BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO Den haag - Feyenoord (zaterdag 25 januari 2014, 18:45): 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 januari 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Pffffft
Blade85
 Blade85 - zaterdag 25 januari 2014 - 23:31   quote  deeplink  
Nou sorry als je je zo kut voelt om die paar postjes van mij... Ik zou zeggen laat het me maar goed weten wanneer ajax tegen en verlies op loopt... Maar dat neemt niet weg dat ik het erg zonde vind hoe de verhoudingen tussen de 2 grootste clubs van nederland nu liggen. Vooral omdat ik niet zie hoe feyenoord in de komende jaren nou echt de aansluiting weer gaat vinden. Ik bedoel dat je na Guidetti het geluk hebt met Pelle gebeurt je niet zo snel nog een keer...
de bluffer
 de bluffer - zondag 26 januari 2014 - 00:58   quote  deeplink  
Feyenoord A1 heeft het beter gedaan, winnen met 1-0 van de LAMPEN A1
gefeliciteerd jongens en de technische staf
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:04 schreef tomson het volgende:

[..]

Nenam wordt niet door iedereen gepruimd, maar met hem is het persoonlijker geworden dan alleen headliner (veel mensen weten wel hoe of wat). En er zijn zat ajacieden waar ik gewoon prima mee door de bocht kan op het forum, helemaal geen punt. Maar ik heb wel 1,5 jaar een ban gehad bij de ajaxsectie voor een simpel cartoontje van bokito. En als ik dan hier het gescheld met ziektes hier zie de laatste uren dan zeg ik lekker allemaal opsodemieteren ja..
Dit probleem hebben "wij" ook. Tis gewoon dat Boudje het niet aankan om andere mensen moderator te laten maken.
Overigens vind ik dat soort mensen altijd wel grappig om mee te fucken. Moet je ook doen, niet uitschelden maar puur irriteren en lopen fucken. Geweldig haha.

Ik vond het wel bizar btw dat Feyenoord hier verloor, leek na de 2-2 dat ze makkelijk zouden winnen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 01:04   quote  deeplink  
Ook btw, sorry van al die debiele mensen die speciaal hier naartoe gaan en zelfs een account aanmaken om hier te lopen kutten.
Hoe zinloos ben je dan. Wij hoeven dat soort mensen ook niet.
tomson
 tomson - zondag 26 januari 2014 - 01:04   quote  deeplink  
Adviseer jij Boudewijn nu om nenam als moderator aan te stellen ?
En ja wat een aanfluiting aan Feyenoord zijde. ...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 01:04 schreef tomson het volgende:
Adviseer jij Boudewijn nu om nenam als moderator aan te stellen ?
En ja wat een aanfluiting aan Feyenoord zijde. ...
Hahaha Nenam niet :P
Maar heb dat toevallig al paar keer eerder gedaan aan Boudje verteld over mods aha.
Punt is dat hij het niet aandurft. Mensen zouden te subjectief zijn.
En hij durft denk ik de verantwoordelijkheid niet op iemand anders te laten berusten.

Het zou zoo veel beter zijn als er gewoon meer mods komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door Hasjkoph --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 januari 2014 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 01:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hahaha Nenam niet :P
Maar heb dat toevallig al paar keer eerder gedaan aan Boudje verteld over mods aha.
Punt is dat hij het niet aandurft. Mensen zouden te subjectief zijn.
En hij durft denk ik de verantwoordelijkheid niet op iemand anders te laten berusten.

Het zou zoo veel beter zijn als er gewoon meer mods komen.
Het is technisch nog niet mogelijk, dat is de enige reden dat er niet meer moderators zijn.

Heb overigens het topic ff opgeschoont en wat post verbodjes ingesteld voor ajax aanhangers
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 01:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is technisch nog niet mogelijk, dat is de enige reden dat er niet meer moderators zijn.

Heb overigens het topic ff opgeschoont en wat post verbodjes ingesteld voor ajax aanhangers
Want?
tomson
 tomson - zondag 26 januari 2014 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 01:39 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Want?
Opgeruimd staat netjes. .
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2014 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 01:50 schreef tomson het volgende:

[..]

Opgeruimd staat netjes. .
Haha ja dat ook ja ;)

Maar ben wel benieuwd naar dat technische vlak, want als het echt niet mogelijk is en de avatars zijn een probleem en nog wel andere problemen heb je, ondanks de nog 'oke' layout, best wel een primitief forumsysteem.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 januari 2014 - 03:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 01:55 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha ja dat ook ja ;)

Maar ben wel benieuwd naar dat technische vlak, want als het echt niet mogelijk is en de avatars zijn een probleem en nog wel andere problemen heb je, ondanks de nog 'oke' layout, best wel een primitief forumsysteem.
Het is dan ook een volledig van de grond zelf geprogrammeerd forum die dus niet alle functionaliteit bevat wat andere pakketten wel standaard hebben met als voornaamste missende functionaliteit een moderator systeem en avatar systeem.

De reden hiervoor is dat bestaande forum pakketten:
- enorm traag zijn:
kijk bijv naar hoe snel de pagina's hier worden opgebouwd links onderin: dit topic voor mij 0.0096349 seconden, oftewel milisecondewerk. Andere forums doen er soms wel een paar seconden over per pageview en als je het traffic hebt dat hier alleen komt lezen kan dat een server flink omlaag trekken
- slecht geprogrammeerd zijn:
slechte basis... hack op hack om iets te fixen door vrijwilligers die soms wel goed zijn, soms net begonnen zijn met programmeren en dus basisfouten maken
- slecht integreerbaar zijn met de wensen die ik wilde:
directe integratie met de Headliner sectie's, Headliner gebruikers database etc
- veel beveiligingsfouten bevatten:
nu weet ik zeker dat ik geen zorgen hoef te maken over dat deze server via de forumsoftware niet gehacked oid kan worden

Daarbij kan ik nu geheel zelf bepalen hoe ik bans, een post verbod, notificatie's, e-mail mogelijkheden gebruik en kan beheren. De bestaande pakketten hebben niet de mogelijkheden die ik wilde hebben hiervoor.

Het grootste nadeel is dat een goed moderatorsysteem niet aanwezig is voor 'buitenstaanders'. Ik zelf en Thomas kunnen alles doen wat we willen qua moderatie maar omdat het nu volledig is geintegreerd in het Headliner backoffice systeem kan ik niet zomaar iedereen daaraan toevoegen. Dus nu duurt het soms een dagje eer dat een van ons de berichten naleest en verwijderd en de post verboden en bans uitdeelt.

Een tweede nadeel is dat het geen automatisch avatar systeem bevat. Omdat ons avatar systeem 2-delig is, 1 voor de langere posts, een kleinere avatar voor de kleinere posts is het zowiezo anders dan wat andere forums standaard hebben. Dit allemaal om 1) de snelheid van de pagina erin te houden met laden, 2) ik een hekel heb aan forums waar er vaak meer rotzooi per post staat met taglines en enorm grote avatar en andere onzin teksten dan het bericht zelf. Soms weet ik niet eens of iets nou een post is of dat het een tagline is, en 3) ik nu per grootte, sectie een aparte avatar kan kiezen.
Er zal wel een avatar systeem inkomen, en op zich is dat ook vrij makkelijk programmeerbaar maar ook daar heb ik weer een ander idee over dan wat bestaande pakketten kunnen leveren dus ik het nu nog niet meteen implementeer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 10:04   quote  deeplink  
Tja het was weer een rot wedstrijd, en dan laat je snel, uit je tent lokken door iemand die zich veilig achter zijn PC dingen kan roepen, en geeft dan een adresje op? Waar iedereen in Nederland bang van moet zijn, ik zat nog te denken om een beschrijving op te geven van mijn auto ( mensen die mijn leven een beetje kennen weten dat dat erg makkelijk is) maar ja dan koel je af, en denk ik bijmezelf lang geleden ben ik ook de fout ingegaan door min hart te volgen en dat heb ik niet meer over voor geen mens en voetbalclub, Maar nu verder tja winnen van Vitesse....................Transferperiode ik ben bang dat Pelle weggaat dan eindigen we echt laag, met plaats 4 moeten we tevreden zijn maar hoe lang blijven we een kwakkel team houden?
MMM
 MMM - zondag 26 januari 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Het erge is ook nog dat Feyenoord eigenlijk de 'makkelijke' uitwedstrijden al gehad heeft. We moeten nog naar Twente, Groningen, PSV, AZ. Heracles nog uit op kunstgras. En ook Roda JC en NAC nog uit.
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 26 januari 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 10:18 schreef MMM het volgende:
Het erge is ook nog dat Feyenoord eigenlijk de 'makkelijke' uitwedstrijden al gehad heeft. We moeten nog naar Twente, Groningen, PSV, AZ. Heracles nog uit op kunstgras. En ook Roda JC en NAC nog uit.
Das niet misselijk... Veel misstappen kun je nou niet meer makenanders beland je als je niet op past in de play offs
VVout
 VVout - zondag 26 januari 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 03:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is dan ook een volledig van de grond zelf geprogrammeerd...
Het idee had ik al een tijdje en ik vind het dan ook een moedige stap die je genomen hebt. Ik heb zelf ook al eens bekeken hoe ik dit aan zou pakken maar heb er door tijdgebrek maar vanaf gezien, eigenlijk jeukt het tot de dag van vandaag nog om er aan te beginnen het is tenslotte niets anders dan een viewport naar een reuze database. Maar fijn dat zijn details, succes met je project.
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 januari 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 10:18 schreef MMM het volgende:
Het erge is ook nog dat Feyenoord eigenlijk de 'makkelijke' uitwedstrijden al gehad heeft. We moeten nog naar Twente, Groningen, PSV, AZ. Heracles nog uit op kunstgras. En ook Roda JC en NAC nog uit.
Feyenoord kent geen gemakkelijke uitwedstrijden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Wat denken jullie met vilhena voor Mathijssen verdediging sterker of veeeeelmzwakker
MMM
 MMM - zondag 26 januari 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Vilhena op de plek van Mathijsen bedoel je, centraal achterin?

Serious?
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Wie gaat Mathijssen vervangen denk je en is dat een verbetering?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 januari 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 12:54 schreef MMM het volgende:
Vilhena op de plek van Mathijsen bedoel je, centraal achterin?

Serious?
Hahaha Piet zit nu aan de cognac
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 januari 2014 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 01:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dit probleem hebben "wij" ook. Tis gewoon dat Boudje het niet aankan om andere mensen moderator te laten maken.
Overigens vind ik dat soort mensen altijd wel grappig om mee te fucken. Moet je ook doen, niet uitschelden maar puur irriteren en lopen fucken. Geweldig haha.

Ik vond het wel bizar btw dat Feyenoord hier verloor, leek na de 2-2 dat ze makkelijk zouden winnen.
Nenam, en dit soort posts van 020 kant:prima.
Beter dan een aantal zakkenwassers aan onze kant.

Wel ons met meneer blijven aanspreken he.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Nee zit aan de perier watertje hoofdjes pijn, heb 2 maten die ik verteld heb over die Haagse meneer die mij uitdaagde hebben daar de hele avond over gelachen, maar ik zou niet weten wat er nog voor nuttige omzettingen gedaan kunnen worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 januari 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:06 schreef piet de paler het volgende:
Nee zit aan de perier watertje hoofdjes pijn, heb 2 maten die ik verteld heb over die Haagse meneer die mij uitdaagde hebben daar de hele avond over gelachen, maar ik zou niet weten wat er nog voor nuttige omzettingen gedaan kunnen worden
Hahaha ok ..
Nou Indi op de plaats van Joris en Nelom op de plaats van Indi
MMM
 MMM - zondag 26 januari 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 12:57 schreef piet de paler het volgende:
Wie gaat Mathijssen vervangen denk je en is dat een verbetering?
Zal wel Indi worden en Nelom linksback. Kongolo heb je ook nog.

Vilhena als verdediger is onzin en kansloos
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Maar denken jullie dat dit beter is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 januari 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:16 schreef piet de paler het volgende:
Maar denken jullie dat dit beter is
Mathijssen heeft ook zijn goede wedstrijden gespeeld...Absoluut maar
het is Koeman die bepaalt wie er spelen en in welke opstelling.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 januari 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 03:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is dan ook een volledig van de grond zelf geprogrammeerd forum die dus niet alle functionaliteit bevat wat andere pakketten wel standaard hebben met als voornaamste missende functionaliteit een moderator systeem en avatar systeem.

De reden hiervoor is dat bestaande forum pakketten:
- enorm traag zijn:
kijk bijv naar hoe snel de pagina's hier worden opgebouwd links onderin: dit topic voor mij 0.0096349 seconden, oftewel milisecondewerk. Andere forums doen er soms wel een paar seconden over per pageview en als je het traffic hebt dat hier alleen komt lezen kan dat een server flink omlaag trekken
- slecht geprogrammeerd zijn:
slechte basis... hack op hack om iets te fixen door vrijwilligers die soms wel goed zijn, soms net begonnen zijn met programmeren en dus basisfouten maken
- slecht integreerbaar zijn met de wensen die ik wilde:
directe integratie met de Headliner sectie's, Headliner gebruikers database etc
- veel beveiligingsfouten bevatten:
nu weet ik zeker dat ik geen zorgen hoef te maken over dat deze server via de forumsoftware niet gehacked oid kan worden

Daarbij kan ik nu geheel zelf bepalen hoe ik bans, een post verbod, notificatie's, e-mail mogelijkheden gebruik en kan beheren. De bestaande pakketten hebben niet de mogelijkheden die ik wilde hebben hiervoor.

Het grootste nadeel is dat een goed moderatorsysteem niet aanwezig is voor 'buitenstaanders'. Ik zelf en Thomas kunnen alles doen wat we willen qua moderatie maar omdat het nu volledig is geintegreerd in het Headliner backoffice systeem kan ik niet zomaar iedereen daaraan toevoegen. Dus nu duurt het soms een dagje eer dat een van ons de berichten naleest en verwijderd en de post verboden en bans uitdeelt.

Een tweede nadeel is dat het geen automatisch avatar systeem bevat. Omdat ons avatar systeem 2-delig is, 1 voor de langere posts, een kleinere avatar voor de kleinere posts is het zowiezo anders dan wat andere forums standaard hebben. Dit allemaal om 1) de snelheid van de pagina erin te houden met laden, 2) ik een hekel heb aan forums waar er vaak meer rotzooi per post staat met taglines en enorm grote avatar en andere onzin teksten dan het bericht zelf. Soms weet ik niet eens of iets nou een post is of dat het een tagline is, en 3) ik nu per grootte, sectie een aparte avatar kan kiezen.
Er zal wel een avatar systeem inkomen, en op zich is dat ook vrij makkelijk programmeerbaar maar ook daar heb ik weer een ander idee over dan wat bestaande pakketten kunnen leveren dus ik het nu nog niet meteen implementeer.
Enig idee wanneer enige van deze features geïmplementeerd gaan worden?

En ik herinner me dat je ook nog met een ander project bezig was. Weddenschap gerelateerd dacht ik. Is dat nog zo?
van geil
 van geil - zondag 26 januari 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 01:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is technisch nog niet mogelijk, dat is de enige reden dat er niet meer moderators zijn.

Heb overigens het topic ff opgeschoont en wat post verbodjes ingesteld voor ajax aanhangers
MOOI!
kampertje
 kampertje - zondag 26 januari 2014 - 14:25   quote  deeplink  
1 gelukje is er al fietstas gelyk tege nec
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 januari 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Voor de statistieken.
Voor ons onbelangrijk
kampertje
 kampertje - zondag 26 januari 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Voor ons ook belangryk toch vrydag staat feyenoord erweer
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 januari 2014 - 14:53   quote  deeplink  
Welnee vergeet dit seizoen maar. Tranen met tuiten
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 26 januari 2014 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 03:40 schreef Boudewijn het volgende:
[..]
Het is dan ook een volledig van de grond zelf geprogrammeerd forum die dus niet alle functionaliteit bevat wat andere pakketten wel standaard hebben met als voornaamste missende functionaliteit een moderator systeem en avatar systeem.
Accounts die via een anonieme proxy geregistreerd worden kun je sowieso al blokkeren,
dat scheelt al een hoop opschonen elke keer, 9 v/d 10 zijn trollen.
sevillana
 sevillana - zondag 26 januari 2014 - 19:41   quote  deeplink  
on topic;
hier past nog slechts één woord: D R A M A

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door sevillana --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 januari 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 14:54 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Accounts die via een anonieme proxy geregistreerd worden kun je sowieso al blokkeren,
dat scheelt al een hoop opschonen elke keer, 9 v/d 10 zijn trollen.
Degene die weten hoe ze dat kunnen gebruiken komen hier niet trollen ;)
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 januari 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 14:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Enig idee wanneer enige van deze features geïmplementeerd gaan worden?

En ik herinner me dat je ook nog met een ander project bezig was. Weddenschap gerelateerd dacht ik. Is dat nog zo?
Wordt allemaal samengevoegd met het HL herdesign, ben al een hele tijd de onderliggende code daarvoor aan het aanpassen en uitbreiden met functie's
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 januari 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 21:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Degene die weten hoe ze dat kunnen gebruiken komen hier niet trollen ;)
hahaha :)
tomson
 tomson - zondag 26 januari 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 21:11 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wordt allemaal samengevoegd met het HL herdesign, ben al een hele tijd de onderliggende code daarvoor aan het aanpassen en uitbreiden met functie's
Van mij hoef je de energie in ieder geval niet te investeren in een soort wedstrijdtopic apart van het forum, die met een newsfeed er in. (ik weet niet hoe je het noemen wil) Of was er elders wel animo voor ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO Den haag - Feyenoord (zaterdag 25 januari 2014, 18:45): 3 - 2









0.0113770