|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:28 schreef remco k het volgende:Wat een supporters dit seizoen weer.. Aan het begin kon niemand er wat van, en moest het halve elftal vertrekken en voor 100000 miljoen nieuwe spelers worden aangetrokken, Overmars was een lul, en de Boer kon er niks van.. Daarna een goede periode met mooie overwinningen in de CL en de competitie, ineens hadden we een goede selectie die erg breed was, de Boer had het lek boven en Overmars was een held omdat ie stand hield. de koppositie werd gepakt en daar staan we nog steeds.. Nu worden er een paar slechtere wedstrijden gespeeld. En kan niemand er weer wat van, is de Boer een slechte trainer, de jong is een loser die Ajax ten schande maakt (zo komt het over), Vermeer de slechtste keeper van Nederland en we gaan bijna degraderen ( gechargeerd bedoelt). Oja, waarschijnlijk vinden er nu weer mensen dat Overmars weg moet, Bergkamp een klootzak is en vd Sar dan ook maar zijn biezen moet pakken.. Jezus Christus wat een kutpubliek... Ajax staat 1e..... 3 keer op rij kampioen.. Doet als enige kanshebber voor de titel nog mee om 3 prijzen dit seizoen.. Maar nee ze kunnen er helemaal niks van.. Misschien jullie eigen reacties eens terugkijken na de wedstrijd van Barca.. Siem de Jong een loser??? De grootste losers lopen hier de polonaise als ie straks weer erg belangrijk is.. Punten verliezen en slecht spelen is kut.. Maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.. Ach liever een kritisch kutpubliek, dan een publiek wat in de reet van Overmars en Frank de Boer zit. Het gaat over het spelpeil, want dat hebben ze het hele seizoen nog niet echt laten zien. Met uitzondering van een enkele wedstrijd. Verder was het gewoon drama wat ze lieten zien. Ze wonnen wel, maar nooit overtuigend. En dat mogen mensen toch gewoon zeggen? Of moeten we allemaal zo reageren als jij doet? Spelers tijdens de wedstrijd van alles noemen en daarna roepen dat ze de beste zijn??
Nee hoor, wat mij betreft mag eenieder zo kritisch of optimistisch zijn als hij of zij wilt. Daarvoor is het namelijk een forum. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wedstrijd tegen Zwolle gauw vergeten. Hopelijk even een paar straftrainingen om sommigen te vertellen dat ze beter kunnen dan ze tot nog toe hebben laten zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als ik hem zo in de dugout zie zitten....nou dan kan mijn dochter van 8 meer overbrengen Doe mij Litmanen dan maar ;-) Dennis kan nooit hoofdcoach worden ivm vliegangst.!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:28 schreef remco k het volgende:Wat een supporters dit seizoen weer.. Aan het begin kon niemand er wat van, en moest het halve elftal vertrekken en voor 100000 miljoen nieuwe spelers worden aangetrokken, Overmars was een lul, en de Boer kon er niks van.. Daarna een goede periode met mooie overwinningen in de CL en de competitie, ineens hadden we een goede selectie die erg breed was, de Boer had het lek boven en Overmars was een held omdat ie stand hield. de koppositie werd gepakt en daar staan we nog steeds.. Nu worden er een paar slechtere wedstrijden gespeeld. En kan niemand er weer wat van, is de Boer een slechte trainer, de jong is een loser die Ajax ten schande maakt (zo komt het over), Vermeer de slechtste keeper van Nederland en we gaan bijna degraderen ( gechargeerd bedoelt). Oja, waarschijnlijk vinden er nu weer mensen dat Overmars weg moet, Bergkamp een klootzak is en vd Sar dan ook maar zijn biezen moet pakken.. Jezus Christus wat een kutpubliek... Ajax staat 1e..... 3 keer op rij kampioen.. Doet als enige kanshebber voor de titel nog mee om 3 prijzen dit seizoen.. Maar nee ze kunnen er helemaal niks van.. Misschien jullie eigen reacties eens terugkijken na de wedstrijd van Barca.. Siem de Jong een loser??? De grootste losers lopen hier de polonaise als ie straks weer erg belangrijk is.. Punten verliezen en slecht spelen is kut.. Maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.. Emotie...slome, dat is het en niet anders....na een kut wedstrijd ff lekker zeiken....morgen is alles weer anders
Maar goed daar heb jij natuurlijk geen last van.... mister perfect |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Emotie...slome, dat is het en niet anders....na een kut wedstrijd ff lekker zeiken....morgen is alles weer anders Maar goed daar heb jij natuurlijk geen last van.... mister perfect Nee die noemt spelers tijdens wedstrijden Homo's of zoals vandaag na de wedstrijd Droeftoeters maar als anderen het doen is het ineens niet goed???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij nog een optie voor een extra seizoen huren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee die noemt spelers tijdens wedstrijden Homo's of zoals vandaag na de wedstrijd Droeftoeters maar als anderen het doen is het ineens niet goed???? Dan is hij beleefder als ik :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach liever een kritisch kutpubliek, dan een publiek wat in de reet van Overmars en Frank de Boer zit. Het gaat over het spelpeil, want dat hebben ze het hele seizoen nog niet echt laten zien. Met uitzondering van een enkele wedstrijd. Verder was het gewoon drama wat ze lieten zien. Ze wonnen wel, maar nooit overtuigend. En dat mogen mensen toch gewoon zeggen? Of moeten we allemaal zo reageren als jij doet? Spelers tijdens de wedstrijd van alles noemen en daarna roepen dat ze de beste zijn?? Nee hoor, wat mij betreft mag eenieder zo kritisch of optimistisch zijn als hij of zij wilt. Daarvoor is het namelijk een forum. Niks mis met kritisch, maar de manier waarop over spelers/trainers die wel echt veel voor Ajax hebben betekend gaat mij te ver.. En ja je zal mijn reacties over Schone/Poulsen er wel bij halen, maar die hebben ook nog niet echt veel betekend voor Ajax, Schone doet het overigens erg goed op rechtsbuiten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Emotie...slome, dat is het en niet anders....na een kut wedstrijd ff lekker zeiken....morgen is alles weer anders Maar goed daar heb jij natuurlijk geen last van.... mister perfect En wat denk je dat mijn post is dan?? Wel op blijven letten dombo.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij hebt het over kutpubliek....waar onder mij dus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee die noemt spelers tijdens wedstrijden Homo's of zoals vandaag na de wedstrijd Droeftoeters maar als anderen het doen is het ineens niet goed???? Ach, hij heeft weer een stok gevonden...
Waar staat dat het niet mag?? Ik geef alleen mijn over het kuddegedrag van de meesten hiero...
1 wedstrijd goed, alles is hossana, 1 wedstrijd slecht en iedereen moet weg..
Dat kan en gebeurt alleen bij Ajax. Nergens anders.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax heeft ook gewoon kut publiek, wat er bij Ajax gebeurt gebeurt nergens in Europa.. Echt enkel en alleen hier.. Koploper zijn en worden uitgefloten.. Tegen Groningen echt te belachelijk voor woorden.. Iedere foute bal werden ze uitgefloten.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:28 schreef remco k het volgende:Wat een supporters dit seizoen weer.. Aan het begin kon niemand er wat van, en moest het halve elftal vertrekken en voor 100000 miljoen nieuwe spelers worden aangetrokken, Overmars was een lul, en de Boer kon er niks van.. Daarna een goede periode met mooie overwinningen in de CL en de competitie, ineens hadden we een goede selectie die erg breed was, de Boer had het lek boven en Overmars was een held omdat ie stand hield. de koppositie werd gepakt en daar staan we nog steeds.. Nu worden er een paar slechtere wedstrijden gespeeld. En kan niemand er weer wat van, is de Boer een slechte trainer, de jong is een loser die Ajax ten schande maakt (zo komt het over), Vermeer de slechtste keeper van Nederland en we gaan bijna degraderen ( gechargeerd bedoelt). Oja, waarschijnlijk vinden er nu weer mensen dat Overmars weg moet, Bergkamp een klootzak is en vd Sar dan ook maar zijn biezen moet pakken.. Jezus Christus wat een kutpubliek... Ajax staat 1e..... 3 keer op rij kampioen.. Doet als enige kanshebber voor de titel nog mee om 3 prijzen dit seizoen.. Maar nee ze kunnen er helemaal niks van.. Misschien jullie eigen reacties eens terugkijken na de wedstrijd van Barca.. Siem de Jong een loser??? De grootste losers lopen hier de polonaise als ie straks weer erg belangrijk is.. Punten verliezen en slecht spelen is kut.. Maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.. He lullo, jij bent diegene die zich op voorhand al indekt door steeds te zeggen dat ajax gaat verliezen en niet ik ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft ook gewoon kut publiek, wat er bij Ajax gebeurt gebeurt nergens in Europa.. Echt enkel en alleen hier.. Koploper zijn en worden uitgefloten.. Tegen Groningen echt te belachelijk voor woorden.. Iedere foute bal werden ze uitgefloten.. Dat waren ingehuurde Chelsea supporters.....pffff lees jij geen kranten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:54 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] He lullo, jij bent diegene die zich op voorhand al indekt door steeds te zeggen dat ajax gaat verliezen en niet ik ;-) Dat steeds valt wel mee, soms zie je het tijdens een wedstrijd wel aankomen, zoals vandaag..
Maar er staat ook nergens dat je niet kritisch mag zijn..
Ik zeik in ieder geval niet onze trainer af die verantwoordelijk is voor al het succes van de laatste jaren.. ( zeg niet dat jij dat wel doet).. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
STRAFTRAINING EN OP HUN KLOTE GEVEN VOOR HUN WESTRIJDINSTELLING!!!
moest het ff kwijt!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee man lees ik inderdaad niet..
Was zowaar eens in het stadion tegen Groningen.. En ben er eigenlijk ook wel weer even klaar mee...
Laten daarin nou eens een voorbeeld nemen aan Engeland.. Zelfs Leeds trekt nog steeds volle stadions en daar wordt niet gefloten bij een slechte pass..
Snap de frustratie prima, maar fluiten heeft nog nooit een ploeg geholpen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax liet zondag na uit te lopen op FC Twente en Vitesse. Captain Siem de Jong baalde van zijn gemiste kansen tegen PEC Zwolle (1-1). Davy Klaassen bracht Ajax nog aan de leiding in Zwolle, maar voor rust maakte Guyon Fernandez gelijk. In de tweede helft kwamen de Amsterdammers nog goed weg na een bal op de lat én de paal van PEC Zwolle.
Wel scherper De Jong vond dat Ajax voor rust zorgvuldiger moest omspringen met de kansen. "We doen ons in de eerste helft iets tekort", zei de aanvoerder van de koploper tegen de NOS. "Tot die 1-1 is er vrij weinig aan de hand. We creëren misschien niet genoeg voor ons doen."
"Maar we hadden de mogelijkheden om het uit te bouwen. Dat laten we na. De eerste keer dat zij gevaarlijk worden, scoren zij. Ik ben hartstikke boos dat ik er niet één in schiet. Dat neem ik mezelf kwalijk. Wellicht miste ik net de scherpte, maar voor de rest was ik scherper dan vorige week. Maar waar het in de spits om gaat, is goals maken. Dat heb ik vandaag niet gedaan", aldus De Jong. Geen paniek Teamgenoot Daley Blind ziet dat er werk aan de winkel is voor Ajax. "Dat we de tweede helft zo spelen is slecht, dat moeten we ook niet accepteren. Daar moeten we mee aan de slag. Maar ik raak er niet van in paniek", zei Blind in gesprek met AT5.
"We hebben genoeg wedstrijden laten zien dat we het wel een hele wedstrijd kunnen. Als je de kansen in de eerste helft afmaakt, dan ga je met 3-0 de rust in. En dat is heel anders dan dat je met 1-1 de rust uitkomt en dan zo'n helft speelt", aldus de controleur van Ajax. De Amsterdammers spelen volgende week thuis tegen sc Heerenveen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het lijkt erop dat ze het zelf wel doorhebben dat het niet goed was..
Dat is na een slechte wedstrijd erg belangrijk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:59 schreef remco k het volgende:[..] Nee man lees ik inderdaad niet.. Was zowaar eens in het stadion tegen Groningen.. En ben er eigenlijk ook wel weer even klaar mee... Laten daarin nou eens een voorbeeld nemen aan Engeland.. Zelfs Leeds trekt nog steeds volle stadions en daar wordt niet gefloten bij een slechte pass.. Snap de frustratie prima, maar fluiten heeft nog nooit een ploeg geholpen..... Het is allemaal één groot complot man.....Bilderberg, NWO, Illuminatie de Jezuiten,NSA en de Russische fietstas maffia.....iedereen is geinfiltreerd in het publiek.
Hou op man ze speelde zwaar klote en dat mogen ze best horen....sterker nog ze weten het zelf ook wel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 21:04 schreef remco k het volgende:Het lijkt erop dat ze het zelf wel doorhebben dat het niet goed was.. Dat is na een slechte wedstrijd erg belangrijk.. Ik hoor Veltman sinds het trainingskamp niks anders doen dan zijn fouten toegeven maar hij leert niks bij |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:52 schreef remco k het volgende:[..] Ach, hij heeft weer een stok gevonden... Waar staat dat het niet mag?? Ik geef alleen mijn over het kuddegedrag van de meesten hiero... 1 wedstrijd goed, alles is hossana, 1 wedstrijd slecht en iedereen moet weg.. Dat kan en gebeurt alleen bij Ajax. Nergens anders.. Gewoon een voorzet die ikzelf even inkop. Laat die stok maar achterwege!
Jij hebt het over kutpubliek en doelt daarmee op de negatieve reacties. Heb je je eigen reacties de laatste tijd wel eens gelezen?
Daarnaast is het pure emotie van mensen. Maar jij begrijpt dat misschien niet. Ik kan een week ziek zijn van dit puntverlies, jij vergeet het misschien na 3 uur. En ik zeg misschien, omdat ik je niet helemaal ken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 21:22 schreef Brandje het volgende:[..] Ik hoor Veltman sinds het trainingskamp niks anders doen dan zijn fouten toegeven maar hij leert niks bij Tja, tis makkelijk die zelfreflectie maar als je er niets mee doet sta je stil!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 21:04 schreef remco k het volgende:Het lijkt erop dat ze het zelf wel doorhebben dat het niet goed was.. Dat is na een slechte wedstrijd erg belangrijk.. Al weken roepen ze hetzelfde, maar elke wedstrijd beginnen ze weer met een instelling van lik me vestje! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft ook gewoon kut publiek, wat er bij Ajax gebeurt gebeurt nergens in Europa.. Echt enkel en alleen hier.. Koploper zijn en worden uitgefloten.. Tegen Groningen echt te belachelijk voor woorden.. Iedere foute bal werden ze uitgefloten.. Lekker boeiend wat jij vind. Deze mensen gaan tenminste naar het stadion! Jij ook? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 21:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het is allemaal één groot complot man.....Bilderberg, NWO, Illuminatie de Jezuiten,NSA en de Russische fietstas maffia.....iedereen is geinfiltreerd in het publiek. Hou op man ze speelde zwaar klote en dat mogen ze best horen....sterker nog ze weten het zelf ook wel Jij bent knettergek... Over dat eerste deel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 21:22 schreef Brandje het volgende:[..] Ik hoor Veltman sinds het trainingskamp niks anders doen dan zijn fouten toegeven maar hij leert niks bij Ja, want jij bent er iedere dag bij om te zien wat die jongen wel en niet leert.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 21:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gewoon een voorzet die ikzelf even inkop. Laat die stok maar achterwege! Jij hebt het over kutpubliek en doelt daarmee op de negatieve reacties. Heb je je eigen reacties de laatste tijd wel eens gelezen? Daarnaast is het pure emotie van mensen. Maar jij begrijpt dat misschien niet. Ik kan een week ziek zijn van dit puntverlies, jij vergeet het misschien na 3 uur. En ik zeg misschien, omdat ik je niet helemaal ken. Je vind het altijd lekker om die stok op te pakken..
Maar ach,, het is een beetje zinloos, blijkbaar helpt het de ploeg meer om ze uit te fluiten dan ze aan te moedigen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 21:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gewoon een voorzet die ikzelf even inkop. Laat die stok maar achterwege! Jij hebt het over kutpubliek en doelt daarmee op de negatieve reacties. Heb je je eigen reacties de laatste tijd wel eens gelezen? Daarnaast is het pure emotie van mensen. Maar jij begrijpt dat misschien niet. Ik kan een week ziek zijn van dit puntverlies, jij vergeet het misschien na 3 uur. En ik zeg misschien, omdat ik je niet helemaal ken. Ik doel ook helemaal niet op de negatieve reacties, maar op de overtrokken reacties. En niet als men over een Siggie valt of een Poulsen, maar wel over een de Jong of de Boer zelf.. En nee ook niet als iemand geirriteerd is dat ie een kans mist..
Je bent niet achterlijk, je weet prima wat ik bedoel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat wist je allang ouwe.....soms kan je ook eens zeggen: oke ik zat ff mis. Jij roept aversie op met dat eigenwijze vingertje van je |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zelfreflectie is juist iets waar veel over geklaagd wordt dat mensen het juist niet hebben.. Als het allemaal zo makkelijk zou zijn is die jongen met een week zo goed als Silva.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op sunday 09 february 2014 - 21:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Lekker boeiend wat jij vind. Deze mensen gaan tenminste naar het stadion! Jij ook? Ja, was er tegen Groningen, en precies dit is wat me opviel.. Was jij er ook?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat wist je allang ouwe.....soms kan je ook eens zeggen: oke ik zat ff mis. Jij roept aversie op met dat eigenwijze vingertje van je Zal ik ook doen kerel als ik mis zit, voorbeelden zat te noemen, neem een Schone.... Maar ik zit nu niet mis, dat is het hele eiereneten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 22:42 schreef remco k het volgende:[..] Zal ik ook doen kerel als ik mis zit, voorbeelden zat te noemen, neem een Schone.... Maar ik zit nu niet mis, dat is het hele eiereneten.. Ik ben niet zo'n eien eter...word mijn vriendin nerveus |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Ik doel ook helemaal niet op de negatieve reacties, maar op de overtrokken reacties. En niet als men over een Siggie valt of een Poulsen, maar wel over een de Jong of de Boer zelf.. En nee ook niet als iemand geirriteerd is dat ie een kans mist.. Je bent niet achterlijk, je weet prima wat ik bedoel.. Dus niemand mag kritisch zijn over De Jong? Ook al speelt hij dramatisch, want nee die jongen heeft 3 jaar lang ervoor gezorgd dat hij ons kampioen maakte. En nu mag hij rustig achterover leunen. Hij speelde vandaag gewoon kansloos en op deze manier is hij gewoon niet goed genoeg. Maar wie was dat wel vandaag? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zo man, je was er 1maal bij in het stadion. Geweldig man. Echt een topper ben je. Kaartje gratis gekregen ofzo?
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahaha het is weer ouderwets gezellig hier.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Je vind het altijd lekker om die stok op te pakken.. Maar ach,, het is een beetje zinloos, blijkbaar helpt het de ploeg meer om ze uit te fluiten dan ze aan te moedigen.. Inderdaad man, die stok is geweldig. Zou hem graag gebruiken.
En daarbij is het volgens mij nog steeds zo dat een deel van het stadion nog steeds elke week de club aanmoedigt. Maar ja............. die bobo's aan de lange zijde morren al als er een bal via 3 palen er weer uit springt. Maar de "echte" supporters blijven achter hun ploeg staan, reizen de club overal naartoe achteraan en geven hun laatste centen uit om ook bij vriendschappelijke wedstrijden voor aanmoedigen te zorgen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja......... roepen dat we kutpubliek hebben terwijl je zelf maar een enkele keer in het stadion komt. Werkt bij mij als een rode lap op een stier!
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zo man, je was er 1maal bij in het stadion. Geweldig man. Echt een topper ben je. Kaartje gratis gekregen ofzo? Ik kom nooit in de Arena...oh shit dus ben ik een 4de rangs supporter...en moet mijn bek houden.
Wie van jullie komt het vaakst bij de wedstrijden zowel uit als thuis....degene die het vaakste komt heeft hier recht van spreken en is onze opper forumlid.....de rest moet mee lullen of zijn bek houden....
Hear hear |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik kom nooit in de Arena...oh shit dus ben ik een 4de rangs supporter...en moet mijn bek houden. Wie van jullie komt het vaakst bij de wedstrijden zowel uit als thuis....degene die het vaakste komt heeft hier recht van spreken en is onze opper forumlid.....de rest moet mee lullen of zijn bek houden.... Hear hear Mij zul je nooit horen zeggen dat je geen supporter bent omdat je niet vaak in het stadion komt, maar jij veroordeelt het publiek wat in de ArenA zit ook niet. En jij noemt het zeker al geen KUT-publiek!
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Zo heb me maar ff paar dagen stik gehouden... Maar hoop dat er nu mensen zijn die het met me eens waren qua dejong... 3 jaar verscholen achter andere spelers als eriksen... En kom niet aan met wedstrijd ritme... Dit is dejong... Al 3 jaar... En krediet ?? Elke willekeurige andere speler had het maybe de afgelopen 3 jaar het zelfse aldaniet beter gedaan dan dejong... Tis gewoon een niks nut die op elke possitie tekort komt... Maar je mag het met me oneens zijn dat boeit me niet.. de jong snel eruit... Beetje jammer da ze hoessen hebben verhuurd mjah dan toch maar weer bojan in de spits.. aangezien sig het moet hebben van traditonele buitenspelers die we niet hebben..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mij zul je nooit horen zeggen dat je geen supporter bent omdat je niet vaak in het stadion komt, maar jij veroordeelt het publiek wat in de ArenA zit ook niet. En jij noemt het zeker al geen KUT-publiek! Ten eerste kan ik het niet betalen...en ten tweede behoor ik tot het kutpubliek op dit forum omdat ik kritiek heb. Remco is een ouwe draaikont met een grote muil....maar geloof mij....hij behoort ook tot datzelfde kutpubliek....hij is zo glad als een aal maar net zo'n klootzak als ik |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ten eerste kan ik het niet betalen...en ten tweede behoor ik tot het kutpubliek op dit forum omdat ik kritiek heb. Remco is een ouwe draaikont met een grote muil....maar geloof mij....hij behoort ook tot datzelfde kutpubliek....hij is zo glad als een aal maar net zo'n klootzak als ik Niemand is kut als publiek van Ajax, want je beleeft het allemaal op de eigen manier! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:14 schreef nummer10 het volgende:Zo heb me maar ff paar dagen stik gehouden... Maar hoop dat er nu mensen zijn die het met me eens waren qua dejong... 3 jaar verscholen achter andere spelers als eriksen... En kom niet aan met wedstrijd ritme... Dit is dejong... Al 3 jaar... En krediet ?? Elke willekeurige andere speler had het maybe de afgelopen 3 jaar het zelfse aldaniet beter gedaan dan dejong... Tis gewoon een niks nut die op elke possitie tekort komt... Maar remco je mag het met me oneens zijn dat boeit me niet.. Dejong Wees weer stil dan...want je lult poep ;-)
Niks mis met Siem....een echte Ajacied...en eenieder die dat ontkend zijn randdebielen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Dat steeds valt wel mee, soms zie je het tijdens een wedstrijd wel aankomen, zoals vandaag.. Maar er staat ook nergens dat je niet kritisch mag zijn.. Ik zeik in ieder geval niet onze trainer af die verantwoordelijk is voor al het succes van de laatste jaren.. ( zeg niet dat jij dat wel doet).. Maar ik doe dat wel 😁 de boer is een eigenwijze flapdrol die vast houd aan zijn vriendje siempje.. en vaak telaat of vekeerd ingrijpt of keuzes maakt... Waarom liep het tegen milan barca wel ?? Wie stond waar ?? Waarom moeten de opstellingen dan gelijk weer veranderen.. lekker voor de motivatie.. of wil hij iedereen ij houden om gezeur te voorkomen ?? hebben we nog geen enkel jaar zo gedaan.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Een echte ajacied die te kort komt al 3 jaar dat jij dat niet ziet kan ik niks aan doen.. hij valt nu gewoon zwaar door de mand aangezien HIJ het team op sleeptouw moet nemen omdat eriksen er niet meer is... En zie je gelijk zijn uitstekende kwaliteiten... Handelingsnelheid telangzaam.. explosiviteit teslecht eerste bal aanname kut... Leuk schot van afstand maar in de 16 fantasieloos zonder enige techniek.. als jij of meerdere dat niet willen zien.. prima !!! Maar val geen anderen aan doe hun mening daarover hebben... En laat ze in hun waarde want da mis ik toch nog wel hier...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dus omdat iemand het niet ziet zitten in siem ben je een randdebiel... Mmmmmm dan waren alle ajacieden zo ongeveer randdebielen want volgens mij zag ook niemand het zitten in blind... En uitgerekend hij draagt dit team en groeit uit tot drager van dit team en werd wekelijk beter... Dejong staat al 3 jaar stil
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:30 schreef nummer10 het volgende:Dus omdat iemand het niet ziet zitten in siem ben je een randdebiel... Mmmmmm dan waren alle ajacieden zo ongeveer randdebielen want volgens mij zag ook niemand het zitten in blind... En uitgerekend hij draagt dit team en groeit uit tot drager van dit team en werd wekelijk beter... Dejong staat al 3 jaar stil Hehehe vond Blind anders vrij RUK vandaag! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:27 schreef nummer10 het volgende:Een echte ajacied die te kort komt al 3 jaar dat jij dat niet ziet kan ik niks aan doen.. hij valt nu gewoon zwaar door de mand aangezien HIJ het team op sleeptouw moet nemen omdat eriksen er niet meer is... En zie je gelijk zijn uitstekende kwaliteiten... Handelingsnelheid telangzaam.. explosiviteit teslecht eerste bal aanname kut... Leuk schot van afstand maar in de 16 fantasieloos zonder enige techniek.. als jij of meerdere dat niet willen zien.. prima !!! Maar val geen anderen aan doe hun mening daarover hebben... En laat ze in hun waarde want da mis ik toch nog wel hier... Nee ik zie dat niet....al 3 jaar ?? Lul toch niet zo slap man......Siem heeft het goed gedaan en dan ga jij mij zeggen dat hij al 3 jaar faalt ?? Het is geen Messi ....maar hij is echt wel belangrijk geweest en is het nog. Ik val jou niet aan geef alleen mijn mening.....en ja ik ben wat scherper....kan je daar niet tegen dan moet je lekker naar SN gaan...daar krijg je al een ban als je kakkie zegt
Dus NR10 niet zeiken man en gewoon terug reageren....ben niet van suiker hoor |
|
|
|