BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Grote kans op streep door RKC-uit en flinke gevolgen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 04 februari 2014 - 14:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Grote kans op streep door RKC-uit en flinke gevolgen (Supportersvereniging Ajax)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 16:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Salzburg dan maar uitschakelen, kan het om 19:45 :D
Maar ook gelijk een andere dag toch?
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 20:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar ook gelijk een andere dag toch?
Ja, op een woensdag, 13 dagen later, 3 dagen na Ajax - ADO.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 20:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, op een woensdag, 13 dagen later, 3 dagen na Ajax - ADO.
Das beter, laten we dan maar gelijk koppen met spijkers slaan. Uberhaupt sporen ze niet in Zeist met die aanvangstijdstippen. Alsof normale burgers die een seizoenskaart hebben niet moeten werken?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Die 3 april is trouwens wel een mooie dag. Laat maar staan! ;-)
maaktnietuit
 maaktnietuit - zondag 09 februari 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Die 3 april is trouwens wel een mooie dag. Laat maar staan! ;-)
Kwartfinale Europa League:
3 april en 10 april
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 februari 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 19:31 schreef maaktnietuit het volgende:

[..]

Kwartfinale Europa League:
3 april en 10 april
Ja duh, en als je mijn eerdere reacties had gelezen zag je dat ik fel tegenstander ben van deze wijziging.

Ik kwam er alleen achter dat ik die dag vrij ben, vandaar deze reactie! ;-)
maaktnietuit
 maaktnietuit - zondag 09 februari 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Dan nog:
Laat Ajax tegen RKC maar op een andere dag spelen, ik zie Ajax graag ver komen in de Europa League.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 februari 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 20:33 schreef maaktnietuit het volgende:
Dan nog:
Laat Ajax tegen RKC maar op een andere dag spelen, ik zie Ajax graag ver komen in de Europa League.
Ik ook hoor, misschien moet je eens door berichten heenlezen ipv het serieuze ervan te denken.
Eide
 Eide - donderdag 13 februari 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Duel tussen RKC Waalwijk en Ajax kan wellicht toch doorgang vinden

De wedstrijd tussen RKC Waalwijk en Ajax, die gepland staat op 23 maart, vindt wellicht toch doorgang. De gemeente Waalwijk doet er namelijk alles aan om het duel toch te kunnen spelen. Dat ondanks de nucleaire top, die op 24 en 25 maart wordt gehouden.

Volgens het Brabants Dagblad heeft de gemeente Waalwijk aan Ivo Opstelten, de minister van veiligheid en justitie, gevraagd om 25 ME'ers richting Waalwijk te sturen op 23 maart. Mocht dat lukken gaat Waalwijk zijn uiterste best doen het duel door te laten gaan.

De gemeente is in dat geval namelijk van plan om zelf zestig agenten te regelen. Waalwijk verwacht dat dat moet lukken, ondanks dat de nucleaire top 13.000 agenten nodig heeft.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 februari 2014 door Eide --
hippy
 hippy - vrijdag 14 februari 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Hebben we ook weer te danken aan een klein groepje randdebielen die zich niet kunnen gedragen...
hippy
 hippy - vrijdag 14 februari 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Het laatste bericht zou wel echt top zijn... Waalwijk de gekste...:))...;))...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 februari 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 21:26 schreef hippy het volgende:
Hebben we ook weer te danken aan een klein groepje randdebielen die zich niet kunnen gedragen...
Onzin, bij wedstrijden tussen RKC en Ajax is al jaren niets aan de hand.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 16 februari 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 19:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik woon er 10 minuten vandaan ouwe.....kan dus zomaar omslaan
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 19:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het heeft te maken met risico classificaties. Afhankelijk van de classificatie vragen de clubs om een bepaald aantal agenten als steun in een ratio die bepaald wordt op een X aantal agenten per duizend fans. Als de politie niet aan dat steunverzoek kan of wil voldoen is het aan de burgemeester op te bepalen wat er gebeurt en de meesten gaan op veilig en verbieden dan en wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 februari 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Het heeft te maken met risico classificaties. Afhankelijk van de classificatie vragen de clubs om een bepaald aantal agenten als steun in een ratio die bepaald wordt op een X aantal agenten per duizend fans. Als de politie niet aan dat steunverzoek kan of wil voldoen is het aan de burgemeester op te bepalen wat er gebeurt en de meesten gaan op veilig en verbieden dan en wedstrijd.
Ik weet heel goed hoe het werkt Eide. Uitleg was dus overbodig, maar toch bedankt.
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 18:47   quote  deeplink  
RKC en Ajax krijgen kwartiertje dispensatie van Uefa

De definitieve aftraptijd van RKC Waalwijk - Ajax is bekend en het blijft een beetje schrikken. De KNVB meldt dat 18.45 uur aftrappen op woensdag 2 april het maximaal haalbare is. De Uefa komt de Nederlandse voetbalfans een kwartiertje tegemoet.

Het uitduel met RKC stond in eerste instantie gepland voor eind maart, maar kan niet doorgaan vanwege de nucleaire top in Den Haag. Er is dan geen politie beschikbaar. De oorspronkelijke inhaaldatum van donderdag 3 april is een speeldatum van de Europa League en dat bracht ook allerlei moeilijkheden met zich mee.

De kans bestaat nog altijd dat een Russische club vanwege het verschil in tijdzones om 18.00 uur onze tijd moet spelen. En de Uefa staat niet toe dat wedstrijden in nationale competities live op televisie worden uitgezonden als diezelfde avond EL wordt gespeeld. Daarom stond RKC - Ajax eerst om 15.45 uur gepland.

Competitieduels moeten een halfuur voor aanvang van de Champions League of Europa League zijn 'uitgespeeld'. De geste van de Uefa is dat van dit halfuur een kwartiertje is gemaakt. Voor Ajax is het verder fijn dat RKC-uit naar de woensdag is verplaatst en tegelijk met de overige wedstrijden vroeg in de avond wordt ingehaald. Fox wil namelijk alles live uitzenden en heeft slechts drie kanalen voor vijf wedstrijden. Niet alle inhaalduels worden dus live getoond. Over de commerciƫle insteek bij RKC - Ajax schreven we eerder dit stukje tekst.

De KNVB treft in deze overigens geen enkele blaam. Sterker nog, de voetbalbond had in de zomer van 2013 juist al ingespeeld op de nucleaire top in Den Haag. De overheid stelde toen voor: geen wedstrijden in de Randstad en geen risicowedstrijden omdat er ontzettend veel politie op de been moet zijn in Den Haag, vanwege die nucleaire top. Daaraan voldeed de KNVB, maar de gemeente Waalwijk verbood RKC - Ajax alsnog.

RKC is blij dat er een streep staat door 's middags foebele, maar had nog liever de originele datum van zaterdag 22 maart aangehouden. Gelukkig een beter tijdstip, helaas niet in het weekeinde. Overheden laten het afweten op een groepje ME, twittert RKC's algemeen directeur Remco Oversier. KNVB, Eredivisie CV en Uefa denken gelukkig wel mee.

Nog een keer voor de duidelijkheid: RKC - Ajax mag in de agenda voor woensdag 2 april, aftrap om 18.45 uur!

Ajaxlife.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 maart 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Echt een kuttijdstip, maar ok we moeten het ermee doen!
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Altijd beter als die 15:45 tijd van eerst :) 18:45 kan je in ieder geval thuis zijn en al je de wedstrijd gaat bezoeken heb je na einde werk ten minste de tijd om er naar toe te gaan, mits er weer geen combi wordt afgekondigd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Grote kans op streep door RKC-uit en flinke gevolgen

0.0105490