|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij gat weer lekker tegen ADO, iets zijn me dat dit er aan zat te komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Mulder reageert niet eens |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zo' n tyfus Nelom zou je toch godverdomme z'n beide poten breken? Wat een mongool. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kut kuipers ook man. thuisfluiter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pleur Te Vrede er maar in, risico nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
of je nog gelijk maakt, verliest of wint. Schade is gedaan. Elftal breekt. Koeman is onhoudbaar. |
|
|
|
|
het zijn maar ......
|
|
|
helemaal niets in rotterdam |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Als we vandaag niet winnen is Pelle zeker naar Engeland.... Kan hem dan geen ongelijk geven.. Verliezen van RKC als ze onderan staan en nu van ADO Zwaar kut |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Praat niet met je hart, je weet ook wel dat een andere trainer ook niets oplost, en dat er geen geld is voor andere spelers dus,,,,,,,,,,,,draag de pijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 20:29 schreef piet de paler het volgende:[..] Praat niet met je hart, je weet ook wel dat een andere trainer ook niets oplost, en dat er geen geld is voor andere spelers dus,,,,,,,,,,,,draag de pijn ik zeg ook niet dat t moet, maar zo gaat t meestal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Het zijn maar juist echte fans met een ploeg zonder geld, maar wel van ons |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tjonge jonge jonge wat n aanfluiting die Immers |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 20:29 schreef piet de paler het volgende:[..] Praat niet met je hart, je weet ook wel dat een andere trainer ook niets oplost, en dat er geen geld is voor andere spelers dus,,,,,,,,,,,,draag de pijn Wijze woorden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
wat een schot Immers pfffff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pleur er dan een verdediger uit.
Te laf voor woorden dit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t knakt alles staat door elkaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koeman is echt n tactisch drama |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja want ADO speelt tegen 020 laf, en maar roepen we zijn anti 020 maar ach volgend seizoen Jupiler leage |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
3 sterren
|
|
|
Het word een lege coolsingel dit jaar. De titel blijft voor jullie een ilusie want dit team is veel te zwak. probeer het volgend jaar nog maar is een keer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo'n afstandsschot, ja het scheelt niks.. Maar is kansloos als de Vrij dat doet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n blammage. witte zakdoekjes. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Mulder, Schaken, Immers, Nelom, Armenteros en noem maar op. Wij worden zeker geen kampioen met dit materiaal. Wat een inspiratieloze, talentloze tufysdebielen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2014 door evh112 -- |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Tot laters.... Feyenoorder Till I Die |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schaam je dood. Als er nog één speler wilt zeggen dat we meedoen om het kampioenschap verdiend die een klap voor z'n muil. Arrogante teringlijers, alleen maar praten maar niet presteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3 minuten is echt een schange, 6 wissels is al 3 minuten! Mathijsen blessure. keeper blessure. Tijdrekken. Bal die wegwaait.
tering kuipers.
Neemt niet weg, schandalige prestatie. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
koeman zal wel weer iets postiefs gezien hebben, wie ook ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
het zijn maar ......
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 20:40 schreef 3 sterren het volgende:Het word een lege coolsingel dit jaar. De titel blijft voor jullie een ilusie want dit team is veel te zwak. probeer het volgend jaar nog maar is een keer. eigenlijk feyenoord onwaardig wanneer doet feyenoord weer eens mee voor de titel dit was wel heel erg matig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 20:45 schreef het zijn maar ...... het volgende:[..] eigenlijk feyenoord onwaardig wanneer doet feyenoord weer eens mee voor de titel dit was wel heel erg matig Dat gaat de eerste 5 jaar gewoon niet gebeuren. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Om je weer dood te schamen deze wedstrijd, hoerige commentator die duidelijk iets te blij is de hele tijd.
Ik geef het op, zolang we dit soort waardeloze wedstrijden regelmatig blijven spelen doen we helemaal nergens om mee. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Iemand al zin in maandag? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ADO gefeliciteerd en nu ook eens tegen 020 en de rest zo spelen hè, mooi afscheid van de eredivisie, feyenoord ga je schamen kom ik daar vrijdag voor naar Nederland, ik zie jullie dit ook niet rechtzetten tegen Vitesse. Hup nieuw stadion geld moeten we hebben voor een echte injectie met 1 à 2 toppers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee maar ga nu naar de kroeg |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 20:40 schreef 3 sterren het volgende:Het word een lege coolsingel dit jaar. De titel blijft voor jullie een ilusie want dit team is veel te zwak. probeer het volgend jaar nog maar is een keer. Maak je hier een account voor aan?
Krijg kanker en sterf snel alsjeblieft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben het echt helemaal zat, zelfs in de tijd van E. Koeman en Been heb ik dat niet gehad. Toen verwachtte je niks..
Ik ben er echt klaar mee, gatverdamme |
|
|
|