BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 2 februari 2014, 12:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
geert1
 geert1 - zondag 02 februari 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Niet zo somber boys,
Komt allemaal goed.
Zie de laatste 3 wedstrijden.
Utrecht word 2e helft weggespeeld.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 13:37   quote  deeplink  
Nou einde wedstrijd.. Voetballend zul je er nu helemaal niet meer makkelijk uit komen..
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Knappe corner
jariheld
 jariheld - zondag 02 februari 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Maar wat een ......lijer die scheids. Zoveelste gele kaart voor utrecht niet gegeven
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 februari 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Wat een kutcorners nemen ze
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Waarom nou het voetbal uit de ploeg halen. Je hebt Ligeon en dan breng je Poulsen, daarmee weg voetbal op het middenveld.
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 13:43   quote  deeplink  
En maar overtredingen van Utrecht door de vingers blijven zien.
jariheld
 jariheld - zondag 02 februari 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Deze had erin gemoeten fisher
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Fischer is gewoon bang voor die Franse reus. En dan maar weer een 100% kans verprutsen.
jariheld
 jariheld - zondag 02 februari 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Toch vind ik Ajax tweede helft beter spelen tot dusver nu de kansen nog afmaken! !!
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Bojan nu maar wisselen. Oh frank heeft het ook door.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 februari 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Nu dan toch weer puntverlies in ons 'mooie' uitshirt....???
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 13:47 schreef jariheld het volgende:
Toch vind ik Ajax tweede helft beter spelen tot dusver nu de kansen nog afmaken! !!
Persoonlijk vindt ik het met de minuut minder worden, ze schijnen niet door te hebben hoe interessant 3 punten dit weekend zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 februari 2014 - 13:56   quote  deeplink  
utrecht zit er al doorheen, dus moet het toch maar in het laatste kwartier weer gebeuren....
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 13:56 schreef Ronald 1960 het volgende:
utrecht zit er al doorheen, dus moet het toch maar in het laatste kwartier weer gebeuren....
Klopt, maar dan nog wel even doen ... en zolang Utrecht ongestraft overtredingen mag blijven maken heb je extra complicerende factor.
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 14:03   quote  deeplink  
De kansen komen wel, maar de effectiviteit he. Echt een grote fout om in de winterstop niet op zoek te gaan naar een effectieve spits
jariheld
 jariheld - zondag 02 februari 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Verdiend maar 1 ploeg te winnen hier en dat zijn wij
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 februari 2014 - 14:12   quote  deeplink  
kut voorzet van van Rhijn....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 februari 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:03 schreef pth het volgende:
De kansen komen wel, maar de effectiviteit he. Echt een grote fout om in de winterstop niet op zoek te gaan naar een effectieve spits
snap ik ook geen moer van...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 februari 2014 - 14:13   quote  deeplink  
al jaren moet het niet van onze spits komen...
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:16   quote  deeplink  
Waardeloze wedstrijd.. Dat we niet scoren ligt niet aan een spits, we hebben namelijk nauwelijks echte kansen gehad, alles ging fout in de laatste pass..

Gewoon een slechte wedstrijd, met het inbrengen van Poulsen al het voetbal uit het middenveld gehaald en eigenlijk geen kans meer gecreerd..

Echt zonde dit, want we hadden hier gewoon moeten winnen.. Zeker gezien de concurrentie..
Oceanu
 Oceanu - zondag 02 februari 2014 - 14:18   quote  deeplink  
De jaren dat het wel van onze spits kwam (Huntelaar, suarez) werden we nooit kampioen en waren we te afhankelijk van die spits. Over een heel seizoen zou de jong, mits fit, er 20-25 moeten kunnen maken.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Serrero speelde goed, de rest allemaal slecht. Het toppunt zoals wel vaker van Rhijn.. Die jongen had vroeger eens op voetballen moeten gaan..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 februari 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Het publiek van utrecht is het hele seizoen nog niet zo luidruchtig geweest als vandaag en utrecht niet zo strijdvaardig....
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Zo zonde dit, had een mooie stap geweest richting mei..
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Overigens hebben we ook nog eens een keeper die echt heel beroerd is in zijn spelhervattingen..
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:20   quote  deeplink  
Werd ook erg makkelijk uitgespeeld bij die goal..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 februari 2014 - 14:21   quote  deeplink  
en zo blijft het spannend in de competitie ;-)
Oceanu
 Oceanu - zondag 02 februari 2014 - 14:22   quote  deeplink  
De keeper hiervoor was er heel erg goed in. Die had alleen ook patent op blundertjes.
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Wat een ongelofelijke wanvertoning. Tegen zo'n kut tegenstander ... zo als niets creëren. Schaam je kapot! Die dropveter van een de Boer met zijn onverklaarbare keuzes en onzinnige teksten moet ook eens een keer in de spiegel gaan kijken. Geen enkele optie op de bank om de vleugels te veranderen, als het niet loopt de Jong met geen wedstrijdritme inbrengen, Poulsen brengen en al het voetbal uit het middenveld verwijderen ... en ga zo maar door.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 februari 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:19 schreef remco k het volgende:
Overigens hebben we ook nog eens een keeper die echt heel beroerd is in zijn spelhervattingen..
heeft die het gedaan? onze voorhoede is ondermaats...kijk even wat PSV en Feijenoord hier gedaan hebben...
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Oh ja, versterkingen zijn niet nodig want dat blokkeert de eigen jeugd. Welke eigen jeugd? zaten er welgeteld 0 (niet 1 maar 0) op de bank.
Oceanu
 Oceanu - zondag 02 februari 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:24 schreef pth het volgende:
Wat een ongelofelijke wanvertoning. Tegen zo'n kut tegenstander ... zo als niets creëren. Schaam je kapot! Die dropveter van een de Boer met zijn onverklaarbare keuzes en onzinnige teksten moet ook eens een keer in de spiegel gaan kijken. Geen enkele optie op de bank om de vleugels te veranderen, als het niet loopt de Jong met geen wedstrijdritme inbrengen, Poulsen brengen en al het voetbal uit het middenveld verwijderen ... en ga zo maar door.
Kun je wat teksten van jezelf terughalen toen Jol trainer was ? Ben ik benieuwd naar als je De Boer een dropveter durft te noemen. Je doet het voorkomen alsof we PSV zijn.
Oceanu
 Oceanu - zondag 02 februari 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:26 schreef pth het volgende:
Oh ja, versterkingen zijn niet nodig want dat blokkeert de eigen jeugd. Welke eigen jeugd? zaten er welgeteld 0 (niet 1 maar 0) op de bank.
Vermeer, Ligeon en De Jong hebben niet in de jeugd van Ajax gespeeld ?? Dat is dan nieuw.
jariheld
 jariheld - zondag 02 februari 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Evengoed verwacht ik wel vierde titel op rij maar het is wel jammer dat je het spannend maakt door onnodig puntverlies.
Hopelijk stroomt kishna door volgend seizoen en krijgen we er nog een goeie spits bij
Devios
 Devios - zondag 02 februari 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Fischer was echt weer waardeloos.word schijtziek van dat ventje.loopt alles dicht geen overzicht,te wild en een te groot ego. Snap de wissel van Bojan echt niet had hem op de plek van Fischer gezet.Van Rijn trouwens ook weer een drama.Zat er echt aan te komen dit totaal geen verassing.
nora
 nora - zondag 02 februari 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Wat een bal verlies van die tuinkabouter Serrero en wat een geweldige combinatie spel Fischer elke bal 20 cm er naast over 10 meter. Het is zielig dat sommige mensen de spelhervattingen van onze keeper op de korrel nemen inplaats van het falen van Veltman en Serrero en Fisher.
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:31 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Vermeer, Ligeon en De Jong hebben niet in de jeugd van Ajax gespeeld ?? Dat is dan nieuw.
Je hebt helemaal gelijk, maar voor mij is dat geen jeugd meer maar gevestigde orde. Ik doel op de huidige jeugd met spelers als Kishna, Meleg, Cerny, Andersen, de Sa, etc. etc.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

heeft die het gedaan? onze voorhoede is ondermaats...kijk even wat PSV en Feijenoord hier gedaan hebben...
Staat er dat hij het gedaan heeft?? Zijn spelhervattingen beginnen me meer en meer op te vallen.. En in 1 tegen 1 situaties gaat ie heel snel naar de grond, daarmee zeg ik totaal niet dat het zijn fout is. Maar uiteraard wel mede verantwoordelijk..

PSV en Feyenoord staan niet bij de eerste 3, dus daar spiegel ik me liever niet aan..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 02 februari 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Fischer en Bojan beide waardeloos vandaag...

Maar komt ook door het shirt...
Vooralsnog geen problemen, nog steeds 1 punt voor op nummer 2.
Krijgen nummer Twente nog thuis ook, hebben Psv al gehad, niks aan het handje...
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:24 schreef pth het volgende:
De Jong deed het prima, en de wissel van Poulsen was omdat er iemand geblesseerd raakte..
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:33 schreef nora het volgende:
Wat een bal verlies van die tuinkabouter Serrero en wat een geweldige combinatie spel Fischer elke bal 20 cm er naast over 10 meter. Het is zielig dat sommige mensen de spelhervattingen van onze keeper op de korrel nemen inplaats van het falen van Veltman en Serrero en Fisher.
Serrero was vandaag de beste man bij Ajax.. Veltman had ik persoonlijk al lang aangehaald.. Fischer speelde zelfs vrij aardig maar erg slecht in de laatste pass, kwam veruit de meeste dreiging vanaf..
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:36 schreef pth het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar voor mij is dat geen jeugd meer maar gevestigde orde. Ik doel op de huidige jeugd met spelers als Kishna, Meleg, Cerny, Andersen, de Sa, etc. etc.
Maar keg dan eens het aankopen zitten jeugd verhaal van jou eens uit..
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:29 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Kun je wat teksten van jezelf terughalen toen Jol trainer was ? Ben ik benieuwd naar als je De Boer een dropveter durft te noemen. Je doet het voorkomen alsof we PSV zijn.
En waarom zou dat niet mogen, omdat we drie jaar op rij kampioen zijn geworden (waarvoor ongelooflijk dankbaar) is meneer nu plotseling god toegevoegd waarop je geen kritiek meer mag hebben? Ik vindt (met de nadruk op vindt) dat hij de laatste tijd vooral slap uit zijn nek loopt te lullen en laten we zeggen 'vreemde' keuzes maakt (daarom ook dropveter en niet droplul :-)). Komt hij vast wel weer overheen en maakt Ajax op zeker voor de vierde keer op rij kampioen, maar is nu ook weer niet zo dat meneer ongenaakbaar is (en Jol vond en vindt ik een overschatte papzak, die nog nooit ergens iets klaar gemaakt heeft).
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 02 februari 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Serrero was vandaag de beste man bij Ajax.. Veltman had ik persoonlijk al lang aangehaald.. Fischer speelde zelfs vrij aardig maar erg slecht in de laatste pass, kwam veruit de meeste dreiging vanaf..
Nou vond Fischer anders helemaal niet dreigend...
Wat een keutel is dat zeg... kwam er 0 keer langs... veel balverlies..
Slechte passes... al het hele seizoen lang...
Man wat is die gast slecht...
Oceanu
 Oceanu - zondag 02 februari 2014 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:42 schreef pth het volgende:

[..]

En waarom zou dat niet mogen, omdat we drie jaar op rij kampioen zijn geworden (waarvoor ongelooflijk dankbaar) is meneer nu plotseling god toegevoegd waarop je geen kritiek meer mag hebben? Ik vindt (met de nadruk op vindt) dat hij de laatste tijd vooral slap uit zijn nek loopt te lullen en laten we zeggen 'vreemde' keuzes maakt (daarom ook dropveter en niet droplul :-)). Komt hij vast wel weer overheen en maakt Ajax op zeker voor de vierde keer op rij kampioen, maar is nu ook weer niet zo dat meneer ongenaakbaar is (en Jol vond en vindt ik een overschatte papzak, die nog nooit ergens iets klaar gemaakt heeft).
Niet alleen omdat we 3 jaar op rij kampioen zijn geworden. Ook omdat we gewoon bovenaan staan waar we voorgaande jaren nu nog een straatlengte achter stonden. Tel daarbij op dat de halve finale van de beker bereikt is na tactische aanwijzingen van De Boer en we Europees weer heb en laten zien wie Ajax ook alweer is.
pth
 pth - zondag 02 februari 2014 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar keg dan eens het aankopen zitten jeugd verhaal van jou eens uit..
Ik nog eens een poging doen. Sigthorsson valt niet mee als spits, Bojan gaat er ook geen 10 inschieten (maar daarin verschillen we van mening) en deze wedstrijd zat er geen enkele speler op de bank waarmee Fischer en/of Schone vervangen had kunnen worden. Dit ondanks het verhaal dat er zo veel eigen jeugd aan zit te komen. Mijn punt ik sta volledig achter het beleid om zelf op te leiden, maar als dat het er even niet is (en kennelijk valt het toch een beetje tegen want er zat geen 1 van de veel geroemde talenten op de bank) dan moet een topclub zoals Ajax wil zijn (en voor mij is) verder kijken dan de neus lang is en voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Bovendien bij alle aankomende talenten zit naar mijn weten geen enkele echte centrumspits met veel potentie (maar ik kan er natuurlijk naast zitten).
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:43 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nou vond Fischer anders helemaal niet dreigend...
Wat een keutel is dat zeg... kwam er 0 keer langs... veel balverlies..
Slechte passes... al het hele seizoen lang...
Man wat is die gast slecht...
Niet 1 keer langs?? Misschien niet buitenom, maar binnendoor vandaag ook gewoon een keer of 5 erlangs en de combinatie aan gaan..
Brandje
 Brandje - zondag 02 februari 2014 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:18 schreef remco k het volgende:
Serrero speelde goed, de rest allemaal slecht. Het toppunt zoals wel vaker van Rhijn.. Die jongen had vroeger eens op voetballen moeten gaan..
Draven en veel rennen vind jij goed? Beste Remco deze jongen is en zal nooit het niveau van Ajax halen. Duarte is in elk opzicht beter.
Van Rhijn verplicht na elke wedstrijd 5 uur oefenen op vrije trappen. Het lullige is dat zij stand-in niet beter is dus op RB moet echt wat gaan komen.
Helaas weer een domme wissel van FDB door Blind weer naar LB te zetten en die houthakker in te brengen die niks anders doet dan tikkie terug
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 14:49 schreef pth het volgende:

[..]

Ik nog eens een poging doen. Sigthorsson valt niet mee als spits, Bojan gaat er ook geen 10 inschieten (maar daarin verschillen we van mening) en deze wedstrijd zat er geen enkele speler op de bank waarmee Fischer en/of Schone vervangen had kunnen worden. Dit ondanks het verhaal dat er zo veel eigen jeugd aan zit te komen. Mijn punt ik sta volledig achter het beleid om zelf op te leiden, maar als dat het er even niet is (en kennelijk valt het toch een beetje tegen want er zat geen 1 van de veel geroemde talenten op de bank) dan moet een topclub zoals Ajax wil zijn (en voor mij is) verder kijken dan de neus lang is en voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Bovendien bij alle aankomende talenten zit naar mijn weten geen enkele echte centrumspits met veel potentie (maar ik kan er natuurlijk naast zitten).
De Boer is erg blij met de selectie die hij heeft, er zitten een aantal jeugdige spelers daar vlak achter, als je nu gaat kopen, wie gaat er dan uit de selectie, en wanneer kan je die jeugdspelers dan wel gaan inpassen??

Nogmaals, de Boer is erg blij met de selectie, en ik eigenlijk ook, erg brede selectie met een paar exceptionele talenten, een selectie die goed in balans is.. en een aantal jongens die eraan zitten te komen..

Daar veranderd een slechtere wedtsrijd tegen Utrecht helemaal niks aan.. 4 jaar op rij verloren, en nu niet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 2 februari 2014, 12:30): 1 - 1

0.0088729