|
|
Stylzz
|
|
|
0-4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n makkelijke 3-0 om vervolgens de week er op krakend en piepend met n puntje uit Limburg te komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kom niet voor lul naar Nederland 1-0 is zat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze is wel heel triest Stylzz. .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat komt omdat t waar is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
vite$$e verslaan we makkelijk! om vervolgens weer dramatisch te spelen en onnodig punten te verliezen.... zo als altijd... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh, dan winnen we vast de beker nog en worden we kampioen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mijn wedstrijdtopic zal dit niet wezen.Ja het was gister helemaal kak. En tegen Ajax hebben we ons zelf gewoon tekort gedaan omdat we echt wel beter konden als wat ze lieten zien. Maar feit is wel dat we goeie wedstrijden afwisselen met zeperds. Maar dat geldt ook andersom, na zeperds spelen we net zo makkelijk weer een wereldpartij. Ik zie het niet zitten om de hele week met een hangend koppie rond te lopen en er van te voren maar van uit te gaan dat we alweer zullen verliezen. We spelen thuis, en IK ben er gewoon ook weer bij dus zeg ik een zwaarbevochten 2-1. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4-0 of 0-4. Hoort bij dit team. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik kom mijn week iig een stuk soepeler door als ik van een 4-0 uitga. Voorkom ik mee dat ik in de sociale omgang niet te genieten ben.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:13 schreef tomson het volgende:[..] Ik kom mijn week iig een stuk soepeler door als ik van een 4-0 uitga. Voorkom ik mee dat ik in de sociale omgang niet te genieten ben.. Weet je tom, ik baal als ze verliezen, maar verliezen met een campinginstelling is walgelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: nee, we verliezen alles en degraderen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV en Az halen ons nog in. Heracles misschien ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaan we nu vrijdag 020 helpen. Dillema |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien wel, misschien niet. Voor de nederlaag tegen ADO, wonnen we geloof ik 5x op rij. PSV en AZ werden weggespeeld in De Kuip. Natuurlijk, uit is anders. Maar toch. We hebben op die clubs die jij noemt respectievelijk 7, 9 en 11 punten voorsprong. Ik zie niet in waarop gebaseerd is dat gat zomaar gaat verdwijnen. Alsof die ploegen uitblinken in constant spel? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wij gaan vrijdag onzelf helpen. Dat Ajax dan op pole position ligt voor een nieuw kampioenschap kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien wel, misschien niet. Voor de nederlaag tegen ADO, wonnen we geloof ik 5x op rij. PSV en AZ werden weggespeeld in De Kuip. Natuurlijk, uit is anders. Maar toch. We hebben op die clubs die jij noemt respectievelijk 7, 9 en 11 punten voorsprong. Ik zie niet in waarop gebaseerd is dat gat zomaar gaat verdwijnen. Alsof die ploegen uitblinken in constant spel? Ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, dan kunnen we maar het beste opgeven. Niets meer aan te doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat lijdensweg maar komen. Leuke afleiding nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vind het allemaal wel meevallen Stylzz....vrijdag pakken jullie Vitesse....niks aan het handje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vind het allemaal wel meevallen Stylzz....vrijdag pakken jullie Vitesse....niks aan het handje Foute post maat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wij gaan vrijdag onzelf helpen. Dat Ajax dan op pole position ligt voor een nieuw kampioenschap kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten. Onzelf helpen hahaha Nee dat hadden ze gisteren moeten doen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies. Alles nu is mosterd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vind het allemaal wel meevallen Stylzz....vrijdag pakken jullie Vitesse....niks aan het handje kan niet beter voor jullie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens.....worden jullie 2de, kan ik wel mee leven ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuk voor Leerdam, scoren in de Kuip. 0-4 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
nee joh in de kuip wint feyenoord gewoon. daarom vallen wedstrijden als gisteren ook zo zwaar en zijn ze zo onbegrijpelijk |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
wordt een dikke overwinning en heerlijk weekend ben er zeker van |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
nou een dikke overwinning lijkt me wat voorbarig 2-1 ofzo |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2-1 is óók een dikke overwinning in dit geval. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee het word gek genoeg een walkover voor Feyenoord. 4 - 1 Straks bij NAC uit laten we weer puntjes leggen. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 18:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee het word gek genoeg een walkover voor Feyenoord. 4 - 1 Straks bij NAC uit laten we weer puntjes leggen. hahaha ik geloof het ook meteen dat is het erge :p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 18:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee het word gek genoeg een walkover voor Feyenoord. 4 - 1 Straks bij NAC uit laten we weer puntjes leggen. 2 of 3 ? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
ligt eraan word er op zaterdagavond gespeeld? dan worden het er 3 :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Dat is bijzaak... er moet gewoon gewonnen worden anders heb je de kans echt af te glijden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Benieuwd naar nieuwe topictitel. |
|
|
|