|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:09 schreef Pietje het volgende:[..] Ik schrijf ook niet, dat ALLE Ajaxspelers modaal zijn, maar Ajax heeft er wel te veel van in de selectie zitten. Daarnaast blijf ik constateren, dat FdB een tikkie eigenwijs is. Dat is hij in feite altijd al geweest. Te vaak zet hij spelers op een verkeerde plaats: dat ziet echt iedereen, dus dat moet hijzelf toch ook zien. En toch houdt hij daaraan vast. Te lang. Dat weet ik ook wel... Al waren we vandaag ook een tikkeltje arrogant... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Yes! Eens... eeeuh, nee geen nieuw elftal kopen, gewoon flinke straftraining en desnoods andere spelers uit jong speeltijd geven en een deel van de vaste basis voorlopig even op de bank! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Beide golddiggers zonder Ajax hart.....ongeschikt dus
Tis nu ff kut maar de Boer hoeft van mij niet weg |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar vanwaar die arrogantie? Zo goed is het spel van Ajax bepaald niet om arrogant te zijn. Als we de afgelopen weken/maanden niet zo vaak ontsnapt waren, hadden we nu heel veel punten achter gestaan. Ik herken serieus helemaal niks meer van "MIJN" Ajax: zo zwak en voorspelbaar. Niet echt om trots op te zijn. Helaas. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Beide golddiggers zonder Ajax hart.....ongeschikt dus Tis nu ff kut maar de Boer hoeft van mij niet weg Wat betreft Advocaat ben ik het zeker met je eens, maar Hiddink zou ik graag in de een of ander functie bij Ajax zien. Hij is een tijdje geleden zelfs door Johan Cruijff gevraagd en naar voren geschoven. Hiddink had er wel oren naar, maar het was nog wat te vroeg, schreef hij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:38 schreef Pietje het volgende:[..] Wat betreft Advocaat ben ik het zeker met je eens, maar Hiddink zou ik graag in de een of ander functie bij Ajax zien. Hij is een tijdje geleden zelfs door Johan Cruijff gevraagd en naar voren geschoven. Hiddink had er wel oren naar, maar het was nog wat te vroeg, schreef hij. Hiddink is PSV met PSV trekjes.....die gaat een grote zak geld opentrekken.....denk dat de Ajax achterban het niet zal pruimen als hij zou komen....ik niet in ieder geval
Als bondscoach maakt het me geen reet uit |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:37 schreef Pietje het volgende:[..] Maar vanwaar die arrogantie? Zo goed is het spel van Ajax bepaald niet om arrogant te zijn. Als we de afgelopen weken/maanden niet zo vaak ontsnapt waren, hadden we nu heel veel punten achter gestaan. Ik herken serieus helemaal niks meer van "MIJN" Ajax: zo zwak en voorspelbaar. Niet echt om trots op te zijn. Helaas. Inderdaad en dat is ons fataal geworden vandaag... Ik denk een kwestie van concentratie... Dat is dus die profesionaliteit waar ik het over had |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hiddink is PSV met PSV trekjes.....die gaat een grote zak geld opentrekken.....denk dat de Ajax achterban het niet zal pruimen als hij zou komen....ik niet in ieder geval Als bondscoach maakt het me geen reet uit Als ik goed ben geïnformeerd is Hiddink woonachtig in Amsterdam en een zeer goede vriend van Cruijff. Ik heb Hiddink ooit lovende woorden horen zeggen over Ajax. Tuurlijk is hij op en top PSV'er, maar als Ajax er beter van wordt, dan mag hij van mij komen. Niks en niemand is groter dan de club Ajax. Althans voor mij. Maar de Boer op de bank is natuurlijk ook niet verkeerd, als hij alleen maar een tikkie minder eigenwijs wordt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Van Gaal??. ... Het plan ligt er volgens de Cruijff methode, maar als coach van een team zou best kunnen...
Overigens zie ik van Gaal nooit meer terug keren bij ajax!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:46 schreef hippy het volgende:[..] Inderdaad en dat is ons fataal geworden vandaag... Ik denk een kwestie van concentratie... Dat is dus die profesionaliteit waar ik het over had Nou, niet alleen vandaag hoor. Dat is al vele weken aan de gang. Maar gelukkig zijn we vaak ontsnapt en tegen Utrecht en PEC niet. Maar geloof me maar, hippy, we gaan de komende weken/maanden nog heel veel punten verliezen... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zie inderdaad ook eerder Hiddink komen, maar alleen in dienst van de club, van het eerste!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het heeft maar met 1 woord te maken, 1 heel schamel woordje: WEDSTRIJDINSTELLING!!!
Je kan wel met een instelling van 50% het veld instappen, in de wetenschap dat de tegenstander diverse vaste waarden moet missen maar wanneer de tegenstander dan wel 100% geeft heb je als club zijnde gewoon een dik probleem.
Dit gebeurde in Utrecht en nu weer tegen Zwolle. Utrecht miste 5 of 6 basisspelers maar legde strijd en passie op het veld. Zwolle miste er ook 3 en leverde vervolgens ook die strijd en passie.
We moeten voornamelijk naar het nonchalance kijken waarmee een Ajax op het veld beweegt. Ze denken dat elke bal die ze naar elkaar passen ook direct bij diegene terechtkomt, maar je ziet het vandaag en afgelopen weken al vaker dat die bizarre balletjes gewoon worden onderschept. En dan vol ongeloof staan toekijken!!
Daarnaast zit er totaal geen spel in de voorhoede. Iedereen doet maar wat en soms lijkt het wel alsof ze niet eens nadenken. Ballen vanaf het middenveld worden het strafschopgebied ingestift alsof we daar een aanvaller ala Michael Jordan hebben staan.
Wanneer Ajax gewoon zijn eigen kwaliteit en kunnen gebruikt en dat aanvult met 100% inzet dan speel je de tegenstander helemaal kapot. Maar nee, onze ploeg bestaat uit een stel lapzwansen waarbij je het gevoel krijgt dat ze de hele nacht feest hebben gevierd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En ik ben weer zwaar chagrijnig! Voor de 2e opeenvolgende week hadden we de achtervolgers op achterstand kunnen zetten, en wederom laten we het na!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:56 schreef Ajax Warrior het volgende:Het heeft maar met 1 woord te maken, 1 heel schamel woordje: WEDSTRIJDINSTELLING!!! Je kan wel met een instelling van 50% het veld instappen, in de wetenschap dat de tegenstander diverse vaste waarden moet missen maar wanneer de tegenstander dan wel 100% geeft heb je als club zijnde gewoon een dik probleem. Dit gebeurde in Utrecht en nu weer tegen Zwolle. Utrecht miste 5 of 6 basisspelers maar legde strijd en passie op het veld. Zwolle miste er ook 3 en leverde vervolgens ook die strijd en passie. We moeten voornamelijk naar het nonchalance kijken waarmee een Ajax op het veld beweegt. Ze denken dat elke bal die ze naar elkaar passen ook direct bij diegene terechtkomt, maar je ziet het vandaag en afgelopen weken al vaker dat die bizarre balletjes gewoon worden onderschept. En dan vol ongeloof staan toekijken!! Daarnaast zit er totaal geen spel in de voorhoede. Iedereen doet maar wat en soms lijkt het wel alsof ze niet eens nadenken. Ballen vanaf het middenveld worden het strafschopgebied ingestift alsof we daar een aanvaller ala Michael Jordan hebben staan. Wanneer Ajax gewoon zijn eigen kwaliteit en kunnen gebruikt en dat aanvult met 100% inzet dan speel je de tegenstander helemaal kapot. Maar nee, onze ploeg bestaat uit een stel lapzwansen waarbij je het gevoel krijgt dat ze de hele nacht feest hebben gevierd. Ik zou dit geschreven kunnen hebben... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:49 schreef Pietje het volgende:[..] Nou, niet alleen vandaag hoor. Dat is al vele weken aan de gang. Maar gelukkig zijn we vaak ontsnapt en tegen Utrecht en PEC niet. Maar geloof me maar, hippy, we gaan de komende weken/maanden nog heel veel punten verliezen... Kan ik alvast mijn weekenden anders inplannen...;))... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:48 schreef Pietje het volgende:[..] Als ik goed ben geïnformeerd is Hiddink woonachtig in Amsterdam en een zeer goede vriend van Cruijff. Ik heb Hiddink ooit lovende woorden horen zeggen over Ajax. Tuurlijk is hij op en top PSV'er, maar als Ajax er beter van wordt, dan mag hij van mij komen. Niks en niemand is groter dan de club Ajax. Althans voor mij. Maar de Boer op de bank is natuurlijk ook niet verkeerd, als hij alleen maar een tikkie minder eigenwijs wordt. Tsja dat eigenwijze heeft hij van vanGaal....en dat Hiddink in Amsterdam woont zegt mij niks(dacht dat hij in varseveld woonde)....van mij mag Hiddink naar PSV gaan, zie hem liever niet bij Ajax en waarom zou Ajax beter van Hiddink worden....die vent is bijna 70 .....Cruijff ook maar dat is Ajax |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Dat is zeker waar. Dat doe ik ook al een poosje. Laten we maar hopen, dat wij allebei de plank volledig misslaan... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En dan te bedenken dat ik al 1,5 uur met dit verhaal in mijn kop liep! Ik ben zwaar chagrijnig door de instelling van onze ploeg. Dit soort wedstrijden moeten de punten gepakt worden, maar ze laten zich gewoon niet gaan. En dit is nu al de 2e keer dat ze afstand hadden kunnen nemen van de concurrenten, en wederom laten ze het na! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Er is wel 1 positief punt aan vandaag!
We zijn 1 punt uitgelopen op onze naaste achtervolger Twente! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tsja dat eigenwijze heeft hij van vanGaal....en dat Hiddink in Amsterdam woont zegt mij niks(dacht dat hij in varseveld woonde)....van mij mag Hiddink naar PSV gaan, zie hem liever niet bij Ajax en waarom zou Ajax beter van Hiddink worden....die vent is bijna 70 .....Cruijff ook maar dat is Ajax Maar ik ben er zeker van dat noch Advocaat, noch Hiddink naar Ajax zal komen. Ook Van Gaal niet. Ik ben er heilig van overtuigd, dat wanneer Frank de Boer ooit Ajax zal gaan verlaten, dat dan Dennis Bergkamp naar voren wordt geschoven. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:05 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Dat is zeker waar. Dat doe ik ook al een poosje. Laten we maar hopen, dat wij allebei de plank volledig misslaan... Ik heb niet vaak ongelijk...toch remko...:))...;))... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:07 schreef Pietje het volgende:[..] Maar ik ben er zeker van dat noch Advocaat, noch Hiddink naar Ajax zal komen. Ook Van Gaal niet. Ik ben er heilig van overtuigd, dat wanneer Frank de Boer ooit Ajax zal gaan verlaten, dat dan Dennis Bergkamp naar voren wordt geschoven. Nee die gaat naar Arsenal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Op termijn verwacht ik dat zeker. Maar mocht de Boer eerder weggaan, denk ik toch eerst aan Dennis bij Ajax. Een mooie leerschool om daarna naar Arsenal te vertrekken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha. Als dat zou kunnen... Kunnen we ook denken aan koppelverkoop? Er zijn nog wel wat spelers in de aanbieding ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Feit is gewoon dat de Nederlandse competitie in elkaar donderstraalt.....ieder jaar een stukje meer....dus ook het niveau Zolang mensen accepteren dat spelers voor 90 miljoen en meer over de toonbank gaan en 350.000 per week verdienen (Falcao) gaat het voetbal alleen nog maar naar de klote Als Blatter opnieuw gekozen word (waanzin ten top) gaat het sws naar de klote.....juist bij de FIFA moet een frisse wind (orkaan nog beter)doorheen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:10 schreef Pietje het volgende:[..] Op termijn verwacht ik dat zeker. Maar mocht de Boer eerder weggaan, denk ik toch eerst aan Dennis bij Ajax. Een mooie leerschool om daarna naar Arsenal te vertrekken. Als ik hem zo in de dugout zie zitten....nou dan kan mijn dochter van 8 meer overbrengen Doe mij Litmanen dan maar ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:13 schreef Nenam_tiL het volgende:Feit is gewoon dat de Nederlandse competitie in elkaar donderstraalt.....ieder jaar een stukje meer....dus ook het niveau Zolang mensen accepteren dat spelers voor 90 miljoen en meer over de toonbank gaan en 350.000 per week verdienen (Falcao) gaat het voetbal alleen nog maar naar de klote Als Blatter opnieuw gekozen word (waanzin ten top) gaat het sws naar de klote.....juist bij de FIFA moet een frisse wind (orkaan nog beter)doorheen Kijk, dat ben ik voor de volle 110% met je eens! Dat soort bedragen neertellen moet gewoon verboden worden. Inderdaad: de waanzin ten top. Maar zou een andere bestuurder meer invloed daarop hebben? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als ik hem zo in de dugout zie zitten....nou dan kan mijn dochter van 8 meer overbrengen Doe mij Litmanen dan maar ;-) Geloof me: die komt zeker een keer naar Ajax als trainer/adviseur. Dat heb ik hemzelf een tijdje geleden horen zeggen. Het nadeel van Bergkamp is zijn vliegangst. In Engeland verplaatsen teams zich zo nu en dan per vliegtuig... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:13 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha. Als dat zou kunnen... Kunnen we ook denken aan koppelverkoop? Er zijn nog wel wat spelers in de aanbieding ;-) Heel lijstje zelfs, hieronder opgeschreven.
Vermeer. Van Rhijn. Blind (maar dat is eigen mening). Fischer. Sigthorsson. Poulsen. Schöne (al erken ik dat hij gewoon goed zijn best doet). De Jong.
Ben ik nog iemand vergeten? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nu ga ik als de wiederweerga mezelf focussen op de volgende wedstrijd, want te lang in het negatieve is niet goed voor me!
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 17:32 schreef Brandje het volgende:[..] LULKOEK!! Het materiaal is gewoon niet zo denderend itt het psv van vorig jaar waar advocaat hopeloos faALDE. De Boer doet prima werk en moet het veelal met jeugd doen. de aankopen Sana,Hoorn, Bojan, Hoessen zijn gewoon niet goed genoeg. Geen gekker bedragen uitgeven is prima maar joodse zuinigheid is weer het andere uiterste Mag aannemen dat je de voorspellingen en lofuitingen van de Boer over hen hebt gehoord? Voorts mogen we gerust zeggen dat het aankoopbeleid van Ajax volledig faalt. Opleiden gaat steeds beter maar aankopen gaat gewoon slecht. Noem 1 goede aankoop die beslissend is geweest onder de Boer. Zeg gewoon dat de magie uitgewerkt lijkt te raken. Met nieuwe injecties had Ajax frisser geweest en scherper. Ruiz had ook goed geweest. In ieder geval beter als Siem |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:15 schreef Pietje het volgende:[..] Kijk, dat ben ik voor de volle 110% met je eens! Dat soort bedragen neertellen moet gewoon verboden worden. Inderdaad: de waanzin ten top. Maar zou een andere bestuurder meer invloed daarop hebben? Ik denk dat we met Platini niet beter afzijn.....welkom in de wereld van het grote graaien wat al zo'n 30 jaar aan de gang is. Het lijkt me verdoemd moeilijk om je daarin te onderscheiden en dat geld uiteraard niet allen voor het voetbal. China en Brazilie zijn nu ook een bubble , net als Argentinië ....het is wachten tot die klappen.....dan heb je pas een crisis....hoop dat ik het mis heb maar geloof mij.....ik lig 's nachts wel eens wakker om de toekomst van mijn dochter |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik denk dat we met Platini niet beter afzijn.....welkom in de wereld van het grote graaien wat al zo'n 30 jaar aan de gang is. Het lijkt me verdoemd moeilijk om je daarin te onderscheiden en dat geld uiteraard niet allen voor het voetbal. China en Brazilie zijn nu ook een bubble , net als Argentinië ....het is wachten tot die klappen.....dan heb je pas een crisis....hoop dat ik het mis heb maar geloof mij.....ik lig 's nachts wel eens wakker om de toekomst van mijn dochter Precies! Ook ik vrees, dat er nog een crisis aan zit te komen. Grootmachten als China, Rusland en India (en nog een aantal) komen er aan, of ze zijn er al. De "oude" grootmachten kunnen dat moeilijk verkroppen. Ik begrijp je goed wat betreft jouw dochter. Datzelfde heb ik ook lang gehad. Nu nog steeds af en toe. Hoewel mijn kinderen en schoonkinderen allen een vast dienstverband hebben, kan dat "morgen" weer anders zijn. Niks is een garantie. Maar laten we maar ophouden, want ik ben -door het puntverlies van Ajax- toch al flink chagrijnig... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:29 schreef Pietje het volgende:[..] Precies! Ook ik vrees, dat er nog een crisis aan zit te komen. Grootmachten als China, Rusland en India (en nog een aantal) komen er aan, of ze zijn er al. De "oude" grootmachten kunnen dat moeilijk verkroppen. Ik begrijp je goed wat betreft jouw dochter. Datzelfde heb ik ook lang gehad. Nu nog steeds af en toe. Hoewel mijn kinderen en schoonkinderen allen een vast dienstverband hebben, kan dat "morgen" weer anders zijn. Niks is een garantie. Maar laten we maar ophouden, want ik ben -door het puntverlies van Ajax- toch al flink chagrijnig... Me too, zwaar over de zeik! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:07 schreef Ajax Warrior het volgende:Er is wel 1 positief punt aan vandaag! We zijn 1 punt uitgelopen op onze naaste achtervolger Twente! ;-) Zie je wel, dat je het positieve er uit kunt halen...;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:22 schreef Enigma het volgende:[..] Mag aannemen dat je de voorspellingen en lofuitingen van de Boer over hen hebt gehoord? Voorts mogen we gerust zeggen dat het aankoopbeleid van Ajax volledig faalt. Opleiden gaat steeds beter maar aankopen gaat gewoon slecht. Noem 1 goede aankoop die beslissend is geweest onder de Boer. Zeg gewoon dat de magie uitgewerkt lijkt te raken. Met nieuwe injecties had Ajax frisser geweest en scherper. Ruiz had ook goed geweest. In ieder geval beter als Siem Maar de Boer kan en mag je niet afrekenen op de aankopen. Siem ben ik nooit fan van geweest. Is voor mij een dertien in het dozijn voetballer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heel lijstje zelfs, hieronder opgeschreven. Vermeer. Van Rhijn. Blind (maar dat is eigen mening). Fischer. Sigthorsson. Poulsen. Schöne (al erken ik dat hij gewoon goed zijn best doet). De Jong. Ben ik nog iemand vergeten? Dan hou je echt niet veel over om een representatief elftal op de been te brengen ouwe ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heel lijstje zelfs, hieronder opgeschreven. Vermeer. Van Rhijn. Blind (maar dat is eigen mening). Fischer. Sigthorsson. Poulsen. Schöne (al erken ik dat hij gewoon goed zijn best doet). De Jong. Ben ik nog iemand vergeten? Ja....Bojan |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Misschien eens een clinic krijgen van Sven Kramer of Ireen Wüst? Mensen die wél tot het gaatje gaan, keer op keer en dus vooral op karakter/instelling hun prijzen pakken...
Sven: " je weet ik ben alleen maar tevreden met goud.." En hij maakt het waar, kan tandjes bijschakelen als het gevraagd wordt. Daar kunnen veel jongetjes van Ajax nog heeeel veel van leren indien ze de stappen hogerop willen maken. |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 16:52 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Welkom terug Pietje!! Ik denk na volgende week kunnen we weer in de achtervolging en dat ligt ons beter, dus gewoon weer kampioen. Maar volgende week vrees ik voor een thuis nederlaag... Want we hebben al zo vaak verloren dit seizoen ofzo?? |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zoals ze vandaag speelde......is het nog rustig hier...te rustig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een supporters dit seizoen weer..
Aan het begin kon niemand er wat van, en moest het halve elftal vertrekken en voor 100000 miljoen nieuwe spelers worden aangetrokken, Overmars was een lul, en de Boer kon er niks van..
Daarna een goede periode met mooie overwinningen in de CL en de competitie, ineens hadden we een goede selectie die erg breed was, de Boer had het lek boven en Overmars was een held omdat ie stand hield. de koppositie werd gepakt en daar staan we nog steeds..
Nu worden er een paar slechtere wedstrijden gespeeld. En kan niemand er weer wat van, is de Boer een slechte trainer, de jong is een loser die Ajax ten schande maakt (zo komt het over), Vermeer de slechtste keeper van Nederland en we gaan bijna degraderen ( gechargeerd bedoelt). Oja, waarschijnlijk vinden er nu weer mensen dat Overmars weg moet, Bergkamp een klootzak is en vd Sar dan ook maar zijn biezen moet pakken..
Jezus Christus wat een kutpubliek...
Ajax staat 1e..... 3 keer op rij kampioen.. Doet als enige kanshebber voor de titel nog mee om 3 prijzen dit seizoen..
Maar nee ze kunnen er helemaal niks van.. Misschien jullie eigen reacties eens terugkijken na de wedstrijd van Barca..
Siem de Jong een loser??? De grootste losers lopen hier de polonaise als ie straks weer erg belangrijk is..
Punten verliezen en slecht spelen is kut.. Maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar Bojan is geen eigendom van Ajax, dus die vertrekt sowieso al ouwe! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 19:47 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dan hou je echt niet veel over om een representatief elftal op de been te brengen ouwe ;-) Hoeft ook niet, kampioen worden we toch wel! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan blijf je toch weg? |
|
|
|