BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: GAE - Ajax (zondag 26 januari 2014, 14:30); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 25 januari 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Zo! Dat is een zeer interessant stuk om te lezen!
Tnx voor het plaatsen man!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 januari 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Zelfs geplaatst door het AD haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 januari 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 11:00 schreef remco k het volgende:
Een heel mooi en goed verhaal. Wederom een duidelijk bewijs van de goede afslag die Ajax heeft genomen..

Mooi dat je dit even hebt gepost, had het nog niet gezien...
En weet je, ik krijg het bijna niet uit mijn strot, maar ik heb afgelopen woensdag echt genoten van de inzet van Blind. Ik ben niet groot fan van hem zoals jullie weten, maar als hij zo door blijft gaan dan zie ik een grote toekomst voor hem in. Toch blijft wel mijn mening dat ik hem het allerliefst als CVM zie en niet als LB.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 januari 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 11:34 schreef Hasjkoph het volgende:
Zelfs geplaatst door het AD haha
?? Ik zeg toch nergens dat ik de column heb geschreven?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 januari 2014 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 11:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

?? Ik zeg toch nergens dat ik de column heb geschreven?
Zeg ik dan dat jij het hebt geschreven?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 januari 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 11:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat jij het hebt geschreven?
Nee, maar omdat je schreef "zelf geplaatst door het AD" dacht ik dat. ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 januari 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 11:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, maar omdat je schreef "zelf geplaatst door het AD" dacht ik dat. ;-)
Nee haha, ik zei dat omdat het een Rotterdams blad is en dat nu ineens zo positief is over Ajax, terwijl dat het dat normaal gesproken niet is.
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Goed stukkie, zit veel waarheid in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 januari 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 12:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nee haha, ik zei dat omdat het een Rotterdams blad is en dat nu ineens zo positief is over Ajax, terwijl dat het dat normaal gesproken niet is.
Ow zo! ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 januari 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Selectie Ajax:

Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Bojan
Joël Veltman
Nicolai Boilesen
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Lesly de Sa
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 januari 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Sigthorsson, Hoesen en Bojan mee.
Oftewel Bojan komt niet in de spits.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 25 januari 2014 - 13:51   quote  deeplink  
14:30 is voor Ajax wel gunstig. De uitslag is vooral afhankelijk met hoeveel druk en energie ze de wedstrijd beginnen en eindigen. Ik verwacht dat ze in de 2e helft er een tandje weer bij doen en dan uiteindelijk eenvoudig winnen zonder al teveel energie te hoeven verspillen. Ik denk aan 0-3.
freakie
 freakie - zaterdag 25 januari 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 13:35 schreef Hasjkoph het volgende:
Sigthorsson, Hoesen en Bojan mee.
Oftewel Bojan komt niet in de spits.
Waarom Bojan niet in de spits?
freakie
 freakie - zaterdag 25 januari 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 13:51 schreef Bobby1972 het volgende:
14:30 is voor Ajax wel gunstig. De uitslag is vooral afhankelijk met hoeveel druk en energie ze de wedstrijd beginnen en eindigen. Ik verwacht dat ze in de 2e helft er een tandje weer bij doen en dan uiteindelijk eenvoudig winnen zonder al teveel energie te hoeven verspillen. Ik denk aan 0-3.
Dat lijkt me juist niet hoe Ajax begint, Ajax is in de 1ste helft nooit echt dreigend. Ze houden meer de bal in de ploeg en kijken wat Go Ahead doet, Ajax scoort de eerste helft niet en in de 2e helft worden ze dreigend, denk in de 65/70ste minuut, dus hoop op een 0-1/0-2 overwinning. Waarom? Omdat Ajax de clubs als Psv en Feyenoord kapot konden spelen omdat ze flink lang achter elkaar druk zetten. Go Ahead doet dat denk ik niet en zou dus langer vol kunnen houden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 januari 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 15:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Waarom Bojan niet in de spits?
Ik denk dat als dat zo zou zijn je niet 2 extra spitsen meeneemt.
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
14:30 is voor Ajax wel gunstig.
Ajax heeft anders dit seizoen het relatief het beste gedaan in 12:30 wedstrijden vreemd genoeg ;)

quote:
Ik verwacht dat ze in de 2e helft er een tandje weer bij doen en dan uiteindelijk eenvoudig winnen zonder al teveel energie te hoeven verspillen.
Ik heb niet eens het idee dat Ajax aanzet, Ajax blijft gewoon doen wat het doet. Veel combineren, bal rond laten gaan en veel beweging en gewoon net zolang door blijven hameren totdat de tegenstander een keer de organisatie niet heeft staan. Dat moment komt altijd. Tegen dit Ajax spelen vraagt fysiek ontzettend veel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2014 door Eide --
JordyAjacied
 JordyAjacied - zaterdag 25 januari 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Ik denk dat de Sa minuten gaat krijgen.

En voor welk team wordt er nou expres een extra wedstrijd ingelast? De A1?
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 19:58 schreef JordyAjacied het volgende:
Ik denk dat de Sa minuten gaat krijgen.

En voor welk team wordt er nou expres een extra wedstrijd ingelast? De A1?
Niet voor een team, voor leden van de A selectie die niet structureel meer als 90 minuten per week spelen in wedstrijd verband organiseert Ajax extra potjes.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 januari 2014 - 21:23   quote  deeplink  
Feyenoord heeft punten laten liggen in Den Haag....hoop nu nog meer dat Ajax wint morgen...
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Feyenoord heeft punten laten liggen in Den Haag....hoop nu nog meer dat Ajax wint morgen...
En volgende week speelt Feyenoord tegen Vitesse. Een revange van Feyenoord zou Ajax in een zetel kunnen helpen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 25 januari 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 22:03 schreef Eide het volgende:

[..]

En volgende week speelt Feyenoord tegen Vitesse. Een revange van Feyenoord zou Ajax in een zetel kunnen helpen.
Dat zou super zijn voor ons :-))
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 22:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat zou super zijn voor ons :-))
Ik moet het overigens maar zien hoor. Piazon vs de feyenoord verdediging. Daar zie ik toch Piazon als favoriet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 25 januari 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 22:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik moet het overigens maar zien hoor. Piazon vs de feyenoord verdediging. Daar zie ik toch Piazon als favoriet.
Vind vitesse momenteel toch niet al te best spelen....., maar ze winnen wel....
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 22:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En toch, dat slechte spel gaat ze echt nog wel opbreken, ik denk alleen volgende week nog niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 januari 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 22:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk en hoop van niet....eindstrijd tussen Ajax en Feijenoord....kicken ouwe
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Ik hoop dat FdB morgen kiest voor continuiteit voorin. De voorhoede van Ajax rendeert te weinig. Schone kan je op bouwen en Fischer is op de weg terug maar die spits positie is wel cruciaal. Ik hoop dat FdB in de aanloop naar de loodzware februari maand een definitieve keuze gaat maken voor de spitspositie. Vertrouwen geven aan wie het ook wordt en het elftal de kans geven echt ingespeeld te raken op de spits.

Op basis van een wedstrijd is het daarbij makkelijk om Bojan te roepen maar eigenlijk maakt me dat iet eens zo heel veel uit, als FdB maar die keuze gaat maken.
JordyAjacied
 JordyAjacied - zondag 26 januari 2014 - 01:13   quote  deeplink  
Ff off-topic Joris Mathijsen zou een oogblessure hebben opgelopen hebben tijdens die wedstrijd en dermate ernstif dat hij naar het oogziekenhuis moest. Hij zou met 1 oog niet meer kunnen zien en het is onbekend of dit blijvend is. Wellicht einde van Joris carrière?

@Eide, wel goed initiatief is dat voor het wedstrijdritme van die jongens vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door JordyAjacied --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 01:13 schreef JordyAjacied het volgende:
Ff off-topic Joris Mathijsen zou een oogblessure hebben opgelopen hebben tijdens die wedstrijd en dermate ernstif dat hij naar het oogziekenhuis moest. Hij zou met 1 oog niet meer kunnen zien en het is onbekend of dit blijvend is. Wellicht einde van Joris carrière?
Whoa, heftig!
Als dat zo is, zou dat zeker einde carriere zijn.
Zijn helaas niet technisch ver genoeg voor een prothese-oog dat perfect kan zien.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 01:17   quote  deeplink  
Ik lees net dat het meevalt en datie wss alleen Vitesse mist.
JordyAjacied
 JordyAjacied - zondag 26 januari 2014 - 01:36   quote  deeplink  
Gelukkig voor hem, zou een rot einde van je carrière zijn. Met 1 oog kun je geen diepte zien dus voetballen wordt dan lastig.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 26 januari 2014 - 02:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 15:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat lijkt me juist niet hoe Ajax begint, Ajax is in de 1ste helft nooit echt dreigend. Ze houden meer de bal in de ploeg en kijken wat Go Ahead doet, Ajax scoort de eerste helft niet en in de 2e helft worden ze dreigend, denk in de 65/70ste minuut, dus hoop op een 0-1/0-2 overwinning. Waarom? Omdat Ajax de clubs als Psv en Feyenoord kapot konden spelen omdat ze flink lang achter elkaar druk zetten. Go Ahead doet dat denk ik niet en zou dus langer vol kunnen houden.
Wel Goed lezen......ik bedoel ook dat ze in de 2e helft GA Eagles kapot spelen en dan in de 2e helft erover heen gaan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 02:25   quote  deeplink  
Ik verwacht alsnog een lastige wedstrijd. Nipte winst misschien.
Eide
 Eide - zondag 26 januari 2014 - 04:41   quote  deeplink  
Lastig zal het best worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 januari 2014 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 22:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zou zeer welkom zijn Eide!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 januari 2014 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 22:57 schreef Eide het volgende:
Ik hoop dat FdB morgen kiest voor continuiteit voorin. De voorhoede van Ajax rendeert te weinig. Schone kan je op bouwen en Fischer is op de weg terug maar die spits positie is wel cruciaal. Ik hoop dat FdB in de aanloop naar de loodzware februari maand een definitieve keuze gaat maken voor de spitspositie. Vertrouwen geven aan wie het ook wordt en het elftal de kans geven echt ingespeeld te raken op de spits.

Op basis van een wedstrijd is het daarbij makkelijk om Bojan te roepen maar eigenlijk maakt me dat iet eens zo heel veel uit, als FdB maar die keuze gaat maken.
Volledig mee eens Eide!! Duidelijkheid scheppen...
Blade85
 Blade85 - zondag 26 januari 2014 - 11:32   quote  deeplink  
Gewoon erop en erover tegen de eagles doe maar een nuletje of 5...
freakie
 freakie - zondag 26 januari 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 16:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat als dat zo zou zijn je niet 2 extra spitsen meeneemt.
Ik denk dat hij ook niet anders heeft.. Als hij Bojan inzet als spits dan kan het als er een probleem zou zijn met de buitenspelers Bojan daar spelen en als niet kan siggie daar nog spelen en zelfs hoesen heeft in het verleden ook aan de buitenkant gespeelt, diverse posities zijn bij ajax een must zie ik de laatste tijd vooral, siggie die als het moet buitenspeler is, schone aan de zijkant maar is middenvelder, klaassen een scorende middenvelder alleen ik denk dat als hij spits speelt hij net als de Jong is. De Jong eigenlijk middenvelder maar speelt prima spits. Ik denk dat De Boer daar ook een streepje voor heeft op de andere teams, hij kan zijn spelers eigenlijk altijd nog verzetten op het veld. Maar ook op de bank is dat een voordeel, je kan meer posities bedekken en er nog over na denken wat je dan nodig hebt.
freakie
 freakie - zondag 26 januari 2014 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 02:19 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wel Goed lezen......ik bedoel ook dat ze in de 2e helft GA Eagles kapot spelen en dan in de 2e helft erover heen gaan.
Dan is een 0-3 overwinning wel veel.. En als je weet dat ajax de eerste helft eigenlijk maar weinig energie geeft moet je 3 keer scoren in de 2e helft tegen, ik denk, een heel verdedigend GAE
Eide
 Eide - zondag 26 januari 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 11:57 schreef freakie het volgende:

[..]

Dan is een 0-3 overwinning wel veel.
6-0 na een 0-0 ruststand ook ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 26 januari 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Heb er alle vertrouwen in... Aangezien mijn oude account weer actief is !!! Thanks boudewijn 👍👍
Brandje
 Brandje - zondag 26 januari 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:16 schreef nummer10 het volgende:
Heb er alle vertrouwen in... Aangezien mijn oude account weer actief is !!! Thanks boudewijn 👍👍
Ik helaas niet na het zien van de opstelling!!

Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, De Sa, Sigthórsson, Bojan.
Wissels: Vermeer, Denswil, Duarte, Poulsen, Schöne, Fischer, Hoesen.

Klein veld. Kleine ruimtes en FdB stelt De sa, die kilometers ruimte nodig heeft, en Siggi weer op.
Begin gewoon met je sterkste elf beste frank nu moet je de boel in de rust WEER omzetten
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, De Sa, Sigthórsson, Bojan.

Klein veld. Kleine ruimtes en FdB stelt De sa, die kilometers ruimte nodig heeft, en Siggi weer op.
Begin gewoon met je sterkste elf beste frank nu moet je de boel in de rust WEER omzetten
Wilde het net plaatsen haha.
Maar Siggie weer in de spits vind ik jammer weer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 januari 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Wat is die Wiedemeijer voor een scheids ?? kan me ff niet voor de geest halen
freakie
 freakie - zondag 26 januari 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mah klein veld? Hij begint met de sterkste, alleen hij heeft op de aanval allemaal spelers die uit vorm zijn. De Sa heeft een betere voorzet, bojan is prima zo en Schone zou de aanval langzamer maken(heeft soms moeite met het snelle tikken.)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Maar opvallend dat Fischer op de bank begint.
Eide
 Eide - zondag 26 januari 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Opvallend dat Bojan op links speelt want de Sa zal echt wel op rechts spelen.
freakie
 freakie - zondag 26 januari 2014 - 13:54   quote  deeplink  
Het is opvallend ja maar toch aardig te verklaren;) Fischer heeft 2 wedstrijden kort op elkaar elke minuut geknokt
Brandje
 Brandje - zondag 26 januari 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:51 schreef freakie het volgende:

[..]

Mah klein veld? Hij begint met de sterkste, alleen hij heeft op de aanval allemaal spelers die uit vorm zijn. De Sa heeft een betere voorzet, bojan is prima zo en Schone zou de aanval langzamer maken(heeft soms moeite met het snelle tikken.)
De Sa is een drama in de kleine ruimte want je mag ervan uit gaan dat Ajax de eagles vast gaat zetten dus je krijgt een heel klein speelveld dan vind ik Schone een betere keus dan De Sa want De Sa is geen speler voor het snelle combinatiespel. Volgens heeft Ajax geen twee wedstrijden achter elkaar met dezelfde opstelling gespeeld.
remco k
 remco k - zondag 26 januari 2014 - 13:56   quote  deeplink  
Ik denk dat de Boer spelers ook de nodige rust wil gunnen..

De Sa zou dan de man van de voorzet moeten worden en Bojan van de actie..
freakie
 freakie - zondag 26 januari 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Sa is een drama in de kleine ruimte want je mag ervan uit gaan dat Ajax de eagles vast gaat zetten dus je krijgt een heel klein speelveld dan vind ik Schone een betere keus dan De Sa want De Sa is geen speler voor het snelle combinatiespel. Volgens heeft Ajax geen twee wedstrijden achter elkaar met dezelfde opstelling gespeeld.
We zullen zien, Schone is in ieder geval iemand die veel draait en doet, daarom is Schone sowieso niks in die wedstrijden, de Sa is daar echt wel beter in hoor;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: GAE - Ajax (zondag 26 januari 2014, 14:30); 0 - 1

0.0101130