BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Kwaliteitskrant' AD wil weer even punten scoren

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - dinsdag 21 januari 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2014 - 23:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Op 2 punten na ben ik het helemaal met je eens! De 2 punten waar ik het niet met je eens ben zijn:

Waarom kan er geen gezinsvak naast een uitvak? Dan kom je juist bij een goeie opmerking van jou: Als gast dien je je eigen te gedragen

Waarom moet je je nog respectvoller gedragen omdat er kinderen bij zijn? Je hoort je ten alle tijden respectvol te gedragen ...
1 Daarom zeg ik er ook bij dat het in principe zou moeten kunnen....
2Kinderen zijn kwetsbaarder, daarom moet je bij kinderen voorzichtiger zijn. Dus daar waar je je bij een volwassene nog wel eens kan laten gaan, trouwens ook zonder nou direct de grens van het fatsoenlijke te overschrijden, zal je in de buurt van jonge kinderen nog ingetogener moeten zijn.
Dat is bijvoorbeeld ook de reden waarom ik zo'n moeite heb met de continue reeks die jij post: homo, randdebiel, mongool. Als er toch één zou moeten beseffen dat de grenzen van fatsoen makkelijk worden overschreden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 januari 2014 door Els --
JanM
 JanM - dinsdag 21 januari 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2014 - 23:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Op 2 punten na ben ik het helemaal met je eens! De 2 punten waar ik het niet met je eens ben zijn:

Waarom kan er geen gezinsvak naast een uitvak? Dan kom je juist bij een goeie opmerking van jou: Als gast dien je je eigen te gedragen

Waarom moet je je nog respectvoller gedragen omdat er kinderen bij zijn? Je hoort je ten alleN tijden respectvol te gedragen ...
Wanneer begin je daar eens mee dan?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 januari 2014 - 23:59   quote  deeplink  
Mensen met blinde waas zien verschil tussen kinderen en volwassenen ook niet meer.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 januari 2014 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2014 - 23:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Wanneer begin je daar eens mee dan?
Je zal van mij NOOIT een wanklank horen als ik naar een wedstrijd gaat ... En supporters die
'namens' Feyenoord leed en verderf veroorzaken daar zal ik NOOIT respect voor opbrengen !!!

Nu zijn ze ook al bedreigingen richting Aboutaleb geuit , dat vind jij normaal zeker?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 januari 2014 - 06:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2014 - 23:46 schreef Els het volgende:

[..]

1 Daarom zeg ik er ook bij dat het in principe zou moeten kunnen....
2Kinderen zijn kwetsbaarder, daarom moet je bij kinderen voorzichtiger zijn. Dus daar waar je je bij een volwassene nog wel eens kan laten gaan, trouwens ook zonder nou direct de grens van het fatsoenlijke te overschrijden, zal je in de buurt van jonge kinderen nog ingetogener moeten zijn.
Dat is bijvoorbeeld ook de reden waarom ik zo'n moeite heb met de continue reeks die jij post: homo, randdebiel, mongool. Als er toch één zou moeten beseffen dat de grenzen van fatsoen makkelijk worden overschreden...
Ja sorry Els, supporters die gaan vernielen en bedreigen blijven voor mij ten alle tijden randdebielen !! En als forumleden mij gaan bedreigen door mij in een graf te wensen dan zou ik volgens jou daar niet op mogen reageren met termen als mongool en homo. Daar heb je wel een punt betreft normen en fatsoen, dus dat kan ik net niet opbrengen. Maar buiten dat en bedreigingen en/of leed richting mijn familie kan ik niet voor mij in staan . Dus dan heb ik ook geen normen en waarden ...
VVout
 VVout - woensdag 22 januari 2014 - 08:17   quote  deeplink  
L. kinderen lopen altijd beschermd in het midden van een kudde, omdat de testosteron hengsten aan de buitenkant de status van de groep uitvechten. Het komt, natuurlijk dierlijk en primitief over maar bij de één heerst dit meer als de ander dus dien je er rekening mee te houden.

Je dient je als gast te gedragen, ook dat is duidelijk maar tot hoever laat je je respectloos behandelen. Er komt een moment dan is die grens overschreden en ook die is bij ieder persoon verschillend.
JanM
 JanM - woensdag 22 januari 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 06:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja sorry Els, supporters die gaan vernielen en bedreigen blijven voor mij ten alle tijden randdebielen !! En als forumleden mij gaan bedreigen door mij in een graf te wensen dan zou ik volgens jou daar niet op mogen reageren met termen als mongool en homo. Daar heb je wel een punt betreft normen en fatsoen, dus dat kan ik net niet opbrengen. Maar buiten dat en bedreigingen en/of leed richting mijn familie kan ik niet voor mij in staan . Dus dan heb ik ook geen normen en waarden ...
Het is de toon die de muziek maakt!

Ik doe nog één laatste poging: zoek eens even de eerste posts van jezelf terug toen je na een periode van afwezigheid weer terugkwam. Die waren normaal, inhoudelijk, eigenlijk niet a la lijdensweg. Toen kwamen de berichten over je dochter. Dat was schrikken en (vrijwel) iedereen heeft zijn-haar steun betuigd. Daarna werden je posts weer 'als vanouds' ongenuanceerd / provocerend / schofferend / ...

We hoeven het hier niet met elkaar eens te zijn, sterker nog, het is juist leuk als er discussies zijn op een forum. Maar als jij mensen die het niet met jou eens zijn vervolgens uitmaakt voor meelopers, randdebielen of wat niet meer moet je niet verwachten dat ze respectvol reageren.

Zelf ben ik er helemaal klaar mee, dus ik ga weer mijn stinkende best doen om maar gewoon helemaal niet meer te reageren op jouw posts. Op de overwinning vanavond!
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 22 januari 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Ik ken mezelf redelijk goed wanneer ik met ajaks te maken krijg ik ga dus niet uit zelfbescherming .
Leonardo Held .
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 januari 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 06:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja sorry Els, supporters die gaan vernielen en bedreigen blijven voor mij ten alle tijden randdebielen !! En als forumleden mij gaan bedreigen door mij in een graf te wensen dan zou ik volgens jou daar niet op mogen reageren met termen als mongool en homo. Daar heb je wel een punt betreft normen en fatsoen, dus dat kan ik net niet opbrengen. Maar buiten dat en bedreigingen en/of leed richting mijn familie kan ik niet voor mij in staan . Dus dan heb ik ook geen normen en waarden ...
mongolen en homo's zijn ook maar mensen hoor.... beetje lullig voor die mensen dat je die termen gebruikt om te schelden. Stel je eens voor dat ik iemand uitscheld voor Lijdensweg... is niet leuk hè...?
tomson
 tomson - woensdag 22 januari 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 12:22 schreef broer van Ted het volgende:
Ik ken mezelf redelijk goed wanneer ik met ajaks te maken krijg ik ga dus niet uit zelfbescherming .
Leonardo Held .
Held is misschien een beetje overdreven, maar hij is wel verdomd goed bezig :)
moa
 moa - woensdag 22 januari 2014 - 12:48   quote  deeplink  
En die gekke papieren kranten zich maar afvragen waarom de verkopen al jaren teruglopen en ze die papieren vodden alleen nog in bejaardentehuizen kwijt raken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 januari 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Om hun reet mee af te vegen...?
moa
 moa - woensdag 22 januari 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Zou goed kunnen, heb zelf iig. al jaren geen krant meer, als ze dat ding überhaupt al door mijn brievenbus weten te krijgen voordat ik aan het werk ben zit je alsnog verzonnen onzin te lezen en nieuws van gisteren.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 januari 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 06:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nu zijn ze ook al bedreigingen richting Aboutaleb geuit , dat vind jij normaal zeker?
Kleine rectificatie van jouw kant misschien, de bedreigingen staan los van de perikelen rondom de bekerwedstrijd.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 januari 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 15:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Kleine rectificatie van jouw kant misschien, de bedreigingen staan los van de perikelen rondom de bekerwedstrijd.
Haha, straatje aan het schoon praten ???
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 januari 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 10:17 schreef JanM het volgende:

[..]

Het is de toon die de muziek maakt!

Ik doe nog één laatste poging: zoek eens even de eerste posts van jezelf terug toen je na een periode van afwezigheid weer terugkwam. Die waren normaal, inhoudelijk, eigenlijk niet a la lijdensweg. Toen kwamen de berichten over je dochter. Dat was schrikken en (vrijwel) iedereen heeft zijn-haar steun betuigd. Daarna werden je posts weer 'als vanouds' ongenuanceerd / provocerend / schofferend / ...

We hoeven het hier niet met elkaar eens te zijn, sterker nog, het is juist leuk als er discussies zijn op een forum. Maar als jij mensen die het niet met jou eens zijn vervolgens uitmaakt voor meelopers, randdebielen of wat niet meer moet je niet verwachten dat ze respectvol reageren.

Zelf ben ik er helemaal klaar mee, dus ik ga weer mijn stinkende best doen om maar gewoon helemaal niet meer te reageren op jouw posts. Op de overwinning vanavond!
Tja , je bekijkt het van een kant zodat je je vriendjes niet in diskrediet wil brengen ...
JanM
 JanM - woensdag 22 januari 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 17:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja , je bekijkt het van een kant zodat je je vriendjes niet in diskrediet wil brengen ...
Helaas was het een vergeefse laatste poging ... iemand die niet in de spiegel wil kijken hoef je 'm ook niet voor te houden. Succes verder en geniet van de winst vanavond!
VVout
 VVout - woensdag 22 januari 2014 - 17:31   quote  deeplink  
Mooi geprobeerd Jan, helaas.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 januari 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 17:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, straatje aan het schoon praten ???
Lul toch niet zo stom, geef je ongelijk toe
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 22 januari 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 12:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat ik iemand uitscheld voor Lijdensweg... is niet leuk hè...?
Voor degene die je uitscheld zeker niet.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 januari 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lul toch niet zo stom, geef je ongelijk toe
Ongelijk? Omdat de media vermeld dat het niks met de klassieker te maken zou hebben.
Dat zou ik ook naar buiten brengen om het niet te hoog op laten lopen ... Ik wacht van de week nog maar af om met een definitieve keuze te komen !
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 januari 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 17:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Helaas was het een vergeefse laatste poging ... iemand die niet in de spiegel wil kijken hoef je 'm ook niet voor te houden. Succes verder en geniet van de winst vanavond!
Jij ook succes vanavond en hopelijk de overwinning !
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 januari 2014 - 21:37   quote  deeplink  
@BartKleinJan Over respect gesproken, rood rookbommetje met tekst: "Onze rook is rooier dan rooie Marck" http://twitter.com/BartKleinjan/status/426084559445573632/photo/1
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 januari 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:37 schreef Stylzz het volgende:
@BartKleinJan Over respect gesproken, rood rookbommetje met tekst: "Onze rook is rooier dan rooie Marck" http://twitter.com/BartKleinjan/status/426084559445573632/photo/1
Dat kan je helaas verwachten. Het slaat nergens op. Net zoals de opmerking: Joden aan het gas
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 januari 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Tuurlijk. Onterechte beschuldigingen richting je medesupporters moet kunnen, maar zodra een stel van die pleurisjoden een volledig onterecht, belachelijk en beschamend spandoek maken, kun je dat wel begrijpen. Waar stopt het bij jou met je normen en waarden?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 januari 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:54 schreef Bosifyable het volgende:
Tuurlijk. Onterechte beschuldigingen richting je medesupporters moet kunnen, maar zodra een stel van die pleurisjoden een volledig onterecht, belachelijk en beschamend spandoek maken, kun je dat wel begrijpen. Waar stopt het bij jou met je normen en waarden?
Geen van beide vind ik kunnen ... je lees weer eens alleen wat je wil lezen !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door lijdensweg --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 januari 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Heb ik niet. En wanneer ik ze wel zou hebben, maak ik voor jou graag een uitzondering en zet ik ze aan de kant. Wat een kansloos figuur ben jij zeg.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 januari 2014 - 12:01   quote  deeplink  
En weer
http://t.co/XO7zGap0im
Lees de laatste alinea eens, blijkbaar mag je groeperingen wel meteen veroordelen als het om Feyenoord gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 januari 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Kut krant.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Kwaliteitskrant' AD wil weer even punten scoren









0.0068809