|
|
freakie
|
|
|
Bojan doet juist dingen goed met de bal trouwens, niet alleen met de bal maar hij maakt het de tegenstander heel lastig met het lopen.. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Wat een slechte rechtsbuiten. Je hele leven rechtsbuiten en dan zulke voorzetten ,kan echt niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Was iig geen gele kaart, was zeker geen fopduik. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 15:20 schreef Loetje het volgende:[..] Go Ahead zal meer en meet vertrouwen krijgen in een resultaat. Maakt het niet makkelijker Ja dat is waar, natuurlijk worden ze sterker elke minuut(in het koppie) alleen de benen gaan ook tegenwerken na 60/70 minuten als het goed is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De punten blijven in Deventer, geen enkele aanleiding om te denken dat Ajax beter gaat spelen, het is heel slecht wat AJax vandaag laat zien.. Bah. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik werd bijna uitgelachen toen ik zei dat Bojan kon wisselen op de middenveld positie met de Jong als hij terug is. Ik zie Bojan regelmatig overal op het middenveld verschijnen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ook echt alleen maar lange ballen en geen enkele die aankomt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Fischer en Schone. Goedzo. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
puntverlies komt door het uittennue |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 15:38 schreef freakie het volgende:[..] Waauw, doe ff normaal t is toch wel duidelijk dat GAE niet echt het spel kan maken.. Dat verwacht je ook niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een ramp die De Sa zeg. Van Rhijn en Veltman ook niet best vind ik |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het verschil tussen een voorzet van Klaassen en een van De Sa is echt belachelijk. Klaassen zo veel beter.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ga het nog geloven ook. NEC, ADO, Cambuur en Roda JC, allemaal uitwedstrijden die we wonnen maar met het thuistenue aan |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een schijtvertoning. Begrijp steeds minder van die vondsten van de Boer. 2e helft tegen PSV liep als een trein, een paar dagen later 4 wijzigingen. Tweede helft tegen Feyenoord was ook niet echt beroerd, paar dagen later weer rotzooien met de opstelling. Voorlopig heeft hij de wind nog altijd mee, al zou puntverlies tegen GA Eagles om te janken zijn, maar dat gerommel met de opstelling begint me mateloos te irriteren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wanneer komt er besef dat we moeten winnen? Volgende week op bezoek bij onze angstgegner. Is ook lastig |
|
|
|
|
pth
|
|
|
1 a 2 tandjes er bij en je zou hier toch niet al te veel problemen mee mogen hebben? Tempo is zo laag dat zelfs Poulsen het zou kunnen volgen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Eens kijken of ze de bal in ieder geval tussen de palen kunnen krijgen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
3 kansen die er in moeten in het 1e kwartier...
Eindelijk. Traptechniek Schone. Ik zei het toch. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nou dat valt dan ook weer mee |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat is Schone toch onzettend belangrijk wedrom!!
0-1!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hij brengt iets dat rest mist. Koelbloedig, goede traptechniek en het vermogen om dat ook te doen als het moet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schöne is belangrijk geworden |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
geweldig engels commentaar hiero..
Lasse Schone has his eyes on it. Lasse Schone! ohh Awful freekick! BUT THE SECOND ONE IS BRILIANT!!!! OHHHH WHAT A GOAL! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Als ze deze nu gewoon binnenslepen, kon dat wel eens een hele cruciale overwinning kunnen blijken te zijn. Volgende week hopelijk en betere instelling (vindt het erg gezapig), want ook al kan Utrecht er verder geen ruk van die vreten natuurlijk het gras weer op (kunnen ze overigens ook alleen tegen Ajax opbrengen). |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit mag Frank zichzelf aanrekenen dat hij gekozen heeft voor de Sa. Rendement is niet goed. En dan mag je blij zijn dat Schone als nog speelt. Sigi is en blijft een gebed zonder einde. Rendement is en blijft veel te laag voor een spits. Los van het niet tot scoren komen is zijn toegevoegde waarde nihil. Laat dat soort spelers gewoon op de bank. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:02 schreef NatjosFC het volgende:geweldig engels commentaar hiero.. Lasse Schone has his eyes on it. Lasse Schone! ohh Awful freekick! BUT THE SECOND ONE IS BRILIANT!!!! OHHHH WHAT A GOAL! Haha heb die ook :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kijk, dat is combineren zoals dat hoort bij Ajax. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:00 schreef Eide het volgende:3 kansen die er in moeten in het 1e kwartier... Eindelijk. Traptechniek Schone. Ik zei het toch. Traptechniek valt ook wel mee, in eerste instantie kreeg hij de vrije trap ook niet hoger dan de gemiddelde vuilnisbak. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Yep maar begin dan ook met deze elf. met de wissels bewijst hij zijn eigen ongelijk |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Bojan snoeihard op de lat.. jammer. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Volgens mij hebben ze nog een paar dagen, maar Ajax zou erg gebaat zijn bij een betere spits (sigi: van helemaal niets tot zo maar beslissend met een variatie die wisselend van minuut tot minuut, Hoesen: het enige wat daar goed aan zit is zijn haar en make-up, tenminste dat vindt hij zelf, Bojan: eerder een 10 dan een 9). Niet dat ze het gegeven het materiaal slecht doen, maar een spits van enige kwaliteit zou het voetballend zo veel makkelijker maken. Daarnaast Kishna, Meleg, Cerny, Bazoer en nog een hele trits van die jonkies gewoon eens speeltijd gaan geven. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Weer zo'n ... wissel. Poulsen er in brengen terwijl je gewoon verder moet voetballen en gebruik maken van de ruimte die er nu is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wat een paniek voetbal van onze jongens.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Die van der Linde van GAE staat goed te verdedigen zeg... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Waarom in godsnaam nu vooral achteruit lopen en GAE de kans bieden om ballen op die twee lantaarnpalen te pompen. Hoeft maar 1 een keer een goed te vallen. Wat armoedig ... Staat Frankie weer te blèren dat de ballen niet weggepeerd mogen worden, terwijl hij zelf net Poulsen inbrengt die niets anders kan. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Misschien zo direct nog even die zogenaamde harde kern van de GAE (k.t boeren) nog even een pak op hun lazer geven. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
(K)lasse Schöne de m@tchwinnaar!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Toch nog een spits kopen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Manmanman... dat je tegen zo'n zwakke ploeg toch billenknijpend een 0-1 over de streep moet trekken. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Verdiend, maar daar is wel alles mee gezegd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Begin jij nu ook al bijgelovig te worden....hahaha... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Liever vandaag dan morgen!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:05 schreef pth het volgende:[..] Traptechniek valt ook wel mee, in eerste instantie kreeg hij de vrije trap ook niet hoger dan de gemiddelde vuilnisbak. Hij schiet die bal gewoon knap binnen, met z'n zwakke been, half hoog. Erg goed hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 15:45 schreef freakie het volgende:Ik werd bijna uitgelachen toen ik zei dat Bojan kon wisselen op de middenveld positie met de Jong als hij terug is. Ik zie Bojan regelmatig overal op het middenveld verschijnen Er is een heel groot verschil tussen ergens komen en ergens zijn.. Daarbij staan er nog middenvelders om Bojan heen als hij uitzakt.. Verdedigend heel erg zwak en dus compleet ongeschikt op het middenveld van Ajax..
Echter speelde hij de korte periode deze wedstrijd dat ie in de spits stond weer gewoon goed, het elftal speelde ook direct rustiger en hij kan wel een bal aannemen en direct doorspelen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Moet er eerst een spits verkocht worden lijkt me, anders zitten we straks met een aantal net niet spitsen opgescheept... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:11 schreef pth het volgende:Volgens mij hebben ze nog een paar dagen, maar Ajax zou erg gebaat zijn bij een betere spits (sigi: van helemaal niets tot zo maar beslissend met een variatie die wisselend van minuut tot minuut, Hoesen: het enige wat daar goed aan zit is zijn haar en make-up, tenminste dat vindt hij zelf, Bojan: eerder een 10 dan een 9). Niet dat ze het gegeven het materiaal slecht doen, maar een spits van enige kwaliteit zou het voetballend zo veel makkelijker maken. Daarnaast Kishna, Meleg, Cerny, Bazoer en nog een hele trits van die jonkies gewoon eens speeltijd gaan geven. Ik dacht juist dat er meer voetbal kwam omdat het weer zo stond met Bojan, Fischer en Schone. Als Bojan staat als basisspeler dan gaat hij er regelmatig voor ons wat inleggen! :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Volgende week uit tegen Utrecht denk ik dat Sigthorson in de spits staat, Fischer weer op Links, Schöne op rechts en missschien wel Bojan (of Duarte...) in de plaats van Serrero en de rest blijft zoals het is.... |
|
|
|