Haat is agressie die geen uitweg vindt. Het is de boosheid en frustratie waar je geen kant mee uit kunt en die je dan bij iets of iemand - in ieder geval buiten jezelf - neerlegt. Haat is naar buiten gerichte onmacht.
Hekel aan iets..... een sterke afkeer van iets
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2014 door Nenam_tiL --
Haat? Een vent die de poort uitloopt met een baby met hersenvliesontsteking omdat zijn religie overal wel voor zorgt. Iemand die met z'n dronken kop 2 scholieren op een muurtje kapot rijdt. Een man die in het zwembad niet van de kindjes kan afblijven. Iemand die z'n hond doodslaat en de foto's op internet zet... Dat haat ik.
Op donderdag 30 januari 2014 - 23:31 schreef Eide het volgende: Haat? Een vent die de poort uitloopt met een baby met hersenvliesontsteking omdat zijn religie overal wel voor zorgt. Iemand die met z'n dronken kop 2 scholieren op een muurtje kapot rijdt. Een man die in het zwembad niet van de kindjes kan afblijven. Iemand die z'n hond doodslaat en de foto's op internet zet... Dat haat ik.
en dan stelt voetbal niet zo veel voor.
Het is niet zozeer een topic van wat haat jij.....wil het alleen van het voetbal loskoppelen
Van de andere kant ga maar lekker los....wat haten jullie
Ik vind de haat van alle kanten nergens op slaan, in ieder geval waar het om voetbal gaat. Er zullen altijd mensen zijn die achterlijke dingen over andere mensen zeggen/schreeuwen, maar feyenoord was wel de 1e nederlandsche club die de EC-1 won, dat wij daarna 3x achter elkaar het kunststukje nog eens 'dunnetjes' over deden, doet daar niets aan af!!! In de nederlandsche competitie ben ik alleen voor ajax, maar in de europeesche wedstrijden van clubs hoop dat dat ze allemaal winnen en punten halen.
ajax en feyenoord in mindere mate, hebben het nederlandsche voetbal op de kaart gezet!!!
Op vrijdag 31 januari 2014 - 23:23 schreef nummer10 het volgende: Hiphoppers uit utrecht met een steekje los... Zoek maar op youtube spinal en steen haat 101 barz
Vraag niet het onmogelijke van me vriend...ik ben een ongeleid projectiel, hier gaat het over voetbal dus ik hou me in....ik heb overal een mening over die de meeste niet pruimen
Vraag niet het onmogelijke van me vriend...ik ben een ongeleid projectiel, hier gaat het over voetbal dus ik hou me in....ik heb overal een mening over die de meeste niet pruimen
So what, een ieder mag toch een mening hebben, dus jij net zo goed. Een ander hoeft er niet met je eens te zijn! Als we allemaal het zelfde denken, wordt het ook weer zo saai....
So what, een ieder mag toch een mening hebben, dus jij net zo goed. Een ander hoeft er niet met je eens te zijn! Als we allemaal het zelfde denken, wordt het ook weer zo saai....
Ben ik ook met je eens......maar ga op een voetbaltopic niet over Joris Demmink beginnen, dat is pas een onnoemelijke teringlyer