BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Live een wedstrijd kijken via VOD enorm gedaald sinds komst van FOX

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 januari 2014 - 18:36   quote  deeplink  
Live een wedstrijd kijken via VOD enorm gedaald sinds komst van FOX

Het aantal live wedstrijden dat via VOD wordt bekeken is sinds de komst van FOX en de daarmee gepaard gaande prijsverhoging enorm gedaald. Ziggo heeft dat bekend gemaakt in hun cijfers over 2013. Er was maar liefst een daling van 85% terwijl het aantal interactieve decoders juist is gestegen. Het totaal aantal VOD transacties als voetbal buiten beschouwing gelaten wordt was juist gestegen met 39%.

quote:
Het aantal VOD transacties voor het kijken naar live voetbal wedstrijden daalde met ongeveer 85%, volgens Ziggo door de prijsverhoging van €6.95 naar €11.95 per wedstrijd. Als het voetbal buiten beschouwing wordt gelaten is het aantal VOD transacties afgelopen jaar gestegen met 39,1% (niet duidelijk is of dit alleen betaalde transacties zijn, of dat ook de gratis films en Uitzending Gemist meegeteld worden). Het aantal interactieve decoders is in dezelfde tijd harder gestegen van 360.000 tot 566.000 (57%)
Aangezien Ziggo samen met UPC de grootste aanbieder van Nederland is, kan wel geconcludeerd worden dat de prijsverhoging veel te hoog is geweest. Ik ben wel benieuwd naar het aantal toegenomen klanten van FOX Sports zelf, want er zijn vast een behoorlijk aantal dat van af en toe een wedstrijd bestelde nu overgegaan zijn naar een abonnement.
remco k
 remco k - maandag 27 januari 2014 - 11:48   quote  deeplink  
WTF is VOD???
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 27 januari 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2014 - 11:48 schreef remco k het volgende:
WTF is VOD???
Altijd al gedacht dat je onder een steen woonde... (grapje)

Het is Video on Demand, oftewel het per wedstrijd betalen.
De goeroe
 De goeroe - maandag 27 januari 2014 - 19:11   quote  deeplink  
De prijs van een wedstrijd is asociaal hoog dit gaat nergens meer over Kijk dus nu illegaal een streampje
remco k
 remco k - maandag 27 januari 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2014 - 18:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Altijd al gedacht dat je onder een steen woonde... (grapje)

Het is Video on Demand, oftewel het per wedstrijd betalen.
Aha, daarom wist ik het ook niet, heb namelijk altijd alles wat voetbal ademt...
Eide
 Eide - maandag 27 januari 2014 - 22:36   quote  deeplink  
De VOD prijzen slaan ook echt helemaal nergens op. De prijsverhoging van de abonnementen was al fors te noemen, de VODs zijn lachwekkend. Ik heb niet het idee dat er nu zo heel veel meer abonnementen zullen zijn bij FOX, misschien als ze straks ook het CL en EL voetbal hebben ...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 januari 2014 - 23:03   quote  deeplink  
Ik heb bij mn pa een schotel waarbij ik gewoon gratis Fox kan kijken, tezamen met 8000 andere kanalen haha. Maar daar ben ik nooit. Verder ga ik echt geen Fox abonnement nemen puur omdat het zo veel kost.
VVout
 VVout - dinsdag 28 januari 2014 - 09:36   quote  deeplink  
Samenvattingen zo als al jaren gewoon te zien bij studio sport, live wedstrijden waren er voorheen op Ned. nauwelijks dus is het dan nu met Fox erbij slechter geworden?

Het aanbod is dus breder en met een beetje inzet nog gratis via strams binnen te halen of via geprepte receivers via de schotel, fantastisch toch.

Dat resulteerde naar mijn idee dat het voetbal via VOD gewoon ten einde is, waarom je geld over de balk smijten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Live een wedstrijd kijken via VOD enorm gedaald sinds komst van FOX

0.0065379