|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:27 schreef freakie het volgende:[..] Ik dacht juist dat er meer voetbal kwam omdat het weer zo stond met Bojan, Fischer en Schone. Als Bojan staat als basisspeler dan gaat hij er regelmatig voor ons wat inleggen! :) was toch basisspeler... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: precies een 1-2tje met de muur en dan afronden! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] Er is een heel groot verschil tussen ergens komen en ergens zijn.. Daarbij staan er nog middenvelders om Bojan heen als hij uitzakt.. Verdedigend heel erg zwak en dus compleet ongeschikt op het middenveld van Ajax.. Echter speelde hij de korte periode deze wedstrijd dat ie in de spits stond weer gewoon goed, het elftal speelde ook direct rustiger en hij kan wel een bal aannemen en direct doorspelen.. Nah, Blind ging dan op de flank en bojan op het middenveld, je kan wel zeggen dat het ergens komen en ergens zijn 2 verschillende dingen zijn maar heb het nu toch ook over het wisselen van positie met De Jong en Bojan? Niet dat Bojan op het middenveld moet gaan spelen.. Ik denk juist dat hij daar ook heel belangrijk kan zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] Er is een heel groot verschil tussen ergens komen en ergens zijn.. Daarbij staan er nog middenvelders om Bojan heen als hij uitzakt.. Verdedigend heel erg zwak en dus compleet ongeschikt op het middenveld van Ajax.. Echter speelde hij de korte periode deze wedstrijd dat ie in de spits stond weer gewoon goed, het elftal speelde ook direct rustiger en hij kan wel een bal aannemen en direct doorspelen.. Hij zorgt met zijn loopacties en combinaties voor ruimt voor Fischer en Klaassen. Zijn kwaliteiten sluiten goed aan bij de rest. Siem kan dat ook wel trouwens, wat minder bewegelijk maar dan hou je het koppen wel als kwaliteit voorin. Siggie en Hoessen ben ik wel klaar mee eigenlijk. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
pfff wat ging het weer moeizaam. Maar goed 3 punten en weer lekker door naar utrecht. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Is wel verschil als je start als vleugelspeler of als spits he;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Was een combinatie na de 0-1 waar Blind uiteindelijk op doel schoot :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:04 schreef Bobby1972 het volgende:Dit mag Frank zichzelf aanrekenen dat hij gekozen heeft voor de Sa. Rendement is niet goed. En dan mag je blij zijn dat Schone als nog speelt. Sigi is en blijft een gebed zonder einde. Rendement is en blijft veel te laag voor een spits. Los van het niet tot scoren komen is zijn toegevoegde waarde nihil. Laat dat soort spelers gewoon op de bank. Vind ik niet, Ajax heeft in de eerste periode van de eerste helt 3 honderd procent kansen gehad, die moeten gewoon binnen.. Ajax is wederom heer en meester geweest, alleen zak in de afronding en de laatste pass.
Ajax is heel erg bezig met de belasting van de spelers, en af en toe hebben die jongens nu eenmaal rust nodig..
De Sa deed het vandaag erg slecht, maar zijn selecteren vind ik wel terecht, bij Jong Ajax speelt ie erg goed, veel goede voorzetten en een aantal goede goals gemaakt, ook op de training goed. Dan is het toch logisch dat de Boer hem eens een kans geeft.. Andere jongens hebben net twee zware potten in de benen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] Er is een heel groot verschil tussen ergens komen en ergens zijn.. Daarbij staan er nog middenvelders om Bojan heen als hij uitzakt.. Verdedigend heel erg zwak en dus compleet ongeschikt op het middenveld van Ajax.. Echter speelde hij de korte periode deze wedstrijd dat ie in de spits stond weer gewoon goed, het elftal speelde ook direct rustiger en hij kan wel een bal aannemen en direct doorspelen.. Juist, zijn eerste aanname is altijd goed. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
Op 50% richting titel :p Alleen in Nederland :D |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:28 schreef Ronald 1960 het volgende:Volgende week uit tegen Utrecht denk ik dat Sigthorson in de spits staat, Fischer weer op Links, Schöne op rechts en missschien wel Bojan (of Duarte...) in de plaats van Serrero en de rest blijft zoals het is.... Tegen die randdebiel van een bulthuis is een snelle buitenspeler wel een goed idee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat het 1 pot wat minder is op 9???
Bojan deed het trouwens weer goed op 9, die jongen gewoon laten staan de rest van het seizoen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:34 schreef remco k het volgende:[..] Omdat het 1 pot wat minder is op 9??? Bojan deed het trouwens weer goed op 9, die jongen gewoon laten staan de rest van het seizoen.. Dat ben ik altijd met je eens haha |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:31 schreef remco k het volgende:[..] Vind ik niet, Ajax heeft in de eerste periode van de eerste helt 3 honderd procent kansen gehad, die moeten gewoon binnen.. Ajax is wederom heer en meester geweest, alleen zak in de afronding en de laatste pass. Ajax is heel erg bezig met de belasting van de spelers, en af en toe hebben die jongens nu eenmaal rust nodig.. De Sa deed het vandaag erg slecht, maar zijn selecteren vind ik wel terecht, bij Jong Ajax speelt ie erg goed, veel goede voorzetten en een aantal goede goals gemaakt, ook op de training goed. Dan is het toch logisch dat de Boer hem eens een kans geeft.. Andere jongens hebben net twee zware potten in de benen.. Uiteindelijk heeft het allemaal met scherpte te maken... Het blijft toch kennelijk heel lastig om je na grote wedstrijden je voor dit soort potjes op te laden en dan worden ze slordig. Maar goed ook dit soort wedstrijden worden nu gewonnen dat is nu waar het ff om gaat in een weekend als dit waar de concurentie het af heeft laten weten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bojan speelde prima weer vond ik.
uiteindelijk slechte wedstrijd maar in tegenstelling tot de concurrentie gewoon weer 3 punten. Volgende week naar de angstgegner. Daar ben ik wel bang voor |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:34 schreef remco k het volgende:[..] Omdat het 1 pot wat minder is op 9??? Bojan deed het trouwens weer goed op 9, die jongen gewoon laten staan de rest van het seizoen.. jep laat idd maar staan trapt er ook geen 30 per seizoen in maar voetbalt wel lekker daar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:28 schreef Ronald 1960 het volgende:Volgende week uit tegen Utrecht denk ik dat Sigthorson in de spits staat, Fischer weer op Links, Schöne op rechts en missschien wel Bojan (of Duarte...) in de plaats van Serrero en de rest blijft zoals het is.... De Boer gaat Bojan absoluut niet op het middenveld gebruiken, en dat is ook meer dan terecht die keus.. Die jongen is helemaal geen middenvelder.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ondanks dat de selectie vrij breed is vind ik dat er best of een vleugel, of een spits bij mag. Fischer en Bojan zijn de enige redelijke aanvallers. Schone doet het goed maar is toch van oorsprong een middenvelder |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
vond Serero ook wel redelijk spelen 1e helft of zie ik dat mis? die jongen vond ik eerst niks maar hij begint me steeds meer te bekoren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:30 schreef freakie het volgende:[..] Nah, Blind ging dan op de flank en bojan op het middenveld, je kan wel zeggen dat het ergens komen en ergens zijn 2 verschillende dingen zijn maar heb het nu toch ook over het wisselen van positie met De Jong en Bojan? Niet dat Bojan op het middenveld moet gaan spelen.. Ik denk juist dat hij daar ook heel belangrijk kan zijn. Je kan ook niet gaan spelen met Klaassen en de Jong naast elkaar op het middenveld, haalt alles uit balans.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:30 schreef Eide het volgende:[..] Hij zorgt met zijn loopacties en combinaties voor ruimt voor Fischer en Klaassen. Zijn kwaliteiten sluiten goed aan bij de rest. Siem kan dat ook wel trouwens, wat minder bewegelijk maar dan hou je het koppen wel als kwaliteit voorin. Siggie en Hoessen ben ik wel klaar mee eigenlijk. Sluit me hierbij aan, ook wat betreft Siggie en Hoessen.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:28 schreef Ronald 1960 het volgende:Volgende week uit tegen Utrecht denk ik dat Sigthorson in de spits staat, Fischer weer op Links, Schöne op rechts en missschien wel Bojan (of Duarte...) in de plaats van Serrero en de rest blijft zoals het is.... Bojan komt echt niet op het middenveld, verdedigend is dat zo zwak en Frankie is wel goed maar niet gek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:36 schreef Blade85 het volgende:[..] jep laat idd maar staan trapt er ook geen 30 per seizoen in maar voetbalt wel lekker daar. Ik denk dat men zich daar in vergist.. Als die jongen hier volgend jaar nog speelt, en die kans is redelijk groot aanwezig, en je laat hem op 9 spelen heb je grote kans op een goal of 25 a 30..
De combinatie Fischer Bojan Klaassen Schone met Blind daarachter is er niet 1 die heel erg op elkaar is ingespeeld.. Laat dat een tijd staan en ik denk dat wij met zijn allen raar staan te kijken wat die jongens kunnen..
Toch ben ik nog steeds geen fan van Schone ondanks dat het de beste optie is op rechtsbuiten dit moment, misschien dat volgend seizoen Kishna daar speelt, die heeft ook een geweldige trap, en een hele goede actie zowel binnendoor als in de diepte.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat men zich daar in vergist.. Als die jongen hier volgend jaar nog speelt, en die kans is redelijk groot aanwezig, en je laat hem op 9 spelen heb je grote kans op een goal of 25 a 30.. De combinatie Fischer Bojan Klaassen Schone met Blind daarachter is er niet 1 die heel erg op elkaar is ingespeeld.. Laat dat een tijd staan en ik denk dat wij met zijn allen raar staan te kijken wat die jongens kunnen.. Toch ben ik nog steeds geen fan van Schone ondanks dat het de beste optie is op rechtsbuiten dit moment, misschien dat volgend seizoen Kishna daar speelt, die heeft ook een geweldige trap, en een hele goede actie zowel binnendoor als in de diepte.. Tuurlijk, en dan maakt Immers er 40 of meer en Maher gaat het onwaarschijnlijke aantal van 60 goals maken. Doe ff reëel, Bojan heeft absoluut voetbalkwaliteiten die mij kunnen bekoren maar is zeker geen doelpuntenmachine. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat men zich daar in vergist.. Als die jongen hier volgend jaar nog speelt, en die kans is redelijk groot aanwezig, en je laat hem op 9 spelen heb je grote kans op een goal of 25 a 30.. De combinatie Fischer Bojan Klaassen Schone met Blind daarachter is er niet 1 die heel erg op elkaar is ingespeeld.. Laat dat een tijd staan en ik denk dat wij met zijn allen raar staan te kijken wat die jongens kunnen.. Toch ben ik nog steeds geen fan van Schone ondanks dat het de beste optie is op rechtsbuiten dit moment, misschien dat volgend seizoen Kishna daar speelt, die heeft ook een geweldige trap, en een hele goede actie zowel binnendoor als in de diepte.. ja denk ook dat het een stuk productiever word als ze al een tijd samen gaan spelen maar dan denk ik eerder dat ze allemaal rond de 15 doelpunten uit komen zonder 1 echte uitschieter... Niet dat ik dat erg vind :D |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ajax heeft gewoon nog een goede spits nodig (zit kennelijk niet in de jeugd) en bij voorkeur ook nog een kwalitatieve buitenspeler al was het maar om wat meer variatie te hebben en de 'druk' op degenen die er nu staan een beetje op te voeren (hierbij ben ik hoopvoller over de eigen jeugd, maar laat die lui dan ook gewoon een keer aan het echte werk ruiken). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:48 schreef pth het volgende:[..] Tuurlijk, en dan maakt Immers er 40 of meer en Maher gaat het onwaarschijnlijke aantal van 60 goals maken. Doe ff reëel, Bojan heeft absoluut voetbalkwaliteiten die mij kunnen bekoren maar is zeker geen doelpuntenmachine. Bojan was juist een doelpunten machine, brak in de jeugd het ene na het andere record..
Sterker nog, het was de bedoeling van Guardiola om met Bojan op 9 te spelen en Messi vanaf rechts, juist omdat het zo'n doelpunten machine was.. De Messi rol bij Barca is oorspronkelijk geschreven voor Bojan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:52 schreef pth het volgende:Ajax heeft gewoon nog een goede spits nodig (zit kennelijk niet in de jeugd) en bij voorkeur ook nog een kwalitatieve buitenspeler al was het maar om wat meer variatie te hebben en de 'druk' op degenen die er nu staan een beetje op te voeren (hierbij ben ik hoopvoller over de eigen jeugd, maar laat die lui dan ook gewoon een keer aan het echte werk ruiken). Sorry dat ik het zeg.. Maar alles wat je hier post vind ik echt de grootste onzin.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:53 schreef remco k het volgende:[..] Bojan was juist een doelpunten machine, brak in de jeugd het ene na het andere record.. Sterker nog, het was de bedoeling van Guardiola om met Bojan op 9 te spelen en Messi vanaf rechts, juist omdat het zo'n doelpunten machine was.. De Messi rol bij Barca is oorspronkelijk geschreven voor Bojan.. Kan mij echter geen seizoen tussen de grote mensen herinneren dat hij deze belofte heeft ingelost. Vraag me zelfs af of hij op seniorenniveau ooit de 10 doelpunten in een seizoen heeft gehaald. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:53 schreef remco k het volgende:[..] Sorry dat ik het zeg.. Maar alles wat je hier post vind ik echt de grootste onzin.. Dat mag natuurlijk. Maar ik zou eerst een keer naar je eigen 34000+ posts kijken, er zijn zwakzinnigen (no offense) die meer te melden hebben ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:55 schreef pth het volgende:[..] Kan mij echter geen seizoen tussen de grote mensen herinneren dat hij deze belofte heeft ingelost. Vraag me zelfs af of hij op seniorenniveau ooit de 10 doelpunten in een seizoen heeft gehaald. de eerste 3 seizoenen barca 10 goals of meer gemaakt.. En dat het meerendeel als invaller..
Hij is denk ik ook niet goed genoeg meer voor de absolute top van Barca of Europa, maar bij een Ajax met het voetbal dat hem ligt en de luwte van Europa denk ik dat hij onder deze technische staf weer tot dat niveau gebracht kan worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:58 schreef pth het volgende:[..] Dat mag natuurlijk. Maar ik zou eerst een keer naar je eigen 34000+ posts kijken, er zijn zwakzinnigen (no offense) die meer te melden hebben ... Vrijwel altijd inhoudelijk.. Misschien dus wat meer lezen als je over de posts van anderen begint.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:59 schreef remco k het volgende:[..] Vrijwel altijd inhoudelijk.. Misschien dus wat meer lezen als je over de posts van anderen begint.. Zal ze wel moeten lezen, want het forum staat vol met die onzin. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:58 schreef remco k het volgende:[..] de eerste 3 seizoenen barca 10 goals of meer gemaakt.. En dat het meerendeel als invaller.. Hij is denk ik ook niet goed genoeg meer voor de absolute top van Barca of Europa, maar bij een Ajax met het voetbal dat hem ligt en de luwte van Europa denk ik dat hij onder deze technische staf weer tot dat niveau gebracht kan worden.. Weet je wat het is Remco, ik zou als eerste staan te juichen als men dat voor elkaar krijgt en eigenlijk niets liever willen. Maar ik deel jouw verheven mening helaas niet. Bojan is een meer dan gemiddelde voetballer, maar ik denk (met de nadruk op denk, want uiteindelijk ben ik ook maar een leek) dat de doelpuntenmachine Bojan niet meer dan een droom blijft. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
ben wel benieuwd als de jong straks terug is wat hij dan met bojan gaat doen... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Worden lastige keuzes. De Jong terug op het middenveld ten koste van Klaassen, die het vrij behoorlijk doet? De Jong als spits ten koste van Sigthorsson en/of Bojan, lijkt meer voor de hand te liggen. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
de jong gaat sowieso de spits in dat heeft de boer in turkije al besloten. misschien toch met bojan en fischer of bojan en schone op de vleugels |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat kan de Boer wel hebben besloten waar we zijn straks weer weken verder in een andere situatie. Siem gaat absoluut minuten krijgen, hij is niet voor niets de aanvoerder maar de positie moet ik nog zien. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:36 schreef remco k het volgende:[..] De Boer gaat Bojan absoluut niet op het middenveld gebruiken, en dat is ook meer dan terecht die keus.. Die jongen is helemaal geen middenvelder.. Nee, dat zeg ik ook niet, maar hij kan wel in een vrije rol om Sigthorson heen zwerven... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 17:17 schreef Eide het volgende:Dat kan de Boer wel hebben besloten waar we zijn straks weer weken verder in een andere situatie. Siem gaat absoluut minuten krijgen, hij is niet voor niets de aanvoerder maar de positie moet ik nog zien. Er was toch al besloten dat de Jong de spits zou zijn in de 2e seizoenshelft, alleen is hij geblesseerd geraakt... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik hoop iig dat de Boer nu doorheeft datie nu niet weer Sigthorsson moet laten staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beetje zielig wat je nu doet, ik heb het over 1 post van je die ik inhoudelijk al meerdere malen verdedigd heb, en jij gaat het nu hebben over mijn manier van posten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] Beetje zielig wat je nu doet, ik heb het over 1 post van je die ik inhoudelijk al meerdere malen verdedigd heb, en jij gaat het nu hebben over mijn manier van posten. Hehehehehe hij is een beetje dom....hij is in de war met mij al heb ik er geen 34.000 ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 17:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehe hij is een beetje dom....hij is in de war met mij al heb ik er geen 34.000 ;-) Hehehehehe. Al scheelt het niet veel. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] Beetje zielig wat je nu doet, ik heb het over 1 post van je die ik inhoudelijk al meerdere malen verdedigd heb, en jij gaat het nu hebben over mijn manier van posten. En om dat ik niets zie in jouw inhoudelijke verdediging, is mijn gezichtspunt onzin? Zeer inhoudelijk, ik heb altijd geleerd 'jij vindt A, maar ik vindt B omdat ...'. En als het om mij grote liefde Ajax gaat ben ik inderdaad een beetje dom, tenminste dat roept mijn vrouw altijd (maar die heeft dan ook helemaal geen verstand van voetbal). |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Kort maar krachtig.... Sig heeft weer eens bewezen tekort tekomen voor ajax en wa ik weet ook noe echt geliefd bij de achterban... Dus of bojan of hoessen... Dejong komt in mijn ogen ook te kort ten opzichte van de rest en de cijfers lijken me ook duidelijk zins dejong eruit is... Enige optie nog open voor siem is de spits aangezien middenveld beter is dan de jaren ervoor.. ondanks da ik toch liever bojan of hoessen zie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 18:03 schreef pth het volgende:[..] En om dat ik niets zie in jouw inhoudelijke verdediging, is mijn gezichtspunt onzin? Zeer inhoudelijk, ik heb altijd geleerd 'jij vindt A, maar ik vindt B omdat ...'. En als het om mij grote liefde Ajax gaat ben ik inderdaad een beetje dom, tenminste dat roept mijn vrouw altijd (maar die heeft dan ook helemaal geen verstand van voetbal). Zoals ik al zei staat mijn inhoudelijke mening hierover al ruim bemeten hier. Ik zeg niet dat je dom bent overigens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 18:31 schreef nummer10 het volgende:Kort maar krachtig.... Sig heeft weer eens bewezen tekort tekomen voor ajax en wa ik weet ook noe echt geliefd bij de achterban... Dus of bojan of hoessen... Dejong komt in mijn ogen ook te kort ten opzichte van de rest en de cijfers lijken me ook duidelijk zins dejong eruit is... Enige optie nog open voor siem is de spits aangezien middenveld beter is dan de jaren ervoor.. ondanks da ik toch liever bojan of hoessen zie.. Het aanvallende deel van het middenveld is nu echt niet beter dan de afgelopen jaren met Siem en Eriksen. Ook die cijfers spreken voor zich. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 18:57 schreef remco k het volgende:[..] Het aanvallende deel van het middenveld is nu echt niet beter dan de afgelopen jaren met Siem en Eriksen. Ook die cijfers spreken voor zich. Sterker nog, dat middenveld was absoluut beter dan wat er nu staat. Eriksen en De Jong deden met z'n tweetjes waar Ajax nu ook Blind keihard voor nodig heeft. Maar qua potentie zit er wel rek in dit middenveld en kunnen ze absoluut nog beter.
Klaassen bijvoorbeeld is na zijn fantastische novembermaand toch duidelijk minder nadrukkelijk aanwezig. Dat is niet erg maar toont wel dat we nu niet meteen de vlag moeten uithangen. |
|
|
|