|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:30 schreef nummer10 het volgende:Dus omdat iemand het niet ziet zitten in siem ben je een randdebiel... Mmmmmm dan waren alle ajacieden zo ongeveer randdebielen want volgens mij zag ook niemand het zitten in blind... En uitgerekend hij draagt dit team en groeit uit tot drager van dit team en werd wekelijk beter... Dejong staat al 3 jaar stil pleur die weegschaal eruit....jij weet donders goed wat ik bedoel |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Siem is gewoon Siem wist uitstekend de sterke punten van Erikssen te benutten.. Zelf heeft hij niet genoeg kwaliteiten om de kar te trekken. Nuttig ja top nee msar dat is al jaren mijn mening.. Iedereen die zijn gelijk met Blind wilt halen kom op zeg linksback is hij gewoon minder en voor die positie vonden velen hem niks. Cvm doet hij het echter prima net als met Anita het geval was. De middelmaat van het team komt naar voren als het even niet loopt te weinig spelers die iets kunnen forceren en te slechte vorm.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Iedereen kijkt wel naar bv. Veltman maar het is Moisander die hem laat verzuipen tegen Utrecht gaat hij niet voor de bal maar laat Veltman het duel aangaan met de Ridder. Tegen Groningen staan drie man te slapen bij elkaar en gisteren staan ze beiden lucht te dekken. Ik hoop dat we van de zomer gaan doorselecteren en goed inkopen dan kunnen we vanaf de zomer stuk sterker zijn. Siem, Sigthorsson, Moisander, Poulsen zijn de eerste die van mij weg mogen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:14 schreef nummer10 het volgende:Zo heb me maar ff paar dagen stik gehouden... Maar hoop dat er nu mensen zijn die het met me eens waren qua dejong... 3 jaar verscholen achter andere spelers als eriksen... En kom niet aan met wedstrijd ritme... Dit is dejong... Al 3 jaar... En krediet ?? Elke willekeurige andere speler had het maybe de afgelopen 3 jaar het zelfse aldaniet beter gedaan dan dejong... Tis gewoon een niks nut die op elke possitie tekort komt... Maar je mag het met me oneens zijn dat boeit me niet.. de jong snel eruit... Beetje jammer da ze hoessen hebben verhuurd mjah dan toch maar weer bojan in de spits.. aangezien sig het moet hebben van traditonele buitenspelers die we niet hebben.. + 1 Al 3 jaar strijd ik tegen de groep de Jong aanbidders niets minder als een middelmatige subtop voetballer met een zeer matige techniek en matige handelingssnelheid die hij elke week weer bewijst, maar zijn mentaliteit is top en zijn werklust ook top, maar helaas geen Ajax speler, het was gisteren ook weer beschamend wat toch een van de duurdere spelers bij Ajax liet zien. En ja hij schoot tegen Twente er een belangrijke in, maar kijk in godsnaam een keer krities naar die andere 33 wedstrijden per seizoen. Ik gun hem een goede club in het buitenland top gozer maar helaas niet goed genoeg voor Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Even voor de goede orde sluit je ogen niet voor onze sympathieke Siem het is niet anders. ----------------------------------------------------------------------------------------- De Telegraaf is opnieuw niet onder de indruk van Ajax. Na het 1-1 gelijke spel bij FC Utrecht vorig weekend, werd er nu gelijkgespeeld tegen PEC Zwolle. Volgens de ochtendkrant moet Frank de Boer bij dat resultaat vooral naar zichzelf kijken.
'De keuze om Siem de Jong op te stellen viel te billijken; hem negentig minuten te laten staan, was overdreven loyaliteit', stelt De Telegraaf. 'De Boer promoveerde De Jong na het vertrek van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur tot aanvoerder en stelde het op prijs dat de middenvelder/spits vorig seizoen al in een vroeg stadium aangaf nog minimaal een jaar in Amsterdam te blijven. De trainer kon altijd bouwen op de speler, die voetballend, maar ook tactisch meedenkend met de staf een grote bijdrage leverde.'
'De Jong is na zijn klaplong, hamstringblessure en bovenbeenblessure echter de oude De Jong nog niet en tegen PEC Zwolle wekte de Ajax-spits haast medelijden. Op zijn tandvlees lopend grossierde hij in de slotfase in balverlies en kon hij zelfs het voetbalbeginsel 'naar de bal toe komen' niet meer opbrengen.'
Wat betreft de titel, daar is de schrijver duidelijk over: 'De laatste drie jaar bekroonden De Boer en zijn spelers een imposante inhaalrace met de kampioensschaal. Nu de koppositie wordt bekleed, lijken de Amsterdammers onder de druk te bezwijken. Bij FC Utrecht en PEC Zwolle werd gelijkgespeeld en tegen FC Groningen thuis 'lucky' gewonnen. Het is aan de falende belagers én zeker niet aan het spel te danken dat Ajax er nog zo goed voor staat. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Weer een wedstrijd gelijk... 't ligt gewoon aan dat shirt.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Enige wa ik aangeef js dat siem rendeerde met een eriksen naast hem.. en daar leunde hij op en heeft hij goed opgevangen... Alleen nu valt hij door de man want we hebben geen eriksen meer... En geloof me.. ik HOOP dat hij er weer wat inschiet.. zo niet is het het falen van de boer.. want deze 2 wedstrijden zijn hele dure punten waarbij siem openlijk heeft gefaald.. hij zei nog zo de beste spelen... Aan de andere kant siem is nog nie de oude (na de klaplong al niet meer) stel hem dan simpel weg niet op als hij niet kan brengen wat je van hem verlangt.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 08:48 schreef nora het volgende:[..] + 1 Al 3 jaar strijd ik tegen de groep de Jong aanbidders niets minder als een middelmatige subtop voetballer met een zeer matige techniek en matige handelingssnelheid die hij elke week weer bewijst, maar zijn mentaliteit is top en zijn werklust ook top, maar helaas geen Ajax speler, het was gisteren ook weer beschamend wat toch een van de duurdere spelers bij Ajax liet zien. En ja hij schoot tegen Twente er een belangrijke in, maar kijk in godsnaam een keer krities naar die andere 33 wedstrijden per seizoen. Ik gun hem een goede club in het buitenland top gozer maar helaas niet goed genoeg voor Ajax. Mee eens... Zo kijk ik er dus ook naar.. al 3 jaar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik had exact dezelfde gedachte natjos en ooit krijgen wij gelijk. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Jullie strijden niet alleen. . Al moet ik wel zeggen dat hij zeer nuttig is geweest. Een topper gaat het niet worden maar die discussie heb ik ook al vaak genoeg gevoerd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, maar dankzij een ongelooflijke portie mazzel hebben wij nogal wat punten gestolen. Voor hetzelfde geld hadden we op plek 3 of 4 gestaan met een flinke achterstand. Je moet wel realist blijven en de feiten nuchter op een rijtje zetten. Alleen door de factor geluk staan we (nog) bovenaan. Op het veld zie ik totaal geen bezieling er wordt een spelletje gespeeld die de tegenstanders van Ajax graag zien, want het is uitermate doorzichtig en onwaarschijnlijk gemakkelijk te verdedigen. Ook hebben we geluk gehad, dat we de afgelopen weken niet tegen de allersterkste teams in de competitie hebben gespeeld. De sterkere teams zullen Ajax nu graag tegenkomen, want er valt beslist wat te halen voor hun. Daarnaast zie (lees) ik helemaal geen zelfreflectie van onze spelers, noch de absolute wil om te winnen. Arrogantie? Maar dan wel de verkeerde arrogantie! Tot slot, voetbal is emotie en dat is nou precies waarom de (meeste) supporters zich roeren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 21:04 schreef remco k het volgende:Het lijkt erop dat ze het zelf wel doorhebben dat het niet goed was.. Dat is na een slechte wedstrijd erg belangrijk.. Uiteraard. Het moest er nog bij komen, dat ze WEL tevreden waren... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Hey pietje ouwe ruk eend hoe staan de zaken..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ONGELUKKIG - Siem de Jong is van onschatbare waarde geweest in het behalen van de laatste drie landskampioenschappen van Ajax, maar dit seizoen is de 25-jarige middenvelder annex aanvaller niet op dreef. Mede door verschillende blessures is de aanvoerder van Ajax weinig bepalend. Afgelopen zondag faalde De Jong opvallend in de spits tegen PEC Zwolle (1-1) en na afloop was hij dan ook kritisch op zichzelf. Volgens hoofdtrainer Frank de Boer is het een kwestie van tijd voordat zijn captain weer de oude is. Dat is te hopen, aangezien Ajax dit seizoen aanzienlijk minder presteert met De Jong in de ploeg. In de Eredivisie behaalde het team zonder De Jong gemiddeld 2,6 punten per wedstrijd. Met De Jong in de ploeg ligt dat gemiddelde bijna een punt per wedstrijd lager: 1,7.
In het KNVB bekertoernooi werd zowel met De Jong (tegen ASWH en FC Volendam) als zonder De Jong (tegen IJsselmeervogels en Feyenoord) alles gewonnen. In de vier wedstrijden die De Jong meedeed in de Champions League werd er gemiddeld een punt per wedstrijd gehaald. Zonder De Jong werden er in de Champions League gemiddeld twee punten per wedstrijd gepakt, dankzij een gelijkspel uit bij AC Milan en een winstpartij thuis tegen FC Barcelona.
Liegt er niet om lijkt me... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En da onschatbare waarde kwam weer omdat hij bijv een eriksen naast zich had.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Met mij gaat alles goed. Zondag word ik 65 jaar... PFFFFFF Met jou ook alles goed? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dus niemand mag kritisch zijn over De Jong? Ook al speelt hij dramatisch, want nee die jongen heeft 3 jaar lang ervoor gezorgd dat hij ons kampioen maakte. En nu mag hij rustig achterover leunen. Hij speelde vandaag gewoon kansloos en op deze manier is hij gewoon niet goed genoeg. Maar wie was dat wel vandaag? Wederom leg je woorden in m'n mond. Ik zeg namelijk dat je juist kritisch mag en moet zijn. Maar vind wel dat bepaalde mensen die nu met de grond gelijk worden gemaakt een stuk meer respect verdienen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zo man, je was er 1maal bij in het stadion. Geweldig man. Echt een topper ben je. Kaartje gratis gekregen ofzo? Kansloze opmerking van je. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 23:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja......... roepen dat we kutpubliek hebben terwijl je zelf maar een enkele keer in het stadion komt. Werkt bij mij als een rode lap op een stier! Dus dit ben jij als stier??? Vind het maar een slap aftreksel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: we hebben gewoon gelijk... van alle wedstrijden in dat shirt werd er slechts 1 gewonnen... terwijl uitwedstrijden in het roodwitte shirt wel gewonnen werden!
is gewoon geen toeval meer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ken jij geen spreekwoorden ofzo? Maar laat verder maar zitten, want er komt alleen onzin uit jouw mond op dit moment. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, net zoals al die kansloze opmerkingen van jouw gisterenavond dus. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] Wederom leg je woorden in m'n mond. Ik zeg namelijk dat je juist kritisch mag en moet zijn. Maar vind wel dat bepaalde mensen die nu met de grond gelijk worden gemaakt een stuk meer respect verdienen. Dus je mag wel kritisch zijn, maar aan de andere kant moet je bepaalde mensen weer respect geven omdat ze die verdienen??? Wat kan jij jezelf vastlullen man. En blijkbaar is niet iedereen zo tevreden op Siem als jij dat bent. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als je tevreden bent over Siem na de afgelopen wedstrijden dan stop ik met de discussie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tevreden nog niet, mist z'n kansen zit duidelijk nog niet in het ritme maar is beter aanspeelbaar dan Siggie, komt vaker in scoringpositie en is ondanks de gemiste kansen en ritmegebrek gewoon beter dan Sightorsson. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 16:30 schreef Eide het volgende:[..] Tevreden nog niet, mist z'n kansen zit duidelijk nog niet in het ritme maar is beter aanspeelbaar dan Siggie, komt vaker in scoringpositie en is ondanks de gemiste kansen en ritmegebrek gewoon beter dan Sightorsson. Ik ben er van overtuigt dat Siggi gisteren had gescoord!! en daarvoor sta je in de spits ik ben geen fan van Siggi maar is op dit moment veel gevaarlijker als Siem. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 16:35 schreef nora het volgende:[..] Ik ben er van overtuigt dat Siggi gisteren had gescoord!! en daarvoor sta je in de spits ik ben geen fan van Siggi maar is op dit moment veel gevaarlijker als Siem. Siggie heeft talloze wedstrijden gehad om dat te bewijzen en heeft dat niet gedaan. Ik begrijp dat jij persoonlijk het niet in Siem ziet maar wees eerlijk, Siem, terug na een half jaar blessures en 0 ritme, is gevaarlijker en voetballend beter dan Sightorsson. Siggie is een pure afmaker.... maar staat pas op 8 goals. Dan is de keuze voor Siem toch meer dan terecht of nirt soms? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 15:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dus je mag wel kritisch zijn, maar aan de andere kant moet je bepaalde mensen weer respect geven omdat ze die verdienen??? Wat kan jij jezelf vastlullen man. En blijkbaar is niet iedereen zo tevreden op Siem als jij dat bent. Kritisch en respect gaat dus niet samen volgens jou?? Apart, zal jij het zwaar hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker niet tevreden, maar dat komt bij hem wel weer, hij heeft bij mijn wel wat meer krediet dan een paar slechte wedstrijden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb ergens de hoop dat je toch nog wel beter weet dan dit.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ok dat is al een hele overwinning op je zelf...gefeliciteerd alvast
en met mij alles goed...en dan zwijg ik maar over gister wat en vagina wedstrijd ouwe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2014 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik zou naar de kermis gaan...daar zit wel iemand met een glazen bol! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha jij ook al! -;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] Wederom leg je woorden in m'n mond. Ik zeg namelijk dat je juist kritisch mag en moet zijn. Maar vind wel dat bepaalde mensen die nu met de grond gelijk worden gemaakt een stuk meer respect verdienen. En dat vind ik ook!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] we hebben gewoon gelijk... van alle wedstrijden in dat shirt werd er slechts 1 gewonnen... terwijl uitwedstrijden in het roodwitte shirt wel gewonnen werden! is gewoon geen toeval meer. daar zijn 0900 nummers voor dacht ik... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 16:30 schreef Eide het volgende:[..] Tevreden nog niet, mist z'n kansen zit duidelijk nog niet in het ritme maar is beter aanspeelbaar dan Siggie, komt vaker in scoringpositie en is ondanks de gemiste kansen en ritmegebrek gewoon beter dan Sightorsson. Ben ik het mee eens...het is namelijk zeldzaam dat Sigi in vrije scoringspositie komt...de Jong heeft duidelijk een beter neusje om zich vrij te spelen...hoeveel x afgelopen zondag? Hij gaat ze er heus nog wel inschieten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bij Ajax is het vaak dat het hele team goed speel, of juist slecht speelt, eigenlijk is er geen enkele speler die met regelmaat excelleert, en al helemaal niet in de voorhoede, dat is eigenlijk al zo sinds het vertrek van Suarez. Zelfs Sulejmani was een speler die nog weleens een paar hele goede acties had die leuk waren om te zien..
Ik zie bijvoorbeeld geen enkele speler die eens een schaar maakt om voorbij een speler te komen..
Hebben we gewoon dat type speler niet in huis, of worden jongens daarin geremt door het voetbal dat gespeeld wordt?? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 20:27 schreef remco k het volgende:Bij Ajax is het vaak dat het hele team goed speel, of juist slecht speelt, eigenlijk is er geen enkele speler die met regelmaat excelleert, en al helemaal niet in de voorhoede, dat is eigenlijk al zo sinds het vertrek van Suarez. Zelfs Sulejmani was een speler die nog weleens een paar hele goede acties had die leuk waren om te zien.. Ik zie bijvoorbeeld geen enkele speler die eens een schaar maakt om voorbij een speler te komen.. Hebben we gewoon dat type speler niet in huis, of worden jongens daarin geremt door het voetbal dat gespeeld wordt?? Fischer doet het regelmatig en juist op de momenten dat het niet moet. dus denk niet dat ze geremt worden daarin want hij heeft nog genoeg krediet om regelmatig tespelen. denk eerder dat we die spelers niet meer hebben. net als een echte creatieve middenvelder. en hebben teveel middelmaat. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 17:07 schreef Eide het volgende:[..] Siggie heeft talloze wedstrijden gehad om dat te bewijzen en heeft dat niet gedaan. Ik begrijp dat jij persoonlijk het niet in Siem ziet maar wees eerlijk, Siem, terug na een half jaar blessures en 0 ritme, is gevaarlijker en voetballend beter dan Sightorsson. Siggie is een pure afmaker.... maar staat pas op 8 goals. Dan is de keuze voor Siem toch meer dan terecht of nirt soms? helemaal mee eens. Siem is natuurlijk op dit moment niet in zijn beste vorm. maar zonder wedstrijd ritje komt die vorm ook niet terug. al vind ik Siem ook geen echte spits maar op dit moment is er geen betere. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] we hebben gewoon gelijk... van alle wedstrijden in dat shirt werd er slechts 1 gewonnen... terwijl uitwedstrijden in het roodwitte shirt wel gewonnen werden! is gewoon geen toeval meer. we mogen zeker ook geen zwarte kat tegenkomen? ook ik vind het shirt niet mooi maar dat heeft echt geen invloed op de wedstrijd. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 22:15 schreef bully het volgende:[..] helemaal mee eens. Siem is natuurlijk op dit moment niet in zijn beste vorm. maar zonder wedstrijd ritje komt die vorm ook niet terug. al vind ik Siem ook geen echte spits maar op dit moment is er geen betere. Oke blijven volhouden voor Siem maar als je hem gisteren zo rampzalig ziet worstelen dan moet je hem uit zijn lijden verlossen en hem wisselen en aankomende wedstrijden met steeds meer minuten brengen tot hij weer van nut wordt voor Ajax maar op dit moment is hij zeker niet op Ajax niveau. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 23:06 schreef nora het volgende:[..] Oke blijven volhouden voor Siem maar als je hem gisteren zo rampzalig ziet worstelen dan moet je hem uit zijn lijden verlossen en hem wisselen en aankomende wedstrijden met steeds meer minuten brengen tot hij weer van nut wordt voor Ajax maar op dit moment is hij zeker niet op Ajax niveau. wie dan wel ? Sigthórsson is op moment zeker niet beter. Siem weet tenminste nog kansen tecreeren dat heb ik Sigthórsson nog niet zien doen. en dit gelijk spel komt niet alleen door de vorm van Siem. heb wel meer spelers gezien die rijp voor de wissel waren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 23:06 schreef nora het volgende:[..] Oke blijven volhouden voor Siem maar als je hem gisteren zo rampzalig ziet worstelen dan moet je hem uit zijn lijden verlossen en hem wisselen en aankomende wedstrijden met steeds meer minuten brengen tot hij weer van nut wordt voor Ajax maar op dit moment is hij zeker niet op Ajax niveau. Hij was niet rampzalig en hij worstelt niet. Hij is nog ongelukkig maat dat is rimte, niet gebrek aan kwaliteit. Het worstelen van Sightorsson is van heel andere aard. Die speelt z'n eigen spelletje niet en moet zich aanpassen aan een spelletje dat het zijne niet is. Het spelletje gaat niet veranderen, Siem gaat alleen met beter in z'n ritme komen. Conclusie kan er maar 1 zijn toch? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 20:27 schreef remco k het volgende:Bij Ajax is het vaak dat het hele team goed speel, of juist slecht speelt, eigenlijk is er geen enkele speler die met regelmaat excelleert, en al helemaal niet in de voorhoede, dat is eigenlijk al zo sinds het vertrek van Suarez. Zelfs Sulejmani was een speler die nog weleens een paar hele goede acties had die leuk waren om te zien.. Ik zie bijvoorbeeld geen enkele speler die eens een schaar maakt om voorbij een speler te komen.. Hebben we gewoon dat type speler niet in huis, of worden jongens daarin geremt door het voetbal dat gespeeld wordt?? dat is de vraag remco! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 23:15 schreef Eide het volgende:[..] Hij was niet rampzalig en hij worstelt niet. Hij is nog ongelukkig maat dat is rimte, niet gebrek aan kwaliteit. Het worstelen van Sightorsson is van heel andere aard. Die speelt z'n eigen spelletje niet en moet zich aanpassen aan een spelletje dat het zijne niet is. Het spelletje gaat niet veranderen, Siem gaat alleen met beter in z'n ritme komen. Conclusie kan er maar 1 zijn toch? eens Siem! nou hem niet af laten vallen de Boer! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een oeverloos gelul hiero.....Siem is heel belangrijk voor Ajax, die jongen heeft nooit verzaakt. Ik weet nog dat iedereen in paniek was na die klaplong.....die jongen komt terug na een dubbele blessure en nu kan hij er 1 keer niks van ????
Siem is een echte Ajacied belangrijk voor het team....lul maar een end weg voor mij hoort Siem er gewoon bij....stelletje kruikenzeikers
Siem de Jong////HELD |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 22:18 schreef bully het volgende:[..] we mogen zeker ook geen zwarte kat tegenkomen? ook ik vind het shirt niet mooi maar dat heeft echt geen invloed op de wedstrijd. Niet, dus eigenlijk was het gelul over die 12.30 wedstrijden ook onzin. Het lijkt erop dat het shirt tot nog toe geen echte winst oplevert. Pas 1 competitiewedstrijd in dat shirt gewonnen, de rest gelijkgespeeld of verloren. Is geen onzin, maar gewoon de waarheid. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat een oeverloos gelul hiero.....Siem is heel belangrijk voor Ajax, die jongen heeft nooit verzaakt. Ik weet nog dat iedereen in paniek was na die klaplong.....die jongen komt terug na een dubbele blessure en nu kan hij er 1 keer niks van ???? Siem is een echte Ajacied belangrijk voor het team....lul maar een end weg voor mij hoort Siem er gewoon bij....stelletje kruikenzeikers Siem de Jong////HELD Ik zeg ook nergens dat hij er niet bijhoort, maar ik vind wel dat je kritisch mag zijn op zijn spel en dat je dit ook mag benoemen. Daarnaast begrijp ik niet dat hij gelijk weer een grote verantwoordelijkheid moet dragen. Had die speler rustiger gebracht en niet gelijk weer een basisplaats. Zo had hij kunnen groeien en weer in wedstrijdritme kunnen komen. We zitten in een fase van de competitie dat je jezelf niet kan permiterren dat je spelers wedstrijdritme geeft en je daardoor eventueel puntverlies lijdt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 - 07:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Niet, dus eigenlijk was het gelul over die 12.30 wedstrijden ook onzin. Het lijkt erop dat het shirt tot nog toe geen echte winst oplevert. Pas 1 competitiewedstrijd in dat shirt gewonnen, de rest gelijkgespeeld of verloren. Is geen onzin, maar gewoon de waarheid. Waar heb je die wijsheid vandaan? http://ajax1.nl/programma-en-uitslagen-2013-2014/ |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 20:27 schreef remco k het volgende:Bij Ajax is het vaak dat het hele team goed speel, of juist slecht speelt, eigenlijk is er geen enkele speler die met regelmaat excelleert, en al helemaal niet in de voorhoede, dat is eigenlijk al zo sinds het vertrek van Suarez. Zelfs Sulejmani was een speler die nog weleens een paar hele goede acties had die leuk waren om te zien.. Ik zie bijvoorbeeld geen enkele speler die eens een schaar maakt om voorbij een speler te komen.. Hebben we gewoon dat type speler niet in huis, of worden jongens daarin geremt door het voetbal dat gespeeld wordt?? Die hadden we wel Hoessen deed het nog weleens |
|
|
|