|
|
Eide
|
|
|
Het lijkt wel weer Groningen. 3-0 voor moeten staan, kansen niet afmaken en de 1-1 om de oren krijgen. Pffff |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 15:10 schreef Oceanu het volgende:[..] En dat ligt aan De Jong ? Wil er alleen maar mee aangeven dat dat iedere spits gebeurt. De Jong is beweeglijker en balvaster dan Sigthorsson en dat is erg belangrijk in ons spelletje Misschien moet je een bril opzetten de Jong balvast mijn god hij verliest alles |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Denk ik ook. Ze hebben best veel snelheid. Maar zonde dat we nooit eens met 2-0 gaan rusten en op save kunnen spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Verder heeft ie nog niets goed gedaan, ik denk niet dat het verstandig is enkel om die reden iemand te laten staan.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ja er moet ff meer pit in |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou dat ie niet helemaal waar, leed een paar keer te makkelijk balverlies, maar had ook een paar goede momenten aan de bal.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Precies zoals de wedstrijd tegen Groningen. Wat een zaad wedstrijd tot nog toe. Wanneer staan we met rust gewoon weer eens een nulletje of 3 a 4 voor? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Enkel Klaassen strijd voor de bal. De overigen een snipperdag?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Pfff hij de bal aan moeten nemen met links... Hij had alle tijd |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Al met al er zal toch wat harderr gewerkt moeten worden alleen Davy zie ik dat doen en ik hoop dat er eindelijk eens iemand die kansen gaat benutten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Siem moet het vizier op scherp krijgen maar speelt verder niet slecht. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Omg pfff haal Siem er maar uit hoor en Siggi erin. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit zou heel dom puntverlies zijn. Zit echt helemaal niets in |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De goal wil maar niet vallen. Wanneer gaat Aja het zichzelf makkelijk maken en de kansen afmaken. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Siggi en duarte voor siem en serero |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En ook Siem de Jong, ondanks hij voortdurend geblesseerd is geweest is werkelijk een groot drama. Voegt het hele seizoen al niks toe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 15:50 schreef Eide het volgende:De goal wil maar niet vallen. Wanneer gaat Aja het zichzelf makkelijk maken en de kansen afmaken. als we dat al veel eerder hadden gedaan, zouden we al bijna kampioen geweest zijn.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 15:50 schreef Eide het volgende:De goal wil maar niet vallen. Wanneer gaat Aja het zichzelf makkelijk maken en de kansen afmaken. En daarom hebben wij het elke keer zo lastig. We kunnen gewoon niet scoren. I.p.v met rust eens 2-0 voor te staan gaat het altijd fout |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 15:51 schreef Loetje het volgende:[..] En daarom hebben wij het elke keer zo lastig. We kunnen gewoon niet scoren. I.p.v met rust eens 2-0 voor te staan gaat het altijd fout Tempo ligt ook veels te laag... Dit is te makkelijk te verdedigen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt. Het is echt hopeloos. Sorry maar ik geniet ook zelden van ons spel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Komen we goed weg paal dan lat pfff |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
paal, lat, hoeveel mazzel kunnen we nog hebben..... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Hopelijk zijn we nu wakker |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Veltman Veltman hoe kun je met je verkeerde been een pass door het midden willen geven. Ongelofelijk. Overigens zijn de backs weer dramatisch. Grijpen amper in om de bal te krijgen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zwolle heeft meer op doel geschoten dan wij..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit kan niet goed blijven gaan. Dit resulteert een keer in een nederlaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Iedereen schiet meer dan wij. Wij hebben 80% balbezit maar spelen net zo lang over tot we de bal kwijt zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is Serero slecht zeg! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Sigthorson.... Kom op man, maak je zelf weer tot matchwinner!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Het is exact dezelfde pot als tegen Groningen. Eerste half uur veel en veel beter en had 3-0 moeten staan. Na ongeveer een half uur een tegengoal en een tweede helft waarin er amper nog wat gecreƫerd wordt. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom kennen wij geen stotoffensief? Ik heb niet het gevoel dat de 1-2 op komst is |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En iedereen staat stil... |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou ik geloof dr niet meer in |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik geloof er altijd in maar wat een draak van een wedstrijd weer. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik haat het om naar dit spel te kijken. Wordt ook geen seconde beter |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat een drama voetbal ze verdienen niet eens te winnen er is een man moe Davy de rest kutttt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
hippy