|
|
Corapel
|
|
|
van Basten meldt dat hij er wel oren naar heeft, ik zeg als van Geel onze eigen jongens geen kans wil geven denk dan is er een kans dat van Geel met z'n ajakkesverleden nog wel eens bij van Basten uit kan komen....... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
een naturel met poedersuiker graag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Is er al iets bekend dan???? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Jongens, dit gaat toch niet gebeuren. Let maar op, wordt 'gewoon' Adriaanse of Bosz. Van Gaal zal eerst gebeld worden (als dat al niet gebeurd is) en die zal waarschijnlijk nee zeggen. Vervolgens zal van Geel uitkomen bij Adriaanse of Bosz. Pas daarna komt ooit een keer van Basten in beeld. Maar dat zie ik echt niet gebeuren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
van Basten moet Feyenoord niet eens willen halen. Heeft niks met het trainersvak vind ik. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Andersom neem ik aan. Of bedoel je dat hij Rotterdam niet zou mogen halen? Voertuigsabotage of zo? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga ik melden.
Bij Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Wat een onzin... Gaat nooit gebeuren, laat die gap lekker naar z'n eigen stadje gaan.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die heeft toch nog niks gepresteerd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jawel, 020 met miskoop Sulejmani 16 miljoen armer gemaakt. Vond ik knap. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Het is toch schande of droevig dat een ajaxied ons club moet choachen, noem maar op l.v.gaal,c.adriaantje,v.basten, loopt er nergens een vakbekwame toptrainer rond in Rotterdam of omgeving. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Inclusief van Basten? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Géén MvB:
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 02:14 schreef dr love het volgende:Het is toch schande of droevig dat een ajaxied ons club moet choachen, noem maar op l.v.gaal,c.adriaantje,v.basten, loopt er nergens een vakbekwame toptrainer rond in Rotterdam of omgeving. De meeste succes trainers bij Feyenoord kwamen van buiten de regio Rotterdam! Zegt dat genoeg voor jou? |
|
|
|