BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer voor Cillessen komende wedstrijden, puntenverlies dus, maar hoeveel ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 februari 2014 - 22:56   quote  deeplink  
Van der Hart lijkt me tweede keeper. Denk niet dat Bizot nog terugkomt.
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Van der Hart maakt op mij ook een prima indruk moet ik zeggen.
hippy
 hippy - vrijdag 07 februari 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Uh... waar baseer je dat dan op? Hij staat echt niet heel ver voor z'n goal hoor, en als hij verder naar achter had gestaan had hij net zo goed niet bij die bal gekund, maar had hij wel ruimte in de korte hoek geboden.

Positioneel daar ook prima volgens mij, maar hij verwachtte dat schot gewoon niet.
We hebben blijkbaar een meningsverschil...;))... Hier komen we niet uit kerel...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 februari 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:05 schreef hippy het volgende:

[..]

We hebben blijkbaar een meningsverschil...;))... Hier komen we niet uit kerel...
Misschien Vermeer vragen als scheidsrechter? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:05 schreef hippy het volgende:

[..]

Hahahaha Eide is het broertje van Remco
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 februari 2014 - 23:10   quote  deeplink  
Overigens even de discussie verleggen.

"Van Rhijn gaat ons punten kosten". Wie is het daar mee eens? Want die jongen blijft maar domme breedtepasses geven die uiteindelijk gevaar opleveren voor de tegenstander.
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha Eide is het broertje van Remco
Nou, ben toch een stuk meer gematigd dan Remco mag ik hopen... maar soms zet ik wel door, met name als ik van mening ben dat er een onterechte focus op bepaalde spelers wordt gelegd omdat ze niet populair zijn om wat voor reden dan ook.

Vermeer deed het gewoon prima tegen Groningen en toch vinden mensen het nodig allerlei dingen te roepen. Ik heb daar wel een mening over en dan ga ik liever eigenwijs in de onpopulaire hoek zitten dan dat ik (voor mijn gevoel) mee praat met de menigte.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

"Van Rhijn gaat ons punten kosten". Wie is het daar mee eens? Want die jongen blijft maar domme breedtepasses geven die uiteindelijk gevaar opleveren voor de tegenstander.
100% eens....en Veldtman ook
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, ben toch een stuk meer gematigd dan Remco mag ik hopen... maar soms zet ik wel door, met name als ik van mening ben dat er een onterechte focus op bepaalde spelers wordt gelegd omdat ze niet populair zijn om wat voor reden dan ook.

Vermeer deed het gewoon prima tegen Groningen en toch vinden mensen het nodig allerlei dingen te roepen. Ik heb daar wel een mening over en dan ga ik liever eigenwijs in de onpopulaire hoek zitten dan dat ik (voor mijn gevoel) mee praat met de menigte.
Was een geintje pik....Remco mag jouw schoenen niet eens strikken
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:

Van Rhijn... tja. Hij speelt verdedigend niet slecht en doet het aanvallend best weer prima de afgelopen weken. Maar hij doet in de opbouw soms rare dingen. Ligeon heeft mij trouwens geen moment overtuigd, oogt verdedigend zwakker dan Van Rhijn.

Ik denk dat Van Rhijn veel nonchalance uit z'n spel moet halen om echt te gaan slagen. Te veel foutjes... maar tegelijkertijd wel een van de betere Nederlandse rechtsback, zonder de foutjes dan.

Nonchalance, onvoorspelbaarheid en foutjes zijn natuurlijk wel een doodzonde in een verdediger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 februari 2014 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Van Rhijn... tja. Hij speelt verdedigend niet slecht en doet het aanvallend best weer prima de afgelopen weken. Maar hij doet in de opbouw soms rare dingen. Ligeon heeft mij trouwens geen moment overtuigd, oogt verdedigend zwakker dan Van Rhijn.

Ik denk dat Van Rhijn veel nonchalance uit z'n spel moet halen om echt te gaan slagen. Te veel foutjes... maar tegelijkertijd wel een van de betere Nederlandse rechtsback, zonder de foutjes dan.

Nonchalance, onvoorspelbaarheid en foutjes zijn natuurlijk wel een doodzonde in een verdediger.
van Rhijn is de achilleshiel van Ajax.....wat een drama is die gozer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 februari 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar we mogen toch eigenlijk al wat meer van Van Rhijn verwachten? Wat hij de afgelopen maanden op de mat legde was gewoon slecht te noemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 februari 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

van Rhijn is de achilleshiel van Ajax.....wat een drama is die gozer
Ben ik helemaal met je eens man. Ik erger me kapot aan hem. Veel te nonchalant en gewoonweg op dit moment niet goed genoeg voor hetgeen Ajax nastreeft.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Oja ff wat anders....die van Dijk mag van mij lekker bij Groningen blijven...opbokken
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 februari 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Vind van Rhijn idd de zwakste speler van de basiself van Ajax.
Zo vervelend dat we hem niet goed kunnen wisselen. Leek eerst heel goed, maar is afgelopen jaar ofzo alleen maar kut.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 februari 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Oja ff wat anders....die van Dijk mag van mij lekker bij Groningen blijven...opbokken
Van Dijk?
Je bedoelt niet toevallig Dijks van Heerenveen?
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens man. Ik erger me kapot aan hem. Veel te nonchalant en gewoonweg op dit moment niet goed genoeg voor hetgeen Ajax nastreeft.
En dat "te slecht" ben ik niet helemaal met je eens. Het zijn echt de nonchalante klotedingen in z'n opbouw die het verpesten want verder vind ik hem vrij redelijk op het moment. Niet goed, maar wel redelijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Van Dijk?
Je bedoelt niet toevallig Dijks van Heerenveen?
Yep...sorry
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 februari 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep...sorry
Maar niet laten terugkomen, omdat?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar niet laten terugkomen, omdat?
....hij vaak te laat is en te veel kaarten pakt
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 februari 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....hij vaak te laat is en te veel kaarten pakt
Maar dat kun je eruit halen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 februari 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:20 schreef Eide het volgende:

[..]

En dat "te slecht" ben ik niet helemaal met je eens. Het zijn echt de nonchalante klotedingen in z'n opbouw die het verpesten want verder vind ik hem vrij redelijk op het moment. Niet goed, maar wel redelijk.
Ik vind hem dus niet vrij redelijk, want door zijn nonchalance brengt hij andere spelers in gevaar. Het mag van geluk spreken dat het niet elke keer wordt afgestraft, maar we hadden toch gehoopt dat hij na de fout tegen Barcelona (rood voor Veltman) zijn ogen eens had geopend?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 februari 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:26 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar dat kun je eruit halen.
Weet ik niet Hasjkoph, dat had dan nu moeten gebeuren en niet als hij weer bij Ajax speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 februari 2014 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Ik vind Dijks niet verbetert eigenlijk. Lijkt ook niet of hij beter wordt op z'n zwakke punten zoals het koppen. Acht hem wel wat beter dan Riedewald op dit moment, maar Riedewald is 2 jaar jonger. Keuze lijkt me duidelijk in zo'n geval.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:28 schreef Eide het volgende:
Ik vind Dijks niet verbetert eigenlijk. Lijkt ook niet of hij beter wordt op z'n zwakke punten zoals het koppen. Acht hem wel wat beter dan Riedewald op dit moment, maar Riedewald is 2 jaar jonger. Keuze lijkt me duidelijk in zo'n geval.
Yep....Riedewald
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 februari 2014 - 23:33   quote  deeplink  
Dijks leek anders eerst een hele goede te worden. Ik volg hem niet op het moment, maar zou jammer zou zijn alsie stil staat in zn ontwikkeling.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:33 schreef Hasjkoph het volgende:
Dijks leek anders eerst een hele goede te worden. Ik volg hem niet op het moment, maar zou jammer zou zijn alsie stil staat in zn ontwikkeling.
Soms sta je stil in je ontwikkeling en dan heb je inspiratie nodig ........hahahaha vandaar dat ik jou die maffe sites stuur....ik hou je wel scherp ouwe
hippy
 hippy - zaterdag 08 februari 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik mag toch van mening zijn dat ik vermeer slechter vindt dan cillisen...
Heb er goede redenen voor genoemd imo... Dat jij het er niet mee eens ben is prima, maar ga me niet labellen als een of andere meeprater...
nora
 nora - zaterdag 08 februari 2014 - 00:49   quote  deeplink  
Het is gewoon een feit dat Vermeer techn/gewoon minder is als Cillissen, Vermeer zijn sterke punt is zijn reactie en zijn 1 tegen 1 situaties.Alleen maakt je dat geen top keeper, en Cillissen is een veel completere keeper en daar hoeven wij geen voorbeelden meer van te geven dat is al een jaar geleden door verschillende oud keepers aan gegeven helaas wachte Frankie erg lang met de wissel van de keeper.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 08 februari 2014 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Soms sta je stil in je ontwikkeling en dan heb je inspiratie nodig ........hahahaha vandaar dat ik jou die maffe sites stuur....ik hou je wel scherp ouwe
Hahahah sta ik stil in mijn ontwikkeling dan? ^^
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 00:00 schreef hippy het volgende:

[..]

Heb er goede redenen voor genoemd imo... Dat jij het er niet mee eens ben is prima, maar ga me niet labellen als een of andere meeprater...
Ach Hippy, soms moet je mensen laten lullen. Die denken dat ze het beter weten! ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 05:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 00:00 schreef hippy het volgende:

[..]

Nu ga je zomaar helemaal de bocht uit. Ik zeg nergens dat ik Vermeer beter vindt dan Cillissen. Ik zeg dat Vermeer tegen Groningen gewoon een prima pot keepte en dat de kritiek op die pot onterecht is. Waar jij nu Cillissen vandaan haalt is mij een raadsel gappie.

Ook zet ik jou niet weg als een meeprater, ik zeg dat IK niet zomaar meega een bepaalde richting in omdat de rest dat wel doet.

Niet zo defensief gap, nergens voor nodig. Als ik jou de indruk gaf dat ik je een meeloper vindt is dat zeker niet mijn bedoeling geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2014 door Eide --
VladPavlov
 VladPavlov - zaterdag 08 februari 2014 - 08:21   quote  deeplink  
Het is inderdaad jammer dat we spelers afvallen die ons 3 seizoenen het kampioenschap hebben gegeven. Nu is Cillissen gewoon wat beter dan Vermeer, maar vind ik Vermeer echt geen slechte keeper. Heeft ons de punten gegeven die we misschien niet eens verdient hadden gezien het wedstrijdbeeld van de 2e helft tegen Groningen. In de eerste helft hadden we dit al moeten afmaken.
Verder vind ik dat we met meer respect moeten praten over de spelers, natuurlijk mogen we kritiek hebben op spelers, maar om ze zo af te vallen dat ze puntenverlies opleveren?! Dat vind ik heel erg, iedere speler in het veld kan puntenverliers opleveren. Een spits die zijn kansen niet benut, een verdediger die een penalty weggeeft, etc etc. Nu ben ik zelf ook niet heilig want ik heb altijd wel kritiek op Sigi. Nu scoort ie ineens uit het niets, wat toepasselijk, dus levert hij punten op, maar zal hem niet de hemel in prijzen.
VladPavlov
 VladPavlov - zaterdag 08 februari 2014 - 08:26   quote  deeplink  
O ja en nog 1 ding:

''Don't worry, 'bout a thing....cause every little thing, 'sgonna be alright''.
(WZAWZDB, kampioen 2013 - 2014)
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zaterdag 08 februari 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:

Oh ja!! Kom op jongens, laten we nu van rhijn afzeiken. Zal ik ook vast een topic voor klaassen aanmaken? Die krijgt ook nog wel een mindere fase en gaat ajax veel punten kosten. Strik eromheen en snel verkopen!!

Ja ik ben sarcastisch;-)
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 11:03   quote  deeplink  
En toch is het wel een goed punt. Jonge spelers krijgen vrijwel altijd een terugval. Eriksen had dat, Fischer heeft dat nu, Klaassen en Veltman lijken ook wat minder te zijn dan voor de stop. Dat heb je met jonge spelers, die hebben gewoon moeite het hoge niveau continue vol te houden. Dat maakt het geen mindere voetballers maar je moet ze daar wel goed doorheen begeleiden.

Van Rhijn lijkt alleen maar niet uit die dip te komen en dat is zorgelijk. De kritiek op bijvoorbeeld Fischer doet mij daarentegen niet zo veel, althans, nu niet. Ja, hij moet minder egoistisch zijn maar het is gewoone en ontzettend goede voetballer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 08 februari 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 08:26 schreef VladPavlov het volgende:
O ja en nog 1 ding:

''Don't worry, 'bout a thing....cause every little thing, 'sgonna be alright''.
(WZAWZDB, kampioen 2013 - 2014)
Hahaha, ZIHENA!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 10:56 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Oh ja!! Kom op jongens, laten we nu van rhijn afzeiken. Zal ik ook vast een topic voor klaassen aanmaken? Die krijgt ook nog wel een mindere fase en gaat ajax veel punten kosten. Strik eromheen en snel verkopen!!

Ja ik ben sarcastisch;-)
Mindere fase? Volgens mij speelt Van Rhijn al een jaar RUK! Dus gewoon even je mondje houden als je niet wilt mee discussiƫren. Het was namelijk gewoon een vraagstelling aan anderen.
remco k
 remco k - zaterdag 08 februari 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 21:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsja natuurlijk houd hij 3 ballen maar duikt ook niet naar de bal die er in ging, teveel aan het coachen en te weinig zelf aan het keepen, ik denk dat de kwaliteiten van Cillesen en Vermeer even goed zijn in keepen maar omdat vermeer heel onzeker is in de lucht en heel onrustig is heeft dat een negatief effect op de verdediging. Cillesen zorgt ervoor dat de verdediging rustig blijft.
Te Weinig aan het keepen???

Wat een kul opmerking...

Die bal was voor hem onhoudbaar, soms weet een keeper dat en staat ie aan de grond genageld.. Overkomt ook de beste keepers van de wereld weleens..
remco k
 remco k - zaterdag 08 februari 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Die vrije trap die op de deklat valt? Vermeer stond ongeveer op de doellijn en moet bij de 1e paal staan vanwege de hoek waaruit die bal komt. Zie niet wat hij daar nu volgens jou fout doet.
Nee hij bedoelt die bal die naast gaat..
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zaterdag 08 februari 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mindere fase? Volgens mij speelt Van Rhijn al een jaar RUK! Dus gewoon even je mondje houden als je niet wilt mee discussiƫren. Het was namelijk gewoon een vraagstelling aan anderen.
Zeg vriend ik heb niet met jou geknikkerd hoor, met je mondje!
En als er door anderen niet op jouw posts gereageerd mag worden, dan moet je maar pb'en!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2014 door Inglourious bastard --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:03 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Zeg vriend ik heb niet met jou geknikkerd hoor, met je mondje!
En als er door anderen niet op jouw posts gereageerd mag worden, dan moet je maar pb'en!
Ach vriend, jij knikkert nog met je balletjes dus inderdaad mondje dicht.

En het was een vraagstelling en geen klagen, maar ik denk dat Van Rhijn er zelf voor gezorgd heeft dat er negatieve geluiden klinken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Morgen met Vermeer op doel maar even uitlopen op de achtervolgers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 20:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En het was een vraagstelling en geen klagen, maar ik denk dat Van Rhijn er zelf voor gezorgd heeft dat er negatieve geluiden klinken.
Oeps......een ban warrior
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zaterdag 08 februari 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 20:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt dit zegt al genoeg.
Maar excuses had niet door dat jij al een hele grote jongen bent hier.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 20:18 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Echt dit zegt al genoeg.
Maar excuses had niet door dat jij al een hele grote jongen bent hier.
En dat je dat maar even weet!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 20:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oeps......een ban warrior
Ach, bandewijn is toch nooit aanwezig! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 20:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet toch iedereen ;-)
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zaterdag 08 februari 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 20:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou het is heel duidelijk, oh grote forumgod!!
Ik zal uw tijd niet verder verdoen en me verder concentreren op de mensen die ook in de gewone wereld wat voorstellen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 20:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, bandewijn is toch nooit aanwezig! ;-)
Die heeft het gamen ontdekt denk ik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer voor Cillessen komende wedstrijden, puntenverlies dus, maar hoeveel ???

0.0100548