|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik als Ajacied vind dat hier een smerig spelletje gespeeld word.....Feijenoord wordt gebashed terwijl Utrecht de aanstichter is.....hier zit(politie(k)) achter |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En helaas een paar van die randdebielen met een Feyenoord shirt aan ..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eh nee , die dragen geen Feyenoordshirts. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 22:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Sorry, was minder empatisch bezig, wellicht heb jij vanuit jouw perceptie nog een suppletie? Ik begrijp wat je zegt, maar heb niet echt een antwoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik als Ajacied vind dat hier een smerig spelletje gespeeld word.....Feijenoord wordt gebashed terwijl Utrecht de aanstichter is.....hier zit(politie(k)) achter AD en Telegraaf spelen in op lage sentimenten. Dat verkoopt. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Valt mee dat er in de kop van het artikel niet een jankend kind in de armen van een utrecht supporter stond .. zo'n foto met 1 traan over dr wang |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hou zelf je smoel debiel ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gewoon geen antwoord geven. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was dat maar waar!!! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weer zo'n kritiekloze AD/Telegraaf lezer. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Geen van beide ... Er is maar 1 krant, de volkskrant |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verstandig. Voortaan ook lezen graag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dank u. Was de draad kwijt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik denk echt serieus dat we ze broekie gaan geven! heb er een goed gevoel bij na zondag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
JP misschien ook van de partij he las ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tuurlijk.....word zijn avond! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Messen tussen de tanden en slopen die kutjoden.. Word nu al gek van die gassies hoe ze naast hun schoenen open hier op het werk na hun overwinning op PSV.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waar baseer jij dat op? De meeste Feyenoord spelers hebben een 020 syndroom, zodra ze tegen 020 moeten spelen lijkt Feyenoord wel een degradatie kandidaat! Ik hoop dat ze dat eens van zich af kunnen schudden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 03:06 schreef RenatoBos het volgende:Messen tussen de tanden en slopen die kutjoden.. Word nu al gek van die gassies hoe ze naast hun schoenen open hier op het werk na hun overwinning op PSV.. Ze kunnen beter afrekenen met kutzeeuwen .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo ben je weer eens uit het nest getrapt door je wijf.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beter kruip je weer gewoon terug onder je grafsteen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb je er moeite mee dat ik zeeuwen 'kut'volk vind? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee integendeel, stel je voor dat je gek op ze zou zijn dan kreeg je misschien het idee in je verknipte kop hier naar toe te verhuizen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 19:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee integendeel, stel je voor dat je gek op ze zou zijn dan kreeg je misschien het idee in je verknipte kop hier naar toe te verhuizen.. hahaha.. dat is n goeie! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Pffffff wat duurt t nog lang |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat word een slapeloos nachtje voor je Jacky..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 19:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee integendeel, stel je voor dat je gek op ze zou zijn dan kreeg je misschien het idee in je verknipte kop hier naar toe te verhuizen.. Het enige deeltje in NL waar ik NOOIT ZOU WILLEN WONEN ... Dat saaie Zeeland!! Kunnen we het niet aan Belgïe schenken . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gehakt in huis gehaald. half om half. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 06:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waar baseer jij dat op? De meeste Feyenoord spelers hebben een 020 syndroom, zodra ze tegen 020 moeten spelen lijkt Feyenoord wel een degradatie kandidaat! Ik hoop dat ze dat eens van zich af kunnen schudden ze gaan daar nu gewoon weer eens een keer winnen, oproerkraaier (of nep supporter?) have a little faith ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908