BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (donderdag 6 februari 2014, 20:45): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 februari 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:23 schreef Hasjkoph het volgende:
En juist als je dan een speler erbij haalt helpt dat niet echt een andere die wel het talent heeft, maar niet de vorm.
Eens en er zal ook niks komen....Ajax wil van de beurs af en het beheer over de Arena....daarom potten ze.....althans dat denk ik
hippy
 hippy - zaterdag 08 februari 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist jij ziet het Eide...die Zivkovic komt er zeker wel...
Als siggi die ballen eens goed voor krijgt hebben we al een superspits... Siggi is mijn held...
nora
 nora - zaterdag 08 februari 2014 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 17:53 schreef hjf het volgende:

[..]

Jackie. Dat zeg ik al maanden lang, maar blijkbaar heeft niemand mij daar serieus in genomen. Kreeg geen enkele reactie hierop. En dat is niet de enige keer. Het gaat mij echt niet om het gelijk hebben hoor. Het is gewoon een kwestie van inzicht. Daarom kom ik niet zoveel meer op het forum. Ook omdat er teveel onzin wordt geluld. Het gaat soms helemaal nergens meer over.
Tja ik zou de man wel eens willen zien in de kleine ruimte met 7 backs om hem heen ik twijfel of hij dan ook zo gevaarlijk is.????? ik ben niet overtuigd.
nora
 nora - zaterdag 08 februari 2014 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 21:57 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat dachten we van Narsingh, Matavz, sulejmani, maher ook.. Drama zijn ze op dit moment, niks kwaliteit.. Of toch wel? Ze hebben de kwaliteit maar wat remco zegt je hebt als speler van heerenveen of groningen veeel meer ruimte en meer tijd om na te denken..
Van al die namen die jij opnoemt is Narsingh een echte topper voor Ajax.
nora
 nora - zaterdag 08 februari 2014 - 00:44   quote  deeplink  
Kijk effe hoe Narsingh spelers uitspeelt binnen de 16 en nog een perfecte voorzet geeft, hij is de enige buitenspeler die een bal op de stropdas van de spits legt.
remco k
 remco k - zaterdag 08 februari 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat de voorhoede kut is...vindt jij onze voorhoede super dan ? Het is dat we de Boer hebben....
Onze voorhoede zou bij iedere andere ploeg in Nl uitblinken en per persoon minimaal 15 goals maken..

Geen enkele ploeg speelt zover op de helft van de tegenstander. Tegen Twente en Vitesse durven ploegen wel te voetballen, tegen Ajax graaft iedere andere ploeg zich in.. Tot nu toe heeft in NL alleen Zwolle tegen Ajax vol gas vooruit gespeeld, en PSV in Eindhoven de tweede helft pas na de 1-0..

MAW komt het wederom terug op spelen in de kleine ruimte..
remco k
 remco k - zaterdag 08 februari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 00:44 schreef nora het volgende:
Kijk effe hoe Narsingh spelers uitspeelt binnen de 16 en nog een perfecte voorzet geeft, hij is de enige buitenspeler die een bal op de stropdas van de spits legt.
Ook bij hem ben ik het niet eens over zijn kwaliteiten in de kleine ruimte, al is hij er wel beter in dan een aantal anderen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (donderdag 6 februari 2014, 20:45): 2 - 1

0.0125870