|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 23:14 schreef bully het volgende:[..] wie dan wel ? Sigthórsson is op moment zeker niet beter. Siem weet tenminste nog kansen tecreeren dat heb ik Sigthórsson nog niet zien doen. en dit gelijk spel komt niet alleen door de vorm van Siem. heb wel meer spelers gezien die rijp voor de wissel waren. Nee Siggi heeft geen vorm maar heeft er wel 8 gescoord en ik garandeer je dat de Jong op dit moment zelfs op de doellijn mist.En Siggi heeft toch weer 3 punten gepakt tegen Groningen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Kishna word gebruikt in de spits bij jong ajax... Geef die maar eens de kans |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die is net terug van een blessure maar speelde prima tegen VVV dus mag je hem beste bij de selectie halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een groot deel van de wedstrijden waar ajax uit won werd er in rood wit gespeeld. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Iemand voorbij gaan?? Heb ik hem nooit zien doen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Het is geen Suarez nee maar hij heeft wel een soort van actie in huis..
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 - 09:18 schreef nora het volgende:[..] Nee Siggi heeft geen vorm maar heeft er wel 8 gescoord en ik garandeer je dat de Jong op dit moment zelfs op de doellijn mist.En Siggi heeft toch weer 3 punten gepakt tegen Groningen. Siggi heeft ook iets meer wedstrijden gespeeld dit seisoen. en tegen groningen werd op het laatst de bal steeds hoog op goed geluk voor het doel gespeeld. en werd er geen combinatie meer gespeeld wat juist Siggi zijn zwakke punt is. de Jong wist tegen Zwolle toch enkele malen een kans te creeren wat ik Siggi niet zie doen. de scherpte komt door wedstrijd ritme vanzelf terug. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gaat ook hier niet echt een speler voorbij..
Overigens zijn dit echt prima momenten... En die heeft ie ook echt wel.. Maar ik ben van mening dat het allemaal echt veel en veel te weinig is bij hem.. 1 zo'n goed moment per 2 wedstrijden is gewoon veel te weinig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax schijnt akkoord te zijn met deze jongen, en daar zou ik echt heel erg blij mee zijn, diverse grote top clubs willen deze jongen hebben..
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/327675_ajax-strikt-talent-uit-kroatie?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
'Ajax strikt talent uit Kroatië'
Ajax heeft slim toegeslagen op de transfermarkt. De Amsterdammers hebben de zeventienjarige Robert Muric uit Kroatië weten te strikken. Foto Foto: Orange Pictures
Volgens de Croatian Times zal Robert Muric vanaf juni de Amsterdamse aanval gaan versterken. Club en speler zouden in juni 2013 al een akkoord hebben bereikt, maar de definitieve overgang zal pas een jaar later plaatsvinden. Het contract van Muric bij Dinamo Zagreb loopt in juni af en daardoor hoeven de Amsterdammers slechts een vergoedingssom van 250.000 euro te betalen.
Dinamo Zagreb is niet zo te spreken over deze gang van zaken en volgens de lokale media heeft de club Muric teruggezet naar het tweede elftal. Muric wordt in zijn vaderland gezien als een groot talent en ook clubs als Bayern München en Manchester United zouden geïnteresseerd zijn in de jonge vleugelspeler.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is nou een jongen met een actie.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Kan zo zijn maar zolang hij niet in Ajax-shirt loopt reken ik nog nergens op. Spelers met een actie grepen we weer naast: Chadli, Aissaidi, Djuricic om er maar een paar te noemen.. Hoesen moet nog veel leren maar vind hem wel dreigend, niet altijd goed maar wel redelijk snel. Waarom niet als rechtsbuiten gebruiken? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Overmars heeft gereageerd dat dit ietwat voorbarig is. Wie weet. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 - 17:33 schreef bully het volgende:[..] Siggi heeft ook iets meer wedstrijden gespeeld dit seisoen. en tegen groningen werd op het laatst de bal steeds hoog op goed geluk voor het doel gespeeld. en werd er geen combinatie meer gespeeld wat juist Siggi zijn zwakke punt is. de Jong wist tegen Zwolle toch enkele malen een kans te creeren wat ik Siggi niet zie doen. de scherpte komt door wedstrijd ritme vanzelf terug. Ja maar in deze vorm heb je helemaal niks aan de Jong en op dit moment ben ik er van overtuigd dat je meer hebt aan Siggi. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ehm................. welke wijsheid? Want we hebben het hier in de discussie om het uitshirt, en in dat shirt hebben we pas 1 wedstrijd gewonnen. Vorig jaar was er discussie om het tijdstip van 12.30 uur. Beiden is natuurlijk onzin, maar op het moment dat het je overkomt ga je wel in het negatieve van zoiets geloven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet je, het is leuk al die jonge buitenlanders. Maar hebben we geen spelers in Nederland met zulke exceptionele talenten dat we ze continu uit het buitenland vandaan halen en in de jeugd neerzetten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Weet je, het is leuk al die jonge buitenlanders. Maar hebben we geen spelers in Nederland met zulke exceptionele talenten dat we ze continu uit het buitenland vandaan halen en in de jeugd neerzetten? Schijnbaar in onze voorhoede niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan moet het Nederlandse opleidingsinstituut zich toch eens heel erg zorgen gaan maken. Overigens heb ik het niet alleen over onze jeugd, maar loopt er dan werkelijk waar nergens in Nederland zo'n speler rond die je kan halen? Daarnaast gebeurt het de afgelopen tijd steeds vaker dat het gaat om buitenlandse talenten. Natuurlijk ben ik ook blij met een nieuwe Messi of Ronaldo, maar gaat het niet een beetje de overhand nemen? Straks heb je een jeugdselectie van 14 verschillende talen. Wordt een gezellige boel dan! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 - 22:57 schreef nora het volgende:[..] Ja maar in deze vorm heb je helemaal niks aan de Jong en op dit moment ben ik er van overtuigd dat je meer hebt aan Siggi. Dat ben ik helemaal met je eens, overigens vind ik het een groot risico om een De Jong in het elftal te zetten terwijl hij nog niet eens volledig in het ritme is. Je bent toch in de laatste maanden van het seizoen bezig, meestal de belangrijkste maanden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 - 22:04 schreef Hummel10 het volgende:[..] Kan zo zijn maar zolang hij niet in Ajax-shirt loopt reken ik nog nergens op. Spelers met een actie grepen we weer naast: Chadli, Aissaidi, Djuricic om er maar een paar te noemen.. Hoesen moet nog veel leren maar vind hem wel dreigend, niet altijd goed maar wel redelijk snel. Waarom niet als rechtsbuiten gebruiken? Sorry, maar daar is ie niet snel genoeg voor, heeft ie de techniek niet voor en de voorzet niet voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dan moet het Nederlandse opleidingsinstituut zich toch eens heel erg zorgen gaan maken. Overigens heb ik het niet alleen over onze jeugd, maar loopt er dan werkelijk waar nergens in Nederland zo'n speler rond die je kan halen? Daarnaast gebeurt het de afgelopen tijd steeds vaker dat het gaat om buitenlandse talenten. Natuurlijk ben ik ook blij met een nieuwe Messi of Ronaldo, maar gaat het niet een beetje de overhand nemen? Straks heb je een jeugdselectie van 14 verschillende talen. Wordt een gezellige boel dan! ;-) Je kan wel opleiden, maar talent is aangeboren.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 - 23:39 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar daar is ie niet snel genoeg voor, heeft ie de techniek niet voor en de voorzet niet voor.. Volgens mij is ie snel zat hoor en een beroerde voorzet dan van Rhijn zal hij toch ook niet hebben. . |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 06:28 schreef Hummel10 het volgende:[..] Volgens mij is ie snel zat hoor en een beroerde voorzet dan van Rhijn zal hij toch ook niet hebben. . Volgens mij zal een rechtsbuiten niet de voorzetten gaan geven ipv van Rhijn. Dat hoort bij ajax namelijk bij zijn taak. En ik vind hem ronduit langzaam. Met name op de eerste meters. Kan me eigenlijk alleen maar duels voor de geest halen waarin hij er juist uitgelopen werd bij een bal in de diepte. |
|
|
|