|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 22:21 schreef remco k het volgende:[..] Geef Bojan de tijd, als hij vertrouwen krijgt van de Boer is het de perfecte spits voor ons.. Nee....geef het die tijd niet....wat jij doet moet jij weten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Welnee man....hoog uit 8 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Eens, maar deze keer weet ik het nog niet, t is wel heel duidelijk dat ze met Bojan beter spelen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij bent helemaal leip van Bojan...mag hoor niiks mis mee...want ik vind hem als spits voetballend beter als Sigi en Hoessen maar ergens nog niet goed genoeg voor Ajax...zie dan iets meer in de Jong al vind ik hem ook nog niet echt de man voor in de punt.... Allen komen ergens nog wat te kort.... Dat ben ik niet echt, ik denk alleen dat Bojan voor dit Ajax vele male beter is dan Siggie, de Jong zou de eerste spits zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tegen grotere clubs speelt Duarte, Barca uit, barca thuis was hij geblesseerd maar tegen Feijenoord stond hij er weer, verdedigt iets beter mee.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 22:21 schreef remco k het volgende:[..] Geef Bojan de tijd, als hij vertrouwen krijgt van de Boer is het de perfecte spits voor ons.. Perfect was Suarez en Ibrahimovic...Bojan kan leuk ballen...maar is niet echt een spits..maar ieder zijn meug... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 22:26 schreef freakie het volgende:[..] Eens, maar deze keer weet ik het nog niet, t is wel heel duidelijk dat ze met Bojan beter spelen Minder slecht maar nog niet toppie!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: De boer geeft ze de tijd genoeg toch ....ee Narreke? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Halsteren en Drunen....daar zit de wijsheid Sjakie.....need i say more ?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik weet niet maar jij bent iemand van aankopen en dat brengt psv en vitesse inderdaad fantastisch ver in de penarie, als je kijkt naar wat er nu loopt kan je in geen enkele statestiek zien dat siggie beter is als je kijkt naar hoevaak Bojan in de spits heeft gespeelt maar ook kwa duels etc . Bojan is denk ik wel een topper als hij een lange tijd staat op de spits positie |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Die de Boer heeft Bojan 4 keer ingezet als spits.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Heb geen zin om na te denken nu, dus leg uit..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jullie geloven daar nog in sprookjes natuurlijk en proberen daar iets van op te pikken door er vlakbij te wonen....;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 09:34 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jullie geloven daar nog in sprookjes natuurlijk en proberen daar iets van op te pikken door er vlakbij te wonen....;-) De Efteling is een Ajax bolwerk aan het worden gap, ik ben daar met 25 minuten autorijden ook ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk het niet kerel. Sorry. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:Hoessen , Siggie, Bojan.....allemaal ruk....weet niet wat er aan komt als spits zijnde....koop die Berardi maar Hehehehe komt ie weer hoor! Berardi is niet meer te koop ouwe. Je bent echt een scout van niets! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 15:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehe komt ie weer hoor! Berardi is niet meer te koop ouwe. Je bent echt een scout van niets! ;-) moeten ze me maar meer betalen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik vind het toch knap dat jullie zo negatief zijn. Tuurlijk kan het beter maar kijk even naar vorig jaar. Vorig jaar stond Vermeer op doel, de verdediging werd geleid door alderweireld. Het creative brein op het middenveld Eriksen en de goals door Siem de jong.
2 daarvan zijn verkocht en andere is gepasseerd en de ander is geblesseerd.
In ieder ander team zou je 6de staan en uit de beker en europa liggen. Maar we zitten nog in de beker en in europa en we staan bovenaan.
Dus waarom zeuren jullie? Omdat het beter kan? Dat kan het altijd maar hoe realistisch is het? 4 sterkhouders die amper spelen en toch in de halve finale van de beker staan. 2 voorsprong hebben op de nummer 2 en in de EL nog actief zijn na een pittige loting in de CL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kom op man, jij weet ook wel dat een groot Italiaans talent nooit te halen is door welke Nederlandse club dan ook.. Zeker niet als je 4 goals maakt tegen Milan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 17:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik vind het toch knap dat jullie zo negatief zijn. Tuurlijk kan het beter maar kijk even naar vorig jaar. Vorig jaar stond Vermeer op doel, de verdediging werd geleid door alderweireld. Het creative brein op het middenveld Eriksen en de goals door Siem de jong. 2 daarvan zijn verkocht en andere is gepasseerd en de ander is geblesseerd. In ieder ander team zou je 6de staan en uit de beker en europa liggen. Maar we zitten nog in de beker en in europa en we staan bovenaan. Dus waarom zeuren jullie? Omdat het beter kan? Dat kan het altijd maar hoe realistisch is het? 4 sterkhouders die amper spelen en toch in de halve finale van de beker staan. 2 voorsprong hebben op de nummer 2 en in de EL nog actief zijn na een pittige loting in de CL Zeuren en negatief??
Volgens mij valt dat wel mee en is men juist vrij positief.. Alleen niet over de spits positie.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 18:06 schreef remco k het volgende:[..] Zeuren en negatief?? Volgens mij valt dat wel mee en is men juist vrij positief.. Alleen niet over de spits positie.. Alleen de spits positie?
Van rhijn kunnen sommige niet bekoren. Fisher dat volgens sommige zwaar uit vorm is. De Sa volgens sommige geen enkele toevoeging heeft in de selectie. Bojan dat volgens sommige niet brengt wat men had verwacht van een speler van Barca. Dan word de boer niet begrepen dat hij zoveel wisselt. Sommige vinden dat ze liever duarte zien op het middenveld dan serrero. Dan word er nog geklaagd over het aankoop en verkoop beleid van de boer.
Dan heb ik het niet eens over Siggie en Hoessen, want daar wordt idd het meest over gezeurd maar niet alleen over de spits positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 19:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Alleen de spits positie? Van rhijn kunnen sommige niet bekoren. Fisher dat volgens sommige zwaar uit vorm is. De Sa volgens sommige geen enkele toevoeging heeft in de selectie. Bojan dat volgens sommige niet brengt wat men had verwacht van een speler van Barca. Dan word de boer niet begrepen dat hij zoveel wisselt. Sommige vinden dat ze liever duarte zien op het middenveld dan serrero. Dan word er nog geklaagd over het aankoop en verkoop beleid van de boer. Dan heb ik het niet eens over Siggie en Hoessen, want daar wordt idd het meest over gezeurd maar niet alleen over de spits positie. Ok mijnheer, wij houden voortaan onze mond. Doe jij het dan ook? ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 19:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Alleen de spits positie? Van rhijn kunnen sommige niet bekoren. Fisher dat volgens sommige zwaar uit vorm is. De Sa volgens sommige geen enkele toevoeging heeft in de selectie. Bojan dat volgens sommige niet brengt wat men had verwacht van een speler van Barca. Dan word de boer niet begrepen dat hij zoveel wisselt. Sommige vinden dat ze liever duarte zien op het middenveld dan serrero. Dan word er nog geklaagd over het aankoop en verkoop beleid van de boer. Dan heb ik het niet eens over Siggie en Hoessen, want daar wordt idd het meest over gezeurd maar niet alleen over de spits positie. Dat noem je nou Nederlanders hahah. Is misschien vergelijkbaar met het gedrag van de Boer. Tijdens de wedstrijd kan hij zich druk maken om de kleinste dingetjes, maar achteraf isie toch tevreden.
Tijdens een wedstrijd en na de wedstrijd wordt er nu eenmaal veel gezeikt, maar ik denk dat overall gezien men toch positief is over Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik niet.....spreek voor je zelf krijgertje |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het ajax-publiek wordt natuurlijk ook niet voor niets het meest kritische publiek van Nederland genoemd. Wij zijn eigenlijk (bijna) nooit tevreden.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 21:48 schreef Ronald 1960 het volgende:Het ajax-publiek wordt natuurlijk ook niet voor niets het meest kritische publiek van Nederland genoemd. Wij zijn eigenlijk (bijna) nooit tevreden.... TeVrede.....die balt toch bij Feijenoord ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik verveel me....ze zitten hier die marokaanse serie te kijken |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik weet dat dit een forum is en dat dit een plek is om juist kritiek te leveren. Ik weet ook dat de boer nooit tevreden is, dat is ook maar goed ook. Ik heb ook liever dat er met goed voetbal gewonnen word. dat de spits er 25 er in heeft liggen en dat de keeper 3 tegen doelpunten hebben gehad. dat we elke jaar om de CL gaan strijden, tot dat moment zal ik ook kritiek blijven leveren.
Maar wat ik er aan stoor is dat er kritiek worden geleverd aan de boer. Zijn aankoopbeleid en wisselbeleid. Of dat de boer geen spits kan trainen. Van basten heeft wel een spits maar ze worden geen kampioen. Ajax staat 1ste zonder spits.
Dus wat willen jullie, als jullie moeten kiezen. Een spits of de landstitel?
Ja, ik heb liever ze beide, maar ik heb ook liever dat er geen geweld is in de wereld en dat iedereen geen armoede heeft en geen honger leid. Soms kan je blijven dromen maar dat is lastig om je dromen in werkelijkheid te zien gebeuren.
Ik ga voor de Landstitel, ik onthoud toch niet wie de topscoorder is geweest in welk jaar. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 19:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Alleen de spits positie? Van rhijn kunnen sommige niet bekoren. Fisher dat volgens sommige zwaar uit vorm is. De Sa volgens sommige geen enkele toevoeging heeft in de selectie. Bojan dat volgens sommige niet brengt wat men had verwacht van een speler van Barca. Dan word de boer niet begrepen dat hij zoveel wisselt. Sommige vinden dat ze liever duarte zien op het middenveld dan serrero. Dan word er nog geklaagd over het aankoop en verkoop beleid van de boer. Dan heb ik het niet eens over Siggie en Hoessen, want daar wordt idd het meest over gezeurd maar niet alleen over de spits positie. Men is het eens dat de spitspositie niet goed is ingevuld, uitzonderingen daargelaten.
Verder heeft iedereen uiteraard zijn of haar voorkeuren, en dat is ook gewoon logisch en terecht. Per slot van rekening heeft iedereen recht op een mening. Uiteindelijk heeft iedereen hier het beste voor met Ajax, en denkt men dat hun mening een verbetering zou zijn voor Ajax.
Uiteindelijk is dat ook het enige bestaansrecht van dit forum. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: HAhahaha, ik zat me al zo lang af te vragen waar je het over had. |
|
|