|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Haat is agressie die geen uitweg vindt. Het is de boosheid en frustratie waar je geen kant mee uit kunt en die je dan bij iets of iemand - in ieder geval buiten jezelf - neerlegt. Haat is naar buiten gerichte onmacht.
Hekel aan iets..... een sterke afkeer van iets
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Haat kan ook naar jezelf.. als je maar lelijk genoeg bent 😁 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik haat de winter....bepaalde volkingsgroepen, pedofielen, kopschoppers, verkrachters,J Demmink....enz
Ik heb een hekel aan darmkrampen, jeuk, mijn auto die niet start, poep onder mijn schoen enz
Voetbal is gewoon leuk.....ik heb geen haat aan clubs......ik heb wel een hekel aan clubs en de uefa en fifa |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben de Nieuwenhuis van NL ouwe |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Whehe gelijk heb je.. haat is er niet naar andere clubs voor mij... Maar een hekel.. dat dan weer wel.. maar met name psv vitesse fc twente |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Haat? Een vent die de poort uitloopt met een baby met hersenvliesontsteking omdat zijn religie overal wel voor zorgt. Iemand die met z'n dronken kop 2 scholieren op een muurtje kapot rijdt. Een man die in het zwembad niet van de kindjes kan afblijven. Iemand die z'n hond doodslaat en de foto's op internet zet... Dat haat ik.
en dan stelt voetbal niet zo veel voor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2014 - 23:31 schreef Eide het volgende:Haat? Een vent die de poort uitloopt met een baby met hersenvliesontsteking omdat zijn religie overal wel voor zorgt. Iemand die met z'n dronken kop 2 scholieren op een muurtje kapot rijdt. Een man die in het zwembad niet van de kindjes kan afblijven. Iemand die z'n hond doodslaat en de foto's op internet zet... Dat haat ik. en dan stelt voetbal niet zo veel voor. Het is niet zozeer een topic van wat haat jij.....wil het alleen van het voetbal loskoppelen
Van de andere kant ga maar lekker los....wat haten jullie |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2014 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het is niet zozeer een topic van wat haat jij.....wil het alleen van het voetbal loskoppelen Van de andere kant ga maar lekker los....wat haten jullie Ik koppel het juist ook los van voetbal gap, kwestie van relativeren en beseffen dat voetbal uiteindelijk maar een sideshow is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2014 - 23:40 schreef Eide het volgende:[..] Ik koppel het juist ook los van voetbal gap, kwestie van relativeren en beseffen dat voetbal uiteindelijk maar een sideshow is. Yep.....maar goed wij kennen elkaar wat langer....gaat mij meer om die loze kreten waar het nergens om gaat |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik haat de TS, maar dat weet hij zelf ook wel! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind de haat van alle kanten nergens op slaan, in ieder geval waar het om voetbal gaat. Er zullen altijd mensen zijn die achterlijke dingen over andere mensen zeggen/schreeuwen, maar feyenoord was wel de 1e nederlandsche club die de EC-1 won, dat wij daarna 3x achter elkaar het kunststukje nog eens 'dunnetjes' over deden, doet daar niets aan af!!! In de nederlandsche competitie ben ik alleen voor ajax, maar in de europeesche wedstrijden van clubs hoop dat dat ze allemaal winnen en punten halen.
ajax en feyenoord in mindere mate, hebben het nederlandsche voetbal op de kaart gezet!!!
WZAWZDB, ZIHENA!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haat is voor iedereen iets anders.
Voor mij is het niets meer dan kortzichtigheid en je eigen onvermogen om te blijven rationaliseren..
Voor een iedere ligt de grens om te haten ook ergens anders, toch haat iedereen, is het niet iets, dan is het wel iemand.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat filmpje heb je al eens eerder gepost als ik het goed onthouden heb.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb haat aan (bijna) alle Nederlandstalige muziek. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Doe er maar een slot op Boudewijn......tis klaar zo |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ronald teveel naar spinal en steen geluisterd ? Komen uit utrecht volgens mij ;)) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nooit van gehoord, vertel eens, wie zijn dat? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hiphoppers uit utrecht met een steekje los... Zoek maar op youtube spinal en steen haat 101 barz |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Aangezien ik nog na zoveel jaar nie weet hoe ik linkjes erop kan zetten |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: kunnen we elkaar de hand schudden ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dit is een url van YouTube dan doe je dit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=uO4A6xx65WU..... na de =[YouTube]...dat stuk u t/m U[/YouTube]......uO4A6xx65WU.....plak je er dus tussen en de rest haal je weg
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 23:23 schreef nummer10 het volgende:Hiphoppers uit utrecht met een steekje los... Zoek maar op youtube spinal en steen haat 101 barz Pfffffffffffffffff........
is dit jou ding ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als je mij quote....zie je hoe ik dat doe |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hiphop is indd mijn ding nenam... Maar niet dit 😉 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Thanka voor de uitleg nenem.. dit is meer mijn hiphop |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Aaaah, het is Nederlandstalig. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Waar gaat dit over mannen? "Haat" |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja ....en dat zit in ieder persoon. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahaha die trek jij aan ouwe.....Boks gappie |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: jij ben mijn vriend en gap.........durf met jou paarden te stelen ouwe reus |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En jij van mij....dat weet iedereen hiero...die kans gaan we krijgen met die zigeunerkampen......hehehe ik doe mee ouwe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 23:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] En jij van mij....dat weet iedereen hiero...die kans gaan we krijgen met die zigeunerkampen......hehehe ik doe mee ouwe maar doe de paarden geen pijn , mannen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee wij zijn geen dieren beulen....maar een paardenbiefstuk....lekker hoor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Joduh en ik zijn samen best wel fel.....ach zit een goed hart in |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Moet toch ook kunnen zo af en toe... anders wordt het helemaal zo saai.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe kreeg net een uitnodiging....ff het vuurtje opstoken |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vraag niet het onmogelijke van me vriend...ik ben een ongeleid projectiel, hier gaat het over voetbal dus ik hou me in....ik heb overal een mening over die de meeste niet pruimen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 23:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vraag niet het onmogelijke van me vriend...ik ben een ongeleid projectiel, hier gaat het over voetbal dus ik hou me in....ik heb overal een mening over die de meeste niet pruimen So what, een ieder mag toch een mening hebben, dus jij net zo goed. Een ander hoeft er niet met je eens te zijn! Als we allemaal het zelfde denken, wordt het ook weer zo saai.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 23:58 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] So what, een ieder mag toch een mening hebben, dus jij net zo goed. Een ander hoeft er niet met je eens te zijn! Als we allemaal het zelfde denken, wordt het ook weer zo saai.... Ben ik ook met je eens......maar ga op een voetbaltopic niet over Joris Demmink beginnen, dat is pas een onnoemelijke teringlyer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
de meeste zullen het filmpje niet afspelen....vraag me af of die gast nog leeft |
|
|
|