|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Koeman: 'Wij hanteren toch te makkelijk de lange bal' (FR12.nl)
|
|
|
MMM
|
|
|
Behalve het laatste kwartier zeker, toen zat ik iedere keer te wachten op de lange bal maar bleven ze als trutjes rondspelen achterin.
'We hebben de eerste en de tweede helft twee keer een half uur goed gespeeld.'
Dan heb ik dat half uur in de tweede helft gemist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eerste helft goed kunnen zien, tweede helft werd het bezoek wat te aandachthoerig. Maar idd, na de 1-1 was het eigenlijk geen wedstrijd meer in mijn ogen en heb ik Feyenoord alleen maar terughoudend zien voetballen. Met hier en daar wel een kans, maar het eerste half uur gewoon heer en meester. Alwéér! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vergeten en a.s. zaterdag gewoon 3 punten weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De eerste kans van hun in de tweede helft ging er in! Dat was pas in de 70e minuut. Daarvoor hadden wij al een paar kansen gehad met schaken. Dus ik snap Koeman wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 07:46 schreef Stylzz het volgende:De eerste kans van hun in de tweede helft ging er in! Dat was pas in de 70e minuut. Daarvoor hadden wij al een paar kansen gehad met schaken. Dus ik snap Koeman wel. Qua kansen hield en we nog wel gelijke tred. Qua spel was het na de 1-1 eigenlijk wel over. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Waarom staan ze toch elke keer met lood in de schoenen als ze tegen 020 moeten? Eerst beginnen met een bevlieging en 0-1 voorkomen. Dan ervan schrikken dat je voorstaat en een tegentreffer incasseren ipv 0-2 te maken. Dan de kluts kwijt zijn en direct heel de wedstrijd vergooien en in paniek raken. |
|
|
|
|
MR.ZED
|
|
|
verdomme Koeman waarom telkens weer bij een achterstand, of een verdediger, middenvelder, linker of rechteraanvaller erin???? We hebben een breekijzer centrumspits te Vrede. Snap werkelijk niet waarom die nooit em brengt. Had nog wat punten kunnen schelen. |
|
|
|
|
Geen nr10.
|
|
|
Denk dat Koeman eens van zijn 4-3-3 samen stelling af moet, gebleken is dat we door de druk van de tegenpartij op de bal er niet meer onderuit kunnen voetballen, logisch dat je met 1 a 2 man meer op het middenveld dit niet kan. Ben het ook een met Mr. Zed dat te vrede een hele goeie extra aanvaller en breekijzer is. |
|
|
|