|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja duh....hoelang ben je wel niet weg geweest ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bergkamp....was zijn neef dacht ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahha mijn grote vriend ikketikkie....die was ik alweer vergeten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Damn.. Die heb ik hier lang niet gezien.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik heb een vage herinnering van ene Bergkamp, maar ik weet er niks meer vanaf haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik mag toch aannemen dat je wel wist dat dit nummer 10 was?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet je hoeveel ik/jij er hier voorbij hebben zien komen....ga ik echt niet allemaal onthouden.....zeker niet als ik geen bonje met ze heb gehad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 13:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet je hoeveel ik/jij er hier voorbij hebben zien komen....ga ik echt niet allemaal onthouden.....zeker niet als ik geen bonje met ze heb gehad Oke, dacht namelijk dat je een geintje maakte.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Klopt neman lang afwezig geweest... ;) maar blij dat je mij nog kam herrinderen whaha.. maar zoals je ziet dus weer aanwezig 😇😁 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Alleen heb wel aardig wat posts in te halen zo te zien... Hahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oh joh, scheelt maar 31.000 van Remco :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het kan erger, Renato zit al boven de 40.000 dacht ik... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga lekker los dan maar ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Feijenoord heeft meer forum junken dan wij......hehehehe 1-0 voor hun
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kwam ook eerder op gang dan hier ;)
Is ook zo dat dit forum al een paar jaar op hetzelfde aantal mensen ongeveer zit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
We hebben hier een aardig clubje. Jammer dat een aantal nieuwelingen van het afgelopen jaar weer zijn verdwenen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 14:08 schreef Eide het volgende:We hebben hier een aardig clubje. Jammer dat een aantal nieuwelingen van het afgelopen jaar weer zijn verdwenen. True, maar een paar die ook "echt" blijven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik mis mijn maatje Joduh :-( |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wees blij hasj ben juist ook vertrokken door de nieuwe die niet normaal konden doen op et forum |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 14:10 schreef nummer10 het volgende:Wees blij hasj ben juist ook vertrokken door de nieuwe die niet normaal konden doen op et forum Trollen knallen we af.....dus je kan gewoon blijven |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 14:10 schreef nummer10 het volgende:Wees blij hasj ben juist ook vertrokken door de nieuwe die niet normaal konden doen op et forum Klopt, maar ook de "goeien" blijven weg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En er zaten best wat goede lui tussen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij? Tegenwoordig ben je zo gezapig als de pest. Dan is zelfs op de televisie kijken naar GTST nog erger dat jouw geknal tegen die trollen! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 13:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet je hoeveel ik/jij er hier voorbij hebben zien komen....ga ik echt niet allemaal onthouden.....zeker niet als ik geen bonje met ze heb gehad Hahaha, een normaal mens onthoudt alleen de goede dingen van het leven.... Dus als wij willen dat je ons allemaal onthoudt, moeten we eerst allemaal bonje met jou hebben gehad???
Nou kom maar op ouwe ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: zijn wij vrienden dan???;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moeten we voor jou ook een topic openen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hebben ze jouw ook weer vrij gelaten? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Whahaha heb je die droevige klaphark ook weer 😱 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaf tenminste een beetje kleur aan het forum..
Saaie dooie boel tegenwoordig.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Duh....is jouw gappie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou dat valt wel mee hoor.. Maar hou wel van mensen die niet bang zijn om wat te posten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2014 - 23:20 schreef remco k het volgende:Nou dat valt wel mee hoor.. Maar hou wel van mensen die niet bang zijn om wat te posten.. Kan ik wat op zeggen...maar ga er niet in mee |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
onze populaire ikketik of was het ukkepuk? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juni 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Misschien ben je daar zelf ook bij? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kleur zonder ooit inhoudelijk te reageren? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onzin. Had meer inhoud hier dan de meesten.. Ook de een groot aantal van de oudgedienden.. |
|
|
|