BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het 4-2-3-1 systeem, niet beter dan ons 4-3-3 systeem.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Geen nr10.
 Geen nr10. - donderdag 23 januari 2014 - 10:35   quote  deeplink  
Ik vraag mee af of we qua tactiek niet verloren hebben, qua spelers zijn we zeker niet minder, denk dat er zelfs mindere voetballers lopen dan bij Feyenoord. Gebleken is dat het middenveld bij 4-3-3 tegen 4-2-3-1, Niet onder de druk uit kan voetballen. werk aan de winkel voor Koeman en zijn mannen om toch tegen zulke ploegen het systeem aan te passen, of toch niet?>?.
MMM
 MMM - donderdag 23 januari 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Eigenlijk speel je al zo. Vilhena en Clasie controlerend, Immers ervoor. Schaken en Boëtius zakken regelmatig ver in.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 januari 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Precies hangt af van balbezit
Geen nr10.
 Geen nr10. - donderdag 23 januari 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Volgens mij spelen we 4-3-3 met echte buiten spelers, die tegen een back spelen. het middenveld bestaat uit Clasie-Vilhena-Immers. met clasie als punt naar achter. dit geeft zoveel ruimte dat het niet te belopen is, als de tegenstander 4-2-3-1 voetbalt deze heeft dan altijd een man extra op het middenveld om druk te geven.
kraaitje
 kraaitje - donderdag 23 januari 2014 - 13:18   quote  deeplink  
daar kwam de eerste goal uit zei Koeman later dat Clasie toch druk zette en niet afgewacht heeft wat zijn taak was en van het hele elftal in de zone spelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het 4-2-3-1 systeem, niet beter dan ons 4-3-3 systeem.









0.0064139