|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Proficiat voor Daryl en Dirkie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Proficiat voor VILLALBA 20 jaar geworden.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooie leeftijd 20..ik vandaag 38, op naar de 40! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne dag gozert...d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joh, leuk dat je het even vermeld man, alsnog van harte gefeliciteerd.. Hoop dat je hier wat mee kan, kom haar net tegen op het strand hier in Tenerife en heb haar gelijk door gestuurd op een vliegtuig naar Schiphol, je moet haar enkel wel ff ophalen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Owww... Ik ben ook plotseling jarig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gefeliciteerd Henkert dan maar..
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geneer je vooral niet man, ze is al wat gewend daar ze Hoogvliet heeft gekend.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Owww, dacht dat het Hoogvliet zelf was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Over hoogflut gesproken.. zal eens een appie sturen naar die zuipschuit want die is verdacht stil 😎 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was vorige week nog in Vlissingen gesignaleerd op het Bellamypark met een bord mosselen voor zijn neus.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja hij is jarig vandaag onze toppertje van de W K Jordy van hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag en blijf A.U.B. nog twee jaar in de KUIP voetballen |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Van Harte, Jordy Wonder-boy! Ook je steun en prothese-vader Willem van Hanegem van harte Willem Thx, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Els..
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd Els! Nog vele jaren toegewenst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Els, nog vele gezonde jaren toegewenst.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zie het al feestje en ook hier gefeliciteerd natuurlijk!
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dank je wel allemaal! Prima dag gehad dankzij alle felicitaties, bloemen en heel veel Red Bull. De wodka aan de gasten geschonken. Nu druk met opruimen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mijn scheetje is jarig vandaag.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gefeliciteerd, hopelijk nog geen visite, dan kan je eerst nog ff trakteren. Maak er een gezellige dag van zou ik zeggen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Onze Hans Kraay sj. is vandaag 78 jaar geworden van hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
van hartelijk gefeliciteerd Wim Jansen met je verjaardag 68 jaar geworden een hele fijne dag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hele dag gebak op de toekomst Willem is jarig was dat maar waar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met je 54ste verjaardag..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Op de toekomst ? Beetje in de warrie bluf ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja ik heb er nog één die zijn 33e verjaardag viert vandaag Khalid Boulahrouz van hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gisteren was dat Patrick Pauwe ook nog van hartelijk gefeliciteerd ik was toen de hele dag en avond weg zat in het buitenland zonder Laptop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fredje is een sinterklaaskindje.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vandaag één Feyenoorder en een oud Feyenoorder jarig Tonny Vilhena en Cees van Wonderen van hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag, Tonny ik hoop dat je blijft jou tijden komen echt nog wel in de KUIP |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
We hebben weer een grote jongen bij onze Anass Achahbar is vandaag 21 jaar geworden gefeliciteerd grote jongen en een fijne dag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer