|
|
Corapel
|
|
|
Het zal toch niet, Koeman weg bij Feijenoord en Van Basten ziet zijn kans. Onwaarschijnlijk, tsja Cruijff stond ook ineens tussen Houtman en Vermeulen in...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dan haal ik mijn woorden terug, hij mag komen maar dan moet hij Alfred Finnbogason meenemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goed idee man ! Marco mag Finbogasson vast wel als souvenir meenemen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Basten? Op basis van welke prestaties? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt me totaal geen optie. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
arie reijnhout
|
|
|
Laat a.u.b. die pannekoek maar in friesland!! Dan zijn er vast nog wel betere! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij was 1 van mijn idolen als speler, maar als trainer vind ik hem echt ongeschikt!
NEXT!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Meen je dat nou echt Milo ? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: zekers van Basten en ik zijn op de zelfde dag geboren hij speelde zijn eerste toernooi met nummer 12, ik ook (zonder dat ik dit wist). hij gestopt op zijn 27ste ik ook! Hij spits ik verdediger. Ik vond het een fantastische voetballer net zoals Gullit, Rijkaard en Koeman van die generatie. Maar als trainer moet ik hem niet! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goeie voetballer hoor, daar niet van. Maar al was het mijn broer geweest, hij droeg het verkeerde shirt dus voor mij een nono. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Not, als trainer niks gepresteerd! En een fors 020 verleden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T zal Gullit wel worden, of Bosz |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Bosz is al openlijk aan het flirten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Bosz is een Feyenoorder, en hij heeft nog iets recht te zetten. Kan ook zomaar weer een nieuwe fiasco worden, gelukkig ga ik er niet over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Barry Hughes. Kejje nog eens lachen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zie die pannenkoek nog niet met een kamerbreed op zn toeter lopen nee. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik zou z`n topic niet aan durven maken! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Geen Nederlandse trainer meer, zijn tactisch matig, winnen alleen met selecties die ik ook nog wel kampioen maak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Barbara Barend met haar vader en v Praag als nieuw voorzitter ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t pannenkoekenhuis kan open. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Geen v Basten aub..... Brings back memories naar Gullit etc.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
van Gaal misschien. lijkt wel iemand die de boel kan opjutten, hebben enkele spelers schijnbaar nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 12:16 schreef Appie53 het volgende:van Gaal misschien. lijkt wel iemand die de boel kan opjutten, hebben enkele spelers schijnbaar nodig. Al mogen zulke spelers wat mij betreft ook oprotten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 09:09 schreef hotjumper het volgende:Geen Nederlandse trainer meer, zijn tactisch matig, winnen alleen met selecties die ik ook nog wel kampioen maak. oh, heb je in dat geval interesse om hoofdtrainer te worden?
Oneens met je stelling trouwens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 14:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] oh, heb je in dat geval interesse om hoofdtrainer te worden? Oneens met je stelling trouwens. Dat geeft niet hoor |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Kijk, blijft het toch gezellig hier... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goede zaak. Nu nog de punten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Aan ons zal het niet liggen! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Die Uber Neus gaat echt niet komen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik vrees Bosz en dan Van Basten naar Vite$$e ... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
er zijn er meedere maar van basten is een prima keus.Die durft een moeilijke uitdaging net als koemanaan.dat zijn pas echt trainers! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar ik vind niet dat hij Heerenveen naar een hoger niveau heeft gebracht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 17:35 schreef TheMenace het volgende:er zijn er meedere maar van basten is een prima keus.Die durft een moeilijke uitdaging net als koemanaan.dat zijn pas echt trainers! Moeilijke uitdaging aan is zo. Maar presteren vervolgens is nog moeilijker. Is 'm niet gelukt. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee maar wie wel de laatste 15 jaar... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 17:35 schreef TheMenace het volgende:er zijn er meedere maar van basten is een prima keus.Die durft een moeilijke uitdaging net als koemanaan.dat zijn pas echt trainers! Jij was wel de laatste van wie ik zoveel tolerantie had verwacht. Hebben ze je electroshock therapie gegeven of zo ? Of werken de medicijnen gewoon zo lekker ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach een kat in het nauw maakt rare sprongen. |
|
|
|