|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Sorry, ik heb ze inmiddels al uitgekleed met pokeren en we zijn nu klaar voor iets anders ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 18:09 schreef JanM het volgende:[..] Sorry, ik heb ze inmiddels al uitgekleed met pokeren en we zijn nu klaar voor iets anders ... Ik sprak zojuist die blonde, maar Jan heb jij echt zo'n klein leutertje..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Actually JanM staat voor JanMaxi ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik beloof toch die blonde Jan, waarom zou ze liegen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die blonde wou jou niet teleurstellen aangezien zij eigenlijk jouw verjaardagscadeautje van geile was! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 18:25 schreef JanM het volgende:[..] Die blonde wou jou niet teleurstellen aangezien zij eigenlijk jouw verjaardagscadeautje van geile was! Nou, kan je zeggen, ik heb haar inmiddels NIET teleurgesteld.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij liever dan ik zo'n tweedehands verjaardagscadeau! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben niet zo kieskeurig joh.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Prima, dan ga ik elke keer wel eerst! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
OPROEP:
Lekkere wijven gelieve per pb naar me toe sturen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jonge nonnen zijn stukken spannender en nog strakkere bovendien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stuur maar door broedert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Vlaamse zangert, Renaat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, zonder zangert. Ik zal de dames halen, zijn erg behoeftig en niet te houden. Weet ik alles van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pben he Henk, Jan Mini ligt op de loer.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor jou Renaat, om je verjaardag nog wat langer te maken.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor Jan heb ik ook wat gevonden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel plezier Jan!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffffft en nou hoor je meneer Mini niet..
Thanx Henk de zustert is zeer bekwaam..! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Tom d:-) Slaapproblemen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zat ff in een vliegtuig .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gezellig eidolfjes zoeken met zijn allen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jean-Paul van Gastel van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag een hele fijne dag met je familie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De beste spits alle tijden van Feyenoord is vandaag 71 jaar geworden Ove Kindvall van hartelijk gefeliciteerd en nog een hele fijne dag en goed gaan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Onze oud speler Nicky Hoffs is vandaag jarig hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Alweer een jarige Ruud Vormer is vandaag 26 jaar geworden van hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Post anders in één keer alle verjaardagen van (oud) Feyenoorders. Ben jij ff zoet en wij van dit zinloze topic af! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gefeliciteerd. En bedankt. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 - 13:31 schreef JanM het volgende:Post anders in één keer alle verjaardagen van (oud) Feyenoorders. Ben jij ff zoet en wij van dit zinloze topic af! Ruud Vormer is geen oud Feyenoorder hoor |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Joh. Misschien daarom die haakjes: (oud)? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van harte Lex! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord viert 106-jarig bestaan
Het is alweer 106 jaar geleden dat onze prachtige club Feyenoord werd opgericht. Op 19 juli 1908 werd voetbalclub Wilhelmina opgezet, die na naamswijzigingen in HFC, RVV Celeritas en Feijenoord momenteel de bekende naam Feyenoord draagt.
Maar Feyenoord is uiteraard meer dan slechts een voetbalclub. Het wordt soms gekscherend als religie weggezet, maar eigenlijk is daar geen woord aan gelogen. Feyenoord is een identiteit, Feyenoorders dát zijn wij!
Laten wij hopen dat het 106e jaar in de clubgeschiedenis één van de meest gedenkwaardige wordt. Het eerste Europese tripje tegen Besiktas is al geboekt, maar het snakt nu al naar meer. Met duizenden tegelijk Milaan, London of een andere grote Europese stad innemen, het kriebelt nu al. Bron:FR12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga straks een taartje halen.. |
|
|
|