|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik begreep het..:-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 13:24 schreef nora het volgende:Alles draait om de kansen benutten als je afgelopen wedstrijden mensen zelfs de keeper nog willen omspelen inplaats om gewoon die bal er in te schieten dan heb je het tegen elke ploeg moeilijk, en ik ga voor Siggi want de rest wat in de voorhoede loopt buiten Schone is qua scooren bagger incluis mister nobody Siem. Als je De Jong mr nobody durft te noemen en het liefst iemand in de spits wilt die op de meeste punten te beperkt is voor Ajax, begrijp je er in mijn ogen weinig tot niets van. De Jong heeft weinig wedstrijdritme. Die moet gewoon lekker blijven staan, komt wel goed. Zoals voorgaande jaren Ajax beter was als hij speelde. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Lekker hoor Klaassen snoeihard ingekopt!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Lekkerrrrr... en nu doorpakken!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Haha vol in z'n ballen geschoten. Lijkt me pijnlijk :) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Laten we trouwens niet vergeten dat we in ons "prachtige" uitschirt spelen...... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat een topper is die de Jong toch |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
dit had 0-2 moeten zijn... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
o heerlijk prachtig overgeschoten Siem wat geniet ik toch van je |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Oei oei dat had de 0-2 moeten zijn:-( |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: NIet zo veel sarcasme in je bericht zetten nog..... geef hem even de tijd, rkeeg Sigthorson tenslotte ook..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Siempie zit niet echt lekker in z'n vel tot nog toe.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Siempie siempie kom op jonguh |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Waarom heen sarcasme ik denk aan Ajax en de pot had al binnen kunnen zijn met een echte spits |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Heet de jouwe siem..???...:)))).... |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Hopelijk drie maal scheepsrecht voor Siem..de volgende kans gaat er wel in |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Je bedoelt Sigthorsson die em tegen NEC voor een leeg doel naast schoot ? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: neee joh, want die gaat er nooit naast ;-)) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Jezus.. Het gebeurt weer.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Wat staan we toch weer te slapen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Dat heeft de Jong al 3x gedaan en kijk wat er gebeurd |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Niet te geloven idd. Ipv doordrukken geven we Zwolle weer hoop op een resultaat |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: En dat ligt aan De Jong ? Wil er alleen maar mee aangeven dat dat iedere spits gebeurt. De Jong is beweeglijker en balvaster dan Sigthorsson en dat is erg belangrijk in ons spelletje |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Met een overwinning sla je een gat naar de concurentie..... Het lijkt wel of ze dat niet willen...... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zeg: Fischer op links en Sigthorson in de punt!! |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone 1 vrije trap goed, verder niets, Fischer op links, Bojan op rechts de Jong op 9 tot de 60e minuut, daarna Siggie, en Duarte voor Serrero. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Bojan steeds voor eigen succes pff en de Jong niet scherp |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Wat maken we het ons zelf weer onnodig moeilijk |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Jeezum waar zit ik naar te kijken...:))... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Bojan is tot nu toe op links echt niets beter dan Fischer! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Eens, maar ook niet slechter...:)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is logisch dat een speler voor zichzelf gaat als er niemand vrij komt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan Ajax nou godverdomme nooit eens een keer de kansen afmaken waardoor je niet steeds dit gezeik krijgt..... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Yep...we zijn het eens kerel...hou eens op...;)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind vandaag de eerste helft met name Schone heel slecht spelen in de aanval. Kan een keer gebeuren, maar ik denk dat het beter is hem er juist uit te halen, Bojan naar rechts en Fischer op links.. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Grote kans Veltman pfff. Dit moet toch tweede helft goed gaan komen. Kan me niet voorstellen dat we hier punten laten liggen. Das zo niet nodig pffff |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bojan drama....heel Ajax speelt als ouwe wijven op Klaassen na |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 15:18 schreef jariheld het volgende:Grote kans Veltman pfff. Dit moet toch tweede helft goed gaan komen. Kan me niet voorstellen dat we hier punten laten liggen. Das zo niet nodig pffff toch ben ik er bang voor.. Zwolle zal er nog een paar keer erg scherp uit gaan komen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 15:18 schreef jariheld het volgende:Grote kans Veltman pfff. Dit moet toch tweede helft goed gaan komen. Kan me niet voorstellen dat we hier punten laten liggen. Das zo niet nodig pffff Nee man deze winnen we.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 15:18 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind vandaag de eerste helft met name Schone heel slecht spelen in de aanval. Kan een keer gebeuren, maar ik denk dat het beter is hem er juist uit te halen, Bojan naar rechts en Fischer op links.. Schone laten staan voorlopig vanwege zijn traptechniek!! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
t is weer zover daar gaan we weer pffffffffff |
|
|
|