BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zwolle - Ajax (zondag 9 februari 2014, 14:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 09 februari 2014 - 16:15   quote  deeplink  
Zwolle is gewoonweg beter
jodocus
 jodocus - zondag 09 februari 2014 - 16:16   quote  deeplink  
over en uit , weer een gemiste kans
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Power, passie en de wil om te winnen. Drie belangrijkste dingen van voetbal en we hebben ze vandaag alle drie niet.
Collectieve wanvertoning
Siem blijkt toch weer echt een zeer beperkte speler te zijn want had in de eerste helft twee keer moeten scoren en dan zijn aannames... mijn god wat zijn die dramatisch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door Brandje --
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Ajax in de tweede helft slechts 1 kans gehad.. Wat een stelletje droeftoeters..
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2014 - 16:17   quote  deeplink  
De invalbeurten van alle drie zijn veelzeggend.. Als reserve invallen zonder strijd..
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:16 schreef remco k het volgende:
Ajax in de tweede helft slechts 1 kans gehad.. Wat een stelletje droeftoeters..
Met de rust staat een normaal ajax met 1-5/1-6 voor
hippy
 hippy - zondag 09 februari 2014 - 16:18   quote  deeplink  
Gestrekt been mag wel
Loetje
 Loetje - zondag 09 februari 2014 - 16:18   quote  deeplink  
Duarte valt ook dramatisch in. Echt dom puntverlies. Hadden gewoon 10 punten kunnen los staan.
ik zie ons ook geen kampioen worden
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:18 schreef Loetje het volgende:
Duarte valt ook dramatisch in. Echt dom puntverlies. Hadden gewoon 10 punten kunnen los staan.
ik zie ons ook geen kampioen worden
Begin de mensen die riepen om een goede spits toch langzamerhand gelijk te geven. We missen in zulke wedstrijden een type Toornstra/Gudelj. Het is allemaal zo gezapig en leunend op het voetbal
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met de rust staat een normaal ajax met 1-5/1-6 voor
Alles valt of staat altijd met strijd en passie, en dat heeft zoals sommigen hier denken helemaal niets met hard voetbal te maken..

Maar net zo erg is gewoon het afmaken van je eerste kansen.. Zeker 4 kansen en je maakt er maar 1..
hippy
 hippy - zondag 09 februari 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Wat een stumperts
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Begin de mensen die riepen om een goede spits toch langzamerhand gelijk te geven. We missen in zulke wedstrijden een type Toornstra/Gudelj. Het is allemaal zo gezapig en leunend op het voetbal
Nee man, daar ligt het niet aan.. het zit hem in de wil om te winnen en de strijd en passie die daarbij hoort..

Daarnaast momenteel een voorhoede die absoluut niet rendeert..
hippy
 hippy - zondag 09 februari 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat een gemis aan drive naar voren... Totaal geen idee hoe ze moeten aanvallen...
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2014 - 16:23   quote  deeplink  
We mogen vandaag in ons handjes knijpen, dit punt was totaal niet verdient..
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:23 schreef remco k het volgende:
Nou schiet je weer door.
jodocus
 jodocus - zondag 09 februari 2014 - 16:26   quote  deeplink  
onthutsend zwak
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee man, daar ligt het niet aan.. het zit hem in de wil om te winnen en de strijd en passie die daarbij hoort..

Daarnaast momenteel een voorhoede die absoluut niet rendeert..
Daar ligt het niet aan?? Kijk eens na de eerste aannaame van De Jong en Siggi. Om te janken. De voorzetten van van Rhijn. De passes naar voren van Moisander(zeker tien die niet aankomen) het begint structureel te worden en is een gebrek aan klasse,
Ik hoopte dar Barca thuis de standaard zou worden echter zijn wedstrijden tegen utrecht, zwolle en Grunn de maatstaf want ik zie GEEN verbetering
hippy
 hippy - zondag 09 februari 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nou schiet je weer door.
Nee hoor zat stiekem te hopen op een goal voor zwolle... Worden de oogjes misschien weer eens geopend
hippy
 hippy - zondag 09 februari 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Maar goed sinds de jong terug is zijn we eigenlijk weer terug gezakt
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 februari 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:23 schreef remco k het volgende:
flauwe kul natuurlijk, als je er in de 1e helft 4 inschiet en je voetbalt de 2e helft zoals nu, dan is er geen man overboord en dan zouden we volgens jou niet verdient hebben gewonnen.....
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:27 schreef hippy het volgende:

[..]

Nee hoor zat stiekem te hopen op een goal voor zwolle... Worden de oogjes misschien weer eens geopend
Dat is waar maar de eerste helft speel je een goede pot totdat veltman weer staat te slapen en krijg je 5/6 open kansen. De kansen die zwolle kreeg kwamen voort uit domme acties van ons
Devios
 Devios - zondag 09 februari 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Weer ideaal schoonzoon voetbal gezien,wat een bagger.Vast weer gedomineerd en meer van dat soort bla bla bla.Stronteigenwijs daar met hun zogenaamde visie,zo voorspelbaar,totaal geen diepgang in het spel.Laatste seizoen de Jong?waar wil hij heen dan.Ik zeg ruilen voor van der Vaart,kan de Jong mooie 2e bundesliga spelen want in de 1e kan hij echt niet mee.
nora
 nora - zondag 09 februari 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Het ligt ook aan de trainer van de 90 minuten speel je er 70 op een ouwe wijven tempo 80xterug en 60x breed zo kan mijn opoe ook nog mee doen en dan laat je al drie wedstrijden de slechtste man van het veld de Jong gewoon staan.Frank dit is ook gewoon jou verantwoordelijkheid te veel gezapig voetbal waardoor je de tegenstander qua tempo NIET kapot speelt en je moet meer naar voren spelen want elke ploeg houd dit tempo makkelijk vol.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 februari 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Ik voorspel een heeeeele verveldende wedstrijd volgende week tegen Heerenveen...
Ik zeg het niet snel, maar denk dat we tegen een thuis nederlaag aan gaan lopen. Twente gaat dan over ons heen en moeten we toch weer in de achtervolging....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 februari 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat is waar maar de eerste helft speel je een goede pot totdat veltman weer staat te slapen en krijg je 5/6 open kansen. De kansen die zwolle kreeg kwamen voort uit domme acties van ons
Veltman slaapt misschien maar Moisander net zo erg dat duo
is momenteel echt zwak.. Maar wie niet?
Moeilijk om ook maar 1 goede te noemen..
Voorhoede is in slechte doen
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 februari 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik voorspel een heeeeele verveldende wedstrijd volgende week tegen Heerenveen...
Ik zeg het niet snel, maar denk dat we tegen een thuis nederlaag aan gaan lopen. Twente gaat dan over ons heen en moeten we toch weer in de achtervolging....
Kunnen we beter
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 februari 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kunnen we beter
worden we toch weer kampioen ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 februari 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Er werd me vandaag weer aan herinnerd waarom ze het de Micky Mouse divisie word genoemd.....die muis is geliefd bij kinderen en ouwe wijven, en daar hebben we precies naar zitten kijken....ouwe wijven wat een kutwedstrijd
jariheld
 jariheld - zondag 09 februari 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Tenenkrommend slecht vandaag met name de tweede helft. We komen met die bal op de paal en vervolgens lat nog goed weg. Zelf bijna geen kans gecreƫerd tweede helft
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:40 schreef jariheld het volgende:
Tenenkrommend slecht vandaag met name de tweede helft. We komen met die bal op de paal en vervolgens lat nog goed weg. Zelf bijna geen kans gecreƫerd tweede helft
Dat komt omdat als iedereen aan het twijfelen gaat je 0,0 diepgang hebt en verkeerde keuze gaat maken
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Daar ligt het niet aan?? Kijk eens na de eerste aannaame van De Jong en Siggi. Om te janken. De voorzetten van van Rhijn. De passes naar voren van Moisander(zeker tien die niet aankomen) het begint structureel te worden en is een gebrek aan klasse,
Ik hoopte dar Barca thuis de standaard zou worden echter zijn wedstrijden tegen utrecht, zwolle en Grunn de maatstaf want ik zie GEEN verbetering
Ajax zit weer in een wat mindere periode na een hele reeks van wedstrijden waar wel goed gespeeld werd..

En natuurlijk ligt het aan de aannames en passing, ik zeg toch ook nergens dat dit niet zo is..

Alleen vind ik dat het komt door beleving dat bovenstaande niet lukt. Gewoon 100% alles goed willen doen en willen winnen.. Maar daar heeft Ajax geen type Toornstra voor nodig..
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

flauwe kul natuurlijk, als je er in de 1e helft 4 inschiet en je voetbalt de 2e helft zoals nu, dan is er geen man overboord en dan zouden we volgens jou niet verdient hebben gewonnen.....
Misschien de tweede helft gemist dan??
Pietje
 Pietje - zondag 09 februari 2014 - 16:47   quote  deeplink  
We zijn de afgelopen maanden diverse keren met veel geluk ontsnapt aan een nederlaag of aan een gelijkspel. Cambuur, Roda JC, FC Groningen, Go Ahead Eagles, PSV (absoluut wel, gezien de eerste helft toen!). Dat kon natuurlijk niet zo blijven doorgaan. Ajax heeft op dit moment veel te veel modale voetballers rondlopen, er zijn te veel spelers uit vorm, Ajax blijft maar dezelfde spelopvatting houden (tikkie-terug en tikkie-breed). Het technisch hart kijkt daarbij naar hetzelfde concept als FC Barcelona, maar die hebben de drang naar voren en Ajax niet. Alles terug, alles breed, balbezit is heilig... In feite is dat spelletje uiterst eenvoudig te ontregelen en te verdedigen. Steeds meer ploegen hebben of krijgen dat steeds beter door. Vandaar al die moeilijke ontsnappingen! Zo traag, zo voorspelbaar, zo verschrikkelijk slordig! Geloof mij maar: volgende week tegen Heerenveen zal Ajax opnieuw tegen de lamp lopen. Feyenoord uit wordt 100% zeker verloren, als ook Vitesse uit en FC Twente thuis en NAC Breda uit. En dan die eigenwijze Frank de Boer: hij had toch geen buitenspelers (aanvallers) nodig en geen spits... Nee, onze reservespits werd zelfs verhuurd aan een Griekse club... Nee, het gaat het dit jaar niet worden met Ajax. Ik ben vaker somber gestemd geweest en soms had ik ongelijk, maar nu zie je het overduidelijk aankomen. Waardeloos stelletje voetballers.
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:33 schreef nora het volgende:
Het ligt ook aan de trainer van de 90 minuten speel je er 70 op een ouwe wijven tempo 80xterug en 60x breed zo kan mijn opoe ook nog mee doen en dan laat je al drie wedstrijden de slechtste man van het veld de Jong gewoon staan.Frank dit is ook gewoon jou verantwoordelijkheid te veel gezapig voetbal waardoor je de tegenstander qua tempo NIET kapot speelt en je moet meer naar voren spelen want elke ploeg houd dit tempo makkelijk vol.
Alles wat je nu opnoemt mag je in mijn optiek niet bij een trainer neerleggen, de wil om te winnen moet altijd uit de spelers zelf komen.. Vandaag heb ik dat alleen bij Klaassen gezien..

Blijkbaar hoeven ze niet zo nodig kampioen te worden..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 februari 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:47 schreef Pietje het volgende:
We zijn de afgelopen maanden diverse keren met veel geluk ontsnapt aan een nederlaag of aan een gelijkspel. Cambuur, Roda JC, FC Groningen, Go Ahead Eagles, PSV (absoluut wel, gezien de eerste helft toen!). Dat kon natuurlijk niet zo blijven doorgaan. Ajax heeft op dit moment veel te veel modale voetballers rondlopen, er zijn te veel spelers uit vorm, Ajax blijft maar dezelfde spelopvatting houden (tikkie-terug en tikkie-breed). Het technisch hart kijkt daarbij naar hetzelfde concept als FC Barcelona, maar die hebben de drang naar voren en Ajax niet. Alles terug, alles breed, balbezit is heilig... In feite is dat spelletje uiterst eenvoudig te ontregelen en te verdedigen. Steeds meer ploegen hebben of krijgen dat steeds beter door. Vandaar al die moeilijke ontsnappingen! Zo traag, zo voorspelbaar, zo verschrikkelijk slordig! Geloof mij maar: volgende week tegen Heerenveen zal Ajax opnieuw tegen de lamp lopen. Feyenoord uit wordt 100% zeker verloren, als ook Vitesse uit en FC Twente thuis en NAC Breda uit. En dan die eigenwijze Frank de Boer: hij had toch geen buitenspelers (aanvallers) nodig en geen spits... Nee, onze reservespits werd zelfs verhuurd aan een Griekse club... Nee, het gaat het dit jaar niet worden met Ajax. Ik ben vaker somber gestemd geweest en soms had ik ongelijk, maar nu zie je het overduidelijk aankomen. Waardeloos stelletje voetballers.
Welkom terug Pietje!!

Ik denk na volgende week kunnen we weer in de achtervolging en dat ligt ons beter, dus gewoon weer kampioen.

Maar volgende week vrees ik voor een thuis nederlaag...
hippy
 hippy - zondag 09 februari 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Alles wat je nu opnoemt mag je in mijn optiek niet bij een trainer neerleggen, de wil om te winnen moet altijd uit de spelers zelf komen.. Vandaag heb ik dat alleen bij Klaassen gezien..

Blijkbaar hoeven ze niet zo nodig kampioen te worden..
Terwijl het dit seizoen misschien nog wel het meeste er naar uitziet dat je kampioen kan worden...
Dan knok je toch voor elke cm
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax zit weer in een wat mindere periode na een hele reeks van wedstrijden waar wel goed gespeeld werd..

En natuurlijk ligt het aan de aannames en passing, ik zeg toch ook nergens dat dit niet zo is..

Alleen vind ik dat het komt door beleving dat bovenstaande niet lukt. Gewoon 100% alles goed willen doen en willen winnen.. Maar daar heeft Ajax geen type Toornstra voor nodig..
Beste Remco ik zie nu 20 minuten naar Ziyech te kijken en gek genoeg laat die jongen alles zien wat ik vandaag bij ajax hebt gemist.
Dit ajax mist iemand die ze over het dooie punt kan brengen,
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien de tweede helft gemist dan??
een wedstrijd heeft twee helften en daarin heeft ajax verreweg de meeste kansen gehad
hippy
 hippy - zondag 09 februari 2014 - 16:55   quote  deeplink  
Zo een speler is duarte maar die was ook niet best
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 februari 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:47 schreef Pietje het volgende:
Je kan het niet beter verwoorden....100% met je eens
Pietje
 Pietje - zondag 09 februari 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Welkom terug Pietje!!

Ik denk na volgende week kunnen we weer in de achtervolging en dat ligt ons beter, dus gewoon weer kampioen.

Maar volgende week vrees ik voor een thuis nederlaag...
Thanks Ron.
Kijk, Heerenveen met z'n drang naar voren, met z'n scorend vermogen, zal wel raad weten met Ajax, maar ik ben er heilig van overtuigd dat Ajax, MIJN Ajax nog tegen vele zeperds gaat aanlopen dit seizoen: Feyenoord uit, NAC Breda uit, RKC Waalwijk (!!) uit en Vitesse uit gaan zeker verloren, maar ook Twente en Heerenveen thuis gaat met deze spelers, met deze spelopvatting en wedstrijdbeleving niet lukken. Niks achtervolging, Ajax komt gewoon kwaliteit tekort.
Pietje
 Pietje - zondag 09 februari 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mooi ;-)
hippy
 hippy - zondag 09 februari 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ook
Pietje
 Pietje - zondag 09 februari 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:58 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik ook
Ook mooi ;-)
hippy
 hippy - zondag 09 februari 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Voor 90% althans want de spelers zijn op zich wel goed genoeg, maar de profesionaliteit ontbreekt soms gewoon...
Een mindere ploeg bij de strot pakken en afmatten...
Enigma
 Enigma - zondag 09 februari 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Vermeer matig, goal niet zijn schuld maar wat een fouten weer
Rhijn heel gauw opbokken, geen winnaar
Veltman- weer onvoldoende schuldig aan 1-1 slechte passing
Moisander - geen aanvoerder als je geen leider bent en begeisterung over kan brengen
Riedewald te onervaren en te jong dus teveel domme fouten
Blind voldoende maar wordt helaas ook minder
Serero, gauw terug naar soweto wat een loser
Klaasen enige met mentaliteit maar kan het niet alleen
Siem heel snel weer wissel en verkopen graag deze week naar Rusland, door Siem lopen we drie goals mis
wat een loser, geen bal bij zich houden, slecht afgeven en kansen zijn niet aan hem besteed. Blinder vd boer om hem daar neer te zetten.
Schone kon de bal niet kwijt en rhijn snapt hem niet omdat rhijn te dom is
Werd ook zwakker naarmate het vorderde
Bojan ene week leuk andere niet, gaat hem nooit meer worden, helaas
Sigthorson weer niet gevoed hij is niet top maar kan er weinig aan doen.
Duarte ziet spel niet en was te druk
Fischer ook wegdoen want hij is gewoonweg niet goed genoeg voor een kampioensteam dat moet presteren.

Eigenlijk valt alles voor dit Ajax doorzetten/onverzettelijkheid/wilskracht/winnaarsmentiteit

Zie Feijenoord toch erg grote kans maken nu. Nog vijf punten en we moeten er nog Hern. Dat wint Feijenoord absoluut.
En wees eerlijk, ze zijn gewoon beter als Ajax op moment, individueel bijna allemaal en ook als team met mentaliteit, kijk gister na de 0-1 van NEC. Zij scoren wel en was gewoon echt entertainment voor publiek. Hard maar waar.

Kutzooi
Pietje
 Pietje - zondag 09 februari 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 17:02 schreef hippy het volgende:
Voor 90% althans want de spelers zijn op zich wel goed genoeg, maar de profesionaliteit ontbreekt soms gewoon...
Een mindere ploeg bij de strot pakken en afmatten...
Ik schrijf ook niet, dat ALLE Ajaxspelers modaal zijn, maar Ajax heeft er wel te veel van in de selectie zitten. Daarnaast blijf ik constateren, dat FdB een tikkie eigenwijs is. Dat is hij in feite altijd al geweest. Te vaak zet hij spelers op een verkeerde plaats: dat ziet echt iedereen, dus dat moet hijzelf toch ook zien. En toch houdt hij daaraan vast. Te lang.
Enigma
 Enigma - zondag 09 februari 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Heel Nederland kan Ajax punten afsnoepen omdat ze een open boek zijn geworden
Zo voorspelbaar en zo traag. Gewoon vroeg storen, dicht erop staan om de backs gaan en garantie voor redelijk wat kansen tegen Ajax.

Ajax is geen Barca Frank! Dan moeten ze nog drie tandjes sneller kunnen. Het ijkt erop dat de magie uitgewerkt raakt. Misschien voor zow de Boer als Ajax beter dat een ander straks overneemt. Misschien eens advocaat?

Niet dat de Boer het slecht doet maar we staan stil en ik zie geen voetballer beter worden, eerder afvlakken en minder worden.
Mijn mening dus, denk dat een gifkikker met ervaring als Dick advocaat daar wel wat mee kan, of Hiddink?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 februari 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 17:08 schreef Enigma het volgende:
Vermeer matig, goal niet zijn schuld maar wat een fouten weer
Rhijn heel gauw opbokken, geen winnaar
Veltman- weer onvoldoende schuldig aan 1-1 slechte passing
Moisander - geen aanvoerder als je geen leider bent en begeisterung over kan brengen
Riedewald te onervaren en te jong dus teveel domme fouten
Blind voldoende maar wordt helaas ook minder
Serero, gauw terug naar soweto wat een loser
Klaasen enige met mentaliteit maar kan het niet alleen
Siem heel snel weer wissel en verkopen graag deze week naar Rusland, door Siem lopen we drie goals mis
wat een loser, geen bal bij zich houden, slecht afgeven en kansen zijn niet aan hem besteed. Blinder vd boer om hem daar neer te zetten.
Schone kon de bal niet kwijt en rhijn snapt hem niet omdat rhijn te dom is
Werd ook zwakker naarmate het vorderde
Bojan ene week leuk andere niet, gaat hem nooit meer worden, helaas
Sigthorson weer niet gevoed hij is niet top maar kan er weinig aan doen.
Duarte ziet spel niet en was te druk
Fischer ook wegdoen want hij is gewoonweg niet goed genoeg voor een kampioensteam dat moet presteren.

Eigenlijk valt alles voor dit Ajax doorzetten/onverzettelijkheid/wilskracht/winnaarsmentiteit

Zie Feijenoord toch erg grote kans maken nu. Nog vijf punten en we moeten er nog Hern. Dat wint Feijenoord absoluut.
En wees eerlijk, ze zijn gewoon beter als Ajax op moment, individueel bijna allemaal en ook als team met mentaliteit, kijk gister na de 0-1 van NEC. Zij scoren wel en was gewoon echt entertainment voor publiek. Hard maar waar.

Kutzooi
Oftewel iedereen us kut en we mogen een nieuw elftal kopen?
Brandje
 Brandje - zondag 09 februari 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 17:14 schreef Enigma het volgende:
Heel Nederland kan Ajax punten afsnoepen omdat ze een open boek zijn geworden
Zo voorspelbaar en zo traag. Gewoon vroeg storen, dicht erop staan om de backs gaan en garantie voor redelijk wat kansen tegen Ajax.

Ajax is geen Barca Frank! Dan moeten ze nog drie tandjes sneller kunnen. Het ijkt erop dat de magie uitgewerkt raakt. Misschien voor zow de Boer als Ajax beter dat een ander straks overneemt. Misschien eens advocaat?

Niet dat de Boer het slecht doet maar we staan stil en ik zie geen voetballer beter worden, eerder afvlakken en minder worden.
Mijn mening dus, denk dat een gifkikker met ervaring als Dick advocaat daar wel wat mee kan, of Hiddink?
LULKOEK!! Het materiaal is gewoon niet zo denderend itt het psv van vorig jaar waar advocaat hopeloos faALDE. De Boer doet prima werk en moet het veelal met jeugd doen. de aankopen Sana,Hoorn, Bojan, Hoessen zijn gewoon niet goed genoeg.
Geen gekker bedragen uitgeven is prima maar joodse zuinigheid is weer het andere uiterste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door Brandje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zwolle - Ajax (zondag 9 februari 2014, 14:30): 1 - 1

0.0099520