|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hoesen gaat het niet worden.....Remco heeft gelijk (en dat zeg ik niet graag) meestal ga ik lekker los tegen hem |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
Maar wie gaat er volgens jullie volgend jaar dan spelen in de Spits bij Ajax? Alle anderen lijken te vertrekken na dit jaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:35 schreef maaktnietuit het volgende:Maar wie gaat er volgens jullie volgend jaar dan spelen in de Spits bij Ajax? Alle anderen lijken te vertrekken na dit jaar. Niet nodig om ons daarover druk te maken man. Er zal wel een jeugdspeler opstaan. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:35 schreef maaktnietuit het volgende:Maar wie gaat er volgens jullie volgend jaar dan spelen in de Spits bij Ajax? Alle anderen lijken te vertrekken na dit jaar. KJH!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die begon weer erg goed... Had dat niet verwacht.. |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
Had ik wel verwacht, maar die zit toch ietsje boven ons budget denk ik zo |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nog een contract voor 1 seizoen.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Zlatan... Komop jongens kjh komt niet.. en geef mij maar een spits die kan voetballen en niet alleen intikkertjes.. een betaalbare bewegelijke spits met een aktie... Mmmmm shoot me !! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 09:41 schreef nummer10 het volgende:Zlatan... Komop jongens kjh komt niet.. en geef mij maar een spits die kan voetballen en niet alleen intikkertjes.. een betaalbare bewegelijke spits met een aktie... Mmmmm shoot me !! namen.....?? (ideeën?) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
toch ben ik wel nieuwsgierig hoe Danny Hoesen zich ontwikkeld in Griekenland en hoop dat hij dan sterker en beter terug komt en ons zeer positief gaat verrassen.... Ik geloof wel in hem! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 21:04 schreef Ronald 1960 het volgende:toch ben ik wel nieuwsgierig hoe Danny Hoesen zich ontwikkeld in Griekenland en hoop dat hij dan sterker en beter terug komt en ons zeer positief gaat verrassen.... Ik geloof wel in hem! Zowel hij als Siggie zijn pas 23. Er zit bij beide nog ruimte in. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 21:04 schreef Ronald 1960 het volgende:toch ben ik wel nieuwsgierig hoe Danny Hoesen zich ontwikkeld in Griekenland en hoop dat hij dan sterker en beter terug komt en ons zeer positief gaat verrassen.... Ik geloof wel in hem! Als of die Griekse competitie zaligmakend is.....die Hoessen is niks en zal het ook nooit worden.....is een konijn zonder duracel batterijen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 21:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als of die Griekse competitie zaligmakend is.....die Hoessen is niks en zal het ook nooit worden.....is een konijn zonder duracel batterijen Ik zeg niet dat de Griekse competitie zaligmakend is, maar dat ik hoop dat Hoesen sterker terug komt en ons zeer positief zal verrassen.... Dat jij een andere mening hebt, is mij bekend, maar..... dat mag, daar is een forum voor ouwe ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 21:46 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik zeg niet dat de Griekse competitie zaligmakend is, maar dat ik hoop dat Hoesen sterker terug komt en ons zeer positief zal verrassen.... Dat jij een andere mening hebt, is mij bekend, maar..... dat mag, daar is een forum voor ouwe ;-) Dat weet ik Ron....ieder zijn mening....is niks mis mee |
|
|
|