|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik ken dat filmpje dan toevallig weer, maar vergis je niet, het zijn niet alleen Moslims. Kijk naar wat er momenteel gebeurt in de Centraal Afrikaanse Republiek. Daar gaan bendes christelijke milities met kapmessen over straat en als je toevallig niet bij hun groepje hoort... laat ik het er op houden dat vrouwen en kinderen ook niet veilig zijn.
Dat zijn wel de uitwassen inderdaad waar haat naar toe leidt. Slachtingen die hun weerga niet kennen. En zeg niet dat het allemaal ver weg gebeurt. Het voormalig Joegoslaviƫ is hier relatief gezien om de hoek, je bent er binnen 24 uur met de auto. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2014 - 10:05 schreef Eide het volgende:[..] Ik ken dat filmpje dan toevallig weer, maar vergis je niet, het zijn niet alleen Moslims. Kijk naar wat er momenteel gebeurt in de Centraal Afrikaanse Republiek. Daar gaan bendes christelijke milities met kapmessen over straat en als je toevallig niet bij hun groepje hoort... laat ik het er op houden dat vrouwen en kinderen ook niet veilig zijn. Dat zijn wel de uitwassen inderdaad waar haat naar toe leidt. Slachtingen die hun weerga niet kennen. En zeg niet dat het allemaal ver weg gebeurt. Het voormalig Joegoslaviƫ is hier relatief gezien om de hoek, je bent er binnen 24 uur met de auto. Ver weg? 70 jaar terug gebeurde het nog in een hoop van onze voorvaderen hun stad/straat/huis. En dat kwam van dichterbij dan Joego. Dat was nog van onze oosterburen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hoe kom je daar nou aan dan? zit je dat op te zoeken? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee kreeg ik opgestuurd door iemand die op dezelfde lijn zit als ik |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik vind het een veel zeggend filmpje! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ik heb net even de tijd genomen om hem te bekijken en hij slaat gewoon de spijker op zijn kop. Het is natuurlijk niet alleen bij hun geloof waar het voorkomt, maar wel het vaakst. Blij dat er nog mensen zijn die er anders over denken. Ik snap ook meteen je vraag of hij nog wel leeft. Als het zo is waarschijnlijk niet lang meer en dat is nu juist wat die sukkels zo dom maakt. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dat is een gedurfte speech |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|