BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen strijd, geen inzet en geen bezieling is weer niet meedoen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 januari 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 22:34 schreef de bluffer het volgende:

[..]

als je dit echt bedoeld, moet je a.s. vrijdagavond ook niet meer in de KUIP komen
WEG WEZEN NOOIT MEER KOMEN
Omdat?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 januari 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 23:39 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Omdat?
Fijn om je weer ff te zien ouwe....teken dat je er weer boven op komt.....proost pik
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 januari 2014 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 22:52 schreef Voetbalgek het volgende:
Als ik denk aan volgend seizoen zou ik dit een goede selectie vinden

doel: Hahn, Mulder, de Jong

Rechtsback: Janmaat, (???)

Centraal: van Beek, Lachman, Kongolo, Mathijsen

Linksback: Buttner, Nelom

CVM: Vormer, (???)

Rechtsmidden: Klich, Bakkal

Linksmidden: Vilhena, Sleegers

Rechtsvoor: Hupperts, Beerens

Spits: (???), te Vrede

Linksvoor: Boetius, Manu

Hmmm ben er toch nog niet helemaal uit :p
Als ik kijk naar de spelers die eventueel/waarschijnlijk vertrekken, dan kom ik op dit lijstje (lijkt me sterk dat ze allemaal tegelijk vertrekken, maar dit lijken de logische namen):

Janmaat
De Vrij
Indi
Clasie
Schaken
Pellè

M.u.v. Schaken zal je wel de nodige miljoenen voor elke speler kunnen vangen. De Vrij en Indi kan je intern opvangen met Van Beek en Kongolo. Een vervanger halen, lijkt me niet nodig. En achter Clasie heb je inderdaad Vormer. Dan mis je een controleur. Wellicht Dekker, die een type Clasie lijkt en een goede indruk maakte tegen Excelsior.

Voor Janmaat en Pellè zou je een vervanger moeten aantrekken. Wat we hebben dat er achter zit, vind ik onvoldoende. Maar een nieuwe speler, dat moet normaal gesproken wel kunnen met het geld dat je voor die 2 vangt.

Hahn hebben we al binnen en daarnaast vind ik met name de linksback, 10 en rechtsbuiten matig bezet. Wellicht dat Woudenberg doorgeschoven kan worden. Om de andere 2 posities, zul je moeten investeren. En dat betekent dat De Vrij, Indi en/of Clasie verkocht moeten worden, omdat je voor die spelers waarschijnlijk dus de vervanger al in huis hebt.

Die spelers die jij noemt, maken ons denk ik niet beter. Klich is een aardige speler, maar geen prioriteit, want geen echte 10. Büttner zou interessant kunnen zijn, maar je mag verwachten dat hij zich gaat laten verhuren aan een PL club. Beerens acht ik niet beter dan wat we hebben. Hupperts is wel interessant, maar ik heb het idee dat hij niet goed genoeg is in de kleine ruimte.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 januari 2014 - 08:23   quote  deeplink  
Heb net één van de meesT Zure commentatoren gehoord Feyenoord nog niet durven afschrijven.
Hij niet...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 januari 2014 - 08:35   quote  deeplink  
Ik wel...sure its over

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen strijd, geen inzet en geen bezieling is weer niet meedoen









0.0070569