BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer voor Cillessen komende wedstrijden, puntenverlies dus, maar hoeveel ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
donny_black
 donny_black - maandag 03 februari 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Heb totaal geen vertrouwen in Vermeer, dat gaat donderdag & zondag wel degelijk punten kosten, misschien zelfs het kampioenschap. Doet me denken aan de laatste wedstrijden voor de 30ste titel, toen Jeroen Verhoeven op doel moest. FUCK MAN zo hoef je die 2 wedstrijden niet eens te kijken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Hij was anders wel heel belangrijk in onze afgelopen 3 kampioenschappen.
Begin van het seizoen was het niet best, maar het is echt niet alsof hij ineens niet meer kan keepen.
JordyAjacied
 JordyAjacied - maandag 03 februari 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Precies, de jongen heeft het moeilijk gehad en hard getraind. Laten we het eerst maar eens bekijken voordat al die oordelen komen, misschien is hij er nu wel sterker uitgekomen. Tegen Feyenoord deed hij het ook lang niet slecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2014 door JordyAjacied --
remco k
 remco k - maandag 03 februari 2014 - 19:13   quote  deeplink  
En welke keeper kwam er in de plaats van Verhoeven en zorgde voor rust achterin waardoor we alsnog kampioen werden??

Vermeer.. Cilissen is momenteel beter en terecht eerste keeper, maar met een tweede keeper als Vermeer mag iedereen in zijn handjes knijpen.. Ongeacht zijn prestaties de komende twee wedstrijden..
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 19:13 schreef remco k het volgende:
En welke keeper kwam er in de plaats van Verhoeven en zorgde voor rust achterin waardoor we alsnog kampioen werden??

Vermeer.. Cilissen is momenteel beter en terecht eerste keeper, maar met een tweede keeper als Vermeer mag iedereen in zijn handjes knijpen.. Ongeacht zijn prestaties de komende twee wedstrijden..
Absoluut.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 februari 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:

Niet helemaal ongeacht zijn prestatie komende 2 wedstrijden
hij moet er gewoon staan. Vermeer is wel een goede ald tweede keeper want
hij heeft kwaliteit zat..
remco k
 remco k - maandag 03 februari 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 19:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet helemaal ongeacht zijn prestatie komende 2 wedstrijden
hij moet er gewoon staan. Vermeer is wel een goede ald tweede keeper want
hij heeft kwaliteit zat..
! of twee wedstrijden bepalen voor mij niet of een speler wel of niet geschikt is.. En als ie slecht speelt en ons punten kost zal ik dat ook zeker aanhalen.. Maar dat zegt voor mij niets over zijn kwaliteiten.. Die heeft ie namelijk vorig seizoen en de ander half jaar daarvoor ook al laten zien te bezitten..
donny_black
 donny_black - maandag 03 februari 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Hoop dat jullie gelijk krijgen, maar ben echt bang dat we zondagavond 2de of 3de staan.
remco k
 remco k - maandag 03 februari 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 19:43 schreef donny_black het volgende:
Hoop dat jullie gelijk krijgen, maar ben echt bang dat we zondagavond 2de of 3de staan.
Ach ja, Cilissen heeft gister ook eigenlijk geen bal tegengehouden.. En het is ook niet zo dat alle tegengoals die Vermeer tegen gehad heeft zijn fouten zijn geweest... Deze jongen speelde begin van dit seizoen zelfs nog in het NL elftal.. Het is dus niet zo dat ie er echt niks van kan..
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 03 februari 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Ik denk dat je gelijk hebt, vermeer vind ik persoonlijk ajax onwaardig.
Deze keeper heeft ajax echt zoveel punten gekost...pfff
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 03 februari 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Pfff wat een stemmingmakerij zeg!!
Fijn zulke successupporters. Ooit was vermeer een held en nu staat hij ineens garant voor puntverlies.
Vermeer is een topkeeper!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 03 februari 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 20:57 schreef Inglourious bastard het volgende:
Fijn zulke successupporters. Ooit was vermeer een held en nu staat hij ineens garant voor puntverlies.
Wie zegt dat ik hem ooit een held heb gevonden waar lees jij dat!!!
oké jij vind het en topkeeper ik dus niet...
over stemming makerij gesproken...
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 03 februari 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:00 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik gezegd heb dat jij hem een held vindt
bully
 bully - maandag 03 februari 2014 - 21:03   quote  deeplink  
ben zeker geen voorstander van Vermeer.
ben ook van mening dat cilissen veel telaat eerste keeper is geworden.
maar denk dat hij voor ons een zeer geschikte tweede keeper is waar menig club jaloers op zal zijn.
die echt wel minder is dan cilissen maar om tezeggen dat het ons punten gaat kosten vind ik tever gaan.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 03 februari 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:00 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Maar wie de schoen past, reageert vaak als eerste;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2014 door Inglourious bastard --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 20:57 schreef Inglourious bastard het volgende:
Hehe, back again?
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 03 februari 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:08 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hehe, back again?
Haha afentoe ;)
Peterhs
 Peterhs - maandag 03 februari 2014 - 21:14   quote  deeplink  
Vermeer is een prima keeper. Wees blij dat je hem nog hebt staan als 2de keeper achter Cillessen. Komend seizoen zal je het waarschijnlijk moeten doen met die 3de keeper. Ik verwacht niet dat Vermeer langer blijft nu hij zijn plaats kwijt is.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 februari 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Belachelijk om er maar van uit te gaan dat we nu puntverlies gaan leiden omdat Cillissen nu toevallig twee wedstrijden mist vanwege een blessure.
Vermeer is WEL diegene geweest die in alle 3 de seizoenen ook en wel degelijk punten voor ons heeft gepakt en zeker niet alleen punten heeft verloren.
Elke eredivisieclub zou zo tekenen als ze een keeper als Vermeer zouden hebben.
Dat hij nu bij ons tweede keeper is heeft hij niet alleen aan zijn fouten te danken, maar zeker ook omdat Cillissen op dit moment heel goed keept, maar ook hij heeft mindere momenten in zijn spelhervattingen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 februari 2014 - 21:21   quote  deeplink  
oh ja, Wij Zijn Ajax, Wij Zijn De Beste!!!

Ook met Vermeer op doel!!!
jariheld
 jariheld - maandag 03 februari 2014 - 21:36   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik Cillessen wel een betere keeper maar het is erg kort door de bocht om te zeggen dat Vermeer nu puntenverlies zou betekenen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:09 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Haha afentoe ;)
Goedzo haha
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 03 februari 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Je mag best je voorkeur hebben en je mag ook best minder vertrouwen in een bepaalde speler hebben, maar hoe wij soms met onze spelers omgaan is zeer respectloos. Kijk naar blind hoe die werd uitgefloten in het begin.
Vermeer is nooit gaan zeuren, sterker nog, hij is keihard gaan trainen.
Straks maakt cillissen een keer een cruciale fout en is hij ook ineens ajax onwaardig.
Eeuwig zonde om echte ajacieden zo te laten vallen.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 03 februari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Goedzo haha
Zijn jullie gestopt met jullie eigen forum?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:42 schreef Inglourious bastard het volgende:
Je mag best je voorkeur hebben en je mag ook best minder vertrouwen in een bepaalde speler hebben, maar hoe wij soms met onze spelers omgaan is zeer respectloos. Kijk naar blind hoe die werd uitgefloten in het begin.
Straks maakt cillissen een keer een cruciale fout en is hij ook ineens ajax onwaardig.
En dat maakt ons Hollanders..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:44 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Zijn jullie gestopt met jullie eigen forum?
Jup. Al een tijdje hoor.
Veel ervan zitten nu gewoon weer hier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2014 door Hasjkoph --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 03 februari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
De meer had vorig jaar een belangrijk aandeel in het kampioenschap. Ik erger me kapot aan die mensen die hem nu ineens afbranden. Leer verdomme eerste eens verder te kijken. Natuurlijk is Cillessen in zijn doen nu een betere keeper. En ook als ging Vermeer in de beker niet vrij uit het is niet ineens een matige keeper.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2014 door Bobby1972 --
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 03 februari 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En dat maakt ons Hollanders..
Hahaha droogkloot ;-)
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 03 februari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jup. Al een tijdje hoor.
Veel ervan zitten nu gewoon weer hier.
Was een beetje stroef systeem he?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:49 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Was een beetje stroef systeem he?
Neuhh, viel mee, enige was dat 113 de tijd er niet meer voor had en dat het aantal bezoekers te klein was om vol te houden.

Dat laatste is op zich nog wel logisch aangezien bijvoorbeeld dit forum er ook lange tijd nodig heeft gehad. Maar in combinatie met het eerste en omdat men hier weer terugkwam zijn we opgehouden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 februari 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:54 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Neuhh, viel mee, enige was dat 113 de tijd er niet meer voor had en dat het aantal bezoekers te klein was om vol te houden.

Dat laatste is op zich nog wel logisch aangezien bijvoorbeeld dit forum er ook lange tijd nodig heeft gehad. Maar in combinatie met het eerste en omdat men hier weer terugkwam zijn we opgehouden.
Je vergeet dat we er ook niet meer voor wilde betalen...het was niet gratis gap
remco k
 remco k - maandag 03 februari 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 20:43 schreef verbrande harry het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt, vermeer vind ik persoonlijk ajax onwaardig.
Deze keeper heeft ajax echt zoveel punten gekost...pfff
Heeft er ook heel veel gepakt voor ons.. Het is een beetje alles of niets bij ons..

Denk namelijk dat we door zijn redding bij NEC uit op die bal van die grote spits uiteindelijk kampioen zijn geworden... Voor zover je er uberhaubt 1 ding voor kan aanwijzen..

Cilissen is nu gewoon terecht de eerste keeper hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar Vermeer is niet ineens een waardeloze keeper..

Alles of niets dus bij hem.. Laten we met zijn allen hopen en hem steunen twee hele goede wedstrijden te spelen..
remco k
 remco k - maandag 03 februari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is mij niet gevraagd, had het hele bedrag wel opgehoest..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 februari 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Is mij niet gevraagd, had het hele bedrag wel opgehoest..
Lul niet.....ga nu hier niet de bink over uithangen na 3x reclameren kwam je over de brug ouwe....ben niet achterlijk vriend
remco k
 remco k - maandag 03 februari 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul niet.....ga nu hier niet de bink over uithangen na 3x reclameren kwam je over de brug ouwe....ben niet achterlijk vriend
Flikker op joh mafkees, 113 heeft met de eerste keer inderdaad moeten herinneren, mensen vergeten nu eenmaal weleens wat.

Maar over het opheffen omdat er geen geld zou zijn geweest is met geen enkel woord gerept..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 februari 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Flikker op joh mafkees, 113 heeft met de eerste keer inderdaad moeten herinneren, mensen vergeten nu eenmaal weleens wat.

Maar over het opheffen omdat er geen geld zou zijn geweest is met geen enkel woord gerept..
Zeker wel....maar het is opgeheven omdat het een 'vriendenclubje' werd maar geld speelde (zeker bij mij) wel een rol
remco k
 remco k - maandag 03 februari 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zeker wel....maar het is opgeheven omdat het een 'vriendenclubje' werd maar geld speelde (zeker bij mij) wel een rol
Naar mij toe echt met geen woord over gesproken.. Dat het voor anderen een rol speelde begrijp ik best hoor..

Ik was in de veronderstelling dat we destijds enkel en alleen stopten om het "vriendenclubje" zoals je al zegt..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

True, klopt ook.
nora
 nora - maandag 03 februari 2014 - 23:44   quote  deeplink  
Zoals de sommige wel weten ben ik een Gillissen fan en geen Vermeer fan, maar dat hij een slechte keeper is gaat me ook weer te ver, dus ik heb nog wel vertrouwen in een goede afloop aankomende wedstrijden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 februari 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:

Zo is het Remco...gelukkig hebben we hem nog...hij heeft 3 titels gebracht...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 februari 2014 - 01:58   quote  deeplink  
quote:

Handjes knijpen? Ik denk eerder dat het weer ouderwets billenknijpen wordt bij voorzetten vanaf de flanken of corners. Dit is 1 van de zwakste punten van Vermeer en dat was in de wedstrijd tegen die kakkies ook weer goed duidelijk. 1 voordeel van dat billenknijpen is wel dat je een avondje niet naar de sportschool hoeft! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 februari 2014 - 01:58   quote  deeplink  
Hoeveel punten verlies? Hmmmmmm ik zal mijn glazen bol eens raadplegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2014 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 februari 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 01:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

........ 1 voordeel van dat billenknijpen is wel dat je een avondje niet naar de sportschool hoeft! ;-)
....en zo heeft elk nadeel , z'n voordeel ;-))
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 februari 2014 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 01:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoeveel punten verlies? Hmmmmmm ik zal mijn glazen bol eens raadplegen.
'gewoon' 2x winst!!
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 februari 2014 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 18:46 schreef Hasjkoph het volgende:
Hij was anders wel heel belangrijk in onze afgelopen 3 kampioenschappen.
Begin van het seizoen was het niet best, maar het is echt niet alsof hij ineens niet meer kan keepen.
Als je al zijn fouten daar tegenover zet dan valt het wel hoe belangrijk hij was
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 februari 2014 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 18:37 schreef donny_black het volgende:
Heb totaal geen vertrouwen in Vermeer, dat gaat donderdag & zondag wel degelijk punten kosten, misschien zelfs het kampioenschap. Doet me denken aan de laatste wedstrijden voor de 30ste titel, toen Jeroen Verhoeven op doel moest. FUCK MAN zo hoef je die 2 wedstrijden niet eens te kijken.
Grunn thuis en Zwolle uit die ook nog een hun twee beste spelers(Mokotjo,Lachmann) missen mag geen enkele manier een excuus zijn als je punten laat liggen omdat aan een keeper toe te wijzen want al maakt hij een blunder dan nog moet he als ajax zijnde dat kunnen rechtzetten.
Vermeer is nu eenmaal een rare stuiterbal in de goal. Een tegen een is er geen betere. Bij corners/vrije trappen en terugspeelballen is het een drama. Maar belangrijkste is dat hij geen rust uitstraalt en dat is dodelijk voor je verdediging
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 februari 2014 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2014 - 21:42 schreef Inglourious bastard het volgende:
Laten vallen?? Vermeer heeft voldoende kansen gehad en FdB heeft hem lang genoeg de hand boven het hoofd gehouden. De vergelijking met Blind gaat volledig mank wat Daley zie je wekelijk beter worden en Vermeer absoluut niet
nora
 nora - dinsdag 04 februari 2014 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 08:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Laten vallen?? Vermeer heeft voldoende kansen gehad en FdB heeft hem lang genoeg de hand boven het hoofd gehouden. De vergelijking met Blind gaat volledig mank wat Daley zie je wekelijk beter worden en Vermeer absoluut niet
Bij Blind kon je zien dat hij techniek had en alleen op de verkeerde plek stond, maar Vermeer mist namelijk de techniek van een goede keeper en zal dus nooit een topper worden maar als tweede keeper is hij niet de slechtste.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - dinsdag 04 februari 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 08:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus gaat de vergelijking niet mank!!
Allebei ajax helden, allebei harde werkers, allebei afgezeken.
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 04 februari 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Volgens mij zijn we met Vermeer de afgelopen drie seizoenen kampioen geworden, dus ik vind dit wel erg negatief. Tegen Grunn thuis maakt het niet zoveel uit aangezien we dan toch veel op hun helft spelen. Alleen tegen PEC uit kan het punten kosten omdat je dan meer hoge ballen kunt verwachten waar Vermeer minder in is. Maar PEC voetbalt op zich verzorgd, dus het zal wel meevallen. Als het punten kost hooguit twee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer voor Cillessen komende wedstrijden, puntenverlies dus, maar hoeveel ???

0.0094718