|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Stylzz jongen het komt goed... 1 goede uitbraak |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Nou kan Armenteros er nog terug in ? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Mulder voelt zich na die redding weer meteen de man... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We worden overlopen. Alle spelers gaan stuk. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het is weer allemaal erg matig hoor. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
vechten voor wat je waard bent!!!!!!!! |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Dat is het nu net, het is zo gezapig elke week, er zit geen vuur in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kansen gehad. Niet gemaakt |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
WAT EEN KUTWISSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: want? wat kan goossens nou toe voegen je haalt iemand eruit die ook al speelt hij niet fantastisch zomaar een wedstrijd kan beslissen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 21:44 schreef Voetbalgek het volgende:[..] want? wat kan goossens nou toe voegen je haalt iemand eruit die ook al speelt hij niet fantastisch zomaar een wedstrijd kan beslissen Beter te Vrede er in idd. Goossens brengt geen gevaar.
Had weer een mooie invalbeurt voor Manu kunnen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vitesse voetbalt Feyenoord rent. hopen op n wondertje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap waarom Schaken niet speelde |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Doet werkelijk waar NIETS goed die Schaken godverdomme zeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
iemand Immers gezien vandaag? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ja die schoot in de eerste helft van 10 meter 10 meter over |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
ja zag hem net op het gras liggen... :p |
|
|
|
|
moa
|
|
|
waardeloos resultaat weer |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Nou einde seizoen jongens... dat word dus toch gewoon 4e... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
joden krijgen het kampioenschap weer cadeau |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en vilhena de kansen zien missen. Omgekeerde wereld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou, reken daar maar niet op. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Staat de trein al klaar? Mag voor mij direct instappen richting Malaga.Is zijn grip op de ploeg totaal kwijt.Weder een verloren jaar. Zal ik het ooit nog meemaken op de Coolsingel? Ik ben bang van niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
slechte veldbezetting. roofbouw op de buitenspelers. twee amateurs op t veld. Immers en Mulder. nee, daar red je t niet mee. ondanks veel klasse spelers. Koeman moet weg als we vooruit willen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 21:54 schreef daan limbos het volgende:Staat de trein al klaar? Mag voor mij direct instappen richting Malaga.Is zijn grip op de ploeg totaal kwijt.Weder een verloren jaar. Zal ik het ooit nog meemaken op de Coolsingel? Ik ben bang van niet. Vitesse heeft t beter voor elkaar. Wij ventjes zij kerels |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 21:54 schreef daan limbos het volgende:Staat de trein al klaar? Mag voor mij direct instappen richting Malaga.Is zijn grip op de ploeg totaal kwijt.Weder een verloren jaar. Zal ik het ooit nog meemaken op de Coolsingel? Ik ben bang van niet. Die vrees heb ik ook, het enige feestje dat ik heb mogen vieren was 2001 en dat werd verstiert door Folkert. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Heb anders heel wat ventjes bij Vitesse zien lopen, dat zootje huurlingen speelt iig in een systeem dat is waar, bij Feyenoord is er gewoon geen tactiek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee joh. Twee elftallen vol ventjes. Op een enkele uitzondering na. Vitesse is daarin niet verder. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: niet??? Play-offs? nog 4 van dit soort wereldwedstrijden..... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 21:44 schreef Voetbalgek het volgende:[..] want? wat kan goossens nou toe voegen je haalt iemand eruit die ook al speelt hij niet fantastisch zomaar een wedstrijd kan beslissen Boetius geblesseerd en op, goossens erin om evt vrije trappen te nemen of hoekschoppen in de hecktiek...wat anders... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 21:57 schreef moa het volgende:[..] Heb anders heel wat ventjes bij Vitesse zien lopen, dat zootje huurlingen speelt iig in een systeem dat is waar, bij Feyenoord is er gewoon geen tactiek. mwa, voor balbezit krijg je geen punten. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 21:58 schreef craven het volgende:[..] Boetius geblesseerd en op, goossens erin om evt vrije trappen te nemen of hoekschoppen in de hecktiek...wat anders... doe dan idd maar te vrede erin dan heeft het ook meer zin om alles dat strafschopgebied in te pompen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T boeit me eigenlijk niet. Wedstrijd voor wedstrijd bekijken |
|
|
|
|
JosDammen
|
|
|
Wat een zielig elftal dit Feyenoord. Dit elftal mag nooit bij de eerste 5 komen, zeker geen europees voetbal. En die wissels????? R.Koeman mag de handdoek in de ring gooien. Wat speelt Feyenoord onder deze Koeman standaard voetbal. Steeds de zelfde opstelling. En een instelling van 0,0. Frank de Boer is een topcoach, en dat is Koeman niet. De Boer wisselt af en R. Koeman meer van het zelfde. Geen wonder.De KNVB heeft het goed gezien hem geen coach te maken van het Nederlands elftal. Als Vitesse in vorm was had Feyenoord verloren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles op de bank maakt t elftal minder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie is deze lul. Slechte binnenkomer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis niet meer dan het is. Seizoen afmaken met jongere spelers. Nieuw elan, en vooruitlopen op nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
JosDammen
|
|
|
Feyenoord heeft maar 8 spelers die mee kunnen. De rest is brandhout. En dan Leerdam zijn contract niet laten verlengen. Wat een beleid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een achteraf gelul, man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: mwah, hij heeft t over af wisselen. niet wisselen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
jongens wie kan me helpen.ik snap niks meer van het voetbal.En het lijkt net of ik naar de comedy capers commentaar kijk en luister zeker van Vitesse kant en de foxneuzenkanaal.Je kan wel 80 procent balbezit hebben maar feyenoord heeft toch duidelijk meer kansen gehad en dat hun het balletje rondtikken tjah dat kan mijn dooie oma ook wel als je de tegenstander niet aanpakt.Feyenoord trapte daar niet in.Als er 1 had kunnen winnen was feyenoord het wel en niet Vitesse. en Leerdam had allang rood moeten hebben en daan gan ze het over indi hebben???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|