|
|
Nummer1000
|
|
|
Hallo dames en heren,
Vond het toch maar weer tijd om terug tekeren na een lange afwezigheid !! Kon toch niet langer zonder jullie vooral nehman en Remco heb ik gemist :P Helaas wist ik mijn oude login niet meer dus maar ff een nieuwe gemaakt !! Voor de nieuwelingen ik ben Wilfred en trotse papa van Jevon onze 9 jarige Ajacied !!
Voor de rest komen jullie er snel genoeg achter hoe ik over ons aller ajax denk !!
Voor nu AFCA CAN'T BE STOPPED !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey kerel, leuk dat je er weer bent man.. |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Moest maar weer is gebeuren he ;)) nu weer tijd genoeg om de boel te spammen :))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, zou leuk zijn.. Hoe lang is het geleden dat je hier nog regelmatig was? |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Denk wel 2 jaar terug.... |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Want ging nog over de steek en Vermeer discussies hahah dus nog wel langer denk ik !!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi poosje, nog wel gevolgd zo af en toe of ook dat niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, tsjaa ik denk dat op die discussie zelfs nu nog niet een eenduidig antwoord is.. |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Met Vermeer wel 3 titels ;))) nu cil de kans en terecht !! Ja af en toe wel wat gelezen... Maar niet meer intensief... Komt nu dus weer verandering in |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 20:21 schreef Nummer1000 het volgende:Met Vermeer wel 3 titels ;))) nu cil de kans en terecht !! Ja af en toe wel wat gelezen... Maar niet meer intensief... Komt nu dus weer verandering in Mooi, kunnen wel weer wat pit gebruiken over bepaalde onderwerpen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Welcome back, Wilfred!
Btw, je kan Boudje naar je oude inlog vragen? |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Ligt meer aan het email adres hasj... Kan daar niet meer in.. :(( of hij moet het email adres kunnen veranderen naar deze en dit wachtwoord... Of deze naam in nummer10 ?. :))))))) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 20:25 schreef Nummer1000 het volgende:Ligt meer aan het email adres hasj... Kan daar niet meer in.. :(( of hij moet het email adres kunnen veranderen naar deze en dit wachtwoord... Of deze naam in nummer10 ?. :))))))) Ik denk datie zelfs via PB je een berichtje kan sturen met daarin mail + wachtwoord. Hij kan zien dat je dezelfde IP gebruikt en kan het gewoon aan je geven. Aangezien dat account voor 2 jaar niet is gebruikt, lijkt me dat niet zo'n groot probleem ivm privacy oid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Denk da ip ook anders is ivm verhuizing |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan zou je Boudje heel lief moeten aankijken :) |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Benk goed in.. maar op moment niet bij een stand van 0-1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Welkom terug.......heb een vermoeden wie jij bent, maar daar kom ik binnen een week wel achter ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hallo:) kende je nog niet, maar nu wel:)
en je bent Precies op tijd voor 'Beertime' |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:Welkom terug.......heb een vermoeden wie jij bent, maar daar kom ik binnen een week wel achter ;-) Tss.. Slecht geheugen man hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Fris het maar ff op dan ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik denk datie dat zelf best kan doen :)
En je hebt ook nog iets als een zoekfunctie haha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Btw, we hebben gewonnen, dus nu kun je Boudje lief aankijken hahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fucking Kakkerlakken afgemaakt!!!! Hell Yeah!!
O ja welkom Nummer10! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hey Warrior, was toch wel weer ff lekker genieten na een slordig begin gap. Nu az ook maar ff uitschakelen en dan is de beker voor het ophalen ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Welkom back Nummer10(00) en proost op de overwinning!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 01:09 schreef Ronald 1960 het volgende:Hey Warrior, was toch wel weer ff lekker genieten na een slordig begin gap. Nu az ook maar ff uitschakelen en dan is de beker voor het ophalen ;-) Zoals Ajax begon sloeg werkelijk helemaal nergens op. Het lijkt wel alsof ze dat expres doen. Laten ze die kakkies eerst 30 minuten razen en daarna nemen ze de controle over.
Vind het jammer dat we AZ nu al laten, had het namelijk een mooie finale gevonden. Maar aan de andere kant is het wel zo dat als je de halve finale wint je eigenlijk, ja bijna zeker, de beker zowat mag komen ophalen. Is ook een heerlijk gevoel natuurlijk!!
Daarnaast lag je jezelf een breuk met al die kakkerlakken die zo hoopvol gestemd waren. Zowel op het kakkieforum als op mijn werk. Hahahaha.
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!
....................Niemand kan ons stoppen, zelfs de kakkies gingen eraan!! Whohohoho! |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Nehman :((( dat je et niet meer weet !!! Haha Nummer10 !! Wilfred... Is al ff geleden dat wel... Leeftijd speelt dus toch een rol qua geheugen 😝😝😝 |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Ronald die proost was zeker geslaagd 😁 |
|
|
|