|
|
hippy
|
|
|
Ik heb pas nog gezegd dat siggi belangerijk zou zijn voor ons...:)))... Toch leuk als je gelijk krijgt...;))... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2014 - 22:35 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Toch vind ik het vreemd dat hij Poulsen inbrengt bij een 1-1 stand. Groningen aantal keer de lat geraakt. Komen heeeeeel erg goed weg. zondag wordt ook zwaar Volgens mij hebben wij zelf ook vaak genoeg paal of lat geraakt? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Zwolle wint, Ajax wint... wat een avond!
Lekker goaltje Sigthorsson ook, gewoon 1e spits! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: quote: Hehehehehehe en dan zorgen deze 2 nog voor de winst ook! Whahahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2014 - 22:35 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Toch vind ik het vreemd dat hij Poulsen inbrengt bij een 1-1 stand. Groningen aantal keer de lat geraakt. Komen heeeeeel erg goed weg. zondag wordt ook zwaar Ja goed, Ajax 1e helft paal, bal de doellijn en Bojan bijna dus... ik neem overigens aan dat de wissel van Poulsen werd ingegeven doordat Riedewald geen moment overtuigde. Vond hem de 1e helft iig slapjes en heel traag in de voortzetting van de bal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax speelde met zijn kop in de kont.....harrakiri voetbal....veel ballen breed en terug van het komt wel.....bijna liepen ze in het mes....kutzooi |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik hoor net van Arno Vermeulen dat Bojan geen hand op z'n borst kreeg en geduwd werd maar dat de verdediger Bojan licht op het bovenbeen raakt. Gevalletje specsavers wat mij betreft. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gestopt met lezen....is anti Ajax |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit soort wedstrijden hoef ik niet teveel. Je zit je meer te ergeren dan dat je kunt genieten. En ja Ajax komt vandaag heel goed weg. Wat je de Boer mag verwijten is dat hij Siem de Jong opstelde. Hij heeft veel te weinig spelritme, gun die man meer tijd. Bojan speelde kwa drive en dreiging prima. Fischer heeft zijn kansen voorlopig wel verspeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Whahaha, ja behoorlijk. Is ook altijd zo vrolijk op zondag bij Studio Voetbal. Wat een idioot. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Hij denkt dat hij verstand van voetbal heeft, maar dat heeft hij niet. Adriaanse is daar de meester!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2014 - 22:45 schreef Oceanu het volgende:Ik hoor net van Arno Vermeulen dat Bojan geen hand op z'n borst kreeg en geduwd werd maar dat de verdediger Bojan licht op het bovenbeen raakt. Gevalletje specsavers wat mij betreft. Dat was op tv ook wel prima te zien hoor. Bothegin was te laat en zet z'n been hoog in en raakt Bojan heel lichtjes en Bojan liet zich meteen vallen. Hele onbenullige inzet van die verdediger en hoewel hij met de voet het bovenbeen van Bojan licht toucheerde denk ik niet dat er veel andere scheidsrechters waren geweest die em hadden gegeven. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zo de 3 punten zijn weer binnen!! Wedstrijd snel vergeten en op naar Zwolle en ook daar 3 punten pakken!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
en Sigtorson toch weer ontzettend belangrijk met zijn doelpunt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt. Maar laat ik het anders zeggen.... ik hield me hart vast. Tegenwoordig winnen we dit soort potjes toch. Snap je? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2014 - 22:36 schreef Eide het volgende:Heb de 2e helft via de radio moeten volgen. Wat een knurft die commentator. De radio is duidelijk niets beter dan de TV. Wie was commentator? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Mannen effe serieus wat een tranen trekker was deze wedstrijd zeg... Dit is echt het slechtste wat ik dit seizoen heb gezien:-( |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 00:25 schreef verbrande harry het volgende:Mannen effe serieus wat een tranen trekker was deze wedstrijd zeg... Dit is echt het slechtste wat ik dit seizoen heb gezien:-( Ik heb ze nog erger gezien hoor;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 00:25 schreef verbrande harry het volgende:Mannen effe serieus wat een tranen trekker was deze wedstrijd zeg... Dit is echt het slechtste wat ik dit seizoen heb gezien:-( Vond het wel een boeiende pot vooral voor de neutrale kijker.. Voor ons was het minder maar de wedstrijd tegen utrecht vond ik minstens zo slecht. De kampioen wint ook zijn mindere wedstrijden al moet het geen gewoonte worden de slechte wedstrijden dan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik vond dat we af en toe Groningen helemaal wegspeelden. Dat we daarna in de problemen komt dan puur omdat wij niet scoren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Andy Houtkamp. Was even vergeten dat de eerste helft eenrichtingsverkeer was en dat Ajax de 2e helft ook kansen kreeg... maar volgens deze meneer had Ajax nauwelijks kansen gehad... tja. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 00:25 schreef verbrande harry het volgende:Mannen effe serieus wat een tranen trekker was deze wedstrijd zeg... Dit is echt het slechtste wat ik dit seizoen heb gezien:-( Nee hoor, dat was PSV uit. Niets dat Ajax dit seizoen nog gaat doen gaat aan die wedstrijd tippen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat kunnen we allemaal toch ONGELOOFLIJK zeuren!!
Ik kan me nog een wedstrijd herrinneren tegen sparta in de ArenA: 0-0, legio kansen, maar er ging geen bal in de goal, dat kostte ons toen het kampioenschap! Nu winnen we ook onze slechte westrijden, staan we bovenaan met 1 verliespunt minder dan twente, die ook nog naar Grönn. moeten om in te halen en 5 punten op vitesse, 7 op feyenoord.
Wij doen het alleen maar goed als we alle wedstrijden heel ruim winnen, met oogstrelend voetbal en de nul houden....
mannen kom op!
WZAWZDB, ZIHENA!!! (ook als we niet goed spelen!!!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 februari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe ik ben voor 2 dagen weer even stil! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vond Kostic de beste speler van het veld....halen die vent...die gaat in een later stadium geld opleveren... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 17:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:Vond Kostic de beste speler van het veld....halen die vent...die gaat in een later stadium geld opleveren... Jackie. Dat zeg ik al maanden lang, maar blijkbaar heeft niemand mij daar serieus in genomen. Kreeg geen enkele reactie hierop. En dat is niet de enige keer. Het gaat mij echt niet om het gelijk hebben hoor. Het is gewoon een kwestie van inzicht. Daarom kom ik niet zoveel meer op het forum. Ook omdat er teveel onzin wordt geluld. Het gaat soms helemaal nergens meer over. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 17:53 schreef hjf het volgende:[..] Jackie. Dat zeg ik al maanden lang, maar blijkbaar heeft niemand mij daar serieus in genomen. Kreeg geen enkele reactie hierop. En dat is niet de enige keer. Het gaat mij echt niet om het gelijk hebben hoor. Het is gewoon een kwestie van inzicht. Daarom kom ik niet zoveel meer op het forum. Ook omdat er teveel onzin wordt geluld. Het gaat soms helemaal nergens meer over. Heb zijn naam ook al een paar x gemeld....maar omdat Ajax zich richt op de nog jongere spelers die goedkoper zijn en voor de langere termijn...roep ik wat minder...was zelf stevig geïnteresseerd in van Ginkel...ook Zivkovic en Chery van Groningen zijn grote talenten.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er zijn zoveel spelers die interessant zouden kunnen zijn voor Ajax.. Echter hebben we een goede selectie, hebben we veel talent.. Niet iedere goede speler kan maarzo even gehaald worden.
En wederom vergeet men even het verschil in spelen met 40 meter voor je neus, of met 5 meter voor je neus..
Daarnaast ook heel veel hele slechte wedstrijden gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Jong was gister trouwens uitermate zwak, ook in zijn loopwerk waar hij normaal echt in uitblinkt.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 18:31 schreef remco k het volgende:Er zijn zoveel spelers die interessant zouden kunnen zijn voor Ajax.. Echter hebben we een goede selectie, hebben we veel talent.. Niet iedere goede speler kan maarzo even gehaald worden. En wederom vergeet men even het verschil in spelen met 40 meter voor je neus, of met 5 meter voor je neus.. Daarnaast ook heel veel hele slechte wedstrijden gespeeld.. In de thuiswedstrijden van Groningen heeft Kostic ook niet meer dan 5 meter ruimte, omdat zij thuis een compleet andere speelstijl hebben dan in de uitwedstrijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 19:53 schreef hjf het volgende:[..] In de thuiswedstrijden van Groningen heeft Kostic ook niet meer dan 5 meter ruimte, omdat zij thuis een compleet andere speelstijl hebben dan in de uitwedstrijden. Ach kom toch op man.. Groningen speelt thuis niet met 70% balbezit op de helft van de tegenstander tegen de 16 aan.. Die spelen uberhaubt geen dominant voetbal.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Arno 'Anti Ajax' Vermeulen.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 17:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:Vond Kostic de beste speler van het veld....halen die vent...die gaat in een later stadium geld opleveren... Ja dat dachten we van Narsingh, Matavz, sulejmani, maher ook.. Drama zijn ze op dit moment, niks kwaliteit.. Of toch wel? Ze hebben de kwaliteit maar wat remco zegt je hebt als speler van heerenveen of groningen veeel meer ruimte en meer tijd om na te denken.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 18:31 schreef remco k het volgende:Er zijn zoveel spelers die interessant zouden kunnen zijn voor Ajax.. Echter hebben we een goede selectie, hebben we veel talent.. Niet iedere goede speler kan maarzo even gehaald worden. En wederom vergeet men even het verschil in spelen met 40 meter voor je neus, of met 5 meter voor je neus.. Daarnaast ook heel veel hele slechte wedstrijden gespeeld.. Hier zijn wij het over eens! Echt waarom al dat kopen, kopen en kopen.. Het levert je maar weinig op. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 18:38 schreef remco k het volgende:De Jong was gister trouwens uitermate zwak, ook in zijn loopwerk waar hij normaal echt in uitblinkt.. Jup, drama was t.. Ook niet met kaatsen enzo |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Totaal uit vorm die siempie... Kan beter een paar keer invallen dunkt mij.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik blijf voorstander van Zivkovic halen. Groeibrijantje. Als je iemand wil halen die in de toekomst voor de hoofdprijs weg kan... die vent. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:07 schreef Eide het volgende:Ik blijf voorstander van Zivkovic halen. Groeibrijantje. Als je iemand wil halen die in de toekomst voor de hoofdprijs weg kan... die vent. Zullen ze wel weer de hoofdprijs voor vragen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax koopt voorlopig helemaal niks nada nakkes |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik denk ook wel dat FdB daar gelijk in heeft. Hij heeft nu eenmaal alle posities dubbel bezet. Ajax heeft, Jong Ajax en de A1 meegenomen, een hele ruime selectie en een aankoop moet er dan dus wel echt een directe versterking voor de 1e 11 zijn.
Ik denk niet dat daar nu zo heel veel opties voor waren als ik eerlijk ben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:41 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk ook wel dat FdB daar gelijk in heeft. Hij heeft nu eenmaal alle posities dubbel bezet. Ajax heeft, Jong Ajax en de A1 meegenomen, een hele ruime selectie en een aankoop moet er dan dus wel echt een directe versterking voor de 1e 11 zijn. Ik denk niet dat daar nu zo heel veel opties voor waren als ik eerlijk ben. Plus dat Ajax zeker in de eredivisie overal de hoofdprijs moet betalen...... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 21:58 schreef freakie het volgende:[..] Hier zijn wij het over eens! Echt waarom al dat kopen, kopen en kopen.. Het levert je maar weinig op. Omdat de voorhoede kut is...vindt jij onze voorhoede super dan ? Het is dat we de Boer hebben.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:07 schreef Eide het volgende:Ik blijf voorstander van Zivkovic halen. Groeibrijantje. Als je iemand wil halen die in de toekomst voor de hoofdprijs weg kan... die vent. Juist jij ziet het Eide...die Zivkovic komt er zeker wel... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:41 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk ook wel dat FdB daar gelijk in heeft. Hij heeft nu eenmaal alle posities dubbel bezet. Ajax heeft, Jong Ajax en de A1 meegenomen, een hele ruime selectie en een aankoop moet er dan dus wel echt een directe versterking voor de 1e 11 zijn. Ik denk niet dat daar nu zo heel veel opties voor waren als ik eerlijk ben. Nee want er loopt te weinig kwaliteit voor in....en dat weet jij ook!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Er loopt zat kwaliteit, het komt er alleen niet uit. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gaat er ook niet uitkomen....sjakie heeft gelijk |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En juist als je dan een speler erbij haalt helpt dat niet echt een andere die wel het talent heeft, maar niet de vorm. |
|
|
|