|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 - 4 hmmm? Hatrick Boëtius |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijn dat alle zwartkijkers ook weer van de partij zijn. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gaan we winnen natuurlijk. 2-3 ofzo |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb is gekeken, zondag 14:30 droog een graadje of 9 met een licht ZO 'er windje. Nou dat kan een mooi voetbal middagje worden dus, het wordt 1-3 denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Utrecht mist er wel n paar |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
De Ridder is de enige waar we rekening mee moeten houden. Die scoort er 1. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een aardig lijstje, als deze actueel is ..
quote: Marcus Nilsson Defence (CB)
Édouard Duplan Midfield (RM)
Willem Janssen Midfield (AM)
Jacob Mulenga Striker (CF)
Cedric van der Gun Striker (CF)
Volgens andere bron de vi zijn volgende spelers geblesseerd,
FC Utrecht Willem Janssen (knie), Marcus Nilsson (bekken), Jacob Mulenga (bovenbeen), Johan Mårtensson (knie) en Cedric van der Gun (knie).
Even afwachten wie er kunnen spelen maar als dat waar is zijn ze aardig verzwakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niet de minste ik ga van 1-1 naar 0-2 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Fijn dat alle dombo's ook weer van de partij zijn. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Goeie come-back ..
OT: Er is net wel 27 miljoen op de rekening van Utrecht gestort door Frans .. Hoop niet dat ze hem willen bedanken met een 3 punter. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 - 21:15 schreef Fart het volgende:Goeie come-back .. OT: Er is net wel 27 miljoen op de rekening van Utrecht gestort door Frans .. Hoop niet dat ze hem willen bedanken met een 3 punter. Mooi zo'n suikeroompje ... beter dan steeds de gemeente moeten inschakelen !! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 - 21:15 schreef Fart het volgende:Goeie come-back .. OT: Er is net wel 27 miljoen op de rekening van Utrecht gestort door Frans .. Hoop niet dat ze hem willen bedanken met een 3 punter. Het ligt wat anders. maar goed wij hebben eigenlijk zo'n zelfde constructie. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Geloof ik best dat het anders ligt. Maar het kan wel voor een bom motivatie zorgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En over welke club heb jij het dan? Dit is het Feyenoord forum dombo |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Lijkt me meer een verwijzing naar PSV. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan ook. Nu niet over die Domtorens lopen is geen a.s. kampioen waard zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ben je nu echt zo lomp? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wordt tijd dat je weer opkenkert LUL!!!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jij begrijpt het ook niet helemaal! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dan vind je het gek dat je hier niet welkom bent ...
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 - 20:17 schreef VVout het volgende:Een aardig lijstje, als deze actueel is .. [..] Marcus Nilsson Defence (CB) Édouard Duplan Midfield (RM) Willem Janssen Midfield (AM) Jacob Mulenga Striker (CF) Cedric van der Gun Striker (CF) Volgens andere bron de vi zijn volgende spelers geblesseerd, FC Utrecht Willem Janssen (knie), Marcus Nilsson (bekken), Jacob Mulenga (bovenbeen), Johan Mårtensson (knie) en Cedric van der Gun (knie). Even afwachten wie er kunnen spelen maar als dat waar is zijn ze aardig verzwakt. ER komen echt wel 11 namen in het veld a.s.zondag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: toch wel voor FEYENOORD hoop ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee niet echt......maar eh
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb het eens geluisterd en hoorde zoiets als het gras bij de buren is groener, dat kan voor jouw goed kloppen haha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 01:41 schreef VVout het volgende:[..] Heb het eens geluisterd en hoorde zoiets als het gras bij de buren is groener, dat kan voor jouw goed kloppen haha. Mwah...had jou hoger ingeschat, heb er vrede mee hoor |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ook als ik een pot met gras op mijn bureau had staan maar dat is niet het geval dus ff niet het op dit moment. |
|
|
|