borrel schelen. Alleen dat kost geld en je gaat er dit seizoen ook niet hoger mee eindigen dus of dat nou echt NU nodig is?
Ik heb stiekum het vermoeden dat die nog wel een paar puntjes meer zou pakken dan Mulder ja.We hebben lang zat Mulder gesteund, omdat hij nog verder zou (kon,kan) ontwikkelen, of omdat je met Kostas nou ook niet echt een hoopgevend alternatief hebt. Maar gister zag het er ook weer verrot uit en eens bereik ook ik de limit van wat aan kan zien van een speler waar ik eens in de twee weken een reis voor onderneem om hem aan het werk te zien.
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 26 januari 2014 - 19:26   quote  deeplink  
ja das helemaal waar maja niks aan te doen voorlopig ben ik bang
peerke9
 peerke9 - vrijdag 14 maart 2014 - 18:32   quote  deeplink  
hupperts zou niet verkeerd zijn ipv schaken en is transfervrij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: "Concurrentie versterkt zich wel"









0.0069851